Mehmet Acar 1 Şubat 2010 Paylaş 1 Şubat 2010 evet lpg li şimdide bumu çıktı yaa Test menüsünü açıp sıcaklığı izleyin seyir halinde iken, farkı göreceksiniz. Muhtemelen en uygun seyir sıcaklığına da yakalayamayacaksınız. Siz bir test yapın ortalama ve maksimum sıcaklığı buraya yazın da belki ileride biz de düşünürüz. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 1 Şubat 2010 Paylaş 1 Şubat 2010 herkese selam bugun tamirciyle beraber ford özel servisine gittim problemi anattık termostatı delmemizi ve deliklerin yukarıya gelmesini söyledi öyle yaptık şimdilik düzeldi gibi test sürüşü yaptık problem cıkmadı inşallah ilerleyen zamanlarda birdaha aynı problem vermez yaşar usta sen ne diyosun bu konuda hap çözüm olmuş. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 1 Şubat 2010 Paylaş 1 Şubat 2010 arıza tekrar edebilir yada farklı arızalar oluşturabilir. Yorum bağlantısı
Serkan Beyaz 2 Şubat 2010 Paylaş 2 Şubat 2010 (düzenlendi) usta herkes bişey söylüyo forumdada oyle ben ist buldayım bu problemı nasıl cozebılırım ozaman bana yardım edın lutfen nereye gıdım nasıl yapım ? ne gibi arızalar olur ? cevabınızı bekliyorum ? 2 Şubat 2010 tarihinde Serkan Beyaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 2 Şubat 2010 Paylaş 2 Şubat 2010 kullan bu şekilde, çıkan duruma göre hareket ederiz. Yorum bağlantısı
Serkan Beyaz 2 Şubat 2010 Paylaş 2 Şubat 2010 kullan bu şekilde, çıkan duruma göre hareket ederiz. ınsallah motor elımde kalmaz Yorum bağlantısı
Fatih Guzel 6 Şubat 2010 Paylaş 6 Şubat 2010 arkadaşlar bana bi yadım edin lütfen kafayı yiyecem. ben bi kaç ay önce arabanın suyuna baktırdım hiç antifiriz yok. sonra 3 lt. lik antifiriz aldım. usta radyatörü boşalttı ve antifirizi koydu ama tam 3 lt.de doldu ve su ekleyecek yer kalmadı. bene eksildikçe su koy dedi. bende eksildikçe su ekliyordum ama farkettim ki hep eksiliyor. abartmıyorum yaklaşık 5 lt su koydum azaldıkça. ama bi problem var. kaçak var mı diye bakıyorum herhangi bi yerinde kaçak yok. neden kaynaklanıyor olabilir. ne yapmam lazım. yardımcı olun lütfen. aracım 2000 md.focus. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Şubat 2010 Paylaş 6 Şubat 2010 1. kalorifer radyatörü kaçırıyordur (sağ paspas ta su kontrolu) 2. Hortum kaçak kontrolü, devirdaim kontrolü. Yorum bağlantısı
Fatih Guzel 6 Şubat 2010 Paylaş 6 Şubat 2010 sağ pas pasta ıslanma yo. devirdaim de de bi kaçak görünmüyor. daha doğrusu bu bakmakla görülecek bişeyse yok kaçak. benim araç lpg li ve suyu değiştirdikten sonra olmaya başladı daha önce yoktu. bugünde bi yerden gelirken araçtan harıltılı sesler gelmeye beşladı. su kapağını açıp baktığımda bayağ ısınmıştı. ve yine su deponun sonundaydı.kapağı açınca su seviyesi yüksedi daha sonra geri dibe indi.hararet göstergesinde bi değişim yok hep ortada. Yorum bağlantısı
Serkan Beyaz 6 Şubat 2010 Paylaş 6 Şubat 2010 lpg su borularını kontrol ettır bende olmustu olmazsa ılaç attır gorunmemıs kacak varsa o kapatıyo bende duzeldı Yorum bağlantısı
Fatih Guzel 7 Şubat 2010 Paylaş 7 Şubat 2010 Teşekkürler yarın ilk işim bi usta ya götürmek. Ankara da bildiğininz iyi bi usta varsa tavsiyelerinizi bekliyorum Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 7 Şubat 2010 Paylaş 7 Şubat 2010 Moderator arkadaşlarım. Şuraya bir iki siyasi mesaj atsam burayı da bir kilitleseniz diyorum. Bu başlığı gördükçe sinirlerim bozuluyor. Yorum bağlantısı
Refik Karakaya 10 Şubat 2010 Paylaş 10 Şubat 2010 kullan bu şekilde, çıkan duruma göre hareket ederiz. ustam yokmu bi çare. hararet 120 yi görüyor. arkadaşların söylediği : genleşme kabına üfleyerek hava alma işlemi işe yararmı sizce. ..Ayrıca bişey daha sormak istiyorum lpg li araçta enjektör temizliği diye bişi varmı, araba gaz pedalına biraz geç tepki veriyor, nedeni ne olabilir. enjektör temizliği yaptırsak faydası olurmu. kaput açıkken arabadan dizel gibi ses geliyor, daha önceki aracım karbüratörlüydü sıralı sistemlerde bu ses normalmi. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 10 Şubat 2010 Paylaş 10 Şubat 2010 Sıralı sistemde enjektörlerden kaput açıkken biraz ses gelir..Normaldir. Yorum bağlantısı
Rahmi Çalışkan 12 Şubat 2010 Paylaş 12 Şubat 2010 selam arkadaşlar hararet yüklselmesi bnde de oldu bir anda kırmıza dayandı ve düştü....kırşhirde bir staya götürdük motorda 2 tane siyah hortum var oraya t boru attı..dedi bunlarda böle oluyor dedi...havasını aldı bidaha yapmaz dedi...bizde güvendik geldik..şimdi antakyadayım ve bir anda tekrar yükseldi..ustayı aradım bir kereye mahsus olur dedi..su konan kabı aç motor çalışırken havasını al dedi...bilmiyorum napmalıyım..antakyada da götürebileceğim bu hava işini anlayan bi usta tanıyormusunuz? tanıyorsanız yardım ederseniz sevinirim...cvplarınız bekliyorum... Yorum bağlantısı
Özay Uçar 13 Şubat 2010 Paylaş 13 Şubat 2010 selam arkadaşlar hararet yüklselmesi bnde de oldu bir anda kırmıza dayandı ve düştü....kırşhirde bir staya götürdük motorda 2 tane siyah hortum var oraya t boru attı..dedi bunlarda böle oluyor dedi...havasını aldı bidaha yapmaz dedi...bizde güvendik geldik..şimdi antakyadayım ve bir anda tekrar yükseldi..ustayı aradım bir kereye mahsus olur dedi..su konan kabı aç motor çalışırken havasını al dedi...bilmiyorum napmalıyım..antakyada da götürebileceğim bu hava işini anlayan bi usta tanıyormusunuz? tanıyorsanız yardım ederseniz sevinirim...cvplarınız bekliyorum... su koyulan kabın kapağını açın, motoru 10-15 dk 2500-300 d/d çalıştırın, hararet ibresi orta konuma geldikten sonra kaloriferi sıcak konuma alarak çalıştırın ve 15 dk daha motor bu şeklide çalışsın. daha sonra soğutma kabında eksilme olursa tamamlayın ve kapağını kapatın. ondan sonra dua edin ki hava alınmış olsun. Yorum bağlantısı
Refik Karakaya 13 Şubat 2010 Paylaş 13 Şubat 2010 su koyulan kabın kapağını açın, motoru 10-15 dk 2500-300 d/d çalıştırın, hararet ibresi orta konuma geldikten sonra kaloriferi sıcak konuma alarak çalıştırın ve 15 dk daha motor bu şeklide çalışsın. daha sonra soğutma kabında eksilme olursa tamamlayın ve kapağını kapatın. ondan sonra dua edin ki hava alınmış olsun. dediklerini yaptım.Ama dualarım kabul olmadı. Adak mı adasak acaba Yorum bağlantısı
Rahmi Çalışkan 13 Şubat 2010 Paylaş 13 Şubat 2010 su koyulan kabın kapağını açın, motoru 10-15 dk 2500-300 d/d çalıştırın, hararet ibresi orta konuma geldikten sonra kaloriferi sıcak konuma alarak çalıştırın ve 15 dk daha motor bu şeklide çalışsın. daha sonra soğutma kabında eksilme olursa tamamlayın ve kapağını kapatın. ondan sonra dua edin ki hava alınmış olsun. kapağı açarak havasını almaya çalışırsak motora falan zarar verirmiyiz acaba? diyelimki bunlarıda yaptık napcaz valla böle focusların böyle olduğunu bilseydim almazdım artık arabadan soğumaya başladım Yorum bağlantısı
Özay Uçar 13 Şubat 2010 Paylaş 13 Şubat 2010 kapağın açık olması basınç açısından önemli. kapak açık olmalı ki basınç meydana gelmesin ve hava tahliye edilebilsin. normalde refik beyin aracına yapılan t boru uygulaması ile sorunun çözülmüş olması gerekiyordu. lakin bu t boru uygulaması ile birlikte termostat değiştiriliyor ve esrarengiz bir termostat takılıyor. termosat değişimi yapılmamasından dolayı sorun ortadan kalkmamış olabilir. aynı sorun bende de var. buralarda o t boruyu takabilecek veya bu işi tam bilen bir usta yok. onun için aracı bu şekilde kullanmaya devam ediyorum. uzun zamandır hararet ibresinde oynama görmedim. havaların soğuk oluşuna bağlıyorum bunu. yazın galiba hortlayacak bizim sorun. artık o zaman bakacağız bir hal çaresine. bu hararetin sanal olduğu ve araca zarar vermeyeceğini duydum ve onun için amiyane tabirle sallamayarak kullanmaya devam ediyorum. refik bey şu t boru uyguluması yapılan yerin yakın ve uzak çekimlerini yaparak paylaşmanız mümkün mü? Yorum bağlantısı
Özay Uçar 13 Şubat 2010 Paylaş 13 Şubat 2010 özür diliyorum rahmi bey taktırmış hortumu... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 14 Şubat 2010 Paylaş 14 Şubat 2010 su koyulan kabın kapağını açın, motoru 10-15 dk 2500-300 d/d çalıştırın, hararet ibresi orta konuma geldikten sonra kaloriferi sıcak konuma alarak çalıştırın ve 15 dk daha motor bu şeklide çalışsın. daha sonra soğutma kabında eksilme olursa tamamlayın ve kapağını kapatın. ondan sonra dua edin ki hava alınmış olsun. Ben bu şekilde hava alındığını hiç görmedim.. Yorum bağlantısı
Fikret Peker 14 Şubat 2010 Paylaş 14 Şubat 2010 Nasıl arazi?, yaptırdığım herşeyi yazdım şu ana kadar. Çözüm olarak iki hortum arasına bi bağlantı yapıldı. LPG hortumu ile radrayöterden çıkan hortum arasına hangi hortumlar olduğunu tam bilemeyeceğim. Ama tamirden sonra 2000 km yaptım en ufak sorun kalmadı. Yorum bağlantısı
Özay Uçar 14 Şubat 2010 Paylaş 14 Şubat 2010 Ben bu şekilde hava alındığını hiç görmedim.. biliyorsunuz uzun zamandır sanal hararet sorunu ile boğuşuyorum. nette araştırma yaparken castrol un sitesinde görmüştüm bu yöntemi. denemediğimiz şey kalmadı. burdaki servisin de t bağlantıdan haberi yok. ee bunu da denemekte fayda olacağını düşündüm. CASTROL adım 9 Çözüm olarak iki hortum arasına bi bağlantı yapıldı. LPG hortumu ile radrayöterden çıkan hortum arasına hangi hortumlar olduğunu tam bilemeyeceğim. Ama tamirden sonra 2000 km yaptım en ufak sorun kalmadı. hocam resimlerni çekip koysanız. resim olduğu takdirde yöntemi kendim uygulamayı düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts