İçeriğe Yönlendir

Hararet Sorunu


Ercüment Gülmen

Recommended Posts

Ercüment Gülmen

merhaba benimde sizlere bir sorum olacak bende 97 escort clx 1.8i var araba çalıştıktan sonra 1 km falan sonra hararet çıkmaya başlıyor ustaya gösterdik heryer sağlam dedi ama içime sinmiyor.

ben 1 ay önce radyatörden su sızdırıyor diye tıkıyıcı sıvı attım su deposundan çabuk devirdaim yapsın diyede hararet yaptırdım ve en sonunda fan devreye girmedi meğer fan kablosu kopmuş veradyatör tıpasını kırdı sonra elektrıkçi yeni kablo çekti.o günden sonra araba çok hararet yapıyor yani normal yazısını r sinin sonunda fan çalışıyor o da duruyor bana yardımcı olurmusununz arabayı yeni aldığımdan tamircileri falan bilmiyorum esk.bilidiğiniz ve iyi olan varmı ve nekadar maliyetli şimdiden teşekkürler

Yorum bağlantısı
Gürkan Üşenmez

Aracınız seyir halinde normal yazısının "r"sinde mi duruyor gösterge? Eğer böleyse sorun yok..

Yorum bağlantısı
Ercüment Gülmen

cevap için teşekkürler evet r de geziyor gösterge peki tıkyıcı atmıştım bu motora zarar verirmi peki

Yorum bağlantısı
Gürkan Üşenmez
cevap için teşekkürler evet r de geziyor gösterge peki tıkyıcı atmıştım bu motora zarar verirmi peki

Ben böle şeylere karşı biri olarak bir yorum yapamayacağım.

Yorum bağlantısı
Ercüment Gülmen

Çağlar abi tamam L ye kadar normalde benimki R ile M arasında geziyor önceden bukadar cıkmıyordu birde motor sıcakken radyatörü elledim soğuktu acaba radyatördemi tıkandı ki abi

Yorum bağlantısı
Osman Dumanlı

Devirdaimi kontrol ettirin.Su sirkülasyonunu tam yapmıyor olabilir.

Yorum bağlantısı
Gürkan Üşenmez

Büyük bir ihtimalle ustanız fan tamiri yaparken termostatı değiştirmiş olabilir.

Yorum bağlantısı
Mehmet Akpunar

termostat ların hepsi aynı değilmi (işlev açısından). o zaman neden araçlar farklı ısı değerlerinde fan açıyor anlayamadım. benimki de L nin sonunda açıyor. bazen ya açmazsa diye korkuyorum. çünkü sonrası tehlike. gözüm hep orda.

Yorum bağlantısı
Gürkan Üşenmez

Tüm termostat değerleri aynı değildir. Derece derece değişiklik gösterebilir. Eğer Fan açma derecesini beğenmiyorsanız daha düşük dereceli müşürle değiştirebilirsiniz.Ama dikkat edin fan derecesi termostat derecesinden düşük olmasın.

Yorum bağlantısı
Mehmet Akpunar

gökhan bey öncelikle açıklamanız için teşekkür ederim. anladığım kadarıyla fan derecesiyle termostat derecesi aynı değil. yani fanı açan termostat değil. tekrar teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Halil Gecegörür

Tüm söylenenler yanında arabada su eksikliği olabilir. Borularda hava varsa su devirdaim yapamayacağından hararet yükselir. LPG li araçlarda bu daha da çok görülür. Çünki LPG sıvıdan gaza geçerken ihtiyacı olan ısıyı motor soğutma suyundan alır ve bunun için tesisatta değişiklik yapılır. Yapılan değişiklik özenli değilse sızdırmalar olabilir.

Yorum bağlantısı
Ercüment Gülmen
Tüm söylenenler yanında arabada su eksikliği olabilir. Borularda hava varsa su devirdaim yapamayacağından hararet yükselir. LPG li araçlarda bu daha da çok görülür. Çünki LPG sıvıdan gaza geçerken ihtiyacı olan ısıyı motor soğutma suyundan alır ve bunun için tesisatta değişiklik yapılır. Yapılan değişiklik özenli değilse sızdırmalar olabilir.

Halil bey aracımda LPG yok

Yorum bağlantısı
Cemal Arslan

arkadaşlarında dediği gibi

hava olabilir...devridaim pompası olabilir....

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Salman

bence arabanız son derece normal .benim arabamdada çalıştıktan iki dakika sonra yükselmeye başlar r ile m arasında durur m nin ortasında fan açar.kontrol için araba ısınınca fanın çalışıp çalışmadığını ve biraz gaza basıp soğutma suyunu koyduğumuz kaba üst tarafındaki hortumdan su gelip gelmediğine bakabilirsiniz. iyi günlerde kullanın..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...