Skor Tablosu
Popüler İçerik
09-12-2025 'den beri en çok beğeni alan içerik
-
bunlar zor onular. gümrük işte tam böyle sektörlerde lazım. Tam et fiyatları biraz artıyor şaak et ithalatı. 7 milyar lira et ithal etmişiz. Bu parayı sektörü geliştirmeye harcasa tüm ortadoğuyu doyuran kebaba boğan et üretirdik. Bu işleri yapanların iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum. Gaflet dalalet hatta hıyanet vaziyeti bence. yani inşallah değildir de koku öyle. Bu işleri yapanların iyi niyetli olduğunu düşünmüyorum. Gaflet dalalet hatta hıyanet vaziyeti bence. yani inşallah değildir de koku öyle. Et fiyatları biraz serbest kalsa millet daha çok hayvancılık yapacak. İthalat ile önü kesiliyor. Oysa hayvancılık artınca arkadan fiyat düşüşü gelecek.6 Puan
-
Bu sene milli sürücümüz Toprak Razgatlıoğlu'nun da MotoGP ye beklenen geçişini yapması üzerine bu konuyu açıyorum. Öncelikle konuya kısa bir MotoGP tanıtımı ile başlayalım. MotoGP 2026 sezonunda 13 takım 26 sürücü yarışıyor.Bu sene geçen seneyle aynı olmak üzere 5 farklı üretici var. Üreticiler şunlar: -Yamaha: 2 takım ile yarışıyor 1'i fabrika takımı Yamaha,diğeri ise uydu takımı olan Pramac Yamaha 2 takım da aynı fabrika motorunu kullanıyor. -Ducati: 3 takım ile yarışıyor 1'i fabrika takımı Ducati Corse diğeri ise uydu takımları olan Gresini Ducati ve Eski MotoGP efsanesi Valentino Rossi'nin takımı olan VR46 Ducati.Hangi sürücülerin yeni motorla hangisinin 1 sene önceki motorla yarışacağını ise Ducati belirliyor. -Aprilia: 2 takım ile yarışıyor 1'i fabrika takımı Aprilia,diğeri ise Trackhouse Racing Aprilia 2 takım da aynı fabrika motorunu kullanıyor. -KTM: 2 takımı 2'sini de fabrika takımı olarak nitelendiriyor biri Red Bull KTM diğeri ise Tech3 KTM -Honda: 2 takım ile yarışıyor 1'i fabrika takımı Castrol Honda,diğeri ise uydu takımı olan LCR Honda. Toprak Razgatlıoğlu'nun geldiği seri WSBK ve MotoGP arasındaki farklar: MotoGP motorları tamamen pist odaklı üretilen prototip motorlar iken WSBK motorları racing yol motorlarının modifiye edilmiş halidir. MotoGP motorları SBK motorlarına göre hafif daha çok elektronik destek bulunan ve çok daha güçlü ve hızlı motorlardır. MotoGP 2 tekerin en üst ligi ise WSBK ise bi alt ligidir. Şimdi ise teknik bilgilere geçiyorum: MotoGP serisi 3 ayrı klasmandan oluşuyor. Moto3,Moto2,MotoGP Moto3 motorları 250cc 60 beygir yaklaşık 250km hız yapabilen daha çok prototip motorlarda sürüşü öğreten motorsikletlerdir. Moto2 motorları 765cc 165 beygirdir.Uzun düzlüklerde 300km hızları yapabilmektelerdir. Bu klasman ise bir üst klasman MotoGP'ye daha yakındır temel amaç MotoGP çıkmadan önce son basamak olmasıdır. Ayrıca bu seride bir diğer milli sürücümüz Deniz Öncü 2. sezonunu başlayacaktır. MotoGP motorları 1000cc ortalama 270 beygirdir motor güçleri üreticilere göre farklılık gösterebilir.Düzlüklerde 350km hızlara çıkabilen bir motordur. Alt klasmanlara göre çokça elektronik destekler bulunur çekiş kontrol,ABS,Anti-Wheelie(Ön tekerin havaya kalkmasını engelleyen sistem) Kalkış kontrolü bunlardan bazılarıdır. Önümüzdeki sene Toprak'tan neler beklemeliyiz: Toprak'tan çaylak sezonunda beklentilerimiz Yamaha'lar arasında en iyisi olmak bu hedefler rakiplerimiz deneyimli MotoGP sürücülerinden takım arkadaşımız Jack Miller ve fabrika takımından Alex Rins ile Fabio Quartararo'dur. Bunlar arasından ise muhtemelen sezon boyunca mücadele edeceğimiz kişi ise 2021 MotoGP Dünya Şampiyonu Fabio Quartararo. Fakat aradaki tecrübe farkını bi nebze dengeleyecek ve 2027 için bize umut veren şey ise Yamaha'nın bu sene Sıralı 4 silindir motordan V4 motora geçişidir. Kısacası bu sene Toprak'tan beklentilerimiz genellikle puan potasında olmak olası bir kaotik yarışta beklenebilecek bir podyumdur.Bu seneyi çaylak senesi olarak prototip motora alışarak geçirmesi 2027 de gelecek yeni regülasyonlar ile önlerde mücadele etmesidir. Nedir bu 2027 regülasyonları: Kısaca bahsetmek gerekise güncel MotoGP motorlarında baktığımızda önlerinde kocaman 2 kanat kimi üreticilerde ise arkada F1 misali bir arka kanat bulunmakta.FIM(Uluslararası Motorsiklet Federasyonu) 2027 motorlardaki yere basma için olan kanatların kaldırılıp daha az aerodinamiye sahip motorlar istemesi. Ayrıyeten ise Toprak'ın işine yarayacak bir olay ise MotoGP lastiklerinin 2027'de Michelin'den Pirelli'ye geçmesidir burada işine yarayan durum ise Toprak'ın frenleme stilline Pirelli lastiklerinin daha çok uymasıdır. MotoGP hafta sonu formatı Cuma günü ilk olarak sabah 1. serbest antrenman yapılıyor bu seansın sonuçlara hiç bir etkisi yok. 1. serbest antrenmandan sonra ise öğleden sonra antrenman seansı yapılıyor bu seansa en hızlı ilk 10 sürücü cumartesi günü yapılacak sıralama seansında doğrudan 2. sıralama seansına(Q2) çıkıyor Cumartesi günü sabah 2. serbest antrenman bu antrenmanında sonuca bir etkisi olmuyor. 2. serbest antrenmanın hemen arkasından ise sıralama seansı başlıyor.1. sıralama seansında Cuma günü yapılan antrenmanda ilk 10 a giremeyen sürücüler burda turlarını atıyorlar ve en hızlı 2 sürücü bir üst seansa Q2 ye çıkıyor Q2 de en hızlı turu atan ise polü alıyor Cumartesi günü öğleden sonra ise Sprint yarışı yapılıyor bu yarış ana yarışın yaklaşık olarak yarısı uzunluğunda ilk 9 a giren sürücüler puan alıyor yarışdaki sonucun pazar günü olan yarışın sıralamasına bir etkisi olmuyor. Pazar günü sabahın erken saatlerinde gün ısınma(Warm-up) Seansı ile açılıyor 10dk uzunluğunda oluyor ve sürücülerin ayarlarını motorlarını yarıştan önceki son kontrol etme fırsatları oluyor. Pazar günü öğleden sonra ise ana yarış oluyor ilk 15 sürücüye puan veriliyor ve hafta sonu burada son buluyor. 2026 sezonu Türkiye'de S Sport tarafından yayınlanıyor ve takvimi ise şöyle:5 Puan
-
Bakanlık güzel bir liste yayınlamış. Yerlilik oranında TOGG şampiyon. bkz: https://www.sanayi.gov.tr/assets/pdf/birimler/2025YiliMotorluAraclarYerliKatkiOraniBeyanlari.pdf5 Puan
-
O zaman et ithal ederiz işte. diyelim bir civata çinde 1 dolar sende 1.5 çinden ucuz gibi gelir ama 1.5 a bursada yapılmış civatayı alırsan onun firması işçisi maaşı hammaddesi yemekhanesi o senin 1.5 dolardan yer geçinir.4 Puan
-
3 Puan
-
Ay akşamdan ışıktırrrr yaylalarrrr yaylalarrr🍆 Hasbel kader radyo telefona baksam camdan içeri girerlerdi diyenler? Aynaya dokandı geçerkene3 Puan
-
Zeki abi geçmiş olsun doğru söze ne gerek tamda bu ülkemizdeki durum. sözde hayvan sevdiğini koruduğunu düşünen ama gün boyu dört duvar arasında yanlız bırakan, akşam eve geldiğinde çok özlemiş beni diye sevinen hayvan sahipleri var bu ülkede hayır hayvan sen özlemedi3 Puan
-
en başta neden böyle bir şey ile ben uğraşmak zorundayım allasen ya?! klonlamış filan değilki. benim şahsımın telefonu. kime ne? ozaman muayeneye gitmesi geciken arabaya el koysunlar.. la yazmasamıydık buradan... pff3 Puan
-
2025 ve 2026 araçlarının karşılaştırması ile başlayalım konumuza. Chatgpt şöyle bir özet çıkardı: Aşağıda FIA’nın 2026’dan itibaren yürürlüğe koyduğu kurallarla — yani 2026 araçlarının “teknik şablonu” ile — tipik 2025 (ya da 2022–2025 jenerasyonu) Formula 1 araçlarını teknik olarak kıyaslayan bir analiz var. Böylece 2025 araçlarının ne şekilde “eski nesil”, 2026 araçlarının ise “yeni nesil” olacağı anlaşılır. 🔧 Temel Değişiklikler: 2025 ↔ 2026 📐 Boyut & Kütle 2026 araçlarının şasi/geometri boyutları küçülüyor: Dingil mesafesi (wheelbase) maksimum ~ 3600 mm’den ~ 3400 mm’ye, araç genişliği 2000 mm’den 1900 mm’ye düşüyor. (Crash.net) Bu küçülme, aracın daha “çevik” — virajlarda daha hızlı yön değiştiren, manevraya uygun — olmasına katkı verecek. (Formula 1® - The Official F1® Website) Araç ağırlığı da azalıyor: minimum kurallı ağırlık 768 kg olacak; bu, yaklaşık 30 kg’lık bir “hafifleme”. (Motorsport.com) Ne kazandırıyor: Daha hafif ve kompakt araçlar → direksiyonda daha çabuk tepki, virajlarda daha çevik sürüş, pist içi rekabette potansiyel olarak daha agresif dinamikler. ⚙️ Güç Ünitesi & Hibrid Sistem 2026 ile birlikte “yeni jenerasyon güç ünitesi” geliyor: İçten yanmalı motor (ICE) kısmının gücü ~ 400 kW’a düşecek. (Silverstone) Elektrikli kısmın gücü — yani enerji geri kazanımı ve elektrik motoru (MGU-K) — dramatik biçimde artıyor: 120 kW’dan 350 kW’a. Bu, hibrit sistemin artık yarısı elektrikten güç alacağı bir model. (GPblog) Diğer yandan, bu “yeni hibrit” ile birlikte eski sistemde kullanılan MGU-H (turbo ısıdan enerji toplayan ünite) kaldırılıyor. (Vikipedi) Ayrıca fren enerjisi geri kazanımı (ERS) kapasitesi de artıyor; frenleme evresinden kazanılan enerji 2025’e göre daha yüksek olacak. (Formula 1® - The Official F1® Website) Ne değişiyor: 2026 araçları, hibrit sistemlerinde elektrik gücünün payını dramatik biçimde artırıyor. Bu, performans, enerji verimliliği ve sürdürülebilirlik açısından büyük bir evrim — F1 motor teknolojisinde “yeni çağ”. 🪶 Aerodinamik & Pist Davranışı 2026 ile birlikte, klasik DRS (Drag Reduction System) devri kapanıyor. Yerine “aktif aerodinamik” geliyor: aracın ön ve arka kanatları değişken — pist konumu (viraj vs düz hat) gibi duruma göre ayarlanabilecek. (Silverstone) Bu aktif aerodinamik sistem, iki mod içeriyor: “Z-Mode”: Virajlarda daha fazla downforce (yere basma) sağlayan mod. (Silverstone) “X-Mode”: Düz hatlarda düşük sürtünme ve yüksek sürat için low-drag moduna geçiş. Bu mod, klasik DRS gibi “sadece aşmak için” değil; düz yolda verimlilik / hız için genel bir mod. (Silverstone) 2025 araçlarında aerodinamik sabit ve “pasif” kanatlar, sabit zemin geometrisi ve DRS ile çalışırken; 2026’de aerodinamik davranış “dinamik” / adaptif olacak. Ne değişiyor: Bu, pistteki yakın mücadeleleri, sollamaları ve araç-açık taktik stratejileri yeniden şekillendirebilir. Aynı zamanda viraj-düz hat dengesini farklı bir şekilde optimize etmek mümkün olacak. 📉 Performans & Pist Davranışı — Ne Bekleniyor? 2026 araçlarının aerodinamik ve güç ünitesi değişiklikleri nedeniyle — bazı erken analizlere göre — 2022–2025 jenerasyonu araçlara kıyasla “downforce” (yere basma) ve “drag” (hava direnci) değerlerinde ciddi düşüş olacak: Downforce ~%30 azalacak, drag ise ~%55 azalacak. (Crash.net) Bu değişim, 2026 araçlarının yarış temposunu etkileyebilir. Bazı tahminler, 2026 araçlarının 2025 araçlarına kıyasla pistte biraz daha yavaş olabileceğini gösteriyor. (Vikipedi) Ancak, “nimble car” konsepti sayesinde viraj çıkışlarında ve teknik pistlerde daha iyi performans, plus-minus dengesi sanıldığı kadar negatif olmayabilir. (Formula 1® - The Official F1® Website) 🧰 Diğer Teknik Detaylar & Tasarım Kuralları 2026 araçlarında fren kanalları, zemin kanatçıkları, jant kapakları gibi birçok aerodinamik/parça düzeyi kural değişikliği var. Örneğin: önce fren kanallarında sadece bazı kanatçıklar varken, 2026’de ön fren kanallarında yatay kanatçıklar kullanımı; arka fren kanallarına ise yer çekim altı ek aerodinamik kanatçıklar eklenebilmesi gibi. (trf1.net) Teşhir amaçlı (hayır, sadece görünüm değil) — 2026’den itibaren araç yüzeyinin önemli bir kısmı “boyalı veya sticker kaplı” olmalı: çıplak karbon fiber görünümü en aza indirilecek. Bu, hem görsellik hem de sponsorluk/marka görünürlüğü için. (trf1.net) Güvenlik & operasyonel değişiklikler de var: 2026 kuralları ayrıca enerji sistem durumu gibi durumları gösterecek “lateral güvenlik ışıkları” gerektiriyor — bu, özellikle elektrikli bileşenlerle çalışıldığı için acil durum yönetimi açısından önemli. (Vikipedi) ✅ Sonuç — 2025 Aracı vs 2026 Aracı: Fark Ne? Özellik 2025 (Güncel/Nesil 2022–2025) 2026 (Yeni Nesil) Boyut & Ağırlık Daha büyük ve ağır (≈ 2000 mm genişlik, ~ 800 kg +) Daha küçük ve hafif (1900 mm genişlik, 768 kg) Güç Ünitesi Hibrit: güçlü ICE + MGU-K + MGU-H Hibrit: daha güçlü elektrik (MGU-K), ICE daha düşük, MGU-H yok Aerodinamik Sabit kanatlar + DRS Aktif aerodinamik (X-Mode / Z-Mode), DRS yok Performans / Pist Dinamiği Daha yüksek downforce & drag; klasik DRS sollamaları Daha düşük downforce/drag; aktif aero ile yeni dinamik sürüş Aeropartiküller / Tasarım Karbon fiber + klasik aero parçaları Yeniden şekillenmiş zemin kanatçıkları, fren kanalları, jant kapakları, vb. Gösterim & Güvenlik Standart görünüm Tasarım kuralları (kaplamalar), yeni güvenlik ışıkları vb. 🎯 Ne Anlama Geliyor — Neler Değişecek / Neden Önemli? 2026 araçları, performans / sürdürülebilirlik / teknolojik altyapı açısından F1 için “reset/start” butonuna basıyor: Hibrit sistemde elektrik gücünün payı artıyor, bu da çevre bilinci ve teknolojik ilerleme yönünde. Pist içi rekabet dinamiği değişebilir: aktif aerodinamik + daha çevik araçlarla birlikte, virajda, düzlükte ve fren bölgelerinde yeni sürüş / taktik stilleri; belki daha fazla yakın mücadele, farklı stratejiler görebiliriz. Görsellik ve marka/kimlik açısından da fark olacak — araçlar daha “kompak, modern, yeni nesil” görünecek ve sponsorluk/styling açısından kurallar netleşmiş. Ancak “yeni” = “daha hızlı” değil: bazı analizler 2026 araçlarının özellikle bazı pistlerde 2025 araçlarına kıyasla biraz daha yavaş olabileceğini öne sürüyor. Yani bu, radikal bir “yerçekimi yok, turbo var, füzeyiz” değil; daha dengeli, kontrollü bir evrim.2 Puan
-
Herkese merhabalar. Yeni mezun bir makine mühendisi olarak, kendi ihtiyacımdan yola çıkarak; kendi ford escortum için CMS 92 orta jant göbeği aradım ancak internette bırakın satılmasını, çıkması bile satılmıyor. Bu sebeple kendim çizip, 3D'de bastırtıp denedim ve sonuç mükemmel oldu. -Abs plastikten ürettirdiğim için çok dayanıklı. -Birebir göbek ölçüsünde, tırnakları ile geçme olarak sabitleniyor. İsteyene satmak amacıyla iyi niyetimle burada paylaşıyorum, forum kurallarına aykırı ise lütfen belirtin. Satın almak ve fiyatını sormak veya kendi eksik kapak vs parçalarının modellenmesini isteyenler buradan talep ederlerse bilgilendiririm. Kapakların takımış hali. ( ford logoları benim tercihim, herhangi bir logo takılabilsin diye ortasında logo yeri mevcut) Kapakların Ham Hali Ham hali ile jant üzerinde görüntüsü Jantların eski kapaksız ve bakımsız halleri2 Puan
-
2 Puan
-
Çalışıyormuş canım.. Bazen klimayı ayarlarken teybi sesi kısılıyormuş. teybi açarken silecek çalışıyormuş falan ama. çok donanımlı imiş.. Aklıma tuş karıştıran Sony XB8 müzik seti geldi direk2 Puan
-
2 Puan
-
Soğuk sıkım ve erken hasat seven birisi olarak şöyle bir şey okudum " Erken hasat bir pazarlama oyunu mu? Bu soruyu pek soran olmuyor Ben soruyorum. Çünkü mesele sadece “acı yağ” değil; bilim, besin değeri ve verim meselesi. Çok Erken hasat = yüksek polifenol Evet, doğru. Ama “daha çok polifenol = daha faydalı yağ” demek doğru değil. Çünkü polifenol sadece zeytinde değil; roka, maydanoz, nane, semizotu gibi sebzelere oranla bile 5–10 kat düşük kalabiliyor. Peki poli̇fenol için neden 10 kg zeytini İsraf edelim ? Aynı polifenolü 3 yaprak roka çiğneyerek almak mümkünken… Bu kadar zeytini erken toplamak gerçekten mantıklı mı? Çok erken hasat ne kaybettirir? Zeytin besin bileşiklerini henüz tamamlamadan toplanır: ✔ Oleik asit daha düşük ✔ Yağ verimi %50’ye varan kayıpla düşer ✔ Aromalar tam gelişmez ✔ Antioksidan çeşitliliği daha sınırlı kalır Peki orta hasat? Zeytin kızıl-siyah eşiğine gelirken: Polifenol hâlâ yüksek (400–600 mg aralığı) Oleik asit ve aromatik bileşikler maksimum Verim 2 kat artar Bu aslında hem ekonomik hem besinsel optimum noktadır. Erken hasatın gizlenen bedeli 10 kg zeytinden 1 litre yağ yerine Aynı kalite segmentinde 6 kg’dan 1 litre elde edilebiliyorsa… Polifenol / verim dengesi orta hasatta daha rasyonel hale gelir. “1000 mg polifenollü yağ” pazarlaması Bilim diyor ki: Polifenol vücutta 24–48 saatte atılıyor. Yani 1000 mg polifenollü yağ ile 500 mg’lık bir yağ arasındaki sağlık farkı günlük hayatta neredeyse yok. Ama fiyat farkı? %300. Zeytinyağını değerli kılan tek şey polifenol değil Squalene Fitosteroller Aromatik fenolik türevleri Oleik asit dengesi Bunlar erken hasatta tam oluşmadan kesiliyor. Beslenme odaklı bakınca optimum nokta çok erken değil. Tüketici açısından gerçek soruyu soralım: “Ben polifenol için mi para ödüyorum, yoksa zeytinin doğal döngüsünü kesen bir pazarlama stratejisine mi?” Eğer besin odaklıysanız, cevap çok nettir. Son sözüm: Benim felsefem lezzet değil, fayda. O yüzden diyorum ki: En doğru yağ çok erken değil, doğru zamanda hasat edilen yağdır. Hem daha ekonomik, hem daha besleyici, hem daha rasyonel. "2 Puan
-
Merhaba arkadaşlar, İlk defa elektrikli bir araç almayı düşünüyorum ve tercihim Tesla Model Y Legacy yönünde. Aracı 2. el olarak alacağım için tecrübesi olanlardan tavsiye almak istedim. Bu konuda dikkat etmem gereken noktalar, artı–eksi yönler ve kullanım maliyetleri hakkında yorumlarınızı bekliyorum.1 Puan
-
1 Puan
-
Geçen seneki yarışların özetleri ve ondan önceki yarışlarda yaşanan olayları paylaşan S Sport'un bir kanalı var. Geçen sene ne olup ne bittiğini buradan izleyebilirsiniz. Ben Fransa yarışına bakmanızı öneririm kaotik bir yarıştı. https://www.youtube.com/@ssporttamotogp1 Puan
-
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. 3D print konusunu eski araçlar trimleri vs için en mantıklı çözüm olarak düşünüyordum uzun zamandır, hatta denemek için benim Volvo'nun el freni kapağını yapmıştım, bu tarz büyük bir emekle daha da kanıtlanmış oldu.1 Puan
-
1 Puan
-
Sakın silikon falan sürmeyin çıkardığınız gibi takın.1 Puan
-
1 Puan
-
Eyvallah İnstagramda yakıp oto ayna diye bir.şahısa sordum üstünde değiştiriyoruz dedi. Sökmek mi iyi aynayı yoksa üstünde mi bilemedim. Teşekkürler cevap için1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
16 jant lastik alıp takabilirsiniz. Garip bir markanın garip bir soğutma sıvısını öneriyordu kitapçık. Addblue ve dpf'e dikkat. Hayırlı olsun. Bu arada aracınıza sonradan hız sabitleme takılabiliyor. İhtiyaç ise bilginiz olsun.1 Puan
-
Benim Motorsporlar'ı merakım Emir'e geçti Bütün hepsini takip ediyor. Ben bile artık ona soruyorum.1 Puan
-
1 Puan
-
Anlatılana göre şanzıman sorunu gibi görünmüyor. Aracın durduk gaz vermesi için motora yakıt gönderilmesi gerekiyor, yakıt sisteminde bir arıza var gibi. Ecu ya gaz vermesini sağlayan bir hata olabilir.1 Puan
-
Performans olarak memnun musunuz? Yokuşlarda falan bayma oluyor mu? Yokuşta bayma olmadı beykoz çengelköy ultradik rampalarını hep tırmandık Yol ve rüzgar sesi 95ten sonra başlıyor diyorlar sizdede burum var mı? Egea 1.3 multijetten sessiz. Motor sesi hiç yok gibi. Son olarak özellikle yokuş aşağı inerken viteste kararsızlık var diye videoda anlatıyordu. Bir yükselip bir azalıyor gibisinden Yok öyle bişi, klasik rampa aşağı motor freni uyguluyor, vitesde tutuyor. Bu kullandığım 7-8 otomatik arabada böyle idi.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Yeni yenidir. Lastik 18 daha yumuşak olur Orta konsol ekran vb önemsiz. Pili daha büyük. Tavan daha iyi biz nasıl kapatacaz diye uğraşıyoruz temudan. Adam kapamış işte bizim için.1 Puan
-
1 Puan
-
Güzel bilgilendirme için teşekkürler. Sanırım MotoGP takip etmeye başlayacağım1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Evet abi kesin bilgi Norris bugün Sky Sports'a verdiği röportajda söyledi Verstappen ise muhtemelen eski numarası 33 boştayken ona dönecektir.1 Puan
-
1 Puan
-
1 Puan
-
Şöyle bir cihaz var https://www.instagram.com/reel/DP3axX_jUoK/?igsh=MTNsN3UzbjNhNTh4YQ==1 Puan
-
1 Puan
-
yeni 390 adv de güzel olmuş Dağ bayır artı izmir balıkesir oluyor 750 o yüzden rahat oldu. Hp yok pek de tork iyi 58 e 70 tork dizel gibi 1600 devirde yürüyor. Birde nc nin sesi güzel 270 derece krank sayesinde v motor gibi ses var birde susturucunun altına iki delik açtım matkapla gazı bırakınca güzel patırdıyor.1 Puan
-
geçmiş olsun abi. daha kötü durumlarda olabilirdi. Hiç kendinizi üzmeyin. ALLAH ın şifası üzerinize olsun.1 Puan
-
1 Puan
-
Çok güzel bir gezi olmuş sonunda bu olay olmasaymış daha da keyifli olacakmış ama bununla geçmiş olsun.. Bu yaşıma kadar çok farklı köpekler besledim evimde ,bahçemde fakat geçen sene arabasını köpeklerin üzerine sürüp onları sinirlendiren bir insan sonucu 10-12 tane sokak köpeği birden üzerime saldırdı bende refleks olarak koştum onlar da kovaladı.. O esnada yoldan geçen bir minibüs arabayı siper edip beni ters tarafa almayı başardı ve öyle kurtuldum . Bu olaydan sonra köpeklere karşı aşırı bir güvensizlik oluştu. Şu anda bile hala bana ters bakan bir köpeği gördüğümde baya telaşlanıyorum.1 Puan
-
Bütün sezon çok kötüydü, gram katkısı olmadı ne takıma ne Vers'e. Son yarış haftasının Q3 ünde hava koridoru vermiş de, internette sevgi gösterileri var. Alsın o hava koridorunu, kendi geçsin ordan. "Karışmayın ne yapacağımı biliyorum" dedi adamı 5 sn bile arkasında tutamadı.Kek.1 Puan
-
Oh oh miss gibi kardiyo basıyom. Kaslarım çiçek gibi oldu. Eskinin uyuşuk Ali'si at gibi oldu..1 Puan
This leaderboard is set to İstanbul/GMT+03:00
