Engin Atilla 21 Ocak 2009 Paylaş 21 Ocak 2009 Escort da şase numarası nerede ve şase numarası yenilene biliyormu.benim aracımda şase numarası ağ ön koltuk altında ve üzerine boya sürmek suretiyle okunmuyor.acaba bu numarayı tekrar şaseye vurdukmak için neler yapıla bilir.şimdiden sagolun.................. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ocak 2009 Paylaş 21 Ocak 2009 Şase no üzerie gelen boyayı, akrilik tinerler kolayca yok edebilir ve şase nosunu okursunuz hiç sorun değil ki? Yorum bağlantısı
Engin Atilla 21 Ocak 2009 Yazar Paylaş 21 Ocak 2009 şase numarasının üzerinde çürüme yapmış ve nerdeyse numara yok gibi tinerle epey ugraştım olmadı biraz hidrolik yagı sürdüm boya kalıktı ama numara okumada tam bir randıman yok malum bölgemiz epey nemli...maayene zamanı yaklaştı ve beni epey düşündürüyor bu olayınresmi prosüdürü nedir acaba bilen arkadaşlar......saygılarımla Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Ocak 2009 Paylaş 21 Ocak 2009 Şase numarası prosedürünü hüç duymadım, teknik olarak o bölgenin mekanik yıpranması imkansızdır, eğerki okunmayacak mekanik yıpranma varsa da işiniz çok kolay olmayacaktır. Hidrolik yağı ile boyanın kalkması ne kadar sürdü acaba? Yorum bağlantısı
Mehmet Akpunar 22 Ocak 2009 Paylaş 22 Ocak 2009 engin hocam oradaki çürüme değildir. sardece paslanmıştır. benim aracımda da aynı durum olmuştu. şasi numarası o bölgede, taban sacının üzerinde değil. şasinin üzerine denk geliyor. tamamen parlatana kadar kazıdım. muayeneden geçti. ama epeyce uğraştım, çünkü gerçekten çok zor bir yerde. Yorum bağlantısı
Burak İşler 31 Ocak 2009 Paylaş 31 Ocak 2009 bu arada motor numarasının tam yerini bilen varmı teşekkürler Yorum bağlantısı
Engin Atilla 18 Mayıs 2009 Yazar Paylaş 18 Mayıs 2009 değerli arkadaşlar şase numarası silnmiş bir araç için yapılacak işlemler sırayla 1.mühendisler odasından 120tl karşılıgı korozyondan dolayı oluşmuştur raporu bu rapor kapalı zarf ile birlikde aracın plakasını aldığınız yere gidiyorsunuz ve trafik size yeni EK-1 belgesi düzenlerek yeni bir şase numarası veriyor bu numarayı trafik müdürlüğünün size göstermiş oldugu büyük bir ihtimalle endüstri meslek lisesi veya karayolları bakım kademe istasyonunda arabanıza vurdurarak tekrar trafiğe geliyorsunuz ordan trafik o bölgenin plaka no sunu taşıyan çelik mühürle sase numarası vurulan bölgenin başına ve sonuna mühürü damgalıyor Bundan sonraki olay tüvtürk istasyonuna girerek vizeyibaşlatıyorsunuz vize esnasında Ek-1 belgesi düzenlenmiş ve yeni sase numarası yazılı olacak daha sonra trafik şubesine gelerek ruhsatın her ikisinide değiştiriyorsunuz bundan 2 ay önce ki masraflarım mühendisler odası:120 tl (şase raporu ) tüvtürk :123 tl trafik ruhsat :70 tl şoförler odası ek-1 :15 tl not:böyle bir olayda bu yolu deneyin bu olayın böyle yapılmasını tafikçiler dahi bilmiyor.herkes bir birine pas ediyor sonunda trafik ve mühendisler odası yönergelerini araştırarak buldum,, saygılarımla Yorum bağlantısı
Erkan Baykın 22 Mayıs 2009 Paylaş 22 Mayıs 2009 Selam arkadaşlar,abiler,kardeşler..Bende aranıza yeni katıldım.Yani bu siteye iki tane ford bitirdim şimdi 3.nasip oldu 1996 escort 1.6 CL kum beji Bu arada şase numarasında benimde pas vardı ve güzel bir pas çözücü ile bir gün beklettim ertesi günü tel fırçayla fırçaladım şu anda süper oldu.Tavsiye ederim. :lol2: Yorum bağlantısı
Orhan Sakarıya 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 Benim de geçtiğimiz hafta muayene yapılırken çok zor okundu, tel fırça ile temizleyip okudu.. Aslında ön camın sol altında da yazıyor ama onu kabul etmedi.. Ruhsata yarısı yazılmış, ek-1 ve ruhsat değişimi istedi.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts