Utku Kavruk 4 Haziran 2009 Paylaş 4 Haziran 2009 Sevgili arkadaşlar; 97 model sedan bir escortum var. >100 km saat hızlarda yolda ani şerit değiştirirsem araç kibarca yalpaladıktan sonra şeride oturuyor. Bu arada direksiyonda tatlı tatlı sağa sola oynuyor. Bu bir problem mi yoksa normal midir, yardımlarınızı bekliyorum. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 4 Haziran 2009 Paylaş 4 Haziran 2009 Arka amortisörlerinizi ve burçları kontrol ettirin,normal bi durum değil. Yorum bağlantısı
Birol Yılmaz-2 4 Haziran 2009 Paylaş 4 Haziran 2009 Sevgili arkadaşlar;97 model sedan bir escortum var. >100 km saat hızlarda yolda ani şerit değiştirirsem araç kibarca yalpaladıktan sonra şeride oturuyor. Bu arada direksiyonda tatlı tatlı sağa sola oynuyor. Bu bir problem mi yoksa normal midir, yardımlarınızı bekliyorum. Valla ben sırf o yol tutuşu yüzünden sattım escortumu bilmiyorum belki hastalıktır Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 4 Haziran 2009 Paylaş 4 Haziran 2009 Arkadaşlar,araçta bi sorun olmadan dediğiniz gibi salınım hareketleri yapmaz. Aynı sorun bende de vardı. Arka burçlar değiti,amortisörler değişti,şimdi go karttan az kötü. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Haziran 2009 Paylaş 4 Haziran 2009 Km yi bilmiyorum ama, amortisörleriniz eskisi kadar genç değildir, ayrıca arkada viraj demiri var mı? Olmayan modelleri mevcuttu. Yorum bağlantısı
Utku Kavruk 5 Haziran 2009 Yazar Paylaş 5 Haziran 2009 yarın sanayide ustaya göstereceğim burçları ve amortisörleri...viraj demirine de baktırırım ama yok gibi... Yorum bağlantısı
Mehmet Ali Hakdar 5 Haziran 2009 Paylaş 5 Haziran 2009 Arkadaşlar,araçta bi sorun olmadan dediğiniz gibi salınım hareketleri yapmaz. Aynı sorun bende de vardı. Arka burçlar değiti,amortisörler değişti,şimdi go karttan az kötü. +1 lastik yılınızlada alakalı bir durum söz konusu olabilir dişleri olabilir fakat yıl olarak eskiyse o yüzdende yapabilir. Yorum bağlantısı
Birol Yılmaz-2 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 Arkadaşlar,araçta bi sorun olmadan dediğiniz gibi salınım hareketleri yapmaz. Aynı sorun bende de vardı. Arka burçlar değiti,amortisörler değişti,şimdi go karttan az kötü. haklısınız ama lanet olsun sırasıyla ön takım komple değişti düzelmedi ön amortisör değişti düzelmedi arkaya geçtik amortisör değişti olmadı son olarak arka burçlar değişti yine düzelmedi en son çare güle güle demek oldu ...(aracında kaza bela yoktu) Yorum bağlantısı
Misafir 27 Haziran 2009 Paylaş 27 Haziran 2009 Benim cfi de hiç böyle bir problem yoktu. Cihanın dediği gibi araçta bir problem olmazzsa dediğiniz gibi salınımlar yapmaz. Aklıma arka amortisörler burçlar viraj demiri ve lastikler geliyor. Zira benim escortla aldığım virajları kuzenim 99 stock mazdasıyla alamıyordu. Yorum bağlantısı
Yücel Aydoğan 14 Temmuz 2009 Paylaş 14 Temmuz 2009 herkes bilirki escortların yol tutuşu çok iyidir .ama süspansiyon aksamınızda lastiklerinizde bir sorun varsa araç hiçbirşey yapamaz .şahsen ben kendim hızı severim otobanda giderken xxx -xxx arası giderim aracımda herhangi bir sorun yaşamadım .ha şu var uzun kamyon ve tır gibi araçları sollarken az bir yan rüzgardan etkilenme oluyor ama bu bütü araçalar olur normaldir ama onun dışında lastikleriniz yere saglam basmıyor özelligini yitirmiş ise ani menevralarda yolu tutmaz yoldan çıkmanıza sebep olablir Yorum bağlantısı
Recommended Posts