Okyay Pay 10 Nisan 2008 Paylaş 10 Nisan 2008 Yorum farkı Sınıfında her zaman ilklere imza atan ve sürüş kalitesiyle ön plana çıkan Ford Focus, markanın “kinetik dizayn” anlayışıyla yeniden yorumlanırken teknik alt yapısı da güncellendi. Otomobil üreticileri zaman zaman pazara sundukları yeni modeller yüzünden eleştirilirler. Özellikle bir önceki versiyon ile çok büyük farklar olmamasına rağmen ‘yeni’ olarak tanıtılan bazı modellerin aslında bir makyaj operasyonundan farklı olmaması bu eleştirileri biraz da haklı çıkarır. Diğer taraftan bazı üreticiler de makyaj adı altında öyle yenilikler yaparlar ki buna kendileri bile ‘makyaj’ demek istemezler. İşte bunun en son örneklerinden biri de Ford Focus. Kapsamlı bir makyaj ve teknik yenilenmeden geçirilen Ford Focus’taki yorum farkı çok açık bir şekilde görülüyor. “Kinetik dizayn”ın ayak izleri Yenilenen Ford Focus’un temel tasarım farkı markanın “Kinetik dizayn” felsefesinin belirgin bir şekilde işlenmiş olması. Focus’un genel karakteri korunarak belirgin dokunuşlar yapılan tasarım güncelliği ile rakiplerinin bir adım önüne geçiyor. Yenilenen motor kaputu ve ön yüz otomobile daha kendine güvenen ve biraz da ukala bir hava vermiş. Profil tasarımında çok büyük bir değişiklik yerine ince dokunuşlar tercih edilmiş, aynalara entegre edilen sinyaller en belirgin değişiklik. Arka tarafta ise arka lamba grubu kullanılan cam ile kaliteli bir görünüme kavuşmuş. Tasarım, eski versiyona göre hem daha dinamik hem de markanın tasarım anlayışı ile uyumlu bir şekilde kaslı bir görünüme bürünmüş. Yenilenen Focus’un iç mek Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 10 Nisan 2008 Paylaş 10 Nisan 2008 Şimdiye en az 7 vites olmalıydı arabalar... Yorum bağlantısı
Necat Ertan 10 Nisan 2008 Paylaş 10 Nisan 2008 (düzenlendi) Şu otomatik vites topuzu ve etrafında ki çerçeveyi v.s. daha kibar tasarlayamazlar mı? Sırıtıyor bence. Ayrıca Otokoç İzmir otomatik şanzumanlar çok sorun çıkarıyor diye bu araçları satmıyormuş Başarılı olup olmayacağı meçhul ama Powershift beklenmeli mutlaka. 10 Nisan 2008 tarihinde Necat Ertan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Mehmet Boran Koca 11 Nisan 2008 Paylaş 11 Nisan 2008 (düzenlendi) Otomatik şanzımanı icat eden firma Ford diye biliyorum yanılmıyorsam. 11 Nisan 2008 tarihinde Mehmet Boran Koca tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 11 Nisan 2008 Paylaş 11 Nisan 2008 Şimdiye en az 7 vites olmalıydı arabalar... 6. da var. 7. de var. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 17 Nisan 2008 Paylaş 17 Nisan 2008 (düzenlendi) Mazda... + Renault ve Citroen'de kullanıyor. 17 Nisan 2008 tarihinde Hakan G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Susuz 17 Nisan 2008 Paylaş 17 Nisan 2008 olabilir ama ford hala 4 hala 4 geçin abi yaa 5 i ne zaman görecez !!!!!!! Yorum bağlantısı
Halil Gümüş 17 Nisan 2008 Paylaş 17 Nisan 2008 Lider DSG Opel ve Yeni Honda da 5 ileri diye biliyorum. 4 ileri tiptroniği bilmem ama 4 ileri otomatik adamı bayıyor. Yorum bağlantısı
Gökhan Tuna 18 Nisan 2008 Paylaş 18 Nisan 2008 Cazzlarin otomatikleri kendi tabirleri ile asagidaki gibi: Otomatik: Sürekli değişen otomatik şanzıman(CVT), Direksiyondan kumandalı manuel mod seçeneğinde 7 ileri vites kaynak: http://www.honda.com.tr/otomobil/content/m...jazz/teknik.htm Yorum bağlantısı
Guest Bilal Sar?iz 18 Nisan 2008 Paylaş 18 Nisan 2008 Otomatik şanzımanı icat eden firma Ford diye biliyorum yanılmıyorsam. Otomatik şanzımanı oldsmobile icat etmiş. ilk otomatiğe de hydra-matic drive demişler Yorum bağlantısı
Recommended Posts