İçeriğe Yönlendir

Skor Tablosu

Popüler İçerik

04-12-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik

  1. ilk amerikaya gittiğimde V6 dodge ram arabam vardı 82 model. birinci vitesten atardı elle tutardım atmasın diye. bunun aynısı:
    7 Puan
  2. Bugün vekalet istedi tak diye gönderdim, bir kaç belge doldurdum imzaladım şak diye gönderdim, e-tebligatlı olman lazım dedi; "benim 6 yaşından beri e-tebligatım var" dedim lark diye yapıştırdım. "araç bilgileri belli olunca trafik sigortası ve kasko için tanıdık var ivedilikle yolla ama önce ben parayı yollayayım" dedim, ölüm sessizliği jantlar aşağıdaki gibi (17" Aberdeen); ayrıca arabada şunlar var, broşürde opsiyonel gözüken: Yarı otonom sürüş asistanı "Travel Assist", ön bölge asistanı, adaptif hız sabitleyici paketi
    5 Puan
  3. Dastır ile hem fiestayı hem pikapı alırım virajda. Hadi bakalım. Kabak çekirdeğine iddaya girerim.
    4 Puan
  4. Ampulle de uğraşsınlar cidden özellikle civic ve tofaş tayfası adamı kör ediyor. Birde sis yokken sisleri açan öküz tayfa var. Evet gerçekten öküzler ve saygısızlar, utanma da yok. Magandalar. Böyle salak saçma yükseltme vs de tam maganda işi.
    4 Puan
  5. Ülkemizde bilinçsiz bir off-road/arazi aracı kültürü var. Özellikle dişli ve agresif yapısıyla MT tip,yani çamur lastikleri havalı duruşu için tercih edilirken bu lastiklerin ıslak asfaltta yol tutuş ve fren performansı ciddi ölçüde kötü,hatta berbat. Hatta yüksek hızlarda kuru asfaltta bile yol tutuşu sınırlayan bir desen/hamur yapısına,tasarımına sahipler. Bu tip lastikleri gereken araziye giderken taktırmak,ya da bulunduğunuz bölgede kullanma durumundaysanız da asfaltta yüksek sürat ve agresif manevralardan kaçınmak gerekir. Aynı şekilde ülkemizde merdiven altı veya gösteriş üzerine işler yapan sözde modifiyeciler hesapsız kitapsız yükseltme kitleri,hatta takozlarla yükseltmeler yaparken aracın süspansiyon geometrisi ve yürüyen aksam niteliğinin dengesi alt üst ediliyor Bu da özellikle asfalt sürüşünde yine aracın yol tutuş ve çekiş kabiliyetini mahvettiği gibi fren performans ve dengesini de bozuyor. Yine spacerlar,off-setleri dışarı taşmış havalı görünme kaygılarıyla seçilmiş jantlar da tüm bunlara tuz biber oluyor. Tabii bu ekstra hesapsız kitapsız işler aktarma organlarına da ekstra yük ve yıpranma oluştururken temel süspansiyon bileşenlerinin de ömrünü Ciddi ölçüde azaltıyor. Fabrikada teknik geliştirme ekibinin de hem asfalt/hem arazi sürüşünde güvenlik kaygıları duyarak geliştirdiği teknik yapılar hava civa işler sevdasıyla feda ediliyor. Off-road modifikasyonu komple birbirine uyum sağlayacak, Bu konuda oem ekipman ve mimariyle uyum sağlayacak mühendisliğe sahip şirketlerin bileşenleriyle yapılması gereken ciddi bir hesap kitap işidir! Not: Ayrıca bu lastikler çok yüksek fiyatlı olduğu için perişan haldeki çıkma olanlarını alıp takanlar da var ki bu durum da ayrı bir sıkıntı… Kaynak
    3 Puan
  6. Emin yatıyor ben salya sümük yatıyom Necat yerlerde yuvarlanıyor. Kiriş geri döndü, emmi kurna beğenmedi, çabi tas kavgası çıkardı, başkan araba beğenmedi. Mihrapta enigmadan sadeness okusak bu kadar çarpılmayız
    3 Puan
  7. Hani devrilmezdi bu. Öyle dememişler miydi. Islakta ve bu lastiklerle mi? ve Fiestayı sırtına alması bu araç için avantaj olur.
    3 Puan
  8. Direksiyon altında sigorta kutusunda battery Saver relay (batarya koruyucu röle) var, düşük gerilimde marşı falan engelleyen röle, onun kontaklarına bir bakın korozyon, yapışma varmı? Bobin uçlarına da bakın yanma veya aşırı kısa devre olabilir. Yanındaki benzer bobinlerden referans bobin direncini ölçüp kıyaslama yapın. *Arıza kodu açıklamasında o rölenin bobini kısa devre demiş. Röle numarası R24 Burada konuda şeması var https://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/286899-focus-i-2004model-sigorta-şeması-hk/
    3 Puan
  9. ben olsam müdürden reklam bütçesinden de pay isterdim. , otosan dan da istemiştim sonra kovdular kapı dışarı
    3 Puan
  10. Başka bişi demedim duyunca
    3 Puan
  11. Çekirdek hazır sayılır. 15 kilo sipariş verdim.
    3 Puan
  12. Dedi ve kaldırımda motor yağını değiştirdi
    3 Puan
  13. Yeni bir marka çıkmış ondan alacağım ben TCE ile uğraşamam 😀
    3 Puan
  14. Uzayda hayat var yok belli değil sen commodore diyorsun hala Tahta tahta!
    2 Puan
  15. Tiguan ile kullanıorum ama bir akşamüstü işyeri dönüşü kuzey marmarada en sağdan gelen yepyeni bir bmw 7 üzerime çıkıyordu (sağdan 3. şeritteydim) Kamera görüntülerinde pek yok maalesef, sadece ettiğim küfürler var. Muhtemelen bmw'nin bir takım sensörleri vs kurtardı; çünkü kullanan bir hanımefendiydi - cinsiyet ayrımcılığı yapmak istemesem de yazmam lazım-, kesin çarpardı diye düşünüyorum.
    2 Puan
  16. Kardeşim aranızda konuşmayın sonra bana patlıyorlar!
    2 Puan
  17. İtiş sistemi sadece arkada olan ve yüksek pickup doğası gereği virajda durmaz. Aynı şekilde arkadan itiş otomobil de virajda patlar. Ancak Bahadır'ın da dediği gibi bolca elektronik meleklerin olduğu 4x4 bir pickup otomobili aratmayacak manevra yapar. Amarokla bizzat denemiştim. Stok idi. Lastikler ise urban idi. Aynı karoser üstüne suv kupa konuyor. O tutunuyor pickup'ta tutunur. Alakasız tip ancak kangoo'da kasasına göre otomobil gibiydi. Ki kupa hariç scenic idi araç.
    2 Puan
  18. Röleye gelen kabloları ve soketleri kontrol edin hemen beyine dalmayın. Araçta sonradan takılmış sis farı amfi ve var mı Lpg tesisatından bile olabilir.
    2 Puan
  19. Abi çoh iyi yaaa nidaları ile yapılmış oysaki.
    2 Puan
  20. Orta Karadeniz buluşması
    2 Puan
  21. Taşacak bu deniz izleyen gidip ford foton ya da ranger alıyor. Bezduk
    2 Puan
  22. https://youtu.be/jD2s0NWseg4?si=ywblWFmhOFzrcEec
    2 Puan
  23. Ek bir detay paylaşayım belki işinize yarar. Gemini'ye herhangi bir görseli yükleyin. Ardından, Gemini'ye şu komutu verin: "Görüntüyü boyut ve ayrıntılar dahil olmak üzere bir JSON istemine dönüştürün." Bu işlem bir fotoğrafı geminin anlayacağı dilde detaylı şekilde yazıya dökmesine yarıyor. Buradan çıkan yazı üzerinde yapmak istediklerinizi değiştirerek denemeler yapabilirsiniz.
    2 Puan
  24. Forumda vardı. Bunun yanlış olduğunu söyledik küstü gitti forumdan.
    2 Puan
  25. Bugun kapora harici tutari hazirlayabildim; 11 gibi satis temsilcisine yazdim; belgeler falan hazirlayayim, oyle gonderin parayi dedi. Ogleden sonra 3'e kadar bekledim; ses yok, bir daha mesaj attim ses yok; 4'te aradim, disaridaydim, arabanin kontrolunu falan bekliyorum dedi. Anladim ki bugun o para bende duracak; ufak bir sinirlenmedim degil; sanki Kizilay'dan bedavaya dagitiyorlar arabayi; yarin da ses cikmazsa carsi karisacak, vaziyet alin; cekirdekleri falan hazirlayin
    2 Puan
  26. Alaf soysimi Kahramanmaraş’ta ve Çorum’da var. Bir Kahramanmaraşlıyız Göktuğ ve ailesi Çorumlu. Bir alakamızın olduğunu sanmıyorum ama belli de olmaz benim de Göktuğ gibi omuzlarım geniş.
    2 Puan
  27. 2025 in ilk aylarında Bangalore jant ile geldi sonra Aberdeen e geçmişler. Hayinler 😀
    1 Puan
  28. 1 Puan
  29. Japoncanız çok güzel, japon musunuz?
    1 Puan
  30. Servis prosedürü tarafında işlemi görürsünüz
    1 Puan
  31. Fiesta viraj alma kabiliyeti kaç arabada var ki, hafif ve çevik rahatça viraj alır. Özellikle dar virajlarda çok iyi .
    1 Puan
  32. Modüllerden bms devresini sıfırlayın. Akü değiştiğinde bu akıllı şarj modülü sapıtıyor. Daha önce akü çok ölü bir pozisyona geldiyse ve sonra akü değişip devam edildiyse olabilecek bir durum
    1 Puan
  33. Benim Honda Civic FE1 cok guzekl bir istisna idi; 6 aylik bile degildi sanzimani bozuldugunda (0 gelmisti bize) yanlis hatirlamiyorsam. Garantiden degismisti, konusu vardir buralarda bi' yerlerde. Honda'nin bozulacak pek cok yeri vardi ama sorsalar en son sanzimani derdim..
    1 Puan
  34. Görme engelli plastiklerine yağ bulaştırmayı unutma abi sakın. Sizin yüzünüzden avrupa birliği almıyor bizi
    1 Puan
  35. Oraya bakıcaktim bugün hatırlattığınız iyi oldu dediğinizi kesinlikle yapıcam çünkü başka bir seçenek kalmadı çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için 🙏 Hocam kasaya aküden extra şase verdim ama maalesef Birebir orjinal konjektörü kendisi vs. İki dinamo üç tane Konjektör değiştirdim ama bu role varmış akü koruyucu sigorta tablasında onu değiştircem muhtemelen düzelecek
    1 Puan
  36. bu kodu internete yazınca garip garip işler çıkıyor, ilk sıraya zayıf şase kablo bağlantısı var igib. kablo dıştan normal gözükür ama içten korozyonlu veya birleşim yeri paslı çıakbilir. denemek için aküden ilave şase kablosu bağlantısı ile başlardım. sigortalar veya rölelr sağlam gözükür çıt çıt yapar ama içten uçlarda meme oluşumu başlamıştır. bulana kadar uzun sürer bulunca da 10 saniyelik tamir işi olan bir arıza gibi bu
    1 Puan
  37. evet biz müşterimize hizmet tecrube satıyoruz. Bizim tek masrafımız arabamızın yakıtı ve yemek. Bir berber misali diyebiliriz.
    1 Puan
  38. haberimiz olsun çok fena fiyat alabilirim bi bayiiden ama 600 km uzakta
    1 Puan
  39. https://ibb.co/JWNNZKYx Piston görüntüsü de aşırı enjektör püskürtmesini gösteriyor gibi. Beyin arızalarında enjektör süresinin değişmesini daha önce gördüm ama bu tarz bir duruma rastlamamıştım. Bu bilgiyi edinmemiz aslında şu şekilde oldu. Motorun işi bittikten sonra tekrar aynı problemi yaşamamak adına tanıdıklar arasında soruştururken, bu motorlar ve Ford konusunda uzman kişiler üzerinden araştırınca bir tanesi ne hangi silindir ne nasıl oldu gibi detaylar vermeden 4. silindir buji mi eritti dedi, çokça başımıza geldi, beyin değiştik düzeldi dedi. Zaten enjektör yerlerini değişip de buji erimesi devam etmesi ya tesisat ya beyin konusunda şüphelendiriyordu. Herhangi bir numara durumu da yok. Beyni de zaten kendimiz açıp kontrol edeceğiz bilgiyi verene de tespit edilebilir bir arıza varsa yapacak olana da zaten bir ödeme yok. Kandırmalık bir durum yok yani.
    1 Puan
  40. bu kamyonetleri extra güvenli diye alan var mı hakkat?=
    1 Puan
  41. Muayene istasyonları bunun için var aslında... Milletin ampulünün rengiyle uğraşacaklarına bunlara bakmaları lazım.
    1 Puan
  42. Zaman geçti epey. Duke 250 ile ışıklarda en sağda duruyorum. Önümde 8-10 araç. Yanıma araç yanaştı sağdaki açtı camı, neden öne gitmiyorsun? bu da bir taşıt olmam gereken yerdeyim, Ehehehehe acemisin dimi la? çok belli oluyor mu?
    1 Puan
  43. w222 ye niyetlendim diye satılığa koydum ama beğendim araba satıldı biraz daha kullanalım dedim. Aklımda olanları yaptırayım dedim bu arada. Ön arka tampon boyandı, far camları değişti, içi temizlendi. Bugün de Ankara ya bıraktım makyaj sonrası çalışmayan adaptif farı çözecekler ınşallah, kapılarda softClose (vakum) aldığımdan beri çalışmıyordu onada bakacaklar. Bir kaç kıl tüy daha iş var... Dönünce de koltukların deri boyası yenilecek ve sonradan takılan çam çin çok arka ekranlar için kesilen deri delikleri tamir edilecek, orjinal colourlock (deriklinik) ürünlerle boyanacak bakım yapılacak. @Doğan Arşirayhocam araba Ankara Etimesgut ta git çök istersen bir akbaba misali, sahipsiz şimdii
    1 Puan
  44. Ölmez o artık, en son 400 volt yedi ki. en az 20 yıl daha gençleşti. Şu an onun kanı bile siyah akıyordur. Ömrümüz olursa görürüz, 20 yıl sonra da aynı kalacaktır o..
    1 Puan
  45. Tercümesi "her lehimden bir kıvılcım çıksaydı şu anda forumda yoktum"
    1 Puan
  46. Alınacak fiyat önemli, f2 ile arasında fiyat farkı az. Motor şanzıman aynı gibi olsada işletme ve diğer aksam parçaları f2 de daha pahalı olabilir . Güncellik açısından tabiki f2. Ghia dan Ghia ya kıyas yapınca f2 daha dolu. Ekonomiklikten kasıt F1; hafif, jant ebadı küçük yakıttan tasarruf . Alt takım olsun çoğu değişim periyodu gelecek parçalar yan sanayi olarak daha ucuz. Ama en yenisi 20 yaşında artık F1 ve ekonomik olmasina rağmen temizine verilecek paraya daha modelli başka araçlar alınabilir olduğu için 2. Eli eskisi kadar hızlı değil. Km Ler az kullanılmış diyecemiz modelde 300 binlerde olması lazım. Evin 2. Aracı ve az kullandığım F1 im ki benden öncede hep evin 2. Aracı hobi arabası gibi durmasına rağmen 250 binde.
    1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
×
×
  • Yeni Oluştur...