Murat Keskinoğlu 23 Ekim 2007 Paylaş 23 Ekim 2007 arkadaşımda 2000 model escort var (klima-airbag) dediğine göre escort 1,6i clasıc diye geçiyormuş. saatin altındaki kırmızı lamba yanıp sönüyor. imobilizer olduğunu söyledi. benim araçta bu lamba yanmıyor. acaba lambamı bozuk diye söktürüp elektrikçiye led ampulü değiştirttim. ama yanıp sönmüyor. bilgisi olan varmı aracım escort clx(ruhsatta öyle yazıyor). abs ve klima var ama airbag yok. Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 23 Ekim 2007 Paylaş 23 Ekim 2007 immobiliser olan araçların anahtarlarında bir alet oluyor. Anahtarın içi açılabilir niteliktesye bakıp anlayabilirsiniz.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Ekim 2007 Paylaş 23 Ekim 2007 Escortta immobilizer yok.. Ne taksan çalışır o.. O yüzden çok çalınır o yüzden kaskosu pahalıdır.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Ekim 2007 Paylaş 23 Ekim 2007 2000 modeller ingiliz yapımı idi. %99 immo vardır. türk imalatı olan escortlar da da kısa bir dönem imo vardı ama yılını hatırlamıyorum. sonradan alarm taktıranlar o ledi bağlatabiliyordu. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Ekim 2007 Paylaş 23 Ekim 2007 Escortta immobilizer yok.. Ne taksan çalışır o.. O yüzden çok çalınır o yüzden kaskosu pahalıdır.. O zaman düzelteyim.. Benim 97 clx'de yoktu.. Yorum bağlantısı
Sami Aktaş 23 Ekim 2007 Paylaş 23 Ekim 2007 Var yav.Benim 97 CLX de vardı (Herhalde ).Anahtar üzerinde mavi yada kahverengi bir leke görüyorsanız %90 vardır. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 23 Ekim 2007 Paylaş 23 Ekim 2007 Var yav.Benim 97 CLX de vardı (Herhalde ).Anahtar üzerinde mavi yada kahverengi bir leke görüyorsanız %90 vardır. Senin anahtardaki el lambasıydı Yorum bağlantısı
Sami Aktaş 23 Ekim 2007 Paylaş 23 Ekim 2007 Senin anahtardaki el lambasıydı Senin yedek anahtarın yoktu herhalde.Eee kaskodan korkmayanın yedek anahtarı da olmaz tabi... Yorum bağlantısı
Fırat Bozkurt 23 Ekim 2007 Paylaş 23 Ekim 2007 Bizde 99 escort clx vardı ve immoluydu. Yorum bağlantısı
Murat Keskinoğlu 25 Ekim 2007 Yazar Paylaş 25 Ekim 2007 iyice kafam karıştı (bende yanmayan) o ışığın immobilizer le bir alakası yokmu. anahtarı açtım lambanın pili ve yay benzeri teli var yani elektronik çip benzeri bir şey yok. Yorum bağlantısı
Hami Yakın 25 Ekim 2007 Paylaş 25 Ekim 2007 arkadaslar benim arabanin cl 1.6i 98 model ve imobilizer var .o lamba imobolizerin arac tanitma işleminde kullaniliyor :good2: :rolleyes: :rolleyes: Yorum bağlantısı
Fırat Bozkurt 25 Ekim 2007 Paylaş 25 Ekim 2007 Bizim escort orjinal alarmlıydı ve yedek anahtarı sizinki gibiydi.Üzgünüm ama o sadece gereksiz bi lamba hem de sarı bi led başka bi işe yaramıyo karanlıkta aydınlatsa yine iyi ama o da yok. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 12 Ağustos 2008 Paylaş 12 Ağustos 2008 Ben o ledi alarma bağladım. Alarmın ışığı yanıp sönüyor orda. Yorum bağlantısı
Recommended Posts