Uğur Aksoy 13 Ocak 2009 Paylaş 13 Ocak 2009 marşa basılı iken eter spreyi ile hava filitresini söktükten sonra eter püskürt .aküde ve pompada sorun yoksa kesin çalışır. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ocak 2009 Yazar Paylaş 14 Ocak 2009 Yakıtın donmasını Euro ile ilgisi yoktur, ek bilgi:Dünyada donamaya karşı en dayanıklı petrol Suudilerde çıkmakta, hatta Rusya bile, kuzey bölgesine, Suudi Petrolü satın almaktadır. Yorum bağlantısı
Murat İmeci 14 Ocak 2009 Paylaş 14 Ocak 2009 Euro dizel kolay kolay donmaz ,bi ihtimal kızdırma bujilerinin görev yapmaması ,kontrol ettirip gerekirse deyiştirin ,cok pahalı bir parca dehıl (20tl civarı) bilindiği gibi yanma odası ısınmadığı sürece aracın calışması zorlaşıyor.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ocak 2009 Yazar Paylaş 14 Ocak 2009 Depo altında mangal yakma dönemi Asfargolarla beraber bitmiştir, Mazot donarsa, ısıtıcı bujilerin de bir anlmaı kalmıyor, tek çare öğle vaktini beklemektir. Yorum bağlantısı
Erkan Özel 14 Ocak 2009 Paylaş 14 Ocak 2009 -5 ve - 15 derecelerde kızdırma bujileri çalışmaz daha yüksek soğuklarda devreye girer sabahları çalıştırırken rezistans işığı geç sönen oldumu hiç? Yorum bağlantısı
Serkan Öz 14 Ocak 2009 Paylaş 14 Ocak 2009 3-5 gün için hiçbirşeye gerek yok. Ama mesela 1 ay kullanmayacaksanız kutup başı sökülmeli bence. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 14 Ocak 2009 Paylaş 14 Ocak 2009 ısıtma bujilerinde problem var degiştirin düzelir. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 14 Ocak 2009 Paylaş 14 Ocak 2009 Yaşar usta bu ısıtma bujileri seri lamba ya da avometre ile ölçülebilirmi? Soketleri tek galiba, her uç bir bujiye denk geliyor.Yazın ben hiç çalıştıklarını görmüyorum ama kışın sabahları 3-4 saniye kadar yanıyor göstergedeki ışığı... Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 14 Ocak 2009 Paylaş 14 Ocak 2009 avometre ile ölçülür. sonuçta her parçanın bir direnci ve çektigi bir akım vardır. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 16 Ocak 2009 Paylaş 16 Ocak 2009 ustam sana bir soru soracağım konu ile alakasız olacak ama..bu bujilerin altındaki bloğun üstü vidalar da dahil olmak üzere böyle nokta nokta küf tutmaya başladı sanki. ne yapmam gerekiyor. bir sakıncası varmıdır? resim Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 16 Ocak 2009 Paylaş 16 Ocak 2009 (düzenlendi) Yaşar usta burada bana söz düşmez ama ,belki hem fikir oluruz. 6 ayda bir motor bloğunun üstüne hortumlara ve kayışlara püskürtmemek kaydıyla wd 40 sıkılması ,korozyonu ve nemi alacağından tavsiye ediyorum herkese. özellikle kış aylarında.. 16 Ocak 2009 tarihinde U?ur Aksoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 paslanan yerler sorun çıkarmaz,temizliğine bakılırsa sık yıkatıyorsunuz moturunuzu ,WD 40 ,3 M vs vs genel pas giderici ,krozyon önleyicileri metal yüzeylere sıkın Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 18 Ocak 2009 Paylaş 18 Ocak 2009 3 yıllık araç için inanılması zor temizlik ,kullanmıyorsunuz anlaşılan ben her kış sonu çok detaylı olmasada motoru yıkarım,yıkadıktan sonra yaklaşık 1/2 saat otoyolda kullanırım,daha sonra metal parçalar üzerine wd 40 kullanırım, elektrik soketlerine ,içinden geçen akım gücüne göre yağlı veya yağsız kontakt sprey kullanırım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts