Ali Cihangiroğlu 20 Ocak 2007 Paylaş 20 Ocak 2007 Bendede 86 model 1.6 GL taunus var 0 almıştık Ankaradan, benzinlidir kendisi herşey orjinaldır sadece rot rotil triger kayışı değişti eksoz falan onun haricinde sıfır arıza sıfır çürük taş gibi araçtır kendileri hala onun rahatlığını seviyorum direksiyonu hareket ettiği an çok yumuşak aldığımızda (ankara otosan dan) ön teker üst salıncaklarını servisin kendisi değiştirmiş modifiye etmişlerdi malum bu arabanın 10000 di galiba üst salıncak esneme sorunu vardı bu yeni salıncakla sorun kalktı kocaman bir ayar anahtarı vardı eğer esnerse bu anahtarla ayar yapılıyordu fakat hiç kullanmadım birkez ptt cukuruna girdim mazgal kapağı açıkmış jant eğildi ön düzene birşey olmadı hala daha rot ayarına soktuğumda adamlar şaşırıyor sıfıra yakın hata var diye 0 olmazmış 1, 2 derecelik bir açıklık olmalıymış onu düzeltiyolar okadar süper sağlamdır ve sağlam benzin içer körüklü karburatör kocamandır tertemizdir vallahi ahşap kaplamalarda sağlam hatta bir kez söküp zımpara çektim bezir yağı sürüp üstüne cam vernikte attım gören vayy ahşap haa diyorlar hakkaten o zamanın en iyi yerlisi sözünü hakader ne tofaş nede renolar ozamanlarda yerini tutamazdı, şimdi bile benim için çok özeldir ne yollara girdim onla, yola yapışıyor kerata gemi gibi gidiyor yolda her benzin alışımda iki soru sorarlar 1- satılıkmı abii 2- tüplü değilmi 2. soruya hayır benzinli fulle bakalım demek çok zevkli adam şaşkın şaşkın bakıyor bana hehehee (laf aramızda hep fullemiyorum tabii malum benzin altın oldu artık arasıra sadece) bide gaza abanıp kalkıyorum arkadan bakmaya devam ediyorlar çok hoş bir duygu ) Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Ocak 2007 Paylaş 20 Ocak 2007 Çok sevdiğiniz apacık belli.. Kocaaa cümleyi tek nefeste ne virgül ne de nokta kullanmadan yazmışsınız.. Allah aşkınızı daim etsin.. Yorum bağlantısı
Okyay Pay 21 Ocak 2007 Paylaş 21 Ocak 2007 87 de 2.0 gls ler ilk çıktığında ilk alan biziz otomatikti , çok keyifliydi , ilk otomatik arabayı onla tanıdık çocukluğum onla geçti , km saati 5 haneliydi onun için 100000 i kaç kere döndürdük hatırlamıyorum ama aldığımızdan sattığımız zamana kadar bakımlar harici anahtar değmedi arıza çıkarmadı 2004 yılına kadar kullandık , her türlü görevini yerine getirdi arkadaş . tek kronik hastalığı ön travers kapatmasıydı , arabanın önü havaya kalkardı travers kapattıkça zayıf yanı tamponlarıydı , adamlar hangi akla hikmetse tamponları fiberden yapmışlardı en ufak dokunmada çat kırılırdı, kaç kere tamir edildi hatırlamıyorum ( eski bahçe gediğini inmeden açmaktan olsa gerek ) uzun yolda yaylana yaylana giderdik çok rahattı , ben ona "en ucuz yollu amerikan" derdim şimdi bitezli bir kaptanda artık , bazen görüyorum adam iyi bakıyor arabaya , aslında hiç satmamak lazımdı ama ekonomik ömrünü doldurdu artık her yeri çürümeye başlamıştı, uğraşamayız diye sattık . yukarıdaki resimde çocukluık anılarımızdan biri işte , şampanya yerine şaşal patlatırken 1 Yorum bağlantısı
Okyay Pay 21 Ocak 2007 Paylaş 21 Ocak 2007 o kaput ne işlevler gördü zamanında , test edilip onaylandı yani gayet sağlamdır kendisi Yorum bağlantısı
Can Karacaer 21 Ocak 2007 Paylaş 21 Ocak 2007 (düzenlendi) Fotoğraftaki tarihin henüz gelmemiş olması ilginç EDIT: Bugünün tarihiymiş, ama çocukluk hatırası değilmiydi yahu... 21 Ocak 2007 tarihinde Can Karacaer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Özdemir Deniz 21 Ocak 2007 Paylaş 21 Ocak 2007 Fotoğraftaki tarihin henüz gelmemiş olması ilginç EDIT: Bugünün tarihiymiş, ama çocukluk hatırası değilmiydi yahu... fotoğraf kağıdını önüne koyup dijital ile çekmiş Okyay.. ps:pek hafiye gördüm kendimi sazan da olabilir Yorum bağlantısı
Okyay Pay 21 Ocak 2007 Paylaş 21 Ocak 2007 aynen öyle dijitalle çektim çünki hem scannerım yok hem böyle daha kolay Yorum bağlantısı
Murat Erşen 21 Ocak 2007 Paylaş 21 Ocak 2007 kesinlikle katılıyorum ki bu araba mustang tan sonraki tek araçtır. ve nasip olursa peşinde olduğum bir tane var umarım resmi evrak işlerini haledersek en yakın zamanda alıp arkadaşımın sanayideki deposuna kapatıp. önümüzdeki seneye resterasyonu ve revizyonunu yapmayı planlıyorum. tabi kısmet. aracı her işe gidişte görüyorum. olmaz böyle bir şey. öyle bir araç çürümeye terkedilemez. en azından bir branda ile kapatmazlar ise ben almasamda gidip bir branda ile kapatıcam. araç 26m tek kapı. . . biraz geçmişi ile ilgili araştırma yaptım. Yorum bağlantısı
Özdemir Deniz 21 Ocak 2007 Paylaş 21 Ocak 2007 transit bitince hedef belli http://www.otoclubturkiye.com/forum/public/style_emoticons/default/laugh.png değil mi Murat bey Yorum bağlantısı
Murat Erşen 22 Ocak 2007 Paylaş 22 Ocak 2007 kesinlikle hedefim. tabi bunun için bazı ayarlamalar yapmam gerekiyor maddi ve manevi. tabi bundan önce ise aracı almak ilk hedefim. yaptıramasam da sadece çalışır duruma getirip. sadece pazar günleri tabi erken kalkıp yıkayıp. yavaş yavaş meriç kenarındaki çay bahçelerine gidip çayımı içerken oturup onu seyretmek yeter bana. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 22 Ocak 2007 Paylaş 22 Ocak 2007 Ben de kendimi bildim bileli(Çok fazla zaman önce değl yani ) hep '66 mustang'im olsun isterim,böyle güneşli hafta sonları için. http://www.otoclubturkiye.com/forum/public/style_emoticons/default/laugh.png Belki 40 ımı biraz aşınca anca olur ama hayal işte. Not:Başlık taunus ama kaptırdım kendimi napiim. Yorum bağlantısı
Ahmet Ertugay 22 Ocak 2007 Paylaş 22 Ocak 2007 geçmişte dedem araç alım satımı yaptığı sıralarda (kendisi tam bir ford hastasıydı) bir sürü ford aracı olmuştu. Bazıları; 1971 Taunus 2.0 V6, 1973 Consul Coupe 1.7, 1972 Granada SW 2.3 V6, 1975 Granda 2.0 V6, 1975 Capri 2.0 V6, 1970 Capri 1.7, 1978 Taunus 1.6L. Ford dışında 1971 Peugeot 504 GL, her model 124 ve 131. Ben en çok 1971 Taunus 2.0 V6 yı sevmiştim, araç kırmızı renkti, döşemeler deri ve kadifeydi ve V6 motorun yokuşlardaki tırmanışı ve motor sesi çok güzeldi. Yorum bağlantısı
Levent Eksen 9 Aralık 2007 Paylaş 9 Aralık 2007 aynen öyle dijitalle çektim çünki hem scannerım yok hem böyle daha kolay google'da ford taunus yazıp görsellerde aratınca, senin resim ikinci sayfada çıkıyor. Yorum bağlantısı
Uğur Çelik 9 Aralık 2007 Paylaş 9 Aralık 2007 Ben taunusumu satalı 1 ay oldu.90 model s vardı bende.Çok seviyordum taunusumu.benim ilk arabam.geçen yaz adanaya gittim taunusumla.2600 km. yaptım,tık demedi bizim tank.sürüş keyfi çok güzeldi,yumuşak amortisörler çok güzel yaylanıyordu.her hafta yıkardım taunusumu.benim çok iyi anılarım var taunusumla.Şimdi yine forda biniyorum.ee ne demişler ''alırsın ford olursun lord''. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Aralık 2007 Paylaş 9 Aralık 2007 Baban sana bir nasihatte bulunmadı mı.. Yorum bağlantısı
Aytaç Gümüşay 18 Şubat 2008 Paylaş 18 Şubat 2008 Buyurun. Yılların Eskitemediği 1990 model Taunus GT 1.6 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Şubat 2008 Paylaş 18 Şubat 2008 İlk stajımdı, Otosanda Taunuslar üretiliyordu, ne kaynaklar yapmıştım üretim bandında. Severim bunları ama eski kare çiftli farlı 2.0 ları. Yorum bağlantısı
Murat Keskinoğlu 12 Nisan 2008 Paylaş 12 Nisan 2008 2002 yılında 92 model GTS (2000 cc) kullandım. araç klimalı ve hidr.dir.ön cam otomatikdi. 1 yılda iki kez traves kırdım.(sanayide denge çubuğuda deniliyor galiba ) . motorun görünen kilometresi 187bin idi ama malatyadan izmire gidinceye kadar yağ lambası yanıyordu. 60 litre lpg ile uzun yolda klima açık 450 km. gidiyordu. ama çok hoşuma gidiyordu. yaylanması bir harikaydı. trafik ışıklarında duracağım zaman bilerek freni pompalardım ki araba salınsın dikkat çeksin diye. hey gidi günler. Yorum bağlantısı
Levent Ayhan 18 Nisan 2008 Paylaş 18 Nisan 2008 99 yılında abime 93 taunus gts 2.0 almıştık.beyaz renkteydi.binimi güzeldi.ama arabadaki birçok imalat kusuru vardı.mesela direksiyon şoför koltuğunu ortalamıyordu... iç plastik aksamlar çabuk deforme oluyordu... yerli taunuslarda arka tekerleklerin arasında viraj denge demiri yoktu... yan kapı direkleri içeri doğru çok yatıktı,bu da içini daraltıyor... galiba ben granada cı olduğum için taunus bana pek çekici gelmiyor...... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 18 Nisan 2008 Paylaş 18 Nisan 2008 mesela direksiyon şoför koltuğunu ortalamıyordu... Anadollarda böyledir.. Zaten birbirinin kopyası onlar.. Yorum bağlantısı
Levent Ayhan 6 Haziran 2008 Paylaş 6 Haziran 2008 bende 2.3 v6 granada var.bende senin gibi karbüratör üstü mixeri söküp karbüratöre yandan giriş düşünüyordum.tavsiye etmediler.yakıtın artacağını,çiğ gaz atacagını söylediler.yaptırmadım.sadece mixerdeki halkalar değişti,delikleri yeniden düzenlendi.çekişinden memnunum Yorum bağlantısı
Levent Ayhan 8 Haziran 2008 Paylaş 8 Haziran 2008 ilteriş bey granada nın kromajlı tamponunu bulmak,bi granada cı için piyango gibi birşey.... granada lar taunuslardan birkaç santim daha enlidir.ama uydurulmak istenirse iyi bi işçilikle takılabilir diye düşünüyorum. karbübatör-mixer işne gelince; karbüratörün neresini bantlıyorlar? neden bantlıyorlar anlıyamadım.benim granada da böyle bi sorunum olmamıştı.yalnız bi şey söyliyeyim, benim usta üste taktığımız mxeri karbüratörün üzerine monte etmişti.hava filtresinin karbüratöre giren montaj civatalarına kulaklı mixer yapıp tutturmuştuk.benzinde olsun,lpg de olsun herhangi bi sorunum yok. Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 11 Haziran 2008 Paylaş 11 Haziran 2008 bizim kasabının reisinin vardı yani belediye başkanının yoldan bir geçerdi pir geçerdi. kahverencimsi 2.0 lardan. birde ahmet abimin var her hafta bineriz tüplü. arabada hala bir koltuk var süper konforlu çok yumuşak. camlar otomatik, ön arka kol dayaması var. ve de kadife döşeme Yorum bağlantısı
Recommended Posts