Cihan Yetişken2 2 Nisan 2008 Paylaş 2 Nisan 2008 (düzenlendi) Hayırlı olsun doya doya gezin..Valla memeyi falan bilmiyorum ama ben dönüşüm yaptırıdığımdan beri 6750 devire kadar zorlanmadan çıkabiliyorum.. 2 Nisan 2008 tarihinde Cihan Yeti?ken tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 2 Nisan 2008 Paylaş 2 Nisan 2008 melih beyin aracındada benzer problem vardı. lpgci komple sökülüp başka marka lpg takılmasını önerdi. başka türlü bu sorunu çözemezsiniz dedi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Nisan 2008 Paylaş 2 Nisan 2008 Bence sorun enjektörlerde... Enjektörler yavaş kalıyordur... Ama deneyin şansınızı ve ne gerekiyorsa yapsınlar... Bazen insanın vites büyütmeye zamanı olmayabilir... Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 2 Nisan 2008 Yazar Paylaş 2 Nisan 2008 Ayarsız da olabilir..Gidin bakalım nolacak.. Yorum bağlantısı
Aydın Bengü 2 Nisan 2008 Paylaş 2 Nisan 2008 bende ilk takıldığı gün daha ustanın yanındayken boş viteste lpg ye geçmediğini farkettim.matkapla meme başını büyütüp sorunu çözdüler 6 ay/5.000 km oldu ama hiç 5000 devirlere çıkmadım. çıksam ne olur bilmem. gerçi ben benzinde de 4500 ü bile gördüğümü hatırlamam. Yorum bağlantısı
Hasan Mustafa Öz 3 Nisan 2008 Paylaş 3 Nisan 2008 evet 1,8 den asağisi kurtarmaz araba zıplar zorlayınca bazı ustalar 1,5 nozılun ağziını genişletir ama o da tam olmaz 1,8 de araba azcık cok yakarsa şikayetcı olmayın normaldir Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 3 Nisan 2008 Paylaş 3 Nisan 2008 Bazen insanın vites büyütmeye zamanı olmayabilir... +21. Hem hem de Sollamalarda bazen aracın çıkabileceği maksimum deviri,maksimum esnekliği kullanmanız hayat kurtarabilir. Bu sizin ya da karşınızdakinin hatası sonucu olabileceğinden ne zaman nerde olacağı belli olmaz. Bi taşıtı durabilmesi kadar gidebilmesi de hayatidir. Yorum bağlantısı
Muharrem Onur 19 Nisan 2008 Paylaş 19 Nisan 2008 aynı sorun benim de başıma geldi . Enjektör memesini 2.0 'lık ile değiştirince sorun çözüldü. Ama 1.6 motorlu arabada 1.6 'lık meme yeterli olması lazımdı bence. Bu durumda yakıt tüketiminiz konusunda bizleri bilgilendirirseniz memnun olurum . Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 27 Ocak 2009 Paylaş 27 Ocak 2009 aynı sorun bizimkinde de vardıaraç 5500 e kadar banamısın demiyo 5500 e gelince kurduğu cümle şu : ulan hem diyon az yakayım hemde dip pedal gidiyon cümlesinden sonra hadi acıdım haline devam et diyor ve devir 1 sn lik bi gecikmeyle yoluna devam ediyo ustaya dedim ayarı bi miktar ksıktı yeniden ayar yaptı artık hissedilmiyor minik performans kayıplarını takmıyorum artık az yakıyo ya o yetiyo en kral dizeli dize getitrir dizel 4.5 litre yaktığında bizim ki 7 litre lpg yakarsa kafa kafaya euro lpg 1.6 euro dizel 2.5 tl Yorum bağlantısı
Murat Aldağ 28 Ocak 2009 Paylaş 28 Ocak 2009 Peki 1.5 enjektörde fakir yakıt tüketiminden dolayı motor arıza lambası yanmadı mı? Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 28 Ocak 2009 Paylaş 28 Ocak 2009 Bende de atiker takılı ama 1.viteste hiç 5000 veya üzerini denemedim.Ama benzinle kullandığımda da belkide sürüş stilimden dolayı hiç bir fark hissetmiyorum.Hatta benim araçta lpg varmı yokmu belli değil o yüzden belkide biraz fazla yakıyor. Yorum bağlantısı
Murat Aldağ 24 Temmuz 2009 Paylaş 24 Temmuz 2009 Kimse hangi motora kaç mm lik meme ucu takılacağını belirtmemiş.. Yorum bağlantısı
Eyüp Döngel 27 Aralık 2010 Paylaş 27 Aralık 2010 1.2 motorlarda: A nozzle (meme) veya 1.3 mm meme 1.4 motorlarda: B nozzle (meme) veya 1.5 mm meme 1.6 motorlarda: B veya C nozzle- 1.6 mm ya da 1.7 mm çapta meme ( ARACIN BEYGİR GÜCÜNE GÖRE TAKILIR ) 2.0 motorlarda C veya D nozzle 1.8 mm ya da 2.0 mm çapta meme ( ARACIN BEYGİR GÜCÜNE GÖRE TAKILIR ) Yorum bağlantısı
Recommended Posts