Necati Yılmaz 27 Ocak 2009 Paylaş 27 Ocak 2009 merhaba arkadaşlar 2007 model connect glx110 kullanıyorum aldığımdan bu zamana kadar sorun yaşamıyordum son üç dört aydan beri sorun yaşamaya başladım sorun aracımı park halinde 24 saat kaldığı zaman aküm bitiyor ve araç seyir halindeyken virajlara girdiğim zaman ve fren pedalına hafif dukunduğum zaman gösterge panelindeki abs , btcs ve el fireni çekik olduğunda yanan dikkat lambası aralıklı zamanlarda bir saniye yada iki saniye kadar yanıp sönüyor birde aracımı stop ettiğim zaman anahtarı çıkarma modundan önceki modda olduğunde farlar ve teyp açık haldeyken araç elektriği kesiyor ve kapılar kilitleniyor teypte cd hangi şarkıda olursa olsun teyp kendini tekrar kapatıp başlatıyor ve cd 1. şarkıdan başlıyor servis elektrik sisteminde sorun olabilir diye akümü değiştirdi 1 hafta aradan sonra aynı sorun ile karşılaştım servis araç rölantide çalışırken akü değerlerini ölçtüğünde akünün normal değeri 14.1 yada 14.2 olması lazımken akü değeri 15.3 lere kadar çıktığını gördü ve fazla şarj ediyor diye şarj dinamosunu değiştirdiler aradan 15 gün geçti ve aynı sorun tekrarlamaya başladı servis son çare aracın beynini değiştirdi aradan yaklaşık 1 ay kadar geçti ve akü sorunu düzeldi diğer sorunlar hala devam ediyor.servis son kontrollerinde sorunu bulamadı bende başka bir servise götüreceğim eğer başka serviste sorunu çözemezse fabrikaya başvurmayı dşünüyorum her hafta servise gitmekten bıktım yaşadığım sorunlar hakkında bilginizi yada yorumunuzu bekliyorum şimdiden teşekkürler Yorum bağlantısı
Necati Yılmaz 27 Ocak 2009 Yazar Paylaş 27 Ocak 2009 bursada arkas oto orda çözemediler yalovada varmış oraya gitmeyi düşünüyorum Yorum bağlantısı
Necati Yılmaz 27 Ocak 2009 Yazar Paylaş 27 Ocak 2009 sorun yaşamaya başladığımdan beri aracı fazla kullanmamaya çalışıyorum elektrik ve fren sistemi ile igili olduğu için tedirginim haliyle Yorum bağlantısı
Sefa Bostan 31 Ocak 2009 Paylaş 31 Ocak 2009 eger el freni lambası aralıklarla yanıp sönüyosa balatalar bitmiştir bi balataları kontrol edin Yorum bağlantısı
Tayyar Karahan 31 Ocak 2009 Paylaş 31 Ocak 2009 geçmiş olsun benim araçta önceden sürekli virajlara girdiğimde abs ışığı yanardı şimdilerde daha yanmıyor 2-3 aydır. Yorum bağlantısı
Reşat Uz 31 Ocak 2009 Paylaş 31 Ocak 2009 merhaba arkadaşlar 2007 model connect glx110 kullanıyorum aldığımdan bu zamana kadar sorun yaşamıyordum son üç dört aydan beri sorun yaşamaya başladım sorun aracımı park halinde 24 saat kaldığı zaman aküm bitiyor ve araç seyir halindeyken virajlara girdiğim zaman ve fren pedalına hafif dukunduğum zaman gösterge panelindeki abs , btcs ve el fireni çekik olduğunda yanan dikkat lambası aralıklı zamanlarda bir saniye yada iki saniye kadar yanıp sönüyor birde aracımı stop ettiğim zaman anahtarı çıkarma modundan önceki modda olduğunde farlar ve teyp açık haldeyken araç elektriği kesiyor ve kapılar kilitleniyor teypte cd hangi şarkıda olursa olsun teyp kendini tekrar kapatıp başlatıyor ve cd 1. şarkıdan başlıyor servis elektrik sisteminde sorun olabilir diye akümü değiştirdi 1 hafta aradan sonra aynı sorun ile karşılaştım servis araç rölantide çalışırken akü değerlerini ölçtüğünde akünün normal değeri 14.1 yada 14.2 olması lazımken akü değeri 15.3 lere kadar çıktığını gördü ve fazla şarj ediyor diye şarj dinamosunu değiştirdiler aradan 15 gün geçti ve aynı sorun tekrarlamaya başladı servis son çare aracın beynini değiştirdi aradan yaklaşık 1 ay kadar geçti ve akü sorunu düzeldi diğer sorunlar hala devam ediyor.servis son kontrollerinde sorunu bulamadı bende başka bir servise götüreceğim eğer başka serviste sorunu çözemezse fabrikaya başvurmayı dşünüyorum her hafta servise gitmekten bıktımyaşadığım sorunlar hakkında bilginizi yada yorumunuzu bekliyorum şimdiden teşekkürler Araçtaki herhangi arızalı bir cihaz, yada kablolarda sarsıntıyla meydana zaman zaman gelebilen, bir kısa devre arızasına benziyor. Akünün durduk yerde bitmesi için herhangi bir cihazın çalışarak aküyü tüketmesi yada +/- kabloların ara ara hafif temasla aküyü göçertmesi yada yada şarj dinamosu ünitesi v.s. nin aküyü doldurmaması probleminizin nedeni olabilir. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 31 Ocak 2009 Paylaş 31 Ocak 2009 ya bu forumda okumuştum zamanında aynı dertten müzdarip biri vardı, yazılım yükleyerek çözmüştü diye hatırlıyorum. Yorum bağlantısı
Tansel Yavuz 31 Ocak 2009 Paylaş 31 Ocak 2009 şarj dinamosu 16v da verebilir,önemli olan voltajı dengeleyen konjektördür,15.3v bence hata payınıda hesaba katarsak normal bir değer,sizinki akü veya şarj sorunu değil,başka bir sorun var. Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy 1 Şubat 2009 Paylaş 1 Şubat 2009 (düzenlendi) ya bu forumda okumuştum zamanında aynı dertten müzdarip biri vardı, yazılım yükleyerek çözmüştü diye hatırlıyorum. yazılım yükleten bendim 15.3 volt normal değer değildir ,normal değer 14.4 volttur,aşırısı aküyü bitirir. muhakkak beyinde sorun vardır demiyorum ama ihtimal olarak gözardı etmeyin derim,durum şudurki yetkili servise gidilerek tekrar yazılım yüklemesini isteyin , bende aynı sorun yaşandı ,servis alternatör,alternatör damperi,akü değiştirdi ,sorunu çözemedi,gölcük otosanın önünde aracımı yakacağımı söyleyince upgrade edilmiş yazılımı tekrar yüklediler,1 yılı aşkın sürede hiç bir sorun ile karşılaşmadım. şimdi bazı arkadaşlar hemen atılırlar ,yazılımda akü ışığını yakmamak için program atmışlardır:) aküdeki 14.4 v normal değer sayarım. şarj dinamosu 16v da verebilir,önemli olan voltajı dengeleyen konjektördür,15.3v bence hata payınıda hesaba katarsak normal bir değer,sizinki akü veya şarj sorunu değil,başka bir sorun var. tansel bey 15.3 volt normal değerse ilanınızda bulunan kapasitör peak değeri neden 14.4 volttur. 1 Şubat 2009 tarihinde U?ur Aksoy tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Necati Yılmaz 2 Şubat 2009 Yazar Paylaş 2 Şubat 2009 arkadaşlar yorumlarınız ve çözümleriniz için teşekkürler 4 gündür aracım servisteydi yeni aldım elektrik sistemini ve şaseleri gözden geçirip bazı yerleri yenilemişler şimdilik bir problem yok gibi ama zaman gösterecek herhangi bir gelişme olursa burada paylaşacağım Yorum bağlantısı
Recommended Posts