Evren Barış Özbek 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Bir kaç hafta önce clio ya lpg taktırdım.Hemde simit depolu.Muayenedende geçti.Şöyle birşey var, stepne arabanın altında yani dışarda ise simit depo takılmıyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Simit depoda bir sıkıntı yok.. Taktırabilirsiniz.. O sökülen deponun ya TSE'si yoktu.. Ya da eski bir depoydu... Bunlarda ömür var çünkü... Yorum bağlantısı
Emrah Musalli 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 ben simit depoyla muayeneden geçtim. ama stepne sabit olmadığı için hafif kusur yazdılar onu. yani sorun olmuyor muayene de. lpg göstergesin de ise benim focus ta sol tarafta direksiyon konsolunda ilk alta kıvrılmaya takılınca sırıtmıyor. sorunda olmuyor... Yorum bağlantısı
Misafir 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 hayırlı olsun ergin abi şimdiden.simit depo kullanışlı oluyor.eğer istersen bizim begajın resimlerini yükleyeyim fikir verir abi. Yorum bağlantısı
Fatih Çalıkuşu 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 hayırlı olsun iyi günlerde kullanmanız temennisiyle :lol2: Yorum bağlantısı
Ergin Şendağ 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 erteledim galiba biraz daha ..bi de ruhsat çıkarmak için Istanbulun taaaa öte ucuna 1-2 kere gidip gelmem gerekecekmiş yada muameleciden fiyat alayım bakayım tavsiyeler için herkese teşk Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz 23 Mayıs 2009 Paylaş 23 Mayıs 2009 Ben sızdırmazlık+muayene+plaka değiştirme işlemlerinin hepsini harçlar dahil 300 liraya yaptırmıştım. Yorum bağlantısı
Ergin Şendağ 23 Mayıs 2009 Paylaş 23 Mayıs 2009 arkadaşlar Atiker montajı tamam inşh. Sabah 9 da imes arkası kadosana gittim. Orada üçel atiker bayi'ye 2-3 dk aradıktan sonra buldum. Bi de baktım ki ben geç kalmışım ustalar 4-5 arabaya birden montaj yapıyorlardı. Hemen c-maxi de alıp 5 dakikada başladılar. Orada 1 honda jeep'de vardı. Daha sonra da 5600 motor Land Rover jeep daha geldi. Saat 2-3 e kadar devam eden montaj boyunca 10-15e yakın arabaya işlem yaptılar, montajdan bir kaç foto alabildim. Sizlerle paylaşmak isterim. Montaj sonunda subapların yağlanabilmesini, kuru çalışmayıp kurum bağlamasına engel olan bir yağlama aparatı tavsiye etti usta, tabi ben kontripide kalınca memmeh emmimi çaldırdım, ortak kararla onu da takın dedim, taktılar. Benden önce de toyota jeepi servisden göndermişlerdi o yağlama aparatını taksınlar diye, servis tavsiye etmiş jeep LPG li olduğu için servis göndermiş anlayacağınız. Fiyat ise 400 peşin + 500 KK tek çekim oldu= 900 peşin (taksitli 990 10 taksit demişlerdi istemedim) ilk izlenimlerim şöyle a) İşçilik oldukça temiz ve itinalıydı bana göre b) İlk deneme ve eve gelirken performansda en küçük bi zaaf hissetmedim, aksine (psikolojik herhalde) daha akıcı bi sürüş hissettim c) Anlık tüketimi sıfırladığımda yola göre bazen 6 lt, bazen de 7-8 lt gördüm şehir içinde diğer izlenim ve bitmiş hali fotoları da sonra eklerim inşh Yorum bağlantısı
Ergin Şendağ 23 Mayıs 2009 Paylaş 23 Mayıs 2009 (düzenlendi) simit depo nun yasak olma durumları varmış evet ama bizimki o kategoriye girmiyormuş...bu arada stepneyi sol tarafa halatla kancayla sabitledik dik şekilde, gaz basma yeri altta gözükmüyor, LPG-B göstergesi çok küçülmüş direksiyon altı sola koydurdum ama yolda göremiyorum az daha sola aldıracam yeniden uğradığımda...simit tank ile bagaj halısı arasında yükseklik farkı oluştu, onu kalın strafor köpükle yapmam gerekecek daha sonra, sanırım bi arkadaş forumdan bana malzemenin tam ismini, kalınlığını vs yazar 23 Mayıs 2009 tarihinde Ergin ?en tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ergin Şendağ 23 Mayıs 2009 Paylaş 23 Mayıs 2009 çağlar aloooooo......buralardamısın? bagaj resmi gönderebilirsen bi fikir edinirim.. Yorum bağlantısı
Misafir 23 Mayıs 2009 Paylaş 23 Mayıs 2009 (düzenlendi) straforu iki parça yaparsan gerektiği zaman cıkarıp geri takmak kolay oluyor abi.kalın bi lastikle yedek lastiği yan taraftaki kapaklı yerin içine sabitledim.strafordaki delik kısımda lastiğin tam oturacagı şekilde kestim.fazla kesersen lastik ileri geri hareket eder abi ona dikkat etmende fayda var.hayırlı olsun 23 Mayıs 2009 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Mayıs 2009 Paylaş 23 Mayıs 2009 Yağlayıcı zımbırtıyı merak ettim, içine ne yağı konuyor? Yanacak olan yağın sebebiyet vereceği kurum ne olacak? Supablar için yanma odasına giren bu yağ için katalitik konvertör ne düşünüyor acaba? Tıkanma yapacaktır? Ayırca egzos gazının geçeceği egr valfi ne olacak? Yorum bağlantısı
Abdülkerim Demir 24 Mayıs 2009 Paylaş 24 Mayıs 2009 hayırlı olsun. o aleti bende merak ettim. acaba kurum oluşumunu nasıl engelliyor? Yorum bağlantısı
Şükrü Yıldızdal 24 Mayıs 2009 Paylaş 24 Mayıs 2009 İyi bir şeyse bizde taktıralım iyi bir şey değilse sizde söktürün,İyilikten anladığım teknik yönden,kulaktan dolmalar değil. Lpg'nizde hayırlı olsun. Yorum bağlantısı
Ergin Şendağ 24 Mayıs 2009 Paylaş 24 Mayıs 2009 straforu iki parça yaparsan gerektiği zaman cıkarıp geri takmak kolay oluyor abi.kalın bi lastikle yedek lastiği yan taraftaki kapaklı yerin içine sabitledim.strafordaki delik kısımda lastiğin tam oturacagı şekilde kestim.fazla kesersen lastik ileri geri hareket eder abi ona dikkat etmende fayda var.hayırlı olsun Çağlarcım bu strafor gördüğüm kadarıyla 3 kat dimi, diğer parçada 3 kat olduğundan toplam bu kalınlıkta 6 adet almam gerekecek, doğru mu? Ben lastiği o boşluğa sabitledikten sonra koltuğun arkada görünen kancalarına da lastiklerle bağlamak istiyorum. Lastiği de bir kılıfa geçirmeyi düşünüyorum, malum bebek malzemleri koyuyoruz bagaja, temiz olsa iyi olur...SAGOLASIN yardımın için...eyvallah Güle güle kullanın... sagolasın mehmet abi, LGP ye geçerken en çok senden fikir aldım..tekrar eyvallah Yorum bağlantısı
Ergin Şendağ 24 Mayıs 2009 Paylaş 24 Mayıs 2009 Yağlayıcı zımbırtıyı merak ettim, içine ne yağı konuyor? Yanacak olan yağın sebebiyet vereceği kurum ne olacak? Supablar için yanma odasına giren bu yağ için katalitik konvertör ne düşünüyor acaba? Tıkanma yapacaktır? Ayırca egzos gazının geçeceği egr valfi ne olacak? Çağlar abi, bu gün o aparatın resmini çekip koyarım buraya...içine koyulan yağ hakkında ben de ustayla tartıştım...mazot koyuyoruz dedi ve 3 saniyede 1 damla veriyormuş bu yağlayıcı sisteme...mazot zarar vermez mi benzinli arabaya dedim, anlattı bana ... taktı..çalışdığını damlaların yavaş yavaş ilerlediğini gördüm, sonuç olarak binlerce araçta kullanılıyor ve orada bulunan ustaların teknik bilgileri en azından beni tatmin edecek düzeydeydi ki anlatılanlar aklıma yattı, mehmt abiye de telefonla danıştım, takdırdım...ama zararlı olduğunu öğrenirsem hemen iptal ettiririm.. İyi bir şeyse bizde taktıralım iyi bir şey değilse sizde söktürün,İyilikten anladığım teknik yönden,kulaktan dolmalar değil.Lpg'nizde hayırlı olsun. eyvallah şükrü abi.. Yorum bağlantısı
Misafir 24 Mayıs 2009 Paylaş 24 Mayıs 2009 elimdeki straforlar inceydi o yuzden 3 kat yaptım abi.eger bulabilirsen kalın olanı daha iyi olur.yani toplamda iki parça kullan bulabilirsen.koltugun arkasındaki kancalara gerek yok abi.lastiği koydugum yerin arkasındaki kapaklı gözün içinde tutturabileceğin yer var oraya tuttursan yeterli olur abi.straforun içine oturduğu için ileri geri oynamıyor.kapaklı gözün oradan kalın lastikle gerdirdiğim için yana devrilmiyor.bide straforları koltukların dibine kadar uzatmadım biraz boşluk bıraktım reflektörleri oraya koydum ortalıkta yer kaplamıyor. Yorum bağlantısı
Ergin Şendağ 24 Mayıs 2009 Paylaş 24 Mayıs 2009 elimdeki straforlar inceydi o yuzden 3 kat yaptım abi.eger bulabilirsen kalın olanı daha iyi olur.yani toplamda iki parça kullan bulabilirsen.koltugun arkasındaki kancalara gerek yok abi.lastiği koydugum yerin arkasındaki kapaklı gözün içinde tutturabileceğin yer var oraya tuttursan yeterli olur abi.straforun içine oturduğu için ileri geri oynamıyor.kapaklı gözün oradan kalın lastikle gerdirdiğim için yana devrilmiyor.bide straforları koltukların dibine kadar uzatmadım biraz boşluk bıraktım reflektörleri oraya koydum ortalıkta yer kaplamıyor. çok iyi tasarlamışın bence...her şeyin yeri hazır olmuş... minimum tıkırtı, ses vs... gerçekten sağlam olmuşa benziyor...muayenede stepnenin stabil durmasını önemsiyorlar biliyorsun hayırlı olsun güle güle kullanın. çağataycım sagolasın... Yorum bağlantısı
Misafir 24 Mayıs 2009 Paylaş 24 Mayıs 2009 (düzenlendi) straforların enini iyi ayarlarsan bi sorun olmaz abi.yoksa ileri oynayıp gıcırtı yapabilir.lastik tamamen sabit hiç bi şekilde oynamıyor yerinden.gerdirmek içinde şamyel lastiği kestim iki ucunada kanca taktım. bi ucunu kapaklı gözün kapağının tutma yerinin altındaki delikten geçirdim diğer ucunuda jantın deliklerinden birine tutturdum abi.arabanın kendi bagaj halısını çıkardım ben eni büyük geliyor lastik yanda oldugu için.yerine halı kestirdim. 24 Mayıs 2009 tarihinde Misafir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ergin Şendağ 24 Mayıs 2009 Paylaş 24 Mayıs 2009 (düzenlendi) strafordaki stepne boşluğundan sonra kendi bagaj halısının artık uymayacağını unuttum ben... 24 Mayıs 2009 tarihinde Ergin ?en tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 24 Mayıs 2009 Paylaş 24 Mayıs 2009 istersen kullanabilirsin abi ama kenarından biraz yukarı doğru katlaman gerekir Yorum bağlantısı
Ergin Şendağ 25 Mayıs 2009 Paylaş 25 Mayıs 2009 (düzenlendi) bagajda kancalı lastikle sardığım stepnenin yanına cırt cırt'lı ıvır zıvır çantasını ve üstüne gene cırt cırtlı trafik seti tutturdum, stepne baya sıkıştı yerine, şimdilik strafor dursun dedim bakalım, sabit duracak mı? mikser miydi ismi yoksa karıştırdım mı? Beyni zor bi yere taktı, "hem su almasın"dedi, zaten soketi var o hemen erişebilecek kadar kolay yerde... 25 Mayıs 2009 tarihinde Ergin ?en tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 25 Mayıs 2009 Paylaş 25 Mayıs 2009 Yağlayıcı sistem olarak mazot kullanması, yağdan iyidir. Aslında bu ilave şunu gösteriyor ki: Lpg ve subaplar pek iyi anlaşamıyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts