Zeki Çetin 14 Nisan 2009 Paylaş 14 Nisan 2009 arkadaşlar merhaba.97 escort cl aracım var.trafikte hararet göstergesini takip ediyorum sürekli zaman zaman gösterge normal yazısının sonuna L harfine kadar dayanıyor geri düşüyo çok uzun zaman kalmıyo sonda ama bu durum beni korkutuyor açıkçası.arkadaşlar bu durum normal mi sizin araçlarınızda durum nasıl fanı nerdeyken açıyo aracınız?eğer aracımda arıza varsa ki var gibi görüküyo sorun neyden kaynaklanıyor yardımcı olursanız sevinirim saygılar Yorum bağlantısı
Amaç Keskin 14 Nisan 2009 Paylaş 14 Nisan 2009 radyatör kireçlenmiş, şişletin bir ara, escortta kroniktir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Nisan 2009 Paylaş 14 Nisan 2009 NormaL yazısnın tümü normaldir, ben olsam Alu radyatörü şişletmezdim. Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 14 Nisan 2009 Paylaş 14 Nisan 2009 normal bir durum kırmızıya gelmedi sürece problem yok Yorum bağlantısı
Çağdaş İbiş 14 Nisan 2009 Paylaş 14 Nisan 2009 Benim olan 2. ama kullandığım 4. Escort, yaz kış L'de olur o ibre. Siz yinede tedbirli davranın tabiki. Yorum bağlantısı
Cavit Doğan 15 Nisan 2009 Paylaş 15 Nisan 2009 arkadaşlar merhaba.97 escort cl aracım var.trafikte hararet göstergesini takip ediyorum sürekli zaman zaman gösterge normal yazısının sonuna L harfine kadar dayanıyor geri düşüyo çok uzun zaman kalmıyo sonda ama bu durum beni korkutuyor açıkçası.arkadaşlar bu durum normal mi sizin araçlarınızda durum nasıl fanı nerdeyken açıyo aracınız?eğer aracımda arıza varsa ki var gibi görüküyo sorun neyden kaynaklanıyor yardımcı olursanız sevinirim saygılar Normal gibi ama mevsim itibarı ile biraz tuaf bir durum, yazın sizi sıkıntıya sokabilir. Ben birde devirdaim pompasını kontrol ettirin derim.. Yorum bağlantısı
Zafer Ofli 15 Nisan 2009 Paylaş 15 Nisan 2009 Aynı endişeleri bende taşımıştım ama sonrasında endişelerimin yersiz olduğunu gördüm. Benim araçtada özellikle sıcak havalarda ve şehir içi trafiğinde L ye kadar dayanıyor ama sonrasında düşüyor endişe etmeyin Yorum bağlantısı
Korhan Orkun 29 Nisan 2009 Paylaş 29 Nisan 2009 yaz aylarında çok uzun bir rampa çıkıyorsanız gözünüz ibrede olsun fan yetersiz kalabilir ben bir kaç kere rampa molası verip rölantide çalışır durumda bıraktım ibre düşünce yoluma devam ettim. Yorum bağlantısı
Yunus Zoroğlu 30 Nisan 2009 Paylaş 30 Nisan 2009 Arkadaşlar bendede 97 ghia 1.8 escort var kışın problem yoktu ama havalar ısındıkça ısınma problemi olmaya başladı..Geçenlerde şehir içi hararet L nin sonundan hiç düşmedi şehirden çıktım rampayı zor çıktı sonra düz yolda araba şişmeye başladı şehir dışında.Normalde uzun yolda hararet m yi geçmezdi ama L den düşmedi sonra şişme geçti hararet bidüştü bi çıktı.Sizce neden Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 30 Nisan 2009 Paylaş 30 Nisan 2009 İbrenin NormaL yazısı içinde kalması normal ama çekişten düşmesi normal değil. Soğutma sistemi kontrolü ehil teknisyen için basittir. Yorum bağlantısı
Yücel Aydoğan 16 Temmuz 2009 Paylaş 16 Temmuz 2009 arkadaşlar fan l harfinde dereye giriyorise bilinki fan müşirinizin 1 kademesi çalışmıyor 2 kademede devreye giriyor demektir ve fan müşiriniz her an hiç fan ı devreye sokmayıp hararet yaptırabilirsiniz .fan müşiri 10 liralık bir parçadır sarı renkli olanı en makbülüdür bence butip bir sorunu olan arkadaşlar hemen fan müşirlerini degiştirrsinler yoksa ileride oluşacak bir sorun başlarını agrıtabilir.escortların fan ı normal yazının m sinin sonunda devreye girer .hararet yapmış bir zetech çok baş agrıtır .ayrıca uzun yolda aracın hararet yapmasıda sogutma sisteminde bir tıkanıklık olmasını gösterir.yoksa sürekli araç önden rüzgar aldıgından araç hararet yapması anormal bir durumdur muhtemel arıza radyotör tıkanmasıdır .ben kendi aracımda daha hiç m harfini geçtigini görmedim şehir içi trafiktede m nin sonunda devreye girer .ve için sürekli rahat bu yüzden Yorum bağlantısı
Onur Gündüz 16 Temmuz 2009 Paylaş 16 Temmuz 2009 arkadaslar N O R M A L yazisinin neresi 90* derece acaba? ilk kez boyle bir kadran sistemi kullaniyorum Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 16 Temmuz 2009 Paylaş 16 Temmuz 2009 M-A arası. Benim arabada çalıştıktan 2-3 dk sonra oraya demirler,napsam düşmez ya da yükselmez. Yorum bağlantısı
Yücel Aydoğan 17 Temmuz 2009 Paylaş 17 Temmuz 2009 sendeki fan müşiri 88 lik olabilir bizim araçlardakiler 92 derecelik 92 derecelikte m yi geçince fan açıyor . Yorum bağlantısı
Onur Gündüz 17 Temmuz 2009 Paylaş 17 Temmuz 2009 sendeki fan müşiri 88 lik olabilir bizim araçlardakiler 92 derecelik 92 derecelikte m yi geçince fan açıyor . Tesekkurler yucel bey sanirim herhangi bi sorun teskil etmez, bende harareti sevmem sanirim benim icin guzel durum Yorum bağlantısı
Yücel Aydoğan 21 Temmuz 2009 Paylaş 21 Temmuz 2009 kışın kaloriferin biraz geç sıcak hava üfler Yorum bağlantısı
Recommended Posts