Bekir Yığrık 8 Kasım 2013 Paylaş 8 Kasım 2013 Bu dereceyi nereden görüyorsunuz ? Bende merak ettim Forumlardan Gauge menu den Yorum bağlantısı
İsmail Yükselentürk 9 Kasım 2013 Paylaş 9 Kasım 2013 Merhaba arkadaşlar 2004 focusumda hararet sorunu ortaya çıktı yolda 120-160 KM/H sürüşlerde ayağımı gazdan çekince ibre 3-4 saniye içinde kırmızı bölgeye geliyor,aynı sürede normale iniyor.Aracım lpg-li. Yorum bağlantısı
İsmail Yükselentürk 10 Kasım 2013 Paylaş 10 Kasım 2013 Arkadaşlar bugün radyatör fanının çalışmadığını farkettim. 1 Yorum bağlantısı
İsmail Yükselentürk 11 Kasım 2013 Paylaş 11 Kasım 2013 Bugün gitiğim usta motor çalışırken yedek su depo kapağını açıp kapattı bu arada pısst ses çıktı sonra yol testine çıktık beraber sıcaklık 103-104'C geçmedi,gazdan ayağını çekince 108'C çıkıp 100'C geriledi.Şehir içinde 98'C-99'C arası seyretti.Fanda 98'C den sonra devreye girdiği görüldü. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Aralık 2013 Paylaş 6 Aralık 2013 Sorununuz aynı. Konunuzu birleştiriyor olacağım. Öncelikle merhaba,benim aracımda yalancı hararet sorunu var bu belli,ama forumda araştırdığım kadarı ile diğer arkadaşlarımın arabalarında yalancı hararet sorunu rampa inerken veya çıkarken görülüyor,benim aracımda ise rampalarda falan değil aklına gelince oluyor 2 sn sonra eski halina geliyor 15-20 dk olmuyor sonra gene tekrarlıyor bu yüzden farklı yazdım.Acaba neden yapıyordur veya bu şekilde olan arkadaşlarımız varsa önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler. Konunuzu birleştirdim. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 Öncelikle merhaba,benim aracımda yalancı hararet sorunu var bu belli,ama forumda araştırdığım kadarı ile diğer arkadaşlarımın arabalarında yalancı hararet sorunu rampa inerken veya çıkarken görülüyor,benim aracımda ise rampalarda falan değil aklına gelince oluyor 2 sn sonra eski halina geliyor 15-20 dk olmuyor sonra gene tekrarlıyor bu yüzden farklı yazdım.Acaba neden yapıyordur veya bu şekilde olan arkadaşlarımız varsa önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler. lpg var mı?_ Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Aralık 2013 Paylaş 9 Aralık 2013 lpg için takılan T Y hortumlar ek parçalar yüüznden hava yapması çok muhtemel Yorum bağlantısı
Levent Kip 16 Aralık 2013 Paylaş 16 Aralık 2013 2000 model ford focus Aracımın antifirizini komple boşaltıp yeniledim.Aracım 100'ü geçince hararet yükselmeye başladı.Ustaya götürdüm daha öncedende başıma geldiği için ustaya arabada hava olduğunu o yüzden yaptığını söyledim.Ondan olmadığını ve hararet müşürü ve termostatın arızalı olabileceğini söyledi.Neyse o parçaları değiştirdikten sonra antifiriz kabının altındaki hortumu çıkarıp oradan epeybi üfleyip honiyle su doldurup havasını aldı.Denedik şimdilik düzeldi hararet ortada sabitlendi.Bursa gürsuda enver usta... Yorum bağlantısı
Ünal Doğar 16 Aralık 2013 Paylaş 16 Aralık 2013 O usta keşke önce parçaları değiştirmeden aracın havasını alsaymış.Bana kalırsa parçalar sağlamdı. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Aralık 2013 Paylaş 18 Aralık 2013 Merhaba abilerim,forum konularında araştırdığım ve gördüğüm kadarı ile bu yalancı hararet problemini sanırsam Lpg soğutma tesisatına T boru yaptırarak çözmüşler,bu tam olarak nasıl yapılıyor yani nereye T boru atılıyor,en önemlisi de ne kadar sağlıklı? Şimdiden teşekkür ederim Konunuz birleştirilmiştir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Aralık 2013 Paylaş 18 Aralık 2013 Sadece T boru değil... Ama tarifini yapacak kimse var mı bilmiyorum... Sorun, üst kapakta hava birimesi, Amaç biriken havayı tahliye etmek... Yorum bağlantısı
Levent Kip 25 Aralık 2013 Paylaş 25 Aralık 2013 O usta keşke önce parçaları değiştirmeden aracın havasını alsaymış.Bana kalırsa parçalar sağlamdı. yok hararet müşürünün ucu şişmişti usta gösterdi bana ama termostad boşa değişti.. Yorum bağlantısı
Bekir Yığrık 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 Merhaba abilerim,forum konularında araştırdığım ve gördüğüm kadarı ile bu yalancı hararet problemini sanırsam Lpg soğutma tesisatına T boru yaptırarak çözmüşler,bu tam olarak nasıl yapılıyor yani nereye T boru atılıyor,en önemlisi de ne kadar sağlıklı? Şimdiden teşekkür ederim T borusunu tavsiye etmem arkadaşlar.Motorun biraz daha geç ısınmasına neden olur. Regülatör yeri nerde? Eğer motorun arkasında değilse,yapabiliyorsanız, ya da yaptırabiliyorsanız motorun arkasına alın. Düzeldiğini göreceksiniz. Ben öyle kurtuldum. Ayrıca bu hararet yalancı falan değil, baba gibi gerçek hararet Dikkat edin derim. Yorum bağlantısı
Tuncer Karakaya 28 Aralık 2013 Paylaş 28 Aralık 2013 benim arabamda f1 heçbek.1,5 ay önce lpg hortumlarını değiştirdim eskidiği için.usta mavi antifiriz birazda su koydu.havasını da aldı herhangi bir sıkıntı yoktu.bana antifiriz eksilirse biraz antifiriz ekle dedi bende 1 litre kadar antifiriz ekledim. mavi olanından.şehir içi kullanıyordum sorun yoktu hararette.bugün gidiş geliş 120 km yaptım giderken de gelirken de hararet ibresi yükseldi düştü.sürat artınca oldu bunlar.durdum motora baktım sıcak değil okadar su da çok sıcak değildi.fan son hızla çalışıyordu.kaputu açınca arabayı karşına aldığında soldaki boru çok sıcak değilken sağdaki ona göre daha sıcaktı.yardımlarınızı bekliyorum. antifiriz mavi olduğundan mı aceba.geçen sene ful kırmızı antifiriz koydurdum su eklemeden sıkıntı olmamıştı. Yorum bağlantısı
Tuncer Karakaya 28 Aralık 2013 Paylaş 28 Aralık 2013 bu arada antifiriz -40 gösteriyor. Yorum bağlantısı
Tuncer Karakaya 28 Aralık 2013 Paylaş 28 Aralık 2013 motor hareret yapmadı ama ibre sona kadar gelmişti.hız azalınca düşüyor motor devri düşünce normale dönüyor.dururken devir ne kadar yüksek olursa olsun hararet normal oluyor değişme olmuyor.forumları okudum galiba benimki de hava.lütfen yardımcı olun.. Yorum bağlantısı
Tuncer Karakaya 29 Aralık 2013 Paylaş 29 Aralık 2013 yok mu bi Allahın kulu yardımcı olacak.kırsal yerdeyim en azından şehre gidene kadar sıkıntı çıkarır mı? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 29 Aralık 2013 Paylaş 29 Aralık 2013 Aracın önü aşağı gelecek şekilde bir rampaya çekin. Yedek su depo kapağını açın.aracı çalıştırıp motoru ısıtın.hararet olması gereken seviyeye geldiğinde gaz verin hafif hafif. Yedek su deposuna giren hortumdan su tahliyesi başlayınca kabarcıklar başlarsa sistemdeki hava çıkar. Gauge testinden de aracın motor su sıcaklığını ve fan açma derecesinin 104 olmasına dikkat edin Bu dediklerimiden ötürü bi sıkıntı çıkarsa sorumluluk bana ait değildir. 1 Yorum bağlantısı
Tuncer Karakaya 5 Ocak 2014 Paylaş 5 Ocak 2014 Ey forum sakinleri!!!!!! Ankarada bu hava alma işini halledip yalancı hararet sorununu çözecek usta tanıdığı olan varmı? varsa acil tarafından bana bildirebilir mi Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 16 Ocak 2014 Paylaş 16 Ocak 2014 İyi akşamlar arkadaşlar. 2 gündür aracımda ilginç bir hararet gösterge sıkıntısı mevcut. Sabah aracı çalıştırdığımda (8-10dk) hararet götergesi biraz 30 derecelik acı kadar yükseliyor , rolantide bekleyince geri düşüyor. Okula kadarki mesafede (10 km) 90 dereceye kadar çıkıyor hızım düşünce geri düşmeye başlıyor (65-70 dereceye kadar) Okulda aracı parkederken yeniden 45-50 derece göstergeye kadar tekrar düşüyor. Sorun termostat arızası mıdır? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Ocak 2014 Paylaş 16 Ocak 2014 bu sorada fan çalışıyor olabilir mi? kl,ma kapalaı da olsa, tüm hava ön cama yönlendirilmiş olaiblir mi? Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 17 Ocak 2014 Paylaş 17 Ocak 2014 Hayır Çağlar bey havalandırma ön cama yönlenmiş değil, Fanın çalıştığından nasıl emin olabilirim? Bu arada ısıtmada sıkıntılı olmaya başladı. Yeteri kadar sıcaklık üfleyemiyor... Yorum bağlantısı
Tuncer Karakaya 18 Ocak 2014 Paylaş 18 Ocak 2014 fan sesini duyarsınız dikkatlice dinlediğinizde Yorum bağlantısı
Tufan Bozkurt 26 Ocak 2014 Paylaş 26 Ocak 2014 merhaba arkadaşlar gecen ay aracın antifirizini yeniledim ne olur ne olmaz diye aracı alalı bir yıl olmadı radyatördeki tapayı söktün su boşalması bitdikden sonra 3 lt lukoil antifiriz sulandırmadan ekledim tamı tamına denk geldi forumda arkadaşların bahsetdiği gibi hararet sorunu yaşamadım fakat şunu farketdim sistemdeki havayı antifiriz depo kapagından tahlıye etdiğini gördüm aracı durdurdugumda bu kapakdan tıslama sesi geliyor kapagı acdıgımda foos diye atıyor havayı bir aydır sorun yok tüpe daha çobuk geçmeye başladı hararet yarıyı geçmedi demem oki motor suyu kapagını orjinali takılması ben kapagı biraz inceledim havayı tahliye etmesi için sistemi var . Yorum bağlantısı
Ulvi Bayram 10 Şubat 2014 Paylaş 10 Şubat 2014 Arkadaşlar arabamda şöyle bir sorun var arabaya fazla yüklenince hararet göstergesi sona dayanıyo ayağımı gazdan çekince normal seviyesine dönüyor sorun neden kaynaklanıyodur acaba forumda araştırdım ama çok karmaşık cevaplar birbirine girmiş böyle bir sıkıntı yaşayıp hallettirebilen var mı? Yardımcı olursanız sevinirim arabam 2000 model focus bu arada lpg yi yeni taktırdım acaba onla alakalı olabilir mi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts