Sefa Bostan 24 Ocak 2009 Paylaş 24 Ocak 2009 merhaba arkadaşlar bu benim connect bozuk yola girdigi zaman çok amarsitörler patlak gibi takır tukur gidiyo hiç yaylanma yok sanki makaslardan dolayımı böyleki acaba yorumlarınızı bekliyorum Yorum bağlantısı
Metin Çakır 24 Ocak 2009 Paylaş 24 Ocak 2009 connect'ler sadece insan degil yük taşımacılıgına elverişli şekilde imal edilmiştir. Agırlık fazla olunca daha rahat gidiyor. (ancak daha fazla mozot yakar, ve çekiştende düşer heleki 75 likse) Sonuç olarak normal. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 24 Ocak 2009 Paylaş 24 Ocak 2009 merhaba arkadaşlar bu benim connect bozuk yola girdigi zaman çok amarsitörler patlak gibi takır tukur gidiyo hiç yaylanma yok sanki makaslardan dolayımı böyleki acaba yorumlarınızı bekliyorum connectler hafif yük taşıma için üretilmiş araçlardır,önlerde sert yaylar ,arkada makas takviyelidir,binek araçlardan daha sert olması normaldir,fakat bozuk yollarda giderken gelen sesi dinlemek ve amortisörleri gözle ve elle muayene etmek gerekir.amortisörler arızalıda olabilir veya burçlarda boşlukta bu tür sesleri yapabilir. Yorum bağlantısı
Fatih Demir 24 Ocak 2009 Paylaş 24 Ocak 2009 eğer amartisörlerin sağlamlığından eminseniz biraz daha konforlu olmasını istiyorsanız yakıttan feragat etmek şartıyla lastik basınçlarını düşürürseniz mesela önler 32 arkalar 30 gibi biraz daha tatmin edebilir sizi !! Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 24 Ocak 2009 Paylaş 24 Ocak 2009 eğer amartisörlerin sağlamlığından eminseniz biraz daha konforlu olmasını istiyorsanız yakıttan feragat etmek şartıyla lastik basınçlarını düşürürseniz mesela önler 32 arkalar 30 gibi biraz daha tatmin edebilir sizi !! önler 30 arkalar 32 olması daha doğru Yorum bağlantısı
Fatih Demir 24 Ocak 2009 Paylaş 24 Ocak 2009 önler 30 arkalar 32 olması daha doğru uğur bey kastetmek istediğim şey ; sizde bilirsinizki connect'te önlerde fazla yumuşak olmayan yaylar, arkada ise 'makas' vardır. burdan anlağımız arka dingil takımının ön dingil takımından daha sert olduğudur. demek istediğim önleri 32 arkalarıda 30 yaparsak ön tekerleri sertleştirip arkaları yumuşatarak ikisinin arasındaki farkı dengelemiş oluruz sanırım ( tabi bu sölediklerim herhangi bir yük taşımadan şehir içindeki yavaş kullanım için geçerli ).. Şehir aralarında ben lastik basıncını 40 kadar çıkarıorum konfordan biraz ödün verip.. Hiç değilse araç asvalta yığılmıyoo yakıt tasarrufuda cabası. Tabi bunlar nacizane görüşüm Saygılarımla Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 24 Ocak 2009 Paylaş 24 Ocak 2009 Fatih bey sizin düşüncenize saygılıyım,her aracın kendi dinamiğinde farklı lastik havası mevcuttur.her 195/65/15 lastik aynı basıncı uygulamayacağı gibi ,önler arka lastiklerin basınc değerleri ve oranları değişir .aracınızın yüksüzken lastik havasını 40 ps yapmak ,yakıt tasarrufu yapayım derken emniyetinizen ve orta kısmı erken aşınan lastiğinizden olacaksınız,kaş yaparken göz çıkarmak misali.. aşırı şişirilmiş lastik sürtünme yüzeyi azalacağından yol temasınız azalacak. yinede takdir sizindir. Yorum bağlantısı
Salim İmamoğlu 24 Ocak 2009 Paylaş 24 Ocak 2009 connectlerin kronik arızaları.Amortisör takozları.Muhtemelen odur. Yorum bağlantısı
Sefa Bostan 24 Ocak 2009 Yazar Paylaş 24 Ocak 2009 (düzenlendi) arabam 2008 model 90 bg delüx fazla yük atmıyorum atsamda en fazla 100 kg boş iken daha sert gibi oluyo ancak yük attıgım zaman yada 5 yada 6 kişi binildiginde yumuşak gidiyor sanki 24 Ocak 2009 tarihinde Sefa Bostan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fatih Demir 27 Ocak 2009 Paylaş 27 Ocak 2009 Fatih bey sizin düşüncenize saygılıyım,her aracın kendi dinamiğinde farklı lastik havası mevcuttur.her 195/65/15 lastik aynı basıncı uygulamayacağı gibi ,önler arka lastiklerin basınc değerleri ve oranları değişir .aracınızın yüksüzken lastik havasını 40 ps yapmak ,yakıt tasarrufu yapayım derken emniyetinizen ve orta kısmıerken aşınan lastiğinizden olacaksınız,kaş yaparken göz çıkarmak misali.. aşırı şişirilmiş lastik sürtünme yüzeyi azalacağından yol temasınız azalacak. yinede takdir sizindir. Sevgilerimle hocam !! Yorum bağlantısı
Erkan Kıyak 27 Ocak 2009 Paylaş 27 Ocak 2009 Konu connect diye açılmış ama hazır açılmışken bi focus sorusu sorsam Focusumun sanki arka sol tarafı diğer tarafa göre daha alçak, düz yerde falan baktım daha alçakmış gibi görünüyo, amortisörden midir yoksa yaylardan mı? Nasıl anlarız? Amotrisörün patlak olup olmadığını nasıl anlarız? Şimdi servise gitsem direk patlak diyecekler, aracımın tüm amortisörleri 20000 km kadar önce değiştirilmiş, hatta önceki sahibi aracı alırken orjinal amortisörleri de vermişti, acaba bunlardan sağlam olanı var mıdır? Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 27 Ocak 2009 Paylaş 27 Ocak 2009 (düzenlendi) Konu connect diye açılmış ama hazır açılmışken bi focus sorusu sorsam Focusumun sanki arka sol tarafı diğer tarafa göre daha alçak, düz yerde falan baktım daha alçakmış gibi görünüyo, amortisörden midir yoksa yaylardan mı? Nasıl anlarız? Amotrisörün patlak olup olmadığını nasıl anlarız? Şimdi servise gitsem direk patlak diyecekler, aracımın tüm amortisörleri 20000 km kadar önce değiştirilmiş, hatta önceki sahibi aracı alırken orjinal amortisörleri de vermişti, acaba bunlardan sağlam olanı var mıdır? arka taraf tampon veya çamurluktan metre ile veya ip ile ölçüm yapmanız daha sağlıklı ,eğer 1 - 2 cm geçen derecede fark bulursanız ,hemen yaptırın derim ,yol tutuşunuzu ciddi anlamda tehlikeye sokarsınız,görmeden bir şey söylemek zor ama ,büyük olasılıkla helezonlarınızın biri özelliğini yitirmiş olabilir ,amortisörlerin birinin patlak olması aracınızın bir tarafının düşük durmasına sebep olmaz. amortisörlerde sorun varsa tekinde ,iki amortisör birlikte değiştirmeniz gerekir,tek amortisör değişmez... 27 Ocak 2009 tarihinde U?ur Aksoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts