Sina Güran 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 Ford Fiesta Ghia 2001 model 1.25cc 75hp Motor ve egsoz tamamen standart. Sadece açık filtre var. Yürüyende ise; Koni coilover, O.Z. 16" Ultraleggera + Uniroyal Rainsport 1 195-45-16. Farlar junyan marka + nightbraker Resimleri iş dönüşlerinde ancak geceleri görebildiğimden gece çekebildim. Komple boyandıktan sonraki resimleri, inşallah hep böyle temiz ve derli toplu kalır. Olumlu - olumsuz tüm eleştirilere açığım, yeterki yapıcı olsun. Yorum bağlantısı
Can Karacaer 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 Güle güle kullan Olumlu - olumsuz tüm eleştirilere açığım, yeterki yapıcı olsun. Sonradan yaptığın herşey kötü Yorum bağlantısı
Sina Güran 17 Aralık 2008 Yazar Paylaş 17 Aralık 2008 Güle güle kullanSonradan yaptığın herşey kötü Renkler ve zevkler meselesi. Yorum için teşekkürler. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 (düzenlendi) Modifiye işte bu. Ama; 1- Çamurluklar lastiklerle paralel seyretmiyor yani tam saramamış aynı hizada olamamışlar*. Arabaya zor gelse de bence ebatın büyümesi lazım. 2-Farları da bence gövde rengi yapın. Güle güle kullanın. Bence enfes bişey olmuş. * Coiloverı sonradan gördüm. Aracı biraz yükseltin yahu yapışmış yere yavrucak. Ondan öyle görünüyomuş. 17 Aralık 2008 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Sinan Akg 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 Midillimi Çok seviyorum bu kasa fiestaları güle güle kullanın Yorum bağlantısı
Sina Güran 17 Aralık 2008 Yazar Paylaş 17 Aralık 2008 Modifiye işte bu.Ama; 1- Çamurluklar lastiklerle paralel seyretmiyor yani tam saramamış aynı hizada olamamışlar. Arabaya zor gelse de bence ebatın büyümesi lazım. 2-Farları da bence gövde rengi yapın. Güle güle kullanın. Bence enfes bişey olmuş. Beğenmenize sevindim ve yorumlar içinde teşekkür ederim. 1) Arka taraf çok düşük görünüyor ki öne göre öyle onu da arabayı biraz yükselterek halledecem zaten düzlükte de bakınca sanki arabanın arkası biraz fazla basık gibi geldi. Gerçi bu bir aerodinamizim konusu, kaça kaç olmalı bunu bir ara forumda sordum ama cevap bulamamıştım. Resimlerin birinde ön lastiğe bakınca sağ ve sol arasındaki boşluk oransal değil çünkü direksiyon biraz çevirik durumda o yüzden o arada çok yer varmış gibi görünüyor oysa değil. 2)Farların siyah olanını değil, metalik olanını aradım fakat bulamadım, bununla yetindim, artık açıkcası gözlerimde alıştı. Midillimi Çok seviyorum bu kasa fiestaları güle güle kullanın Evet garip gelebilir ama ben arabama midillim diyorum Güzel dilekleriniz için teşekkürler. Güzel olmuş sina.Güle güle kullan. Teşekkürler Bu arada resimlerin çekilmesinin ardından plakalar yapıştırılıp aracın orjinal çıtaları da takıldı. Bana her ne kadar takma dense de yumurta gibi olan kapılarımın üzerinde o çıtalar hem koruma amaçlı işlevi açısından hemde aksesuar açısından benim hoşuma gidiyor. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 (düzenlendi) Arka taraf çok düşük görünüyor ki öne göre öyle onu da arabayı biraz yükselterek halledecem zaten düzlükte de bakınca sanki arabanın arkası biraz fazla basık gibi geldi. Gerçi bu bir aerodinamizim konusu, kaça kaç olmalı bunu bir ara forumda sordum ama cevap bulamamıştım. Resimlerin birinde ön lastiğe bakınca sağ ve sol arasındaki boşluk oransal değil çünkü direksiyon biraz çevirik durumda o yüzden o arada çok yer varmış gibi görünüyor oysa değil. Arabanın tam bi düzlükte önünün arkasından 5mm kadar alçak olması FWD bi araçta yük dağılımını(çok ufak oranda da olsa) ön taraf lehine çevireceğinden ani kalkışlardaki patinaj eğilimi azalır. Draglarda dikkat ederseniz ön ve arkada aynı ebatta lastik kullanan araçlar(FWD olanlar) eski şahin taksiler gibi burun yerde popo havada ayarlıdırlar. Yani ön tarafın hafif alçak olması lazım(bana göre). 17 Aralık 2008 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 Frensel sorunlar bu kasanın altında mı çok ayıp, hemen yaptırın Kaporta işçiliğini kim yaptı? Tampon u kim yaptı? Konileri kim ayarlıyor? Yorum bağlantısı
Sina Güran 17 Aralık 2008 Yazar Paylaş 17 Aralık 2008 Arabanın tam bi düzlükte önünün arkasından 5mm kadar alçak olması FWD bi araçta yük dağılımını(çok ufak oranda da olsa) ön taraf lehine çevireceğinden ani kalkışlardaki patinaj eğilimi azalır. Draglarda dikkat ederseniz ön ve arkada aynı ebatta lastik kullanan araçlar(FWD olanlar) eski şahin taksiler gibi burun yerde popo havada ayarlıdırlar. Yani ön tarafın hafif alçak olması lazım(bana göre). Ben ön ile arkanın arasındaki yükseklik farkının 2cm olmasınu düşünüyordum. Şuan gerek çamurluklarımın ve gerekse de coilover kullanıyor olmamdan dolayı aslında normali neydi sorusunun cevabını bilemediğimden mantık yürüterek bir ayar tutturmaya çalışıyorum. 5mm ise çok çok cuzzi ve ustalarımızın okadar küçük ayarı hem yapamam hemde uğraşamam demesi durumu olası... Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 (düzenlendi) Konileri kim ayarlıyor? İşte sorun orda. Bi ayarlayan çıkmamış abi. Valla gelip mıncıklayasım geldi bu arabayı. Ben ön ile arkanın arasındaki yükseklik farkının 2cm olmasınu düşünüyordum. Şuan gerek çamurluklarımın ve gerekse de coilover kullanıyor olmamdan dolayı aslında normali neydi sorusunun cevabını bilemediğimden mantık yürüterek bir ayar tutturmaya çalışıyorum. 5mm ise çok çok cuzzi ve ustalarımızın okadar küçük ayarı hem yapamam hemde uğraşamam demesi durumu olası... 2cm makul bi değer. Ama ne kadar etik bilmem. Benim arabanın ön çamurluğu ile lastik arası 1,5cm. Arka çamurluk ile lastik arası 3 cm. Ve bitik lastiklere rağmen gayet randımanlı yol alıyor. 17 Aralık 2008 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sina Güran 17 Aralık 2008 Yazar Paylaş 17 Aralık 2008 Frensel sorunlar bu kasanın altında mı çok ayıp, hemen yaptırın Kaporta işçiliğini kim yaptı? Tampon u kim yaptı? Konileri kim ayarlıyor? Frenler valeo balatalar ile değiştikten sonra kendilerine geldiler. Şimdi arkaları da değiştirip genel bir ayar ile fren sistemimin defterini kapatmayı planlıyorum. Kaporta işçiliğini , arka tamponu, dodikleri, marşpiyeli ve komple boyasını, -ön tampon ve kaputtaki havalandırma önceden vardı sadece düzeltmeler yapıldı- bostancı oto sanayideki "crazy cars" firması yaptı. Koni ler ile ben uğraşıyorum, profesyonel yardım verecek bir vatandaşa asla hayır demem. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 Koni Coilover ınız var ve Oktaykanlara hiç uğramadı iseniz, konilere el koymam gerekiyor, sökiim aliim ben onları Yorum bağlantısı
Sina Güran 17 Aralık 2008 Yazar Paylaş 17 Aralık 2008 İşte sorun orda. Bi ayarlayan çıkmamış abi. Valla gelip mıncıklayasım geldi bu arabayı. Yolun düşer ise memnuniyet duyarım 2cm makul bi değer. Ama ne kadar etik bilmem. Benim arabanın ön çamurluğu ile lastik arası 1,5cm. Arka çamurluk ile lastik arası 3 cm. Ve bitik lastiklere rağmen gayet randımanlı yol alıyor. Çamurlukları baz alamadığım için ne desem boş, çamurluklar sac değiller fiberler... Yol alma konusunda kendi aracımı pek bilmiyorum fakat kullanan arkadaşlarım gokart aracı gibi olmuş diyorlar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 Oktaykanlar hakkında link Bol bir zamanda gidilmeli, benden selam söylenmeli, delidirler alışılmalı, dükkandaki bilumum Cosworthlere, Mk kusur escortlara, Şampiyon Taunusa aldırış etmeden kendinizi zapetmelisiniz. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 Çamurlukları baz alamadığım için ne desem boş, çamurluklar sac değiller fiberler...Yol alma konusunda kendi aracımı pek bilmiyorum fakat kullanan arkadaşlarım gokart aracı gibi olmuş diyorlar. O zaman tahminimce ayarın şasi yüksekliğine ya da davlumbaza göre yapılması lazım. Oktaykanlar+1. Bu işi en iyi yapanlardan biri de onlar. Yorum bağlantısı
Sina Güran 17 Aralık 2008 Yazar Paylaş 17 Aralık 2008 Koni Coilover ınız var ve Oktaykanlara hiç uğramadı iseniz, konilere el koymam gerekiyor, sökiim aliim ben onları Oktaykanlara gitmek aklıma gelen ilk şeydi, onların aklındaki en öncelikli şey yarış yapan araçlar olduğundan benim kullanma mantığım ile örtüşmüyor. Ben makas atan yada yüksek hız yapan biri değilim ve yeri geliyor bozuk saçma yollara da giriyorum malum istanbul yüzünden. O yüzden onların arabayı yere yapıştırıp bazen kapıyı bile kaldırıma çarpmamdan dolayı sağ kapıdan çıkıyor olmamı 2. planda kalıyor. Tüm bunlar bir kenara çok DUYGUSALLAR. Şasi yüksekliği +1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 Siz niyetlenin, gerisi kolay, Maslak ta buluşuruz. Yorum bağlantısı
Sina Güran 17 Aralık 2008 Yazar Paylaş 17 Aralık 2008 Oktaykanlar hakkında linkBol bir zamanda gidilmeli, benden selam söylenmeli, delidirler alışılmalı, dükkandaki bilumum Cosworthlere, Mk kusur escortlara, Şampiyon Taunusa aldırış etmeden kendinizi zapetmelisiniz. Kendilerine 3-4 kere evvel zamanda gitmiştim, 3 kardeş 3ü de birbirinden enteresanlar. Araçları zaten dediğiniz gibi. Selam ve boş zaman +1. Uygun zaman olsa beraber gitsek +++1 olur bence. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 Arka stopları göremedim ama şöyle bişey buldum. Bu arabada kesinlikle potansiyel var. Bence güzel başlangıç yapmışsınız. Yorum bağlantısı
Sina Güran 17 Aralık 2008 Yazar Paylaş 17 Aralık 2008 Siz niyetlenin, gerisi kolay, Maslak ta buluşuruz. Şu alt takımdaki sesler hangi parçaların sorunlarından oluyor ona öncelik veriyorum, eğer oktaykanlar buna da bakarlar ise niyetim var. Bu arada ben koni ler için gittiğimde benden arabayı bırakmamı istemişlerdi 2 - 3 gün gibi ve tüm amortisörleri dağıtıp bakacaklarını söylediklerinde epey korkmuştum zaten bir daha da gidemedim. Masrafını da sorduğumda 300ytl civarı bir ücret talep etmişlerdi ki bana göre çok çok fazla. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Aralık 2008 Paylaş 17 Aralık 2008 Ayar için arabayı bırak demezler, başka bir sorun vardır? Ancak bol zamanlı çalışırlar, sanırım belirtmiştim , dükkanda kedi-köpek-kuş beraber yaşarlar. Bu jant-lastik ve yay kombinasyonu ile alt takımdan ses duymanız da normal, benden söylemesi. Yorum bağlantısı
Sina Güran 17 Aralık 2008 Yazar Paylaş 17 Aralık 2008 (düzenlendi) Arka stopları göremedim ama şöyle bişey buldum.Bu arabada kesinlikle potansiyel var. Bence güzel başlangıç yapmışsınız. Arka tarafı çekmemişim, resimleri çekerken anahtar yoktu arabanın o yüzden çekebildiklerimi çekmiştim. Şimdi araç leş gibi çekmekte olmaz yıkatınca artık... Stoplar için ise epey bir zaman önce laf olsun diye sıkıntıdan olsa gerek kırmızı ile siyahı karıştırıp boyadım tabancayla üzerine de biraz vernik attım ve öylecene kaldı. Arka stop alacam ama masraf etmekten fırsat kalmıyor açıkcası. Alacak olursam: Ayar için arabayı bırak demezler, başka bir sorun vardır? Ancak bol zamanlı çalışırlar, sanırım belirtmiştim , dükkanda kedi-köpek-kuş beraber yaşarlar. Bu jant-lastik ve yay kombinasyonu ile alt takımdan ses duymanız da normal, benden söylemesi. Pimpirikliyim biraz, ses mes geldi mi (kuşlar vs) acaba bişiler kopacak mı diye düşünmekten kendimi alamıyorum... Bırak dememin sebebi amortisörler ile ilgili kontrol yapmalarını istemem ve yükseklik ayarlarını yapmalarıydı. Siz görmeyeli baya bi zamansal genişliğe girmişler galiba 17 Aralık 2008 tarihinde Sina G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ömer Yüce 18 Aralık 2008 Paylaş 18 Aralık 2008 Kabartma işlemleri gayet başarılı olmuş... Ama Yandan görünümde bi dengesizlik var gibi. Ama çamurluk kabartma Türkiyede bu tip araçlarda nadir görünen bir uygulama benim çok hoşuma gitti. Diğer tampon angel farlar hoşuma gitmedi Kazasız belasız sürüşler.... Yorum bağlantısı
Sina Güran 18 Aralık 2008 Yazar Paylaş 18 Aralık 2008 Kabartma işlemleri gayet başarılı olmuş... Ama Yandan görünümde bi dengesizlik var gibi. Ama çamurluk kabartma Türkiyede bu tip araçlarda nadir görünen bir uygulama benim çok hoşuma gitti. Diğer tampon angel farlar hoşuma gitmedi Kazasız belasız sürüşler.... Yandan görünümdeki dengesizlikten kastınız nedir tam anlamadım fakat arabanın durduğu zemin düz değil. Farlar ise orjinallerinden daha başarılı aydınlatma sağladığından her zaman bir adım önde. Birde dediğim gibi göz alışması gerekiyor bende taktığımda hiç olmadı diyordum. Ön tampon ise birçok kişinin muhalif olmasına rağmen olabileceği en sade ama sportif ön tampon olmasından dolayı vazgeçemiyorum. Olumlu - olumsuz yorumlarınız için teşekkürler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts