Abdurrahman Demir 13 Kasım 2014 Paylaş 13 Kasım 2014 merhaba, 2003 focus um var. 180 000 km de. araba 2 ay önce su konulan yerden suyu eksiltmeye başladı, su kabının çatlak olduğu tesbit edildi ve değiştirdim. birlikte triger setini de değiştirdim. daha sonra araba suyu başka yerlerden atmaya başladı. termostatdan atıyor dedi götürdüğüm usta ama yaptırmaya vaktim olmadı. hafta sonu şehirler arası yola çıktım hiç dur kalk yapmadan 100km den fazla gittim. durdum arabaya baktım motor ve soğutma sistemi ısınmamıştı ama durunca yine de suyu attı. şehir içindeki dur kalklardan çok fazla ısınıyor ve suyu atıyor. bu arada fan sağlam ve hararet çıkmıyor. ankarada nereye götürebilirim (otokoç dışında:) ve sorun nerden kaynaklanıyor olabilir? Ankaradaysan sana bir usta oneririm bilader.ivedik organizede 88 bolgede hayati usta var orda cengiz abi var ona git ben cok usta tanidim denedim ama bu usta kazancini dusunerek deyilde musteriyi memnuniyet icin ugrasiyor ve her musteriside cok memnun hic bir zaman bos kalmiyor Yorum bağlantısı
Adem Balta 29 Kasım 2014 Paylaş 29 Kasım 2014 Beytullah arkadas benimde 2005 focus 1 var.2 hafta oonce antifirizini yagini vs deyistirdim ve bu hararet ortaya cikti ve bir cok ustaya gosterdim araci.termistat deyisecek isi musuru deyisecek orta kapak contasi yanmistir vs vs bir cok sey soylediler ve ankara sasmazda birine gittim bu usta bozuntusuda 250 lira istedi ve yaptirmadim.dun dayimi aradim dayimda ankarada taksici ve 2004 focus var ondada sorunu anlattim ve aksam gel ben yaparim dedi ve dun aksam 15 dk yapti suan hic bir sorum yok arkadaslar sakin bu ustayim diye gecinenlere inanmayin aracta yalanci hararet denen sey cok kolaymis dun dayimdan gordum ve bu ararclarin havasi alinacak bir vanasi yokmus...numaram bu arkadaslar 0535 332 40 45 ararsaniz yardimci olurum bosuna paraniz gitmesin yazik kolay kazanilmiyor... teşekürler Yorum bağlantısı
Osman Gülten 8 Ocak 2015 Paylaş 8 Ocak 2015 Soğutma suyuna hangi renkli antfriz ekleyeceğiz ? Yorum bağlantısı
Kemal AKMAN 8 Ocak 2015 Paylaş 8 Ocak 2015 Arkadaslar selam bendede 2005 focus 1 var ve bende 2 hafta once antifiriz yag vs degistirdim sonrasindada bu yalanci hararet olustu ve usta usta gezdim termostat deyisecek isi musuru deyisecek bunun gibi bir suru sey soylediler ve hic bir ustaya oynatmadim arabayi her kafadan bir ses cikiyor.dayimin ticari taksisi var oda 2004 focus ona sordum oda aksam gel ben yapiyim dedi ve dun gece 15 dk da yapti ve duzeldi araba arkadaslar.sasmazda bir ustaya goturdum 250 lira istiyor cengiz diye biri sakin yanilmayin benim numaram isteyen arasin anlatiyim ben ankaradayim Abdurahman Bey sorun nasıl düzeldi bendede aynı problem var antifiriz değişim sonrası oldu Yorum bağlantısı
Önder Zengin 9 Ocak 2015 Paylaş 9 Ocak 2015 Merhaba. Sizlere sorun yedek su deposundaki su ne zaman isinir. Bugun araci 20 dk rolantide calistirdim biraz gaz verdim gage menude sicaklik 96 yi gordu. Sonra kaputu acip yedek su deposuna baktigimda su hala soguktu? Yorum bağlantısı
Uğur Gürel 27 Ocak 2015 Paylaş 27 Ocak 2015 oncelikle herkese merhabalar: hararet musuru silindir kapagindan olcuyor deniliyor acaba temasli mi temazsiz mi? temazsizsa ne kadar mesafe kaliyor? bir de hararet musurunu takarken olmasi gereken tork degeri nedir simdiden tesekurler Yorum bağlantısı
Çağrı Telçeken 17 Şubat 2015 Paylaş 17 Şubat 2015 Abilerim sizlere yine bir sorum olacak. Yaklaşık 2 yıl önce hararet yapıyor diye arabamı bir ustaya götürdüm sorunu halleti ama nasıl yaptı bilmiyorum. Dün aklıma geldi GAGE menüdan arabanın sıcaklığına bakmak. Dışarsı yaklaşık 4 derece, ama arabayı çalıştırdığımda -16 derece gördüm bu normalmidir, yada birşeyler yapıp bu sensörün derecesi düşük göstermeye ayarlanabilirmi. Bu bir sorunsa eğer nasıl düzeltirim. Hepinize teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Mert Tasova 21 Şubat 2015 Paylaş 21 Şubat 2015 Peki gerçekten ilgisi varmı s9cak su üzerine soğuk su beklemenin. Yani hava yapma sebebi bununla alakalimi ? Yorum bağlantısı
Gökhan Yığman 2 Mart 2015 Paylaş 2 Mart 2015 Emmi'nin bahsetmiş olduğu "genleşme kabı kapağı" ile kastı tam olarak nedir?Bahsettiğin şey antifrizin konulduğu beyaz plastik deponun kapağı mı Emmi? Şu 10-15 lira bandında fiyatı olan. Emmi ya da bilen biri cevaplarsa memnun olurum Teşekkürler şimdiden. Yorum bağlantısı
Uğur Köker 8 Mart 2015 Paylaş 8 Mart 2015 lpg li aracı olan arkadaşlara bir hatırlatmada bulunmak isterim,aracınızın radyatör ve lpg beynine giden su hortumlarının egzosa veya manifolda yakın olup olmadığına ve bu hortumların gereksiz uzunlukta olup olmadığını bir kontrol ettirin;şöyleki geçen ford ustama gittiğimde beni bu hortumları lpg ustasına kısalttırmam ve manifolddan uzaklaştırmam konusunda uyardı;böylece motor suyunun devirdaymının hızlanacağını ve manifolddan gelen yüksek ısıdan etkilenmeyeceğini belirtti.gittim lpg ustasına durumu anlattım(yok efendim öyle olmaz yok saçma falan bir sürü afra tafradan sonra )hortumları kısalttırdım ve manifoldan baya bir uzaklaştırttım;sonuç motor ısım eskiden şehir içinde 100-104 arasında seyrederken ve sık sık fan açarken bu işlemden sonra 92-96 C arasında seyrediyor...yüksek devirde hararet göstergesi oynayan arkadaşların bu konuda bir baktırsınlar bence ... Yorum bağlantısı
Burak Işık 12 Mart 2015 Paylaş 12 Mart 2015 Merhaba, 2008 den beri kullanmakta olduğum Focus Ambiante Hb 2000 Model aracımda kronik denilen hararet sorunu başladı. Gerçekten insanı arabaya karşı soğutuyor. 3 farklı usta sorunu çözemedi. Termostat , müşür ve su haznesinin kapağı değişti. Müşür ve termostat 2.kez değişti. Aracın üstünde sıralı sistem lpg sistemi vardı. LPG den kaynaklı olduğu söylendiği için LPG sistemini söktürdüm. Değişen bir şey olmadı. Yeni tanıştığım bir usta Focus termostatını Ford Taunus termostıyla değişirse sorunun düzeleceğini söyledi . Bu yorum doğru olabilir mi. Desteğinizi rica ederim. Geçici Çözüm termostata ufak bir delik açarak sağlandı. Dijital göstergeden kontrol edildiğinde rampa çıkarken max 94 C rampa inerken ise 70 C dereceye falan geriliyor. Haliyle kalorife ısıtmıyor. Kalorifer ıstmaması haricinde araca farklı bir zarar verir mi ( motor , yakıt artışı vs. ) Geri Dönüşlerinizi Bekliyorum. İyi Akşamlar. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 12 Mart 2015 Paylaş 12 Mart 2015 Emmi'nin bahsetmiş olduğu "genleşme kabı kapağı" ile kastı tam olarak nedir?Bahsettiğin şey antifrizin konulduğu beyaz plastik deponun kapağı mı Emmi? Şu 10-15 lira bandında fiyatı olan. Emmi ya da bilen biri cevaplarsa memnun olurum Teşekkürler şimdiden. Evet, o kapak. Merhaba, 2008 den beri kullanmakta olduğum Focus Ambiante Hb 2000 Model aracımda kronik denilen hararet sorunu başladı. Gerçekten insanı arabaya karşı soğutuyor. 3 farklı usta sorunu çözemedi. Termostat , müşür ve su haznesinin kapağı değişti. Müşür ve termostat 2.kez değişti. Aracın üstünde sıralı sistem lpg sistemi vardı. LPG den kaynaklı olduğu söylendiği için LPG sistemini söktürdüm. Değişen bir şey olmadı. Yeni tanıştığım bir usta Focus termostatını Ford Taunus termostıyla değişirse sorunun düzeleceğini söyledi . Bu yorum doğru olabilir mi. Desteğinizi rica ederim. Geçici Çözüm termostata ufak bir delik açarak sağlandı. Dijital göstergeden kontrol edildiğinde rampa çıkarken max 94 C rampa inerken ise 70 C dereceye falan geriliyor. Haliyle kalorife ısıtmıyor. Kalorifer ıstmaması haricinde araca farklı bir zarar verir mi ( motor , yakıt artışı vs. ) Geri Dönüşlerinizi Bekliyorum. İyi Akşamlar. Sabri usta'mıza gösterdiniz mi? Sorunu kesin çözüyor çünkü kendisi. Yorum bağlantısı
Behlül Baş 19 Nisan 2015 Paylaş 19 Nisan 2015 Üstte biri daha sormuş ama focus 1lere hangi renk antifriz ekleniyor? Yorum bağlantısı
Mehmet Kırış 23 Mayıs 2015 Paylaş 23 Mayıs 2015 Selamınaleyküm. Bu hareret konusundan daha yenı aldıgım 2001 focusum dakıka bir gol bir hesabı vurdu beni 2 aydır sehır içi düzenli olarak kullanıyorum hiç bir sıkıntısı yoktu ıkı gün önce hızım 120-130 larda giderken hararet tavan yaptı 20 saniye geçmeden geri ortalara geldi aynı şeyi 1 saat içinde üç kere yaptı ustaya götürdüm birşey yok gönül rahatlıgıyla bin dedi sonra forumda yazılanları görünce dayanamadım tekrar götürdüm conta çatlatmıssın dedi ne yapılabilir nedir bunun doğrulugu yardımlarını bekliyorum... Yorum bağlantısı
Koray Demir 23 Mayıs 2015 Paylaş 23 Mayıs 2015 Selamınaleyküm. Bu hareret konusundan daha yenı aldıgım 2001 focusum dakıka bir gol bir hesabı vurdu beni 2 aydır sehır içi düzenli olarak kullanıyorum hiç bir sıkıntısı yoktu ıkı gün önce hızım 120-130 larda giderken hararet tavan yaptı 20 saniye geçmeden geri ortalara geldi aynı şeyi 1 saat içinde üç kere yaptı ustaya götürdüm birşey yok gönül rahatlıgıyla bin dedi sonra forumda yazılanları görünce dayanamadım tekrar götürdüm conta çatlatmıssın dedi ne yapılabilir nedir bunun doğrulugu yardımlarını bekliyorum... Üst kapakta hava olabilir. Devridaim antifriz ve termostatın durumu nedir? Yorum bağlantısı
Mehmet Kırış 23 Mayıs 2015 Paylaş 23 Mayıs 2015 Vallahi durumlari nedir pek bilemiyorum araba kullanmaya yeni başladım usta radyatör suyunu tamamen bosaltip havasini aldik ama arabanin basıncı cok fazla bu havayla alakali bi durum değil yüksek ihtimalle contada problem var motorun sökülüp rektefiyeye gitmesi lazim dedi inandik gonderttik bugün Yorum bağlantısı
Emre Yıldız 23 Mayıs 2015 Paylaş 23 Mayıs 2015 merhabalar bu aksam yolda trafik olduğu için dur kalk yapa yapa gözüm kaputa ilişti ve kaputtan duman çıktığını gördüm sürekli hararet göstergesini kontrol ederim fakat gösterge normal ama kaputu açtığımda araç su kaynatıyordu bunun sebebi ne olabilir . motor bu kadar sıcak olmasına rağmen fan devreye girmiyor. Yorum bağlantısı
Ünal Doğar 23 Mayıs 2015 Paylaş 23 Mayıs 2015 Rektefiye ile alakası yok yalancı hararet sorunu. Yorum bağlantısı
Uğur Köker 24 Mayıs 2015 Paylaş 24 Mayıs 2015 Vallahi durumlari nedir pek bilemiyorum araba kullanmaya yeni başladım usta radyatör suyunu tamamen bosaltip havasini aldik ama arabanin basıncı cok fazla bu havayla alakali bi durum değil yüksek ihtimalle contada problem var motorun sökülüp rektefiyeye gitmesi lazim dedi inandik gonderttik bugün aynı problemi f1 kasa kullanan bende dahil olmak üzere çoğu arkadaş yaşadı;conta dan falan olsa aracın çekişinde falan illaki sorun olurdu;birkaç işlem var yaptırmanız gereken;önce termostat kontrol edilecek(bence orijinalle değiştirin),radyatöre giren sogutma suyu hortumunun içindeki paslanmış bir yay var(devirdaımı zorluyor)o çıkarılacak,motor suyu su ile seyreltilecek (antifiriz yogun olunca motor suyunun akışkanlığı azalıyor) sonrasında lpg regulatörüne giden hortumdan havası alınacak Yorum bağlantısı
Tayfun Zeybek 6 Temmuz 2015 Paylaş 6 Temmuz 2015 aynı problemi f1 kasa kullanan bende dahil olmak üzere çoğu arkadaş yaşadı;conta dan falan olsa aracın çekişinde falan illaki sorun olurdu;birkaç işlem var yaptırmanız gereken;önce termostat kontrol edilecek(bence orijinalle değiştirin),radyatöre giren sogutma suyu hortumunun içindeki paslanmış bir yay var(devirdaımı zorluyor)o çıkarılacak,motor suyu su ile seyreltilecek (antifiriz yogun olunca motor suyunun akışkanlığı azalıyor) sonrasında lpg regulatörüne giden hortumdan havası alınacak Arkadaşlar merhaba, Bende F1 kasa mağduruyum :-( uzun zamandır problemi çözmeye çalışıyorum fakat problem çözülmedi. Devirdaim termostat muşur değişti radyatör sıcak suyla yıkandı fakat sorun devam ediyor.Problemin tanımı: Araç sehir halindeyken hız 100-110 da iken dijital göstergede sıcaklık 96-98-99 arasında geziyor. Hızımı 130-140 a çıkarttığımda 101-102 lere dayanıyor.Ayağımı gazdan çektiğim anda 104-105 olup fan açıyor :-( usta conta yakmış olabileceğini sökük silindir üst kapağı teste göndermek gerektiğini hatta motoru açmışken sekman atılsada iyi olur diyor ve yaklaşık 1500tl masrafı olur diyor :-( son kez şu radyatör su hortumunun içinde diye tariflenen yayı çıkartmayı düşünüyorum fakat yayın nerede olduğunu bilen yok desteğinizi bekliyorum bu yay nerede arkadaşlar..... Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Temmuz 2015 Paylaş 6 Temmuz 2015 Arkadaşlar merhaba, Bende F1 kasa mağduruyum :-( uzun zamandır problemi çözmeye çalışıyorum fakat problem çözülmedi. Devirdaim termostat muşur değişti radyatör sıcak suyla yıkandı fakat sorun devam ediyor.Problemin tanımı: Araç sehir halindeyken hız 100-110 da iken dijital göstergede sıcaklık 96-98-99 arasında geziyor. Hızımı 130-140 a çıkarttığımda 101-102 lere dayanıyor.Ayağımı gazdan çektiğim anda 104-105 olup fan açıyor :-( usta conta yakmış olabileceğini sökük silindir üst kapağı teste göndermek gerektiğini hatta motoru açmışken sekman atılsada iyi olur diyor ve yaklaşık 1500tl masrafı olur diyor :-( son kez şu radyatör su hortumunun içinde diye tariflenen yayı çıkartmayı düşünüyorum fakat yayın nerede olduğunu bilen yok desteğinizi bekliyorum bu yay nerede arkadaşlar..... NoName'e gösterin aracınızı derim. Yorum bağlantısı
Tayfun Zeybek 6 Temmuz 2015 Paylaş 6 Temmuz 2015 NoName'e gösterin aracınızı derim. afedersiniz üye listesinden NoName'i bulamadım. Arkadaşlar ben İstanbul tuzlada oturuyorum. Yorum bağlantısı
Uğur Köker 6 Temmuz 2015 Paylaş 6 Temmuz 2015 (düzenlendi) afedersiniz üye listesinden NoName'i bulamadım. Arkadaşlar ben İstanbul tuzlada oturuyorum. avrupa yakasında maslak atatürk oto sanayi de,biraz uzak ama o sorundan kurtulmak için değecektir .anadolu yakasında boşuna vakit kaybetmeyin http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/254633-osman-ve-fatih-maslakta-no-name-servis/ 6 Temmuz 2015 tarihinde Uğur Köker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts