Mustafa Durmuş 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 tekrar bi daha bakıyım altına bakmamıştım orayada bakıyım. Yorum bağlantısı
Cem Yilmaz 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 (düzenlendi) Yukarıda gösterdiğiniz parça 1,6 motorun rolanti valfi.. Konuyla ilgisi yok. 2,0 motorda ısı algılayıcısı, motorun sürücü tarafında bobinin yakınlarında üstte olur. Kaputu kaldırınca görebilirsiniz. 29 Nisan 2014 tarihinde Cem Yilmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 Fotoğraflarda parmakla gösterilen parça rölanti valfi bildiğim kadarıyla bir yanlışlık olmasın. Yorum bağlantısı
Mustafa Durmuş 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 Yukarıda gösterdiğiniz parça 1,6 motorun rolanti valfi.. Konuyla ilgisi yok. 2,0 motorda ısı algılayıcısı, motorun sürücü tarafında bobinin yakınlarında üstte olur. Kaputu kaldırınca görebilirsiniz. Resim gözükmüyor 2000 model 2.0 motor st olan bi arkadaş yokmu . bu fan müşürü bu araçlarda tam olarak nerede bağlı . Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 Ustaya sordugumda o parçayı fan müşürü diye söylemişti yanlışta hatırlıyor ola bilirim şu anda işteyim eve gidince arabayı kana alıp bir bakim Hemde ustaya göstereyim hangisidir diye 2000 motor pek nadir bulmak zor Yorum bağlantısı
Cem Yilmaz 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 (düzenlendi) 2000 model 2.0 motor st olan bi arkadaş yokmu . bu fan müşürü bu araçlarda tam olarak nerede bağlı . 29 Nisan 2014 tarihinde Cem Yilmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Durmuş 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 Bu araça göre, benim araçta fan müşürünün girdiği yerde kapak gibi bir şey var ama çıkacak gibi durmuyor , orayı açmayı bi deneyim tornavida ile bakalım açılacakmı. resim işime yaradı artık ustaya gittiğimde gösteririm. teşekkürler. Yorum bağlantısı
Tuncer Karakaya 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 öncelikle herkese merhabalar iyi günler ford focus collection 2004 aracım ile seyir halinde iiken birden hararet göstergesi sona dayandı, biraz gittikten sonra normale döndü hemene durdum baktım fan çalışıyor , suda eksilme yok, sonra devam ettim mecburen gene yükseldi indi ancak araca bir zararı olmadı, ustaya götürdüm antifirizi boşalltı yerine su koydu birşey bulamadı yani dha snra elektirkçiye gittim oda kablolrın hepsini kontrol etti tek şase kablosunun boşta olduğunu gördü ve yerine taktı sonrasında sorun çözülmedi anlayacağınız , sizce ustalarda bir sıkıntı mı var ne gibi yol izlemem gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim uzun yola çıkacağım yakın zamanda yalancı hararet yaşayanların arasına hoşgeldin 1 Yorum bağlantısı
Bekir Cebe 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 yalancı hararet olma ihtimali yüksek hararet müşürünü değiştirmeyi bir denemenizi öneririm. Hararet müşürünün maliyeti ne kadardır peki semih bey ? Birde havayı aldırmıştım olmadı bu hafta tekrar aldırayım , birde radyatörü temizleteceğim bunlardan sonra gene yaparsa ne yapılabilir Yorum bağlantısı
Bekir Cebe 29 Nisan 2014 Paylaş 29 Nisan 2014 Radyatörünüzün tıkalı olduğunu mu düşünüyorsunuz? Eğerki radyatörünüz tıkalı olsaydı hararet ibreniz hiç ortaya yani olması gereken yere gelmezdi. Boşuna paranızı savurmayın bence. Öyle düşünmuyorum ancak yorumlara baktığımda bu şekilde yorumlar var, peki hava aldırmayı bir daha yaptıracağım sonrasında müşürde problem olabliir diyorlar onu kontrol ettircem başka kaynağı ne olabilir elektriksel bir sıkıntı mı bu sizce ibrenin sona dayanıp sonra normale dönmesi ve fanın çok hızlı çalışması Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 30 Nisan 2014 Paylaş 30 Nisan 2014 Hararet müşürünün maliyeti ne kadardır peki semih bey ? Birde havayı aldırmıştım olmadı bu hafta tekrar aldırayım , birde radyatörü temizleteceğim bunlardan sonra gene yaparsa ne yapılabiliryapacan işlem ilk başta şu bendede aynı sorun vardı ilk olarak havayı aldır ve antifirizi az bir seyretir sonra orjinal fort damgalı haralet müşürü taktır 100 tl iskenderunda orjinal müşür mümkünse özel fort servisine git orada taktır taktırmadan pazarlık et garanti iste ben özel fort servinde 120 taktırdım haralet müşürü üst kapaktan ısı aldıgından dolayı sıkma ölçüsü var tam sıkıyor bir buçuk tur gevşetiyor tekrardan bilmeyen ustaya götürme derim yok yeşillere yazık olur üst kapagını bile sökemiyen var. Yorum bağlantısı
Beytullah Bayramoglu 1 Mayıs 2014 Paylaş 1 Mayıs 2014 Merhaba, Hararet sorularını cevaplarını hemen hepsini okudum, fakat yaşadığım sorun gibi bir sorun okumadım hiç bende 2001 focus 1.6 ghıa kullanıcısıyım hararet sorunu yaşıyorum şöyle ki araçla 2000 devir 2500 devirde ortalama 85-90 km hızla sürekli gidildiğinde bir sorun olmuyor fakat motoru elimle kontrol ettiğimde aşırı ısınma olduğunu görüyorum ve şöyle ki motoru durdurup su haznesinin kapağını açtığımda su hortumların da suyun dolaştığını duyuyorsunuz 3-5saniye ve hazneye gelen hortumlardan birinden hava çıkışı oluyor bir süre sonra her şey normal. okuduğum başlıca çözümler;1.Termostat ile beraber radyatör hortumlarını kısa devre eden bir kit yapılması2.Termostat kontrol ettirilmeli çalışıp çalışmadığı takılı kalıp kalmadığı anlaşılmalı. 3.Radyatör temizlenmesi kapağının tam sıkılı olduğundan emin olunması 4.Devirdaim kontrol edilmesi sağlıklı çalıştığının anlaşılması5.Soğutma sistemindeki havayı almak. yazdığım sorun ile ilgili yapmam doğru işlem hangisi olur. Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 1 Mayıs 2014 Paylaş 1 Mayıs 2014 Merhaba, Hararet sorularını cevaplarını hemen hepsini okudum, fakat yaşadığım sorun gibi bir sorun okumadım hiç bende 2001 focus 1.6 ghıa kullanıcısıyım hararet sorunu yaşıyorum şöyle ki araçla 2000 devir 2500 devirde ortalama 85-90 km hızla sürekli gidildiğinde bir sorun olmuyor fakat motoru elimle kontrol ettiğimde aşırı ısınma olduğunu görüyorum ve şöyle ki motoru durdurup su haznesinin kapağını açtığımda su hortumların da suyun dolaştığını duyuyorsunuz 3-5saniye ve hazneye gelen hortumlardan birinden hava çıkışı oluyor bir süre sonra her şey normal. okuduğum başlıca çözümler; 1.Termostat ile beraber radyatör hortumlarını kısa devre eden bir kit yapılması 2.Termostat kontrol ettirilmeli çalışıp çalışmadığı takılı kalıp kalmadığı anlaşılmalı. 3.Radyatör temizlenmesi kapağının tam sıkılı olduğundan emin olunması 4.Devirdaim kontrol edilmesi sağlıklı çalıştığının anlaşılması 5.Soğutma sistemindeki havayı almak. yazdığım sorun ile ilgili yapmam doğru işlem hangisi olur. göstergede hararet varmı? Yorum bağlantısı
Beytullah Bayramoglu 1 Mayıs 2014 Paylaş 1 Mayıs 2014 göstergede hararet varmı? Evet sıkıştırdığımda arkadaşların başına gelen olay oluyor hararet artıyor ve motor arıza lambası yanıyor daha da zorlanırsa sarı ışık ünlem işareti yanıyor bıraz rolantıde fanlarla birlikte çalıştıktan sonra hararet normale geliyor. Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 1 Mayıs 2014 Paylaş 1 Mayıs 2014 (düzenlendi) Evet sıkıştırdığımda arkadaşların başına gelen olay oluyor hararet artıyor ve motor arıza lambası yanıyor daha da zorlanırsa sarı ışık ünlem işareti yanıyor bıraz rolantıde fanlarla birlikte çalıştıktan sonra hararet normale geliyor.tüm arkadaşların sorunu aynı ya rampa çıkarken yada bir anda araca yüklenildiginde oluyor buda yalancı haralet normal haralet yapan bir aracın su kapagını açmayı bırak elle elleyemessin açarsanda seni ve motoru haşlar seninde sorunu harelet müşürü büyük ihtimalle yakın zamanda aracın anfiriz degişimi veya ekleme gibi işlem yaptınmı? 1 Mayıs 2014 tarihinde Kemal VİCDAN tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Mayıs 2014 Paylaş 1 Mayıs 2014 Evet sıkıştırdığımda arkadaşların başına gelen olay oluyor hararet artıyor ve motor arıza lambası yanıyor daha da zorlanırsa sarı ışık ünlem işareti yanıyor bıraz rolantıde fanlarla birlikte çalıştıktan sonra hararet normale geliyor. devirdaim sorunlu Yorum bağlantısı
Beytullah Bayramoglu 1 Mayıs 2014 Paylaş 1 Mayıs 2014 devirdaim sorunlu Evet devirdaimden şüpheleniyorum bende çünkü bahsettiğim gibi motoru durdurup su haznesi kapağını açtığımda gelen hortumlardan birinden basınçlı bir hava geldiğini görüyorum sonrasında da hortumlarda suyun dolaşma sesini duyuyorsunuz. tüm arkadaşların sorunu aynı ya rampa çıkarken yada bir anda araca yüklenildiginde oluyor buda yalancı haralet normal haralet yapan bir aracın su kapagını açmayı bırak elle elleyemessin açarsanda seni ve motoru haşlar seninde sorunu harelet müşürü büyük ihtimalle yakın zamanda aracın anfiriz degişimi veya ekleme gibi işlem yaptınmı? antifririz değilde 2-3 defa su ekledim su seviyesini normale getirmek için. Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 1 Mayıs 2014 Paylaş 1 Mayıs 2014 (düzenlendi) Hayırlı olsun hava yapmış ve dahilinde haralet müşürünü arzalanmış alta neler yapa bilecegini anlatmıştım yapacan işlem ilk başta şu bendede aynı sorun vardı ilk olarak havayı aldır ve antifirizi az bir seyretir sonra orjinal fort damgalı haralet müşürü taktır 100 tl iskenderunda orjinal müşür mümkünse özel fort servisine git orada taktır taktırmadan pazarlık et garanti iste ben özel fort servinde 120 taktırdım haralet müşürü üst kapaktan ısı aldıgından dolayı sıkma ölçüsü var tam sıkıyor bir buçuk tur gevşetiyor tekrardan bilmeyen ustaya götürme derim yok yeşillere yazık olur üst kapagını bile sökemiyen var.yapaca işlem yazıyor devir dayım sorunlu olsa üst kapak eline saglık olurdu 1 Mayıs 2014 tarihinde Kemal VİCDAN tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Beytullah Bayramoglu 1 Mayıs 2014 Paylaş 1 Mayıs 2014 Hayırlı olsun hava yapmış ve dahilinde haralet müşürünü arzalanmış alta neler yapa bilecegini anlatmıştım yapaca işlem yazıyor devir dayım sorunlu olsa üst kapak eline saglık olurdu teşekkür ederim en azından sorunun ne olduğunu anlamış olduk peki üst kapak eline sağlık olurdu demişsiniz üst kapağın her hangi bir zarar görüp görmediğini yani faal olduğunu nerden anlayabilirim Yorum bağlantısı
Kemal VİCDAN 1 Mayıs 2014 Paylaş 1 Mayıs 2014 teşekkür ederim en azından sorunun ne olduğunu anlamış olduk peki üst kapak eline sağlık olurdu demişsiniz üst kapağın her hangi bir zarar görüp görmediğini yani faal olduğunu nerden anlayabilirimsu yaga karışır ve yag çamur haline gelir araba su eksiltir ortalama 4 km gidene kadar su kalmaz tüm su eksozdan atar eksoz su atıgı için patırdar. Fortların motoru bu yönden iyidir haraleti görür görmez dagılmaz. Yorum bağlantısı
Bekir Cebe 3 Mayıs 2014 Paylaş 3 Mayıs 2014 Merhabalar iyi akşamlar bugün aracı elektrikçiye götürdüm iki tane ikiside muhtemelen hararet müşürü ile şase olabilir dedi araçta pazartesi günü gidip yaptırmayı düşünüyorum sizce doğru bir uygulama olur mu ve bu hararet sıkıntısından kurtulur muyum kaç gündür çok canımı sıkıyor artık. Ayrıca müşür fiyatına sanayide sordum orjinal 130 TL dediler servise sordum 170 dedi orjinal olduğunu nasıl anlarım sanayidekinin. Son olarak da ISPARTA da tavsiye edeceğiniz bir usta var mı Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 Merhabalar iyi akşamlar bugün aracı elektrikçiye götürdüm iki tane ikiside muhtemelen hararet müşürü ile şase olabilir dedi araçta pazartesi günü gidip yaptırmayı düşünüyorum sizce doğru bir uygulama olur mu ve bu hararet sıkıntısından kurtulur muyum kaç gündür çok canımı sıkıyor artık. Ayrıca müşür fiyatına sanayide sordum orjinal 130 TL dediler servise sordum 170 dedi orjinal olduğunu nasıl anlarım sanayidekinin. Son olarak da ISPARTA da tavsiye edeceğiniz bir usta var mı Isparta için yönetim ekibimizden Tahir bey ile görüşmenizde fayda var. 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 4 Mayıs 2014 Paylaş 4 Mayıs 2014 Bekir bey bana ulaştı Sani. Dün müsait değildim bugün yardımcı olmaya çalışacağım. Bekir bey tam olarak problem nedir ? Yakın zamanda devridaim değişimi yapıldı mı veya radyotör sıvısı komple boşaltılmak şartıyla yenilendi mi, araçta lpg var mı, aracın hararetini gaugge menüsünden dijital olarak takip ettiniz mi ? 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts