Barış Akıncı 3 Şubat 2008 Paylaş 3 Şubat 2008 Upuzun bir aradan sonra tekrar merhaba.Elde olmayan sebeplerden dolayı tecrübeli arkadaşların yardım ve tavsiyelerinden de uzak kaldım. Arkadaşlar servis vakti yaklaştı.2007 MARTında aracımı almıştım.Şu an 6000 küsür km yaptım.Km olarak servis vakti gelmese de yıl olarak geldi sayılır.İlk bakımda aracımda hangi parçalar değişir ve bu bana ne kadara patlar.Tüm servislerde bu standart mıdır?Yoksa sanayideki gibi gereksiz parçalar da değiştirilip fiyat şişirilebilir mi?Yani aracımı çok az şehir dışına çıkartıyorum.Genelde şehir içi okul-ev arası işte.SERVİS olarak seçeneğim çok olduğundan önce biraz araştırma yapmak gerekiyor sanırım. Bu arada Fiesta 1.4 TDCI şehiriçi biraz abartı yakıyor...motorun 6000 de olmasından olabilir mi?Hani motor açıldıkça daha az yakar ya??? Yorum bağlantısı
Barış Akıncı 7 Şubat 2008 Yazar Paylaş 7 Şubat 2008 Sanırım aracını servise götüren yok Yorum bağlantısı
Engin Karadayan 7 Şubat 2008 Paylaş 7 Şubat 2008 Yağı,yağ filitresi.hava filitresi,isterseniz polen filitresi takılır,balatalara balata spreyi sıkılır temizlenir,bol bol wd-40 sıkılır elektirik aksamına,gıcırdıyan yerlerine,silecek suyuna bakılır ve parfümlü cam suyu eklenir,sağına soluna bakılır bir problem var mı diye ve yaklaşık 240 ytl civarı para alınır.Bu ara kampanya hava ve yağ filitresi bedava Barış Bey.Sanırım mazot filitresi de değişir.Bu benzinliye uyguladıkları muamele belki diselin fiyatı biraz yüksek olabilir Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk 8 Şubat 2008 Paylaş 8 Şubat 2008 Mazot filitresinin 6000 küsür kilometrede değiştirilmesine hic gerek yok. Boşuna israf olur. Diğer bakımda değiştirilir. Benim araçımda bakıma girdiğinde 6000 küsür kilometredeydi. Bakımda aklıma gelenler şunlar; Hava filitresi değişti Yağ değiştirildi Yağ filitresi değiştirildi Polen filitresi değiştirildi Özel antifrizli silecek suyu konuldu Yakıt katkısı eklendi Tüm yürüyen aksamdaki parcalar tek tek kontrol edildi. Bidaki bakımda silecek suyunu iptal ettireceğim.Çünki ek masraf. Hava filitresinide 5000 km'de bir alıp kendim değiştireçeğim. Polen filitresinide değiştirebilirim.Yakıt katkısı gereksiz. Servise sadece yağ değiştirtiririm. Gereksiz olan işlemler ve dolayısıyla gereksizce alınan işçilik üçretlerinden kurtulurum. Yorum bağlantısı
Barış Akıncı 10 Şubat 2008 Yazar Paylaş 10 Şubat 2008 Ayhan Bey dün servise sormak için gittiğimde aynen dediğiniz gibi mazot filtresine gerek yok dediler.Yaklaşık 200 tutar dediler.Ama gittiğim zaman bu biraz yükselir gibi geliyor.Memlekette sordum bir de burdaki servise bir sorayım.Havadan masraf çıkmasın. Yorum bağlantısı
Aytaç Uluata 10 Şubat 2008 Paylaş 10 Şubat 2008 Benden önceki arkadas, devamlı servise götürüyormuş aracı. Ben servisin tuzlu olduğunu düşünüyorum. Örnek fiesta üst tavan lastiği için 110 ytl gibi sacma sapan bi fiyat vermişlerdi. 1 metrelik lastik için. Ben genelde speedy e götürüyorum, adamlar yaptıkları işin arkasındalar üstelik 6 ay boyuncada yaptıkları bi işden dolayı sorun cıkarsa, düzeltiyorlar. Speedy den de fiyat almanızda fayda var. Yorum bağlantısı
Ali Şahin 23 Haziran 2008 Paylaş 23 Haziran 2008 (düzenlendi) Bende hafta sonu ilk bakıma götürdüm 138 ytl ye mal oldu. 23 Haziran 2008 tarihinde Ali ?ahin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Gürsoy Yalvaç 23 Haziran 2008 Paylaş 23 Haziran 2008 ARACIN GARANTİSİ BİTENE KADAR MUTLAKA SERVİSE GÖTÜRÜN.AMA ARKADAŞLARIN DEDİ Yorum bağlantısı
Recommended Posts