Skor Tablosu
Popüler İçerik
09-09-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
lpg düğmesine basılı tutup çalıştırınca bizimkilerde direkt sistem oluyor6 Puan
-
geçen ark babası yanlışlıkla osman gazi köprüsüne girmiş çok az gidip köprüde durup geri gelmeye kalkmış polisler gelmiş geçmem ben diye tutturmuş ortalık bi karışmış ve geçmemiş polisler geri götürerek çıkarmışlar6 Puan
-
5 Puan
-
Biz nikah kıymıyoruz, satıyorsak sevmediğimiz anlamına gelmez. Audim mesela çok güzel bir arabaydı ama görevini tamamlamıştı. Qashqai de öyle. Mesela bugün ikisi de güneşteydi ve tek araçlık gölge vardı. Ben Qashqaiyi aldım gölgeye5 Puan
-
Bazı eklentiler yaptık SP Connect+ titreşim engelleyici telefon tutucu Kappa K-Force 48 lt Topcase ve Givi Topcase Tablası4 Puan
-
Ankaradan gelirken sağ arka tekerim patlamıştı, müsait yer bulana kadar öyle ilerledim. Baya bi arandım uygun yer bulamadım, sellektör atanlar korna çalanlar filan sanki haberim yokmuş gibi davranıyorlar. İçerden "HABERİM VAR" diye bağırıyorum tabi duymuyorlar. Durduğumda janta ateş gibiydi el değmiyordu lastik tamamen parçalanmıştı.4 Puan
-
İlk defa izledim videoyu Clio neden orada ve gayet hızlı ters yolda gidiyor anlamış değilim. Kaza değil intihar bu. Bu arada sıralamaya bakınca TOG un Polestar ve Audi gibi markaların önünde bir sonuç alması ne olursa olsun gurur verici. Bir sürü şey söylenebilir siyasi mecralarda tartışılabilir ancak öyle yada böyle milli imza taşıyan bir aracın bu şekilde olması bence takdire şayan bir durum. 90 lardaki Kore araçlarını hatırlayın teneke, yürüyen tabut gibi bir sürü şey demediler mi ? Şimdi korelilerin geldikleri noktaya hepimiz şahidiz. Mercedes 90 larda sorentonun tasarım ve bazı özelliklerini dava etmişti bizi taklit ettiler vs diye. Son 10 yılda Genesis, Hyundai, Kia Amerikada pazarı nasıl domine ediyor görüyoruz. O yüzden isterse %90 gayri milli olsun. Biz topluyoruz biz satıyoruz denilen bir aracı sonuna kadar desteklemek lazım diye düşünüyorum. Hele ki Euro N cap gibi bir kurumdan bu şekilde bir sonuç almışken.4 Puan
-
Günaydın 😁 Saçım çıktı cildim tazelendi. Her gün günümü kutlasanızda ölmüycem🍆4 Puan
-
Bekarlar daha uzun yaşıyormuş. inanmayan olursa Ali Darbaz istatistik verilerini koyar ortaya.4 Puan
-
Ben şu forumu 30 saat geriye bi götüreyim. Başka yolu kalmadı. 😂 Her yer yağ koktu, Her yer şanzıman4 Puan
-
Merhaba Yaklaşık 1050 km yeni aracımla yol yaptım. Öncelikle söylemek gerekirse aracın sürüşü çok rahat. Gerek sürüş pozisyonu olsun, gerek sürüş konforu ve akıcılığı olsun, kendinizi oldukça rahat hissediyorsunuz. Sürerken yormuyor, ama yüksek hızlarda direksiyonda bir miktar sertleşme beklerdim. Aynı yumuşaklığı koruyor. Ön tarafta hava kanalları frenleri ve diskleri hedefleyecek şekilde konumlandırılmış. Aracın önündeki mat krom ve piano black detaylar gerçekten çok şık duruyor. Yeşil rengini daha çok beğenmemle beraber, bu rengi de (manyetik kırmızı olarak geçiyor) güneş altında çok can yakıcı bulduğumu itiraf etmeliyim. Sizin de dikkat edeceğiniz gibi, aracın oldukça aerodinamik bir yapısı var. Yüksek hızlarda sol önden (185'e kadar çıktım) biraz ses yapıyor ama çok rahatsız etmiyor. Arka bagajın hatchback gibi tatlı bir inişi var. Arka spoiler ile buradan atılan rüzgarın hem downforce, hem de yakışıklı görünümüne faydası olduğunu düşünüyorum. Açılır tavan ve sunroof var. Aslında düşündüğüm bir detay değildi (Megane'dan sonra sunroof hevesimi almıştım) ama çok iyi olmuş. Jantlar 18 inch elmas kesim orjinal, Lastikler 235x45xR18 Continental Premium Contact 6 serisi ve yolu çok iyi kavrıyor. Hem eco mod, hem spor mod sürüşte çok yüklenmediğim sürece sağlam yol tutuşu olduğunu gördüm. Arka tarafta güzel bir difüzör ve mat krom detaylar var. Bagajı elektrikli değil ama serviste çevrilebiliyor. 35.000 TL fiyat aldım ama acelesi yok, sonra da yapılabilir. Bu kısım için eksik olan şey, çeki demiri, 1-2 ay içinde onu da taktıracağım. Gelelim şöför kısmına, klasik 3 kollu bir direksiyonu var. Sol tarafta telefon, radyo ve asistan kontrolleri, sağ tarafta Cruise control, Hız sınırlama, Şerit takip, Araç ayarları gibi kısayol tuşları var. Hayalet ekran mevcut, toplamda yanlış hatırlamıyorsam 4 adet farklı kadran var. İstediğinizi ayarlayabiliyorsunuz. En çok hoşuma giden yakıt tüketim ekranı oldu. Herşey gözümün önünde ve daha da güzeli, aracın hesabıyla benim hesabım neredeyse aynı . Yakıt tüketimi Şehir içinde 7,5, şehir dışında 5,5'leri gördüm. Ama daha konuşmak için biraz erken, çok fala uzun yol yapmadım. Araç güvenlik konusunda biraz takıntılı, şerit takibi, hız tabela takibi her sürüşte manuel kapatsanız bile, bir sonraki çalıştırmada aktif oluyor. Her 2 saatte bir sanırım, mola ver uyarısı çıkıyor. Bunları hiçbir şekilde kapatmanıza izin vermiyor. Gelelim multimedya kısmına, gerçekten kullanışlı bir multimedyası var. Araç ayarlarından tutun, radyo, medya, android auto ayarlarına kadar herşey mümkün. Bölünmüş ekran kullanabilirsiniz. Ben genelde radyo ve navigasyon beraber kullanıyorum. İlk bağlantıda telefonu kablolu bağlamanızı istiyor. Henüz kablosuza izin veriyor mu bilemedim ama bende usb üzerinden kablosuz android auto kullandıran bir aparat var (ottocast gibi), şimdilik onu kullanıyorum. Geri görüş kamerasını geri vitese takmadan da tek tuşla kullanabiliyorsunuz. Bu resimdeki görüntüyü o şekilde aldım. İç malzeme kalitesi ise gerçekten iyi, trim sesi gelmiyor. Kapılar tok bir sesle kapanıyor, bir vakum eksik . Anahtarsız giriş ve çalıştırma aktif. Yedek lastiği yok, lastik tamir kiti var. Evet, şimdilik anlatacaklarım bu kadar. Gerçekten iyi ki almışım dediğim bir araç oldu benim için. Daha iyisi sizin olsun inşallah.4 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Abi Tansu ya da sorma biz olmadığına iknayız gibi yapıyoruz Direkt tork aktarımı gibi alengirli birsey varmış ondan eğer olursa.3 Puan
-
Trafoya giren kediyi kovalamışlar ya da denizaltındaki kabloları kemiren köpek balığını yakalamış olabilirler3 Puan
-
3 Puan
-
Zaten çok akılcı değil ama vazgeçmiş olmaları ilginç geldi. 11 kW bile 3x 3.5 kw yapıyor. Üç tane elektrikli hızlı su ısıtıcısını aynı anda çalıştırmak gibi bir şey.3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
3 Puan
-
Surada detaylar mevcut, siteyi kurcalayip soldaki Safest Family Cars'a girip surucu guvenligine gore siralayinca (2024-2025 icin) Togg epey iyi bir yerde cikiyor.3 Puan
-
3 Puan
-
TOGG T10X ve T10F Euro NCAP testleri yapılmış. Sonuçlar beklenenden daha yüksek çıkmış. Maşallah. Euro NCAP Crash & Safety Tests of Togg T10F 2025 Euro NCAP Crash & Safety Tests of Togg T10X 20252 Puan
-
Araç daha 3000km de belki 10000den sonra düşecektir yakıtı, ama dediğim gibi 6km sabah 8de 5km öğlen 11 de yapıyorum, heo kısa mesafe.2 Puan
-
caponlar kendini okyanusa atıyormuş daha az yakanı yapamadık diye2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
aynı şekilde olan mercekli bir far kalmıştı led ampül var diye? atıyolar zarı ya tutarsa2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
0 - BENNN 1- Müdürüm (Mustafa Gürsoy) 2- Emin Kardeşim 3- Yeğenimm (Umut) 4- Ev Sahabı (M.ÇAYIR) 5- Furkan AVCI 6- Ali Darbaz 7- Oğuzkan Işık 8- Alptuğ 9- Mert Gülmez 10- Emmi 11- Serdal Soysal 12- Adnan ÇAKIR ( İnşallah) Ali beni de al 🥺 13- Muhittin Kaplan 14- Ahmet Kiriş 15-vesile ile emmi ye yancı 16- Zeki YELBOĞA2 Puan
-
30-40 civarıydı yanlış hatırlamıyorsam. Dörtlüyü yaktım ve direksiyonu sıkıca tutuyordum. Hangi yönün lastiği patlamışsa oraya doğru yöneliyor araç. Lastik parçalanana kadar bir süre daha ilerliyor araç. sonra lastikler yanaklardan parçalanmaya başlıyor. Janta binene kadar bi yer bulman lazım. Bindikten sonra ilerlemek çok tehlikeli.2 Puan
-
2 Puan
-
niye bunu yapacağızki? araba sağlam işte. adeta bir mahşer günü vasıtası olmuş2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
Olmasın lütfen. Nereye yol götürseler oranın doğasının ırzına geçiliyor. Körfezde zeytinlik kalmadı. Ben yıllardır özel otobanlara girmiyorum. Nadiren devlet otobanlarına. Artık onlara da girmem.2 Puan
-
Şasesi olmayan arabanın altına taş koysan olur diyorsun yani.2 Puan
-
2 Puan
-
Birazda teknik bilgi MOTOR TİPİ 90 derece V-Twin, hava ve yağ soğutmalı, dört zamanlı SİLİNDİR ÇAPI / MOTOR HACMİ 95 mm / 1151 cc MAKSİMUM GÜÇ 105 beygir gücü (HP) @ 7,250 rpm MAKSİMUM TORK 113 Nm @ 5,800 rpm YAKIT BESLEME Elektronik yakıt enjeksiyonu ŞANZIMAN 6 ileri manuel vites TAHRİK TİPİ Kardanik (şaftlı) tahrik YAKIT KAPASİTESİ 21 litre SELE YÜKSEKLİĞİ 820 mm (ayarlanabilir) Yaklaşık 246 kg Sıra Dışı Teknoloji Stelvio, zamansız bir tasarım estetiğini son teknoloji ekipmanlarla kusursuz bir şekilde bir araya getiriyor. Viraj ABS’si, çekiş kontrolü, tam LED aydınlatmalar ve kişiselleştirilebilir beş sürüş modu Stelvio’nun sahip olduğu teknolojik özelliklerden sadece birkaçı. Bu özelliklerin yanında Stelvio, opsiyonel (mevcut) olarak 4D radar görüntüleme teknolojisini kullanan PFF Rider Assistance Solution® seçeneğini de sunuyor. Saf Bir Duygu Arazi modu dâhil beş sürüş moduna sahip olan yeni Stelvio önde 19”, arkada 17” tel jantlı tubeles lastikleriyle maceraya hazır. PFF Rider Assistance Solution® Stelvio, PFF Rider Assistance Solution® teknolojisi opsiyonunu sunan ilk Moto Guzzi. Geleneksel yöntemlerin aksine 4D radar görüntüleme sistemini kullanan bu teknoloji, oldukça geniş bir görüntüleme alanına sahip. Bu teknoloji sayesinde motosikletin çevresi, ışıklandırma şartlarından bağımsız bir şekilde görüntülenebiliyor. Ön ve arkada yer alan PFF Rider Assistance Solution® cihazları, güvenliği artırıyor ve daha iyi bir sürüş deneyimi sunuyor. FCW Forward Collision Warning (Ön Çarpışma Uyarısı) Çarpışma potansiyeli olan nesneleri ve diğer araçları tespit etmek için ön radarı kullanır ve bunları motosikletin gösterge panelinde sinyaller aracılığıyla işaretler. FCC Following Cruise Control (Takip Hız Sabitleyici) Yoldaki araçların durumuna göre motor freniyle müdahale ederek hız sabitleme sisteminin verimliliğini artırır. BLIS Blind Spot Information System (Kör Nokta Bilgi Sistemi) Dikiz aynalarındaki uyarılarla 30 metre içinde kör noktanızda kalan araçlardan haberdar olmanızı sağlar. LCA Lane Change Assist (Şerit Değiştirme Yardımı) Daha güvenli bir şekilde şerit değiştirebilmeniz için yandan ve arkadan gelen araçların pozisyonlarını değerlendirerek olası bir çarpışma durumunda sizi dikiz aynaları aracılığıyla uyarır.2 Puan
-
2 Puan
-
Caplar ayni degil zimparaladim distan boydan kisalttim2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
-
2 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00