İçeriğe Yönlendir

Chip Tuning


Uğur Koçyiğit

Recommended Posts

Süha Demirtaş
(düzenlendi)

s60 alacağım ve 1,6 alacağım he? :) Güldürürüm kendime :) 1.6 s40 için ideal, s60 için 2.0 lazım...

Hakan abi hakli adam gelicek abiduk gubidik araçla beni geçicek.

hacim mi önemli beygir mi ?

1.4TSI 180ps neler yapabiliyor biliyorsunuz değil mi ;)

tarihinde Süha Demirtaş tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Onuda almam en az 200 k :)

Abi volvo alsan 1.6 dizel alirmisin?

alırım tabiki. Senin ÖTV den MTV den haberin var mı canım kardeşim :D Her zaman derim önemli olan boyut değil motorun işlevi :D

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Kim kimi boşamış :s

Peki 2.0 turbo 180 ps 1.4 turbo 180 ps aynı araç aynı sanzuman sonuc ne olur?

ben 1.4 tsi yi 45 bin TL alırım sen 2.0 tsi 70 bin TL ye alırsın ;)

0km den başlarız ibre 230km olduğunda sen belki benden 1 boy önde olursun yokuş yukarı olursa :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım

Herşeyi 0-100 olarak düşünürsek süha haklı. Lakin mantık da önemli bu konuda. Suv binecem 1,6 motor olacak gibi birşey :p

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Kim kimi boşamış :s

Peki 2.0 turbo 180 ps 1.4 turbo 180 ps aynı araç aynı sanzuman sonuc ne olur?

2.0 turbo için MTV den ödediğin para ile bir yakınına sıfır minik bir araba hediye edemez, şehiriçinde 2 litre daha fazla yakarsın. Avantaj olarak

"belki" uzun dönemde daha çok km görürsün motor yaptırma öncesinde.

Yorum bağlantısı
Ali Özgen

Golf 1.4 tsi 122 HP'lik motorları chip tuningle 160a çıkarıyorlar ancak bu araçlar orjinal 160lıklar ile ne 0-100 ne de ara hızlanmalarda başbaşa gelemiyor.

115 HP'lik motoru 150-160 HP'ye çıkarsanız bile orjinal 163 HP 2.0 litrelik motor gibi olmaz. Maksimum tork devir aralığı bile 2.0 litrelik motorda daha fazla.

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

125 likte intercooler yok süpercharger yok turbosu ufak ;) Aynı yapılar değil malesef başa çıkamaz.Çok normal

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

sonradan modifiye ile çıkılan değer orijinali gibi tabi olmaz. ömür vs açısından.

tarihinde Mehmet G&#246ktürk tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

sonradan modifiye ile çıkılan değer orijinali gibi tabi olmaz. ömür vs açısından.

aynen orjinalden bahsediyoruz ;)

Mesela c4 2.0 180ps VTS

jetta 1.4 TSI 170ps ile denesin ;) Cupra 1.4 TSI 180ps i hiç saymıyorum bile. ;)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Tabi tabi anladım aynı fikirdeyim. Diğer mesaja yanıt olarak yazdım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Arslan 2

Kim kimi boşamış :s

Peki 2.0 turbo 180 ps 1.4 turbo 180 ps aynı araç aynı sanzuman sonuc ne olur?

Sonuç: yolculuk bitip benzinliğe girildiğinde, iki araç sürücüsünün yüz ifadelerinde ki fark olur. 1.4= :) 2.0= :(

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Ya ne bakıyon Sefa sen buna... Mandacı zihniyet işte, ne anlar güzelden... :D

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Sprint booster hizli kalkis diye duyuluyor fakat bir ise yaramiyor pek.. En azindan hizli kaldirmiyor. 3 4 hafta once kuzenin A6 ile gittik BTG'den testerini arabaya taktirdik kullandik.. Kalkista gram artisi yok ara hizlanmalardada biraz faydasi var. Oyuzden 600 tl etmez bence kick down yap iki kademe pedali kullan daha iyi..

Tsi lerde ki 122 bg ile 140, 160, 170 ve 180 birbirinden yapisal olarak farkli. 122 likler sadece turbolu digerlerinde supercharger da var.

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Sprint booster hizli kalkis diye duyuluyor fakat bir ise yaramiyor pek.. En azindan hizli kaldirmiyor. 3 4 hafta once kuzenin A6 ile gittik BTG'den testerini arabaya taktirdik kullandik.. Kalkista gram artisi yok ara hizlanmalardada biraz faydasi var. Oyuzden 600 tl etmez bence kick down yap iki kademe pedali kullan daha iyi..

Tsi lerde ki 122 bg ile 140, 160, 170 ve 180 birbirinden yapisal olarak farkli. 122 likler sadece turbolu digerlerinde supercharger da var.

Artık LPG ilede çalışıyorlar canavar gibi :D

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Artık LPG ilede çalışıyorlar canavar gibi :D

Aynen babamin kuzeni lpg ile kullaniyor. TSI 122 bg passati.

Konu agir bir sekilde sapmis.. :)

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

1-Sus seviye özürlü seni :D

2-Çalış çalış. Biraz para kazan. Et yiyelim.

tsi mı?

Aynen TSI

Aynen babamin kuzeni lpg ile kullaniyor. TSI 122 bg passati.

Konu agir bir sekilde sapmis.. :)

Memnun mu ?

Ayrıntı alabilir miyiz? Kitin markası ney, maliyet ne oldu, tüketim ne durumda vs.?

Prins markası yapıyor. Sıvı olarak benzin enjektörünü kullanıyor. Rakamı 5000TL. Tüketim benzine oranla %25 fazla olabiliyormuş

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

Prins yapıyorsa sorun çıkmaz. 5000 lira çok. Ama o zevke değer. 33binlere 140'lık jetta dsg'ler vardı. Tüp nedeniyle almadım.

Ben 2.0 TFSI ım olsa takarım ;)

Okumuştum ben de ama kullanan birinin tecrübelerini merak ettim. Var mı etrafta kullanan?

fuarda inceledik sistem başarılı demelerine göre 35 bin km kullanmışlar sıkıntı oluşmamış. Rakam büyük biraz düşündürücü takmak konusunda.

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Zavoli marka.. Kendi bayisi var zaten kendi takmış.. Yanılmıyorsam 5 bin devirden sonra benzine geçiyor ve geçişler hiç hissedilmiyordu sürerken..

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş

donanımhaber'den başka bir kaynak var mı?

Benim anlamadığım şey bu zaten.

Araba için 70 bin TL verecek gücüm varsa, vergisini de dert etmezdim herhalde.

Kaldı ki S60 dediğimiz arabanın başlangıç fiyatları, muhtemelen daha da yüksek.

Konu epey karışmış.

Biraz temizlik lazım gibi. :)

Zamanında hummer lara dünyanın parasını verip vergiden kaçırmak için iş makinası olarak işlem gördüklerini biliriz ;)

Ne zenginler var 3 ün 5 in hesabını yapan. Abi asıl mevzu aynı güçteki arabayı hacimi fazla diye pahalıya almak

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...