Emir Kılıc 4 Kasım 2008 Paylaş 4 Kasım 2008 (düzenlendi) Bronz balatadan bahsediliyor, genelde agır vasıtalara takılırmış ama bizim araclarda etkisi nasıldır (+ - ) bilgisi olan varmı takmaya degermi.. 4 Kasım 2008 tarihinde Emir K?l?c tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 4 Kasım 2008 Paylaş 4 Kasım 2008 (düzenlendi) Bronz debriyaj balatası kalkış yarışları yapan otomobillerde kullanılır. Standart bi aracın,%100 bronz balatayı trafikte kullanması nerdeyse imkansızdır. Rölantideki devri bile harekete çevirecek kadar mukavemeti yüksektir. Standart bi araçta 5000 km yi görmeden volantı ve şanzımanı darmadağın eder. 4 Kasım 2008 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Kerem Arıkantürk 6 Kasım 2008 Paylaş 6 Kasım 2008 Bronz debriyaj balatası kalkış yarışları yapan otomobillerde kullanılır. Standart bi aracın,%100 bronz balatayı trafikte kullanması nerdeyse imkansızdır. Rölantideki devri bile harekete çevirecek kadar mukavemeti yüksektir. Standart bi araçta 5000 km yi görmeden volantı ve şanzımanı darmadağın eder. O kadar da ciddi sorunlara yol açacak bir parça değil aslında. Yarışan Grup N (yani motor ve aktarma organları standart) Fiat Palio'lar da bile kullanılıyor. Tek sorun kavrama eşiğinin oldukça daralması. Ama sonuç alabilmek için düzgün parça (plakanın üzerine çakılacak balataların seçilmesi) ve iyi bir işçilik şart... Yolda kullanılan bir araç için lüzumsuz olduğu konusuna katılıyorum tabi Yorum bağlantısı
Nuri Başer 6 Kasım 2008 Paylaş 6 Kasım 2008 acemi yada amatör işi değil bronz balata.. ayaklar profesyonel olmalı.. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Kasım 2008 Paylaş 6 Kasım 2008 Yoksa trraak diye bir ses ve yerlere saçılan şanzıman dişlileri... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 6 Kasım 2008 Paylaş 6 Kasım 2008 O kadar da ciddi sorunlara yol açacak bir parça değil aslında. Yarışan Grup N (yani motor ve aktarma organları standart) Fiat Palio'lar da bile kullanılıyor. Tek sorun kavrama eşiğinin oldukça daralması. Ama sonuç alabilmek için düzgün parça (plakanın üzerine çakılacak balataların seçilmesi) ve iyi bir işçilik şart... Yolda kullanılan bir araç için lüzumsuz olduğu konusuna katılıyorum tabi Bronz debriyaj balatası kalkış yarışları yapan otomobillerde kullanılır. Standart bi aracın,%100 bronz balatayı trafikte kullanması nerdeyse imkansızdır. Rölantideki devri bile harekete çevirecek kadar mukavemeti yüksektir. Standart bi araçta 5000 km yi görmeden volantı ve şanzımanı darmadağın eder. Eder leri edebilir yapmalıymışım galiba. Yani anlatmak istediğim,"imkansız değil ama zor" du. Sağlam işçilik ve çok sağlam sürüş kabiliyeti gerektiriyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Kasım 2008 Paylaş 6 Kasım 2008 İlk kullanma dakikamda araç stop etmişti (Escort Cosworth), ikinci denemede aracı kaldırabildim, kavrama biter bitmezsürat 50km/ olmuştu. Normal trafikte kullanılması imkansız, 4 silindirli aile arabası beygirli araca takılması da saçma. Yorum bağlantısı
Kerem Arıkantürk 7 Kasım 2008 Paylaş 7 Kasım 2008 (düzenlendi) Aklıma Pınarbaşı pistindeki mahalli bir yarıştan sonra yaşadığım kabus geldi de. Şanzıman 4. viteste takılı kaldığı için bizim Palio Kit Car'ı Pınarbaşı'ndan Karabağlar 6. Sanayi Sitesine kadar getirmek zorunda kalmıştım. Ömrümden 10 yıl yemiştir herhalde 7 Kasım 2008 tarihinde Kerem Ar?kant tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Kasım 2008 Paylaş 7 Kasım 2008 3 olsa neyseydi de 4 zordur kanımca... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Kasım 2008 Paylaş 7 Kasım 2008 İşin zevki arıza çıkmasında Çok sadist gördüm kendimi... Yorum bağlantısı
Recommended Posts