Metin Çakır 19 Ocak 2009 Paylaş 19 Ocak 2009 Cennect'lerde triger kayışı yerine zincir kullanıldıgı bilgisini aldım ayrıca v kayışı var ancak motorun içi açılmadan görülemiyor? Kaç kilometrede zincir ve kayışın degişmesini önerirsiniz Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 20 Ocak 2009 Paylaş 20 Ocak 2009 tiriger kayışı 90 000 kmrede zinzir ses yapana kadar degişmiyor. Yorum bağlantısı
Metin Çakır 21 Ocak 2009 Yazar Paylaş 21 Ocak 2009 (düzenlendi) Merhaba, Sanayideki motorculara sordum, zincirin zor bozulabilen bir aksam oldugunu, bozulunca ses yapabilecegini, bozulana kadar değiştirilmemesini ve degiştirmeninde masraflı oldugu bilgisini aldım. 21 Ocak 2009 tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi K Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 6 Şubat 2009 Paylaş 6 Şubat 2009 motorda krank milinden pompaya hareket zincirli pompadan eksantirik miline hareket kayışlı Yorum bağlantısı
Halil Becerikli 8 Şubat 2009 Paylaş 8 Şubat 2009 Cennect'lerde triger kayışı yerine zincir kullanıldıgı bilgisini aldım ayrıca v kayışı var ancak motorun içi açılmadan görülemiyor? Kaç kilometrede zincir ve kayışın degişmesini önerirsiniz zincirin değişmesi gerekmez trıgerin süresi 100,000 km dir Yorum bağlantısı
Oğuz Altınada 8 Şubat 2009 Paylaş 8 Şubat 2009 böyle ciddi sorunlarda bilip bilmeyen konuşmasa ne güzel olur Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 8 Şubat 2009 Paylaş 8 Şubat 2009 trigerle v kayışını karıştırıyor millet yaşar usta öğretici açıklamayı yapmış,üyeler yazılanları okumadan devam Yorum bağlantısı
Sedat Gündoğdu 24 Ocak 2010 Paylaş 24 Ocak 2010 2003 model tourne connect aracım 84000 km de trıgerın degısmesıne 6000 km var daha zaman asımından dolayı kopma vb bısey olurmu normalde 90000 de degısmesı gerekıyomus bi sorun olurmu ? Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 24 Ocak 2010 Paylaş 24 Ocak 2010 Genelde çok tehlikeli derler ama ben 13000 km geçirmiştim.Hiç de birşey olmamıştı.Tabi orjinal triger kayışı idi. Yorum bağlantısı
Sedat Gündoğdu 24 Ocak 2010 Paylaş 24 Ocak 2010 Genelde çok tehlikeli derler ama ben 13000 km geçirmiştim.Hiç de birşey olmamıştı.Tabi orjinal triger kayışı idi. benımde aynı orjınal demekkı sorun olmuyomus:D Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Ocak 2010 Paylaş 24 Ocak 2010 http://www.otoclubturkiye.com/forum/Triger-t172670.htmlSevgiler Birleştirdim... Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 24 Ocak 2010 Paylaş 24 Ocak 2010 Corolla 1.6 ların zincirinin 250000 de değişmesi tavsiye ediliyormuş bir de,ama kesin değişecen diye bir şey yok Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Ocak 2010 Paylaş 28 Ocak 2010 kamyonda felan yedek kayış taşır , kopasıya kadar kullanır kendimiz değiştiririz. bunda ise gergi bilyaları felan takım değişiyor yani zor iş ve şansa bırakmaya gerek yok. Kamyonda yedek taşıdığınız Triger kayışı değil... V kayışı... Renoların Tofaşların motor kaputunun içinde bir yerlerde hep yedek bulunur.. çünkü genelde kopar... Triger koptumu... Allah esirgeye.. Motor büyük ihtimalle rektefiye ister... Ucuz kurtarsanız subaplarla kurtarırsınız... 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Özay 29 Ocak 2010 Paylaş 29 Ocak 2010 Connect motorunda krank milinden mazot pompasına kadar zincirle; mazot pompasından üst eksantriğe triger kayışıyla hareket iletilmektedir. Triger kayışı kapalı plastik kabinin içinde korunmaktadır. V kayışı ise krank kasnağından aldığı gücü, şarj dinomusu, klima kompresörü, hidrolik direksiyon yağ pompasına iletir.Bilginize. Yorum bağlantısı
Muhammed Aksoy 20 Şubat 2010 Paylaş 20 Şubat 2010 2006 75 PS DELÜX CONNECT VAR BENİMDE BİR SORUM OLACAK TRİGERLE İLGİLi Ben denildiği gibi 9000 de gittim trigeri değiştirdiler. Fakat Triger değiştikten sonra motordan acayip bir ses gelmeye başladı ve çekişi de iyice düştü gelen ses( harrrrr özellikle gaza yüklenince ) Yardımcı olabilirseniz sevinirim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Şubat 2010 Paylaş 20 Şubat 2010 Bu soruna, trigeri değiştiren usta ne dedi? Yorum bağlantısı
Muhammed Aksoy 20 Şubat 2010 Paylaş 20 Şubat 2010 Bu soruna, trigeri değiştiren usta ne dedi? Klasik cevap... Sana öyle geliyordur dedi.. ama ben sürdüğüm arabanın sesini çok iyi takip ederim. çünkü öyle alıştım ufacık değişiklik bile kulağıma takılıyor. ustaya ısrar ettim aynı cevabı aldım. sonra gaziantepli kardeslerin ustabaşısına tel ettim.. yakinen tanıdığım aracı çağırdı götürdüm motor kulağını az gevşetti levye ile ittirdi tak diye sanki motor yerine oturdu ama daha sonra yine ayynı sesi yaptı şimdi iyice arttı.Ayrıca o sesten sonra da sol aks keçesi de patladı... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Şubat 2010 Paylaş 20 Şubat 2010 Hımm. iki usta'da ilginçmiş "Sente atlamış mı, kontrol edelim" diyen olmadımı hiç... ? Yorum bağlantısı
Muhammed Aksoy 21 Şubat 2010 Paylaş 21 Şubat 2010 Hımm. iki usta'da ilginçmiş "Sente atlamış mı, kontrol edelim" diyen olmadımı hiç... ? yok abi senteden kimse bahsetmedi artık ihtimalmi vermediler bilmiyorum :/ ama moralimi çok bozuyorrr.:/ Yorum bağlantısı
Muhammed Aksoy 21 Şubat 2010 Paylaş 21 Şubat 2010 Başka bir usta bulun. Anadolu yakasındayım önerebileceğiniz bir usta varmı? Yorum bağlantısı
Mehmet Taner Kadak 21 Şubat 2010 Paylaş 21 Şubat 2010 Turkiyede neden 100bin km de degisiyoruz trigeri. Burada 100bin mile de degisiyorlar yani 160bin km. Sadece su pompasi 100bin km de degisiyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts