İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

31-08-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. Ben de anlamadım, neden ola ki? Bu dıj güçler bir açıklama da yapmıyor. Yıkanmak şart.
    5 Puan
  2. git ağzını çalkala. Ne demek Toyota kul yapısı illa ufak tefek sorunları olacak. Tansu okumadan sil hemen
    4 Puan
  3. Fren, gaz ve debriyaj vardı zaten sadece toyotoda o yıllarda :d
    4 Puan
  4. Çağrı gelirse döverim Ayda bir arayan adam iki güne bir tükkana gelir oldu
    4 Puan
  5. 14 iyidir Hem çağrı da gelemez o tarihte
    4 Puan
  6. Bizim gibi köyü olanlar için yüksek bir araç gerçekten keyifli oluyor. Daha evvel gitmediğim yerlere gittim
    4 Puan
  7. Hero ile iki aydır gezemiyordum, dün sabah 9 da Konya'dan çıktım, Beyşehir gölünün etrafını tam tur yapıp 5 gibi Konya'ya geri döndüm. Rotamı Muslu yaylası, Melikler yaylası ve Kızıldağ oluşturdu. Muhteşem yerler ancak orman yangınlarindan dolayı şuanda piknik ve kamp yasaklanmış durumda. Melikler yaylası Türkiye'nin en karanlık noktası olarak biliniyor, oksijeni hissediyorsunuz. Rota üzerinde sürmekten en keyif aldığım nokta ise Ispartanin Yenişarbademli ile Şarkikaraağaç ilçeleri arasındaki 40 km lik kısmıydı. Sağ tarafı Beyşehir gölü, sol tarafı Kızıldağ, dar ve bol virajlı yolda heronun limitlerinde sürmek oldukça keyif verdi. Toplamda 360 km bir gezi oldu. Hero ise 7500 kmye geldi çok şükür akü haricinde bir sorun yaşatmadı, aküyü de iki senenin sonunda garantiden değiştirdiler.
    4 Puan
  8. 3 Puan
  9. değişti o zamanlar lpg li idi, şimdi şarj için priz arıo
    3 Puan
  10. Orta çağa inmene gerek yoktu abi 2000 yılı ile bu yılı kıyaslatsana.
    2 Puan
  11. 2 Puan
  12. katıldı ya hatta orada gündüz idi dedik noluyor
    2 Puan
  13. Senin kalp gözün kapalı göZünle bak Onlaaağr bakarlar ama görmezler.
    2 Puan
  14. En son yazdıklarım silinmiş. Tekrar belirteyim artık bizim kırmızı aslana veda ettik. Ev almam gerektiği için arabayı verdik. Artık pandayla takılacağız uzun bir süre.
    2 Puan
  15. GaZ teli işte. Aygıt gibiyim euro 0
    2 Puan
  16. 2000 li yıllarda abs bile büyük opsiyondu, yani elektronik yoktu. ne ka elektro o ka çamur.....
    2 Puan
  17. Benimki de 2400 km oldu. Ön teker zıplaması dışında bir problem yaşamadım. Onu da servis rodaj bakımında halletti
    2 Puan
  18. Evde işyerinde nasıl şarj edeceğiz? Bağlantı kablosu mu alacağız, şarj cihazı mı? Her ikisini de mi? AC kablo ile şarj oluyorsa arabanın içinde AC'yi DC'ye çeviren şarj cihazı var demek ki
    2 Puan
  19. Konuya yazmıştım ama emmi son 30 saati silmiş uçmuş bir daha yazayım. Uzun zamandır yazmamıştım, geçen zamanda 300.000 km yi geçtik. En son 4.000 km yol yaptım memlekete giden yolu uzatarak, Eskişehir -> Ankara -> Kırşehir -> Tokat (tokat kebabı )-> Niksar -> Ünye -> Ordu -> Trabzon (Sümela, Ayasofya) -> Maçka -> Zigana Tüneli -> Tünelden geri dağ yolu -> Zigana geçidi 2.150 rakım (10 ağustosta 14.5 derece gördük ya mükemmeldi, yediğim en lezzetli etlerdendi burda yediklerim), geceyide dağ otelinde geçirdik -> Gümüşhane -> Erzincan -> Tunceli -> Elazığ (bolca ziyaret) -> Malatya -> Kayseri -> Nevşehir -> Aksaray -> Konya -> Antalya (Manavgat) -> Akşehir -> Çay -> Emirdağ -> Çifteler -> Eskişehir. Bu kadar yolda radar cezası yemedik çok şükür. (Emminin memleketi Nevşehir'de yanından geçerken tek seferlik korna ile beni uyarıp radardan kurtaran dayıya selam olsun ) Ortalama ise 12 lt/100 km LPG ile döndük. Yine memleket klasiği, bu seferde hiç bozluduğu görülmemiş (usta dedi) arka stopun bir sıra LED i bozuldu
    2 Puan
  20. Tam olarak hangi tarihte planlıyorsunuz? Hayır gelemeyecem de, ona göre bahane üretelim. Eşimiz salmadı demek istemiyoruz.
    2 Puan
  21. Taabii. Her hafta, Personeli arıyorum, servet abi yok abi derse, gidip takıyorum şarja
    1 Puan
  22. Geçenlerde benim tel 5g şebekeye geçti bir süre. Yurt dışında alışkınız da burada ilk kez dikkat ettim
    1 Puan
  23. 105 derece normal o sıra da hararet göstergesi tam 90 derece de olur. Hiç yağ sıcaklığını merak edip bakmadım gerekte duymadım. 3.0 tdi için rampa diye bir kavram yok o motor için heryer düzlük. +200 km/h hızla saatlerce gidebiliyor ve hiç zorlanmıyor 🙃. Korkulacak bir durum yok, devam…
    1 Puan
  24. böyle rekabetsiz ortamda 6 sı bile başlar operatörler rhat
    1 Puan
  25. 1 Puan
  26. Tekrardan hayırlı olsun Hocam çok sevindim
    1 Puan
  27. Veriler normal. Aynı rotada pasatta bu havada 110 civarı yapl yürüyor. Birazdan bende o rodadan geçeceğim konyaya doğru. Pejo bu hava 105-115 arası geziyor. Su ısısıda normal. Yüksek rakımlı oralar. Aşırı besleme fazla hava deli sıcak. Yolda fark edilmese de o rotada 800-1200 arası inip çıkışlar oluyor. Aksarayı filan geçince daha stabil hale gelir araç
    1 Puan
  28. ehil bir elektrikçiye gidin, şu an veya tamir anında airbagler patlayabilir
    1 Puan
  29. bunlar neden Auto demiş togg a? üreticisi bile demezken , ayıpl
    1 Puan
  30. Gözün gördüğü yanılmazdı zaten de özellikle baktım. Senin gibi analizciye yakışmadı abi senin araban otopark demirine yaslı zaten
    1 Puan
  31. Bu sene Türkiye tatilini ayarlayamadım. Gold üyeliği yine kaçırdık.
    1 Puan
  32. Cadillac 2026 Pilot kadrosu Bottas ve Perez oldu. https://www.cadillacf1team.com/
    1 Puan
  33. Selamlar herkese iyi forumlar Vitaranın yağ bakımı zamanı gelmişti ve yaşadığım bazı sorunlar dolayısıylada ağır bakım tarzı birşeye dönüştü. Aracımla 9 temmuz gecesi yola çıktım tosyada sabahladıktan sonra yola devam ettim ve 10 temmuz öğlen saatlerinde kuzey marmara otoyoluna girince bir gaza geldim ve gazladım 190 km/s ile bir müddet ilerleyip ufak bir rampa tırmandıktan sonra klimanın devreden çıktığını farkettim önce klima kayışının koptuğunu sandım ve hararete baktım normaldi. 30-40 saniye sonra hararet ortadan yukarı doğru çıkmaya başladı kaloriferi açıp sağa çektim ve hararet hemen kendi yerine geldi. Arabayı benzinliğe çekip soğuttum kayışları kontrol ettim normaldi fan çalışıyordu su tamdı. Usta arabayı yavaşça istanbula getirmemi söyledi. Bende kalorifer açık devam etmeye çalıştım tabi 5 dk gidemedik öğlen sıcağında yanarsa yansın diyip klimayı açıp gazladım ama birşey olmadı. Ustaya götürdüm 1 gece kaldı bakmış filan birşey bulamamış beraberde turladık sorun yok dedi ve beni gönderdi. Bu olaydan sonra ben istanbuldan bursaya-bursadan zonguldağa-zonguldaktan kastamonuya (köyümüz bir dağ köyü olup yaklaşık 20 km tırmanma sonucu ulaşılan bir köydür)- kastamonudan da gümüşhaneye geldim. Artık herhalde çok sıkıştırdım ondan oldu filan diye düşünmeye başlamıştım ki bir sıcak temmuz günü klima açık kazıkbeli yaylasına 4 kişi ile tırmanmaya çalışırken. Tekrar aynı şey oldu ve aracın ibresi yukarı doğru gitti arabayı kenara çekip bir dakika bekledik ve klimayı kapatarak yaklaşık 30 km daha tırmandık yine bir sorun olmadı. Bir kimyasal conta testi yapmaya karar verdim 2 kere yaptım bir yanlışlık olmasın diye temiz çıktılar. Conta yanık çıksaydı herşey daha kolay olurdu. İhtimaller çoğaldı termostat,radyatör devirdaim vs. Usta radyatörü en sona bırakmayı tavsiye etti çünkü türkiyede düzgün marka yok bir tek MGA marka var onuda alsanda takmam dedi Termostatı kapının önünde kendim söktüm. Bir sıcak su testi yapıp deneyeyim dedim. Usta resimden bakarak termostatı beğenmedi bakınca bende bir miktar hak verdim ama daha önce tam açılmış termostat görmemiştim. Termostatın bir kısmı açılırken diğer kısmı daha az açılıyordu. Ayrıca ben termostatımı değiştirirken termostatı baş aşağı takmışım. Üzerindeki sallanan pin yabancı dil jiggle pin sistemin daha kolay havayı atmasını sağlıyormuş ve saat 12 pozisyonunda olması gerekliymiş benimki tam saat 6 pozisyonundaydı. Servis kılavuzundada gösterilmiş hatta termostat gövdesine işaret konmuş. Ama okuyan kim. Her neyse bu kadar sökmüşken termostatı takmadan arabanın soğutma sistemini bir temizleyeyim dedim. daha önca mavi ve ucuz kırmızı antifiriz karışımından dolayı kristalleşme olmuştu. aracın antifirini boşaltıp %5 lik bir limon tuzu çözeltisi yapıp doldurdum , termostat çıkışına eski bir çorap geçirdim ve hortumu çorabın üzerine taktım. Aracı bir 15 dk çalıştırdım ve 30 dakika beklemeye bıraktım. Sonrasında suyu boşalttım. Çoraba takılanlar bunlardı daha sonra çorabın diğer tekini takıp durulama yaptım yine termostat yokken. Durulama sonucu çıkanlarda bunlardı. Aracı geri topladım. Daha sonra radyatör kapağımı ustamın tavsiyesi olan HKT marka olanla değiştirdim. LPG regülatör hortum kelepçeleri küflenmişti. Kelepçeden mi kaçırmış yoksa regülatör dirseğinden mi kaçırmış emin olamadım. O yüzden de dirsekleri sipariş edip öyle söktüm. Kelepçelerden kaçırmış eski bir kaçaktı. Regülatörü sökmüşken dahili gaz filtresinide temizledim ama zaten pekte pis sayılmazdı. Bu arada ustanın sipariş ettiği parçalarda geldi termostat, devirdaim yağ ve filtreler. Ben biraz araştırınca aslında araçta bulunan kırmızı antifiriz yerine hibrit sistem olan antifirizlerden olması gerektiğini öğrendim. O yüzden yeni antifiriz aldım. 10 litrede saf su almıştım Usta devirdaimi söktü zaten trigeri zincir olduğundan devirdaim dışarda ve kolayca sökülüyor. Devirdaim sorunsuz çıktı. Ve resimde görüldüğü gibi halen biraz izler olduğundan bi radyatör temizleyici daha atalım dedi. Attık dandik bir marka işe yarayacağını sanmıyorum Termostat vernet marka olanı aldırmıştım en sevdiğim termostat markasıdır kendisi. Buda vernet termostatın tam açık hali her tarafı açık termostatın doğru montajlanmış hali böyle olmalı yapacak arkadaşlar dikkat etsinler. Saf su 10 litresi kampanyalı 60 tl hiç birşey. Antifiriz bu, castrol radicool nf te olur. Bu onun yarı parası. Çinden getirttiğim huni özel aparatları sayesinde hava alma işini dakikalar içinde hallediyor. No spill funnel diye aratabilirsiniz. Usta göz koydu ama vermedim Ardından yağ değişimi için lifte aldık aracı. Yağ bu olacak 1.6 motorlar için. Filtrelerde değişti ve işlemi tamamladık. Toplam maliyet: Termostat Vernet Marka: 500 TL Devirdaim GMB Marka : 1500 TL Antifiriz 2 LT Motul : 560 TL 10 LT Saf Su : 60 TL Mobil 0-20 4 litre yağ : 1440 TL Hava Filtresi Purflux : 300 TL Polen Blueprint : 300 TL Yağ filtresi Mahle : 190 TL Radyatör Temizleyici : 100 TL Devirdaim ve yağ işçiliğini usta kendi yapmasına rağmen benden ücret almadı. Diğerlerinde ben yapmıştım zaten.
    1 Puan
  34. 7 Eylül bende yokum, diğer tarihlere uyarım. Ama bu sefer Mustafa'nın evi temizlemeden gitmek yasssahh, kapıya 5-6 köpek bağlayacaz
    1 Puan
  35. Dede ile balıkesire gittim. Yarısı böbreğe kaçan taş yine kanala girmiş. Eylül ayında stendi alırken taşı da kıracak düşmemiş olursa.
    1 Puan
  36. 750 cc (bir üstü artık 1000 cc), dct şanzımanlı, D artı 3 sürüş modu, japon malı(Honda), 0-100 ü 5 sn , 3 litre yakan motora sahipsin ve konusunu açarken dede diyorsun. Malının düşmanı mısın sen? Bana kalırsa ismi Kral olmalı ( king’i almışlar). Pırlanta olmalı, Efsane olmalı, Muhteşem Şey olmalı. Değiştir ismi biz de başlığı değiştirelim.
    1 Puan
  37. Ön fren performansı berbat olan motorun balatalarını brembo ile değiştirdik. Fren mesafesi baya kısaldı. Üzerindekiler sinterliydi disk düşmanı. Gerildi alet. Ktm çok iyi ya 990.
    1 Puan
  38. Buldum.. olay şuymuş.. "Gelelim, trafik sigortasındaki yeni düzenlemeye. Bugünkü uygulamada, bir aracınız var ve hasarsız sürücüsünüz, dolayısıyla da 8. basamaktasınız; bu aracı satmadan yeni bir araç satın aldığınızda, sistem sizi ilk kez trafiğe çıkıyormuşsunuz sayıyor ve bu durumda yeni aracın trafik sigortasını 4. basamaktan yaptırmak zorunda kalıyorsunuz. Dolayısıyla trafik sigortasına daha yüksek prim ödüyorsunuz. Eski aracınızı birkaç ay sonra satsanız bile bu durum değişmiyor, çünkü artık yeni aracınıza sigorta düzenlenmiş oluyor. Yani, bugünkü mevcut uygulamada, yıllardır elde ettiğiniz hasarsızlık indirimi yok sayılıyor. Ancak mevcut aracınızı satıp, yeni araç alırsanız; trafik sigortasında hangi hasar basamağındaysanız, yeni aracın sigortasını yaptırdığınızda aynı basamaktan sigorta yaptırıyorsunuz" "Bu hasarsız sürücülerin uğradığı haksızlıktı. Bir de hasarlı sürücüler var. Mesela, çok kaza yapan ve dolayısıyla da 1. basamakta olan bir sürücüsünüz. Bugünkü uygulamada, mevcut aracınızı satmadan yeni bir araç aldığınızda sistem sizi ilk kez trafiğe çıkan sürücü sayıyor ve böylece yeni aracın trafik sigortasını 4. basamaktan yaptırıyorsunuz. Haliyle de trafik sigortasına daha düşük prim ödüyorsunuz. Eski aracınızı satsanız bile artık trafik sigortasında 4. basamaktan devam ediyorsunuz. Daha açık bir anlatımla mevcut uygulama hasarsız sürücüyü cezalandıran, hasarlı sürücüyü ise mükafatlandıran bir uygulamaydı." "Yeni düzenleme ile bu yanlış uygulama artık bitiyor. Peki, ne olacak? Eski aracınızı sattığınızda artık eski aracınıza ait trafik poliçesi yürürlükten kalkacak, 4. basamaktan poliçe yaptırdığınız yeni aracınızın bir yıl sonra trafik sigortası yenilemesi geldiğinde; eski basamak hasar oranınız neyse, artık onunla devam edeceksiniz. Şöyle bir örnekle anlatayım. Eski aracınızın trafik poliçesi hasar basamağı 7 diyelim, yeni aldığınız araç için poliçeniz 4. basamaktan başladı, bir yıl sonra yeni aracın sigorta yenilemesi geldiğinde 7. basamaktan poliçeyi yenileyeceksiniz ve sigortaya daha düşük prim ödeyeceksiniz."
    1 Puan
  39. valla benim 2400km oldu, dikkatli sür, eğlencemiz daim olsun.
    1 Puan
  40. Alternatifi dizel araba olunca bir anda ezber bozuldu valla.. Dediğin gibi, terlik gibi kullanmaya başladım Alalı 300 km oldu. acayip keyf alıyorum.
    1 Puan
  41. Yok Turgay rahmetli olduktan sorna bıraktım bu işleri . Bu da aşağıda garajda yatıyor, bakkala falan gidiyordum ama aküsü bitmiş, uğraşamam akü almakla falan şimdi.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...