Ali Cihangiroğlu 24 Mayıs 2015 Paylaş 24 Mayıs 2015 120 euro nere 490 euro nere. drakebox ile arada çok fazla fiyat farkı var. Üstelik 15 hp daha düşük. drake dışardanmı geliyor? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Mayıs 2015 Paylaş 24 Mayıs 2015 Evet, italyan malı. Drakebox monza diye google'da bir arat bakalım, bir sürü ülke geliyor. Ama benim tedirginliğim hız limitörü, EGR ve DPF. Yazılımsal olarak onları da devre dışı bırakıyorsa bence fiyatına göre süper. Vallahi hangisi iyidir pek anlamam, genel olarak bakınca RaceChip göze çarpıyor, bu arada egr-dpf yi etkileyemez, zira yazılımsam bir etkisi yok, onlar ayrı şeyler, ayrıca kapattırman lazım. Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu 24 Mayıs 2015 Paylaş 24 Mayıs 2015 Evet, italyan malı. Drakebox monza diye google'da bir arat bakalım, bir sürü ülke geliyor. Ama benim tedirginliğim hız limitörü, EGR ve DPF. Yazılımsal olarak onları da devre dışı bırakıyorsa bence fiyatına göre süper.Abi bende de var bi denemek nasip olmadı değerlere takılma bence kademe kademe zaten sonda açamazsın zararlı Yorum bağlantısı
Misafir 24 Mayıs 2015 Paylaş 24 Mayıs 2015 Chip box bence yine de yazılım kadar etkili olamaz. Öyle olsa herkes chip takıp devam ederdi Sefa abi yazılım için de o adamı tavsiye etmem, canı yanan çok oldu Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Mayıs 2015 Paylaş 24 Mayıs 2015 Chip box bence yine de yazılım kadar etkili olamaz. Öyle olsa herkes chip takıp devam ederdi Sefa abi yazılım için de o adamı tavsiye etmem, canı yanan çok oldu Nerdeyse aynılar Ozan, aman aman fark yok aralarında, zaten zorlamadığım için değmez yazılımla falan uğraşmaya, arabalarımızda zaten spor araba değil, çokta dert değil yani Abi bende de var bi denemek nasip olmadı değerlere takılma bence kademe kademe zaten sonda açamazsın zararlı 0-1 ayarda sanırım, 87 hp. ye ayarlı, bu en alt ayar zaten, yeter bu güç, bizim motor için sağlıklı sorunsuz yazılımla bile 87-90 hp. diyorlar zaten, Paşaoğluda aynını diyor, hiç ayarla oynamayacağım, düşük devirde az güçlensin yeter, esas ama kalkışta ve sollamada az daha seri olması, zaten çok zorlanmaz bu motor, dayanır zaten 1.6 larla aynı blok vs. sıkıntı değilde, interkul yok şişer motor. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 24 Mayıs 2015 Paylaş 24 Mayıs 2015 (düzenlendi) Chip box bence yine de yazılım kadar etkili olamaz. Öyle olsa herkes chip takıp devam ederdi Sefa abi yazılım için de o adamı tavsiye etmem, canı yanan çok olduSühanın deli yazılımlı focusu, intercity kiralık focusu ne yaptıysa geçemedi. İkiside zirve modunda idi. Box veya yazılım fark etmez ahlaksız kullanımda ikiside motoru şanzumanı mahveder Gazihanın tek hatası var. Allah ne verdiyse aç diyenler üç ayda motoru parçalıyor Gazihan suçlu oluyor 24 Mayıs 2015 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Mayıs 2015 Paylaş 24 Mayıs 2015 Sakin mod aktiveytıt, motor koruma aktif, deli mod Off 2 Yorum bağlantısı
Misafir 24 Mayıs 2015 Paylaş 24 Mayıs 2015 Sühanın deli yazılımlı focusu, intercity kiralık focusu ne yaptıysa geçemedi. İkiside zirve modunda idi. Box veya yazılım fark etmez ahlaksız kullanımda ikiside motoru şanzumanı mahveder Gazihanın tek hatası var. Allah ne verdiyse aç diyenler üç ayda motoru parçalıyor Gazihan suçlu oluyor abi onun da bi sınır belirlemesi lazım ama,2.0tfsi konusu oldu arabanın motor içler acısı haldeydi, turbo adeta patlamış,üst kapağa kadar her yerinden yağlar vs fışkırmıştı, tabiki kullanıcı etkisi vs de var ikisinde de dengeli kullanmak önemli ama box ile iş bitse bir sürü farklı firmalara neden insanlar bu kadar para veriyor? Özellikle kalıp halinde olan RSA vs gibi yazılımlar daha dengeli diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 (düzenlendi) abi onun da bi sınır belirlemesi lazım ama,2.0tfsi konusu oldu arabanın motor içler acısı haldeydi, turbo adeta patlamış,üst kapağa kadar her yerinden yağlar vs fışkırmıştı, tabiki kullanıcı etkisi vs de var ikisinde de dengeli kullanmak önemli ama box ile iş bitse bir sürü farklı firmalara neden insanlar bu kadar para veriyor? Özellikle kalıp halinde olan RSA vs gibi yazılımlar daha dengeli diye düşünüyorum Bence daha üst sınırlara çıkabilmek için biraz daha dengeli şeyler gerekiyor, daha fazla parametre ile oynamak gerekiyor, bu sebeble yazılım tercih ediliyor, çünki box ta çok üst seviyede sadece enjektöre pompaya turboya (westgate ile oynamaz isen devir artmıyor ama o devre çıkma süresi kısalıyor daha çabuk devirleniyor turbo) aşırı yük bindiriyorsun, canına okursun, aslında her ikiside canına okur ama extrem ayarda, yazılım biraz daha korumacı oluyor bana göre, daha az yada aracın sadece saklı gücünü veya bunun az altını kullanmak içinse box daha pratik, bu tarz kullanımda yazılımla uğraşmaya değmez diye düşünüyorum, yazılım daha üst limitlerde daha dengeli oluyor, güç arttıkça box ta denge bozuluyor gibi çünki. Kısaca normal güç alayım, sadece motorun saklı gücünü kullanayım dersen box, bunu aşayım daha abartı hatta extrem şeyler yapayım, turbo büyüt interkul büyüt vs. de yapıyım dersen box ta bir yere kadar, yazılım gerekiyor. 25 Mayıs 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Benim anlamadığım madem bu araçlar bu değerlere bu kadar rahat çıkabiliyor fabrika neden bu şekilde çıkarıyor. Şahsi fikrim focus motorlarında bu yazılım işi sıkıntı çıkarır. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Benim anlamadığım madem bu araçlar bu değerlere bu kadar rahat çıkabiliyor fabrika neden bu şekilde çıkarıyor. Şahsi fikrim focus motorlarında bu yazılım işi sıkıntı çıkarır. emisyon sıkıntısı, üst değerlerde motor ve yan parçaların ömrünün kısalması ve yakıt sarfiyatı gibi sebeblerden bence, extrem güçlerde motor pert, uzun yıllar kullanmak zor, sıkıntı çıkmasın isteniyorsa azıcık yapılacak bence, daha fazla güç isteyenler zaten zevkine yapıyor ve masraf açacağınıda bile bile yapıyor, zevk ve para meselesi. 2 Yorum bağlantısı
Yalçın Sarıkaya 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Hayırlı olsun, bundanmı aldın, bende aldım alacağım kararsız kaldım, senden yorum alayım, içini açınca ayarlara bak, 1 adet var, hani numarada duruyorlar? bumudur? http://www.hepsiburada.com/ford-fiesta-vi-jh1-1-4-tdci-racechip-one-chip-tuning-1399-cm3-68-hp-160-nm-p-OTRC102174?productId=otrc102174&categoryId=60002903 teşekkür ederim abi vakit bulup takamadım henüz ama senin link çalışmıyordu ben link ekledim sanırım aynı şeyden bahsediyoruz. içini açtım iki adet ayar podu var firmayı aradım biz araç için en uygunu ayarlayıp gönderiyoruz dedi ama memnun kalmazsanız telefonla farklı bir ayar için konuşabiliriz dedi. Şuan İstanbul Autoshow'da standları varmış İstanbulda olanlar ziyaret edebilir bence. Denedikten sonra farkları buraya yazarım ayar podlarını da tekrar açtığımda nerede durduğunu buraya yazarım. http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-racechip-chiptuning-ford-fiesta-vi-1.4-tdci-68-hp-160-nm-tork-135887101/detay/ Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 (düzenlendi) teşekkür ederim abi vakit bulup takamadım henüz ama senin link çalışmıyordu ben link ekledim sanırım aynı şeyden bahsediyoruz. içini açtım iki adet ayar podu var firmayı aradım biz araç için en uygunu ayarlayıp gönderiyoruz dedi ama memnun kalmazsanız telefonla farklı bir ayar için konuşabiliriz dedi. Şuan İstanbul Autoshow'da standları varmış İstanbulda olanlar ziyaret edebilir bence. Denedikten sonra farkları buraya yazarım ayar podlarını da tekrar açtığımda nerede durduğunu buraya yazarım. http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-otomobil-arazi-araci-racechip-chiptuning-ford-fiesta-vi-1.4-tdci-68-hp-160-nm-tork-135887101/detay/ Benimkide geldi, 1. pod E 2. pod 0 da ayarlı, inceleyip takacağım artık kutudan alyan vs. de çıkıyormuş... 25 Mayıs 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Ayarları yazayım; SOL TRİMPOT : Güç arttırma ayarı. 8 başlangıç, 7 bitiş. Her kademe yaklaşık 1.5 bg arttırıyor. SAĞ TRİMPOT : Tork bandı ayarı. 8 başlangıç, 7 bitiş. Rail gerilim aralığını kutunun kabaca hangi devirler arasında çalışacağını ayarlıyor. Kademe yükseldikçe alt devir ile üst devir bandı birbirinden uzaklaşıyor. Misal, Ali sendeki ayar; 10 bg civarı yükleme yapılmış, Tork bandı 2200-3000 devir arası. Sola dokunmayıp sağı 7 yaparsan, 1600-4500 d.d arası o gücü alırsın. Sol tarafı fazla açarsan sıkıştırınca arıza lambası yakabilir. Bence şu anki ayarı optimum. Sol trimpot 8 de 90 bg9 da 91,5 bgA da 93 bgB de 94,5 bgC de 96 bgD de 97,5 bgE de 99 bgF de 100,5 bg0 da 103 bg1 de 104,5 bg2 de 106 bg3 de 107,5 bg4 de 109 bg5 de 110,5 bg6 da 112 bg7 de 113,5 bgSağ trimpot8 de 2700 / 31009 da 2600 / 3200A da 2500 / 3300B de 2400 / 3400C de 2300 / 3500D de 2200 / 3600E de 2300 / 3700F de 2200 / 38000 da 2100 / 39001 de 2000 / 40002 de 1900 / 41003 de 1800 / 42004 de 1700 / 43005 de 1600 / 44006 da 1500 / 45007 de 1400 / 4600 Bu değerler 90 bg araç için. Başlangıç gücünü kendi motor gücünüze göre kıyaslayın Yukarıda liste opel astra için. Tüm Racechipler aynı karakterde çalışıyor. Prolar biraz daha farklı 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Ayarları yazayım; SOL TRİMPOT : Güç arttırma ayarı. 8 başlangıç, 7 bitiş. Her kademe yaklaşık 1.5 bg arttırıyor. SAĞ TRİMPOT : Tork bandı ayarı. 8 başlangıç, 7 bitiş. Rail gerilim aralığını kutunun kabaca hangi devirler arasında çalışacağını ayarlıyor. Kademe yükseldikçe alt devir ile üst devir bandı birbirinden uzaklaşıyor. Misal, Ali sendeki ayar; 10 bg civarı yükleme yapılmış, Tork bandı 2200-3000 devir arası. Sola dokunmayıp sağı 7 yaparsan, 1600-4500 d.d arası o gücü alırsın. Sol tarafı fazla açarsan sıkıştırınca arıza lambası yakabilir. Bence şu anki ayarı optimum. Sol trimpot 8 de 90 bg 9 da 91,5 bg A da 93 bg B de 94,5 bg C de 96 bg D de 97,5 bg E de 99 bg F de 100,5 bg 0 da 103 bg 1 de 104,5 bg 2 de 106 bg 3 de 107,5 bg 4 de 109 bg 5 de 110,5 bg 6 da 112 bg 7 de 113,5 bg Sağ trimpot 8 de 2700 / 3100 9 da 2600 / 3200 A da 2500 / 3300 B de 2400 / 3400 C de 2300 / 3500 D de 2200 / 3600 E de 2300 / 3700 F de 2200 / 3800 0 da 2100 / 3900 1 de 2000 / 4000 2 de 1900 / 4100 3 de 1800 / 4200 4 de 1700 / 4300 5 de 1600 / 4400 6 da 1500 / 4500 7 de 1400 / 4600 Bu değerler 90 bg araç için. Başlangıç gücünü kendi motor gücünüze göre kıyaslayın Az önce sordum, 87 hp. için bu E0 doğrumudur dedim, cevabı... "Bu ayarlarda 84 HP üretir 87 HP için F/1. ayarına getirebilirsiniz. " ne dersin King, F1 mi yapayım aynen mi bırakayım? Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Ben olsam, solu 0'da tutar, sağı 7 yaparım. Her devirde güç iyidir Landda takılı idi. Sol E, sağ 7 idi bende Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Ben olsam, solu 0'da tutar, sağı 7 yaparım. Her devirde güç iyidir Landda takılı idi. Sol E, sağ 7 idi bende Birşey olmasın sonra 2 mesaj atmıştım, diğerine başka kişi cevap vermiş ama aynı şeyi söylemiş... "Bu şekilde kullanabilirsiniz, bu haliyle 80hp 210nm civarı güç üretecektir, yakıt ve performans için dengeli bir ayardır. Daha çok güç isterseniz E/0 olan potları F/1 yapabilirsiniz," Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Birşey olur, her ışıkta dip gaz gidersen, her rampada milletin üstünden atlarsan yakıtın aşırı artar, haliyle biraz rozlanır motor. Ama sağı solu kırıp dökmez. Ayağına hakim olamayan için optimum ayar en iyisi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Birşey olur, her ışıkta dip gaz gidersen, her rampada milletin üstünden atlarsan yakıtın aşırı artar, haliyle biraz rozlanır motor. Ama sağı solu kırıp dökmez. Ayağına hakim olamayan için optimum ayar en iyisi Optimum derken E0 mı F1 mi yoksa über mod 07 mi? Land da E7 yapmışsın bana 07 yap diyorsun, uçuş moduna mı geçeyim istiyorsun Yorum bağlantısı
Servet Aydın 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 (düzenlendi) E-0 Landın kw yüksek, seninki gibi fındık motor değil bilader 0-7 yapınca ahlakım bozuluyor 25 Mayıs 2015 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 (düzenlendi) E-0 Landın kw yüksek, seninki gibi fındık motor değil bilader 0-7 yapınca ahlakım bozuluyor askerde kullandıydım Land i, tahta gibi arabaydı, favorim buydu, Harita Hava Grubun kamyonu, hava fotoğraflarını banyo etmek için teçhizat yüklüydü, buna çok benzerdi, daha 10 binde değildi, klimalı emniyet kemerli deri koltukta vardı sanırım, jenaratörü bilem vardı KW de tokadı basardı yani, keşke giderken götürebilsem dediğim tek kamyondu beee, bak askerliği hatırladım hüzünlendim şimdi E0 25 Mayıs 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 (düzenlendi) Eveeet takatım sonunda, rail sensörüne ulaşmak zor oldu ama oldu, hava filtresini komple söküp oradan elimi sokarak taktım, soket mazot filtresinin altında kırmızı renkli, chipin soketi cuk oturdu. Gelelim sonuca, şuan 87 hp. 227 nm. ayarında, duman atma vs. en ufak sorun yok, motor ısındıktan sonra dahada sessiz çalışıyor sanki Motor soğukken farkı anlamak için gaza bastım, 2000 devirde farkı hissetmem lazımdı, öylede oldu, araba fırlıyor şimdi 100-120 hızlanması neyse 120-160 da aynı tempoda, süper, bu ekonomi ayarını sevdim, tam istediğim gibi oldu, daha gücü açmama gerek yok, motoru zorlamayalım, kısaca harika oldu diyebilirim Yalçın, hemen tak kardeşim, ne oldu bu arabaya diyeceksin 25 Mayıs 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Ali Bey, Güle güle kullanın. Race - chip i ben 1000 km deki sıfır opel astra J ye takıp 60.000 km sorunsuz ve arızasız kullandım. Sattığım kişi halen kullanıyor. Araç 80.000 km de. İlk kalkışlarda düşük devirden dolayı oluşan hantallık tamamen ortadan kalkmıştı. Ayarlar için sorun olursa racechip.de adresinden mail yoluyla iletişim kurabilirsiniz. Orada çalışan 3. jenerasyon Türk elemanlar da var. Siz sorununuzu Türkçe yazın onlar da size Türkçe cevap veriyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 Ali Bey, Güle güle kullanın. Race - chip i ben 1000 km deki sıfır opel astra J ye takıp 60.000 km sorunsuz ve arızasız kullandım. Sattığım kişi halen kullanıyor. Araç 80.000 km de. İlk kalkışlarda düşük devirden dolayı oluşan hantallık tamamen ortadan kalkmıştı. Ayarlar için sorun olursa racechip.de adresinden mail yoluyla iletişim kurabilirsiniz. Orada çalışan 3. jenerasyon Türk elemanlar da var. Siz sorununuzu Türkçe yazın onlar da size Türkçe cevap veriyorlar. Çok sağolun, dediğinizi çoktan yaptım, hem Türkiye hem merkez hepsine mesaj attım, hepsi aynı şeyi söyledi, dedikleri ayarda şuan, tam istediğim verimi aldım, ayarı açsam belli deli olacak ama zorlamayayım, gerektiğinde güç hazır bu yeter, bakalım yakıt ekonomisi ne olacak? Bu arada Servet beyde aynı ayarda bırak tavsiyesinde bulunmuştu, haklı hiç kurcalamayacağım, şuan yağ gibi çalışıyor alet 2 Yorum bağlantısı
Yalçın Sarıkaya 27 Mayıs 2015 Paylaş 27 Mayıs 2015 Eveeet takatım sonunda, rail sensörüne ulaşmak zor oldu ama oldu, hava filtresini komple söküp oradan elimi sokarak taktım, soket mazot filtresinin altında kırmızı renkli, chipin soketi cuk oturdu. Gelelim sonuca, şuan 87 hp. 227 nm. ayarında, duman atma vs. en ufak sorun yok, motor ısındıktan sonra dahada sessiz çalışıyor sanki Motor soğukken farkı anlamak için gaza bastım, 2000 devirde farkı hissetmem lazımdı, öylede oldu, araba fırlıyor şimdi 100-120 hızlanması neyse 120-160 da aynı tempoda, süper, bu ekonomi ayarını sevdim, tam istediğim gibi oldu, daha gücü açmama gerek yok, motoru zorlamayalım, kısaca harika oldu diyebilirim Yalçın, hemen tak kardeşim, ne oldu bu arabaya diyeceksin valla heyecanlandırdın abi beni şuan ama biraz önce kendiminkini söktüm benim ayarı D-E yapıp göndermişler senin ayarla değiştireyimmi sanki bu ayar çok düşük gibi...birde ilk kalkışta yada 2-3 viteslerdeki 1900 devire kadarki hantallık gittimi ? Yorum bağlantısı
Recommended Posts