Skor Tablosu
Popüler İçerik
08-09-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
TOGG T10X ve T10F Euro NCAP testleri yapılmış. Sonuçlar beklenenden daha yüksek çıkmış. Maşallah. Euro NCAP Crash & Safety Tests of Togg T10F 2025 Euro NCAP Crash & Safety Tests of Togg T10X 202513 Puan
-
12 Puan
-
yarına çıkması garanti olmayan faniler seneler sonrasını düşünüyoruz hiç işim olmaz alırım kullanırım sevmezsem satarım veya sıkılırsam siz de öyle yapın yırtmayın kendinizi8 Puan
-
6 Puan
-
Merhaba Yaklaşık 1050 km yeni aracımla yol yaptım. Öncelikle söylemek gerekirse aracın sürüşü çok rahat. Gerek sürüş pozisyonu olsun, gerek sürüş konforu ve akıcılığı olsun, kendinizi oldukça rahat hissediyorsunuz. Sürerken yormuyor, ama yüksek hızlarda direksiyonda bir miktar sertleşme beklerdim. Aynı yumuşaklığı koruyor. Ön tarafta hava kanalları frenleri ve diskleri hedefleyecek şekilde konumlandırılmış. Aracın önündeki mat krom ve piano black detaylar gerçekten çok şık duruyor. Yeşil rengini daha çok beğenmemle beraber, bu rengi de (manyetik kırmızı olarak geçiyor) güneş altında çok can yakıcı bulduğumu itiraf etmeliyim. Sizin de dikkat edeceğiniz gibi, aracın oldukça aerodinamik bir yapısı var. Yüksek hızlarda sol önden (185'e kadar çıktım) biraz ses yapıyor ama çok rahatsız etmiyor. Arka bagajın hatchback gibi tatlı bir inişi var. Arka spoiler ile buradan atılan rüzgarın hem downforce, hem de yakışıklı görünümüne faydası olduğunu düşünüyorum. Açılır tavan ve sunroof var. Aslında düşündüğüm bir detay değildi (Megane'dan sonra sunroof hevesimi almıştım) ama çok iyi olmuş. Jantlar 18 inch elmas kesim orjinal, Lastikler 235x45xR18 Continental Premium Contact 6 serisi ve yolu çok iyi kavrıyor. Hem eco mod, hem spor mod sürüşte çok yüklenmediğim sürece sağlam yol tutuşu olduğunu gördüm. Arka tarafta güzel bir difüzör ve mat krom detaylar var. Bagajı elektrikli değil ama serviste çevrilebiliyor. 35.000 TL fiyat aldım ama acelesi yok, sonra da yapılabilir. Bu kısım için eksik olan şey, çeki demiri, 1-2 ay içinde onu da taktıracağım. Gelelim şöför kısmına, klasik 3 kollu bir direksiyonu var. Sol tarafta telefon, radyo ve asistan kontrolleri, sağ tarafta Cruise control, Hız sınırlama, Şerit takip, Araç ayarları gibi kısayol tuşları var. Hayalet ekran mevcut, toplamda yanlış hatırlamıyorsam 4 adet farklı kadran var. İstediğinizi ayarlayabiliyorsunuz. En çok hoşuma giden yakıt tüketim ekranı oldu. Herşey gözümün önünde ve daha da güzeli, aracın hesabıyla benim hesabım neredeyse aynı . Yakıt tüketimi Şehir içinde 7,5, şehir dışında 5,5'leri gördüm. Ama daha konuşmak için biraz erken, çok fala uzun yol yapmadım. Araç güvenlik konusunda biraz takıntılı, şerit takibi, hız tabela takibi her sürüşte manuel kapatsanız bile, bir sonraki çalıştırmada aktif oluyor. Her 2 saatte bir sanırım, mola ver uyarısı çıkıyor. Bunları hiçbir şekilde kapatmanıza izin vermiyor. Gelelim multimedya kısmına, gerçekten kullanışlı bir multimedyası var. Araç ayarlarından tutun, radyo, medya, android auto ayarlarına kadar herşey mümkün. Bölünmüş ekran kullanabilirsiniz. Ben genelde radyo ve navigasyon beraber kullanıyorum. İlk bağlantıda telefonu kablolu bağlamanızı istiyor. Henüz kablosuza izin veriyor mu bilemedim ama bende usb üzerinden kablosuz android auto kullandıran bir aparat var (ottocast gibi), şimdilik onu kullanıyorum. Geri görüş kamerasını geri vitese takmadan da tek tuşla kullanabiliyorsunuz. Bu resimdeki görüntüyü o şekilde aldım. İç malzeme kalitesi ise gerçekten iyi, trim sesi gelmiyor. Kapılar tok bir sesle kapanıyor, bir vakum eksik . Anahtarsız giriş ve çalıştırma aktif. Yedek lastiği yok, lastik tamir kiti var. Evet, şimdilik anlatacaklarım bu kadar. Gerçekten iyi ki almışım dediğim bir araç oldu benim için. Daha iyisi sizin olsun inşallah.5 Puan
-
Surada detaylar mevcut, siteyi kurcalayip soldaki Safest Family Cars'a girip surucu guvenligine gore siralayinca (2024-2025 icin) Togg epey iyi bir yerde cikiyor.5 Puan
-
Açılın kullanıcısı geldi Aynı araç bende mevcut (1.0 ecoboost, manuel, activex sw). Motor olarak eski problemlerinden arındırılmış bir motor 1.0 ecoboost. Mevzu bahis araçta 123hp (125bg) ve 170nm (Overboost ile 200nm, 3. vites ve yukarısında aktif) tork üretiyor. Triger zincir, yağ pompası tahriği kayış. Dayanıklılık konusunda ilk 100 bin km herhangi bir problem çıkardığı pek görülmemiş. Sonrasında termostat genelde arızalanıyor. Yazılım atılan araçlarda turbo erken bitebiliyor, yağ eksiltmeye başlayabiliyor. (125 lik versiyona 155 lik yazılım atılıyor genelde, halbuki silindir kapağı turbo vb. farklı). Sanılanın aksine rektefiye olabiliyor, İstanbulda garantili rektefiye eden yerler mevcut. Otomatik olan versiyonlarda (Türkiye'ye sadece 1.0 ecoboost hibrit motorla geldi, mild hibrit bir motor) yağ pompasını tahrik eden kayışın gergisi kronik hatalı üretim. Ford sadece Amerika üretimleri için durumu kabul ediyor (avrupa üretimlerde gergi farklı) ve değişim yapıyor. Avrupa üretimlerde de sık olmasa da sorun görülebiliyor. Manuel olanlarda bu gergi yok. Düzenli bakım ile yüksek km gören pek çok trigeri kayışlı eski versiyon 1.0 ecoboost mevcut. Bu motor (zincirli versiyon), 2018'den beri piyasada ve ciddi bir kronik sorun daha ortaya çıkmadı. Bu nedenle yüksek km'ler görmesi beklenir. Motor Focus SW kasayı gayet iyi taşıyor. Hızlanması yeterli, yakıt tüketimi makul. Dizeli aratan tek nokta uzun yol yokuş performansı (özellikle yüklü iken). Ancak uygun vites/devir kullanılırsa 100km altına pek düşmeden her yeri çıkabiliyor. Şehir içi trafikli kullanım ile ortalama 6.5lt, yokuş eklerseniz 7.5lt yakıyor normal kullanımda. Çok agresif kullanılmaz ise 10lt üzerini görmüyor. (Ben en çok 8,5lt gördüm) Şehirdışı hız sınırları limitlerinde kullanılırsa 5.5lt civarı yakıyor, otoban 6lt. Motor çabuk ısınıyor, kolay devirleniyor ve sessiz. Çok km yapılmayacaksa dizele ihtiyaç bırakmıyor. Vergisi düşük. Az km yapan kullanıcı için gayet ideal. Dizel daha az yakıyor ama hem adblue gerektiriyor hem de şehir içi kullanıma pek gelmiyor: DPF çok çabuk doluyor. 2023 sonrası 1.5 ecoblue motorlarda zincir güncellenmiş 8mm versiyon, sıkıntı yok. Sıkıştırılarak kullanılırsa üst kapaktan yağ terletiyor. Sürekli sıkışık trafikte kullanılırsa yağ yükselmesi problemi (oil dilution) var ve kısa km'lerde yağ değişim uyarısı veriyor. Dayanıklılık olarak aracın eksisi kaporta eski modellere (mk2, mk3) göre daha zayıf ve bileşenler narin hissettiriyor. Manueller dikkat edilmez ise baskı balatayı erken bitirebiliyor. Sonuç olarak ben (yılda 10-12bin km yapıyorum) aracımdan memnunum.4 Puan
-
4 Puan
-
4 Puan
-
3 Puan
-
Valla feribotu bile ayarlarlar. Avrupa yakası bizim için bitmiştir. 😂 Herkes kendi yakasında uslu uslu otursun.3 Puan
-
3 Puan
-
Birazda teknik bilgi MOTOR TİPİ 90 derece V-Twin, hava ve yağ soğutmalı, dört zamanlı SİLİNDİR ÇAPI / MOTOR HACMİ 95 mm / 1151 cc MAKSİMUM GÜÇ 105 beygir gücü (HP) @ 7,250 rpm MAKSİMUM TORK 113 Nm @ 5,800 rpm YAKIT BESLEME Elektronik yakıt enjeksiyonu ŞANZIMAN 6 ileri manuel vites TAHRİK TİPİ Kardanik (şaftlı) tahrik YAKIT KAPASİTESİ 21 litre SELE YÜKSEKLİĞİ 820 mm (ayarlanabilir) Yaklaşık 246 kg Sıra Dışı Teknoloji Stelvio, zamansız bir tasarım estetiğini son teknoloji ekipmanlarla kusursuz bir şekilde bir araya getiriyor. Viraj ABS’si, çekiş kontrolü, tam LED aydınlatmalar ve kişiselleştirilebilir beş sürüş modu Stelvio’nun sahip olduğu teknolojik özelliklerden sadece birkaçı. Bu özelliklerin yanında Stelvio, opsiyonel (mevcut) olarak 4D radar görüntüleme teknolojisini kullanan PFF Rider Assistance Solution® seçeneğini de sunuyor. Saf Bir Duygu Arazi modu dâhil beş sürüş moduna sahip olan yeni Stelvio önde 19”, arkada 17” tel jantlı tubeles lastikleriyle maceraya hazır. PFF Rider Assistance Solution® Stelvio, PFF Rider Assistance Solution® teknolojisi opsiyonunu sunan ilk Moto Guzzi. Geleneksel yöntemlerin aksine 4D radar görüntüleme sistemini kullanan bu teknoloji, oldukça geniş bir görüntüleme alanına sahip. Bu teknoloji sayesinde motosikletin çevresi, ışıklandırma şartlarından bağımsız bir şekilde görüntülenebiliyor. Ön ve arkada yer alan PFF Rider Assistance Solution® cihazları, güvenliği artırıyor ve daha iyi bir sürüş deneyimi sunuyor. FCW Forward Collision Warning (Ön Çarpışma Uyarısı) Çarpışma potansiyeli olan nesneleri ve diğer araçları tespit etmek için ön radarı kullanır ve bunları motosikletin gösterge panelinde sinyaller aracılığıyla işaretler. FCC Following Cruise Control (Takip Hız Sabitleyici) Yoldaki araçların durumuna göre motor freniyle müdahale ederek hız sabitleme sisteminin verimliliğini artırır. BLIS Blind Spot Information System (Kör Nokta Bilgi Sistemi) Dikiz aynalarındaki uyarılarla 30 metre içinde kör noktanızda kalan araçlardan haberdar olmanızı sağlar. LCA Lane Change Assist (Şerit Değiştirme Yardımı) Daha güvenli bir şekilde şerit değiştirebilmeniz için yandan ve arkadan gelen araçların pozisyonlarını değerlendirerek olası bir çarpışma durumunda sizi dikiz aynaları aracılığıyla uyarır.3 Puan
-
3 Puan
-
Hayırlı olsun güle güle kullan Oğuzhan. Doğum günün kutlu olsun Servet abi. Pardon bu konu değildi o.3 Puan
-
Clio ile kafa kafaya bir çarpıştırıp denemek lazım. Bakalım hangisi az geride:)3 Puan
-
cumartesi akşam üzeri cam baktım kalkmıo en aşağıda kalmış. yukarı çekip bantladım bugun götürdüm kilitçiye müsait anda plastik bir parça kırılmış halatı boşa sarmış . tamir ettiler sıkıntı çözüldü 1000 TL sıkışmış3 Puan
-
Bende şunu anlamıyorum,alınmış bir mal var,o an onu ihtiyaç görülmüş alınmış.Sen almazsan alma,kime ne.. Bana da çok dediler,panda aldım araba mı o,polo aldım ufacık araba para mı verdin.Sen kendi binegine bak desem de kar etmiyordu.Sanirim sadece bizim millete has,kendi aldığı en iyisi,diğerleri hep hata Satılık 208 yarım akıllı3 Puan
-
Orjinal klima menfezlerinin ayaklari kirilip tamir ettim.Ancak sırayla zamanla sertlesip ic hareketi sağlayan plastikler kiriliyordu.Mercedes w447 nin klima menfezlerini aliexpressten vergi dahil toplam 3000 liraya geldi.gümrük sınırından dolayi 2 şer 2 şer siparis verdim.Boyut olarak uzun oldugu icin menfez boyunu kisaltip dremel ile kenarlarını taşlama yaptim.3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Togg euroncap testi https://x.com/DoluBatarya/status/1964977076328595780?s=193 Puan
-
Togg euroncap testi yayınlanmış https://x.com/DoluBatarya/status/1964977076328595780?s=193 Puan
-
Olsun, psikolojisi çok iyi. Yolculuk sonunda, benzinle gitseydim 900 lira yakacaktım. bununla 280 lira yaktım demek insanı mutlu ediyor. Mertol aynı cümleyi, 900 lira yakacakken 100 lira yaktım olarak kuruyor. Bu kapitalist sisteme bir başkaldırıdır Sadece yakıt değil tabi, Yağı eksildi mi acaba dur yola çıkmadan bakayım, şu rampada çok zorlamayım hararet yükselmesin. Ulen aldığımız yakıt kötü galiba araba az çekmeye başladı, Şu istasyon kötü burdan almayım, bu istasyonun yakıtında su varmış, geçen haberlerde gördüm. Haydaa durup dururken bu neden tekledi şimdi.. Dur bi ara gaz vereyim düzelecek mi. Allah allah motoru kapattım bu fan neden durmuyor. Ne zaman duracak. Bobini bujisi, oksijen sensörleri. Yok mafı temizle, egr'yi iptal ettir. Biraz kilometre yapılmışsa, enjektörleri revizyon yaptır. Vs vs vs.. Yok bunlar3 Puan
-
3 Puan
-
2 Puan
-
@Mustafa Tüfekçi Gel basalım tekrar bu aracı. Bunun hakkı 5cm eibach. (Resim iphone 6 ile çekilmiştir. Mustafanın çektiği resimlerdeki araba, aslında aşağıdaki araba) 🙂2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Abisi gelince biraz yatsın dedim onu kapalı yere koydum. Bı kaç gün yatınca Gönül koyar diye geri çıkardım işe gidip gelmeye Deli Mike işte İş çıkışı İzmit trafiğine girmeye ramak kala debraj pedalı kitlendi. Büyük ihtimalle pim kastı debraj üst merkezinin aksami yerinden mi çıktı ne oldu debraja basamaz oldum tabi durmaya yakın artık biraz asıldım galiba Elime geldi dipten kırılmıs merkez https://www.onlineyedekparca.com/urun/ford-focus-2002-2004-debriyaj-ust-merkezi-ford-orjinal Arkadaş vardı Usta aradım, tak 1 e baş marşa devri yakalayinca vites atar gelirsin dedi. Biraz ışıklarda yordu ama izmitten Körfez e dükkan önünü attım. Yolda bı çekici akbaba gibi dört döndü etrafımda inat ettim cektirmedim ona Akıllı debraj bak işine :P der gibi sürdük. Testini vs yaptı arkadaşla usta Fatura 6.500 TL orjinal merkez işçilik vs @Oğuzhan Çakır Şu Fiesta sport jantlarına talibim kendine jant al . Kışlık 15 takım st170 jantı yapmam lazım Deli Mike para harcamamı talep ediyor2 Puan
-
2 Puan
-
Allah rahmet eylesin. Kazalardan korusun. İnşallah çıkar ve Clio’dan sağlam olur. Sen de ben de alırız 😃2 Puan
-
klasik numaradır , kolonda hata varsa sesi örtmek için yapılır ama yan etki olarak viraj çıkışı direksiyon geri toplamaz yapılan işlem bu ise. topluyor ise sorun yok2 Puan
-
Bu dişleri toplamak arabayı toplamaktan çok daha zor ve zahmetli.. hiç bütçe dostu değil. 6 operasyon geçirdik ve daha 6 tane daha var. 27000 tl daha ödeme yapılacak. Arabaya lastik seti parasını iki operasyonda ödüyorum. Bugün bir dolgu bir kanal tedavisi 10000 tl hayırlı olsun. Zamanında o hariboları kinderleri yerken iyi idi demi .2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Caplar ayni degil zimparaladim distan boydan kisalttim2 Puan
-
Her ne kadar motor işinden anlamasam da şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız kullan inşallah...2 Puan
-
cevap ta hatalı komutana selam et, matematik ile savaşılmaz yenilgi garantidir2 Puan
-
Bu elektrikli fobisi patolojik hal almaya başladı. Arkadaşlar madem ötesini anlayamadınız, bunu bir yakıt gibi düşünün. Nasıl ki benzinli araba var dizel araba var, LPG lisi var, bu da elektrikli. Benzinli arabanızı daha az yaksın diye dizelle değiştirmiyorsanız elektrikli ile de değiştirmezsiniz. Bunun tartışılır bir tarafı yok. Araba değiştirme zamanınız gelmeden size araba değiştirmenizi dikte eden yok ki? Araba değiştirme zamanı herkes için farklıdır. Kimi her sene değiştirir kimisi 10 yılda bir. Parayı ben vermiyorsam kimin ne zaman değiştireceğine de tercihlerine de karışmam. Tansu erken davranmış. Araba bir yatırım aracı değildir. Günlük hayatınızda kullandığınız her şey ama her şey sarf malzemesidir. Yatırım araçları bellidir. Arabaya yatırım aracı olarak bakarsanız yürümeye başlayın.2 Puan
-
2 Puan
-
Klasikti m² 500 btu, 20 m² salon 10k btu lazımdı 9 yerine 12 k btu aldım. Düzeltiyorum 74 ay.2 Puan
-
Youtube çuluk kervanına bende katıldım, HWP kanalının sahibi çok sevdiğim Ersin abinin teklifiyle teknoloji kanallarına bi Tesla videosu çektik 😂 @H.Cenk Bayrakçıhocam, neydi bu işin kuralı Beğenmeyi, yorum yapmayı, abone olmayı unutmayalım mıydı 😂😂2 Puan
-
Atatürk bu konuda şöyle demiş: Milli hedef belli olmuştur. Ona ulaşacak yolları bulmak zor değildir. Denebilir ki, hiç bir şeye muhtaç değiliz. Yalnız bir tek şeye çok ihtiyacımız vardır: ÇALIŞKAN OLMAK! Kendiniz için değil, bağlı bulunduğunuz ulus için elbirliği ile çalışınız. Çalışmaların en yükseği budur… Çalışmak demek boşuna yorulmak, terlemek değildir. Zamanın icaplarına göre ilim, fen ve her türlü medeniyet imkanlarından azami derecede istifade etmek zaruridir.2 Puan
-
2 Puan
-
Chery tiggo 8e benzetmiştim ilk gördüğümde. açıklamada da ''Platform, Tiggo 8 PM ile aynı" ibaresini okudum2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00