Ali Nail Özdemir 16 Kasım 2007 Paylaş 16 Kasım 2007 (düzenlendi) 1-) 98 escort 1.6 16valf enjeksiyonlu karbüratör çelikmiş lpg'yi sorun şu kimileri düz taktır diyor kimileride sıralı sistem taktır diyo iki arada bir derede kaldım birde sıralı kaç ytl düz kaç ytl herşey dahil 2-) Kaportanın önüne escort yazısı yazdırmak istiyorum bezden var geçmeli oluyor onu ankarada nerede bulabilirim bulursam kaç ytl şimdiden tşkler aşagıdaki resmi bir arabadan çektim... 16 Kasım 2007 tarihinde Ali Nail tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Kasım 2007 Paylaş 16 Kasım 2007 Clx'ler Efi değil mi.. Efi ise sıralı.. Cfi ise sıralıya gerek yok.. Yorum bağlantısı
Ali Nail Özdemir 16 Kasım 2007 Yazar Paylaş 16 Kasım 2007 E F I isede gerek yok. Araba zaten 7-8 bin lira. 1500 lira verilipte sıralı takmaya değmez. Ötekileri 60--800 arası takıyorlar. 7-8 lira mı bulursan o fiyata sen söle alacak çok kişi var neyse tşkler ben düz taktırıyım bari Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 16 Kasım 2007 Paylaş 16 Kasım 2007 Arkadaşım sattı 98 model ghia 8,5 liraya. Bilseydim haber verirdim. Yorum bağlantısı
Ali Nail Özdemir 16 Kasım 2007 Yazar Paylaş 16 Kasım 2007 bana çok kötü escortu verdikten snra napıyım 8,5 ondan sonra bakıma gidecek bu araba motor bakımı lastikler kışa giriyoruz 500-600 de lpg tutacak yani arabaya binmek için 10 - 11 milyar cebinden çıkacak bence sen hurda al yaptır nasıl olsa araba ucuz sonrakini sayma bakım Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 16 Kasım 2007 Paylaş 16 Kasım 2007 Sattığı aracı görmenizi isterdim. daha 86k km de ve üstünde çizik dahi yoktu. Bronz baskı balatadan tutun,wilwood fren kaliperine kadar herşeyi orjinalinden 3-5 kat daha pahalı parçlarla bakıma girdikten sonra satıldı.. Yani aldıktan sonra 3-5 sene benzin+fitre+yağ bakımı yapılarak sorunsuz binilebilecek bi arabaydı.. Yorum bağlantısı
Can Karacaer 16 Kasım 2007 Paylaş 16 Kasım 2007 Focus'lar 13-14'e satılırken, kimse 10 yaşını geçmiş Escort'lara aman aman bir para vermez heralde.... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 16 Kasım 2007 Paylaş 16 Kasım 2007 Benim araca gelen teklifler arasında şahin parasını geçenler 5 ten çok değil. (1.6 CLX EFI 95hp.) Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 16 Kasım 2007 Paylaş 16 Kasım 2007 (düzenlendi) Etmiyor be Cansın. Ah ulen ah diyorsun hem de. Pazarda işler başka. nadiren çok çok benzersiz derecede temiz veya üstüne +1 escort parası harcanmış olan(genelde de müzik sistemi olarak) olanlar 12-13 seviyesinde satılıyor. Şahsen ben 14 liraya araba alacak olsam escort en son baktığım araçlar arasında olurdu. O da xr3i felan anca. 16 Kasım 2007 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Nail Özdemir 16 Kasım 2007 Yazar Paylaş 16 Kasım 2007 Sattığı aracı görmenizi isterdim. daha 86k km de ve üstünde çizik dahi yoktu. Bronz baskı balatadan tutun,wilwood fren kaliperine kadar herşeyi orjinalinden 3-5 kat daha pahalı parçlarla bakıma girdikten sonra satıldı.. Yani aldıktan sonra 3-5 sene benzin+fitre+yağ bakımı yapılarak sorunsuz binilebilecek bi arabaydı.. senin arkadaşın sıkışmıştır tabi satar + şu var benim deginmek istedigim konu şu genelleme yapman yanlış 7-8 yok 5 bin yani o kadarda degil en azından yerli degil hem istisnalar kaideyi bozmaz... Yorum bağlantısı
Can Karacaer 16 Kasım 2007 Paylaş 16 Kasım 2007 Şöyle çelik jantlı, alarmlı, mor yanan sis farlı 2000 model üstü bir şahin'in varsa satıp 2 tane Escort bile alabilirsin. Broadway'i konuşmuyorum bile, Sami Hoca'nın sattığı Broadway'i herkes biliyor... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 16 Kasım 2007 Paylaş 16 Kasım 2007 senin arkadaşın sıkışmıştır tabi satar + şu var benim deginmek istedigim konu şu genelleme yapman yanlış 7-8 yok 5 bin yani o kadarda degil en azından yerli degil hem istisnalar kaideyi bozmaz... Ali bey istisnai bi durum söz konusu değil malesef. Ben de arabayı kullanmayı öğrendiğim,2 yıldır haftanın 7 günü kullandığım aracımın fiyatının 5-6 k lira civarında olmasını istemem ama malesef 2.el piyasası bu durumda. 10 yaşını geçmiş,bakımı ve kullanımı kısmen külfetli olan bi aracın hiç şansı yok artık. Ama zevk meselesidir. Üstüne istediğiniz kadar masraf yapabilirsiniz bence. "Zaten araban 7-8 lira ne harcayacan" mantığı yanlış bence.Ama astar-yüz ilişkisi var sonuçta. Biraz da bütçe meselesi. Yorum bağlantısı
Ali Nail Özdemir 17 Kasım 2007 Yazar Paylaş 17 Kasım 2007 (düzenlendi) lpg taktırınca ruhsat işi kime aitt ruhsata işlenecekmiş 600 e anlaştık diyelim 1 günde takılır mu mayane olacakmış araç onlar hakkında bilginiz var mı 17 Kasım 2007 tarihinde Ali Nail tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İbrahim Özdoğan 17 Kasım 2007 Paylaş 17 Kasım 2007 Genelde 1 günde takıyorlar ama takacak yerin durumuna göre değişebilir. Bu konuda arkadaşlar detaylı açıklama yapmışlardı ama kısaca; Lpg takan yer lpg kitinin faturası ile projesini verecek önce sızdırmazlık muayenesi olacak, araç fenni muayenesi yeniden yapılacak ve ruhsatlar değişecek (değişen sadece ağırlığı ve lpg ibaresi ama) toplamda nuayene ile birlikte 200 lira civarında masraf oluyor. Ruhsat işlemide sabah başlanırsa akşama bitebiliyor veya 1 gün sonrasına sarkıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 17 Kasım 2007 Paylaş 17 Kasım 2007 lpg taktırınca ruhsat işi kime aitt Size ait.. Masraflar sizden çıkacak.. Yorum bağlantısı
Murat Keskinoğlu 20 Kasım 2007 Paylaş 20 Kasım 2007 ali nail bey ben aracımda tek nokta dedikleri sistemi kullanıyorum. aracım efi metal manifolt. önce artılarını daha sonrada eksilerini sayayım. artısı sıralı sisteme göre çok ucuz. herşey dahil 600 ytl. yani sıralıyla arasında tatminkar bir fiyat farkı var. aynı zamanda şehir içi çok sık kullanıyorsanız sıralı sistem gibi belli bir ısıdan sonra lpg nin devreye girmesi gerekmediğinden (yani 2000 devrin üzerine çıkınca kendisi lpg ye geçiyor) şehir içi kullanımda uzun süre benzinde çalışmıyor. eksilerine gelince araçta ilk çalıştırmada manifoltta patlama riski var ama metal manifolt olduğundan hava filtresinin çıkışındaki plastik parçada patlama oluyor. onuda yaylı bir aparat koyarak çözmüşler. benim başıma bir kez geldi. plastik parçanın oradaki aparat sayesinde bir zarar olmadı ama ses insanı ürkütüyor. diğer bir husus aracın performansında çok bariz bir düşüş var. karbüratörlü bir aracın performans kaybetmesinden daha fazla bir kayıp var. ama ben ralli yapmıyorum, trafik ışıklarında ilk kalkan araba olmamın gereği yok dersen fiyatını kıyaslayınca performans kaybı kabullenilebilir. rampalarda klimayı açamıyorsun, hani yakıtı arttırır derdinden değil ciddi şekilde çekiş kaybı olduğundan dolayı. ben üzerinde takılı olarak aldım. ama ilk kez lpg taktıracaklara taksitle sıralı sistem taktırın yada benzinli binin derim. yoksa escorta binmenin hiçbir tadı kalmıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts