İçeriğe Yönlendir

Klima sorunu


Halit Sezdirmez

Recommended Posts

Halit Sezdirmez

herkese selamlar. ben yeni escort aldım aranıza yeni katıldım. forumda emeği olan herkese teşekkür ederek başlamak istiyorum. benim escort 2000 model 1.6 classic. sorunum ise klima kompresörü bozulduğu için çıkarıp atmışlar pahalı olduğu için de yaptırmamışlar. geçenlerde servise sordum 1000 tl civarı fitat verdiler. başka şekilde nasıl halledebilirim beni aydınlatacak olan var mı acaba. şimdiden teşekkürler...

Yorum bağlantısı
Murat Dere

öncelikle hoşgeldiniz. üye haberleri-tanışma bölümünde kendinizi tanıtırsanız iyi olur. sorununuza gelince kompresörsüz olmayacağı açık. çıkmacılara bakabilirsiniz ama malatya'da var mıdır bilemem. yoksa izmir-istanbul-ankara gibi büyük kentlerde tanıdık vasıtasıyla, ya da oralara giderseniz kendiniz bulmaya çalışacaksınız artık. :blink:

Yorum bağlantısı
Zafer Ofli

Ben geçen sene çıkmacıda sormuştum revizyonlu kompresörleri yanlış hatırlamıyorsam 300-400 arası birşey demişlerdi ama tam emin değilim

Yorum bağlantısı
Şükrü Yıldızdal

En güzeli temiz çıkma kompresör almak.

Yorum bağlantısı
Karani Gülistan

Önceki aracım olan mk1 94 mondeo için çıkmacıda 250 tl demişlerdi.Oraya tekrar uğrarsam escort için kompresör sorarım.

Yorum bağlantısı
Halit Sezdirmez

hepinize çok teşekkür ederim ilgi ve bilgileriniz için artık ankaradan araştırmaya çalışacaz ama yine de büyük meblalar vermek istemiyorum. bu arada 2000 model 1.6 classic ile ilgili detaylı bilgi verebilecek bi abim varsa da çok sevinirim nedir ne değildir.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Cengiz Durmaz

arkadaşlar herkese iyi günler benimde sorunum klima komprösörü şuan arızalı ve çıkmasını arıyorum tavsiye edebileceğiniz bir yer varmı, fiyatı ne kadar şimdiden teşekkürler

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...