Tolgay Bilge 18 Ocak 2014 Paylaş 18 Ocak 2014 Merhaba arkadaslar dun gece Alper Keskin arkadasimizla sabah saat 3 e kadar chip tuning uzerine konustuk ve RACECHIP marka cip almak icin kararimizi verdik gibi ancak forumda teknik sohbet kismindaki yorumlarida okuyarak bazi endiselerimiz gunyuzune cikmadi degil o yuzden bu anketi sizlere sunarak cikacak sonuc dogrultusunda alip almayacagimiza karar verecegiz, allah izin verirse 2-3 haftaya turkiye ye gelicem arabayla gecerken yol ustu almanyadaki ana merkezinden alayim diyorum samimi cevaplariniz icin simdiden tesekkurler... Urun fiyati: v1 chip 129 euro 177 hp 385 nm Urun fiyati: v2 chip 219 euro 182 hp 401 nm Internet Sitesi :http://www.racechip.de/chiptuning/ford/index.php Tuning öncesi Arac Verileri 103 Kw 140 HP 320 NM Tuning sonrasi Arac Verileri : Ford Mondeo mk4 2,0 Tdci RaceChip Pro2 Tuning Veränderung 134 kW + 30% 182 PS + 30% 401 Nm + 25% Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Ocak 2014 Paylaş 18 Ocak 2014 v1 / v2 nedir? bunlarda zaten ayarlar var? Yorum bağlantısı
Tolgay Bilge 18 Ocak 2014 Paylaş 18 Ocak 2014 v1 / v2 nedir? bunlarda zaten ayarlar var? abi version herhalde 2 ade chip kutusu var v1 177 hp yapiyor v2 182 hp tabii ki bunlar soylenen ben alirsam v1 alirim bi denerim artik Yorum bağlantısı
Can Kalkandelen 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Merhabalar , bu aralar chip tuning uygulamasına merak sardım. Güç olarak %30 yükseltme yapıyor ve %15 yakıt tasarrufu sağlıyor diyorlar. Bir kaç firma araştırdım fiyatlar genel olarak 500 tl ortalaması sizce bu uygulama yani yazılım nasıl olur ? Deneyen oldu mu ? Görüşleriniz için teşekkür ederim. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Yaptıranlardan tasarruf pek duymadım. Ancak ayağınızın altında o güç olduktan sonra tasarruf olmasından ziyade daha fazla yakma ihtimali olabilir Fiyat genelde 500-600 tl civarında duyuyorum. 3 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Bu konuda forumda kaç yüz tane yazı var hatırlamıyorum. Biraz sörf yapın bulursunuz... 2 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Yakıt tasarrufunu unutun. Uzun yolda sabit hız düşük devir kullanımında belki çok azcık düşüş olur.Chipten sonra ortalama 0.5 lt cıvarı yakıtta artış olcaktır. Devirli ve seri kullanımda eskiye görede daha fazla yakıcaktık aracınız.Şöyle bir örnek veriyim. İstanbulda 110 luk Connect'ine chip yaptırdı arkadaş. Normalde sakin kullanımda 6-6.5 lt ortalama ile dolaşıyordu chipten sonra aynı kullanımda 7 lt altını göremedi kısa süreli anlık değerler dışında. Yorum bağlantısı
Ahmetcan Yiğit 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Yakıt tasarrufunu unutun. Uzun yolda sabit hız düşük devir kullanımında belki çok azcık düşüş olur. Chipten sonra ortalama 0.5 lt cıvarı yakıtta artış olcaktır. Devirli ve seri kullanımda eskiye görede daha fazla yakıcaktık aracınız. Şöyle bir örnek veriyim. İstanbulda 110 luk Connect'ine chip yaptırdı arkadaş. Normalde sakin kullanımda 6-6.5 lt ortalama ile dolaşıyordu chipten sonra aynı kullanımda 7 lt altını göremedi kısa süreli anlık değerler dışında. %15 yakıt tasarrufu diyor? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 %30 güçartışı doğru.. % 15 tasarruf yalan.. Yorum bağlantısı
Enes Suzen 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 %30 güçartışı doğru.. % 15 tasarruf yalan.. göksel abi focusa yaptırsam ne gibi artıları olur son hızım artar mı yada daha hızlı mı çıkar sona. ve motora eksileri olur mu? Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 %15 yakıt tasarrufu diyor? Ford'ta Connect'ler ortalama 6 lt yakıyor diyor Performans değilde yakıt tasarrufu ağırlıklı chip yaptırırsan o zaman yakıt düşer. Azda performans düşer. göksel abi focusa yaptırsam ne gibi artıları olur son hızım artar mı yada daha hızlı mı çıkar sona. ve motora eksileri olur mu? Chip son hıza bir etki etmiyor Alt devirlerde daha canlı oluyor araç ve az daha seri hızlanıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 2.0 üstü benzinli ve turbolarda otoyolda %5 gibi düşük tüketim yakalayan yazılım var onlarla karışmıştır o farklı bir yazılım güç bandını aşağı çektiği için, max. hız düşük kalır ama Yorum bağlantısı
Misafir 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Yakit tasarrufu ve performans ayni anda olmasi zor olsa da sabit hızda biraz düşüyor evet. Ancak yakit tasarrufu için yapılan ayri yazilimlar var tirlara yapilanlari, taksilere yapılan uygulamalar var Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 göksel abi focusa yaptırsam ne gibi artıları olur son hızım artar mı yada daha hızlı mı çıkar sona. ve motora eksileri olur mu?109'luk ise, sağlıklı 140ps. 320nm. Tork alırsın.. Son hıza çabuk çıkacağın kesin, son hızada etkisi olur Ben 90ps. Focusum varken. Stock halde 200km/h kalıyordum, yazılım sonrası 215km/h gördüm..Son hıza etkisi olduğu kesin ama 10-15km arası farkediyor. 1 Yorum bağlantısı
Enes Suzen 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 109'luk evet 200km/h bi iki kere bastım ama geçemedim daha fazla tavsiye edermisin ve bunu sağlıklı olarak nerden alabilirim Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 2.0 üstü benzinli ve turbolarda otoyolda %5 gibi düşük tüketim yakalayan yazılım var onlarla karışmıştır o farklı bir yazılım güç bandını aşağı çektiği için, max. hız düşük kalır ama 1.9 dizel versek Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 109'luk evet 200km/h bi iki kere bastım ama geçemedim daha fazla tavsiye edermisin ve bunu sağlıklı olarak nerden alabilirimYani amacın son hız ise bence yazılıma gerek yok.. Şanzuman farkı devreye giriyor burada.. ÖM yolu ile, nerede yaptırabilirsin söylüyorum.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Merhabalar , bu aralar chip tuning uygulamasına merak sardım. Güç olarak %30 yükseltme yapıyor ve %15 yakıt tasarrufu sağlıyor diyorlar. Bir kaç firma araştırdım fiyatlar genel olarak 500 tl ortalaması sizce bu uygulama yani yazılım nasıl olur ? Deneyen oldu mu ? Görüşleriniz için teşekkür ederim. Konunuz birleştirilmiştir. Yorum bağlantısı
Enes Suzen 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 Yani amacın son hız ise bence yazılıma gerek yok.. Şanzuman farkı devreye giriyor burada.. ÖM yolu ile, nerede yaptı saol abi amacım son hız değil ara hızlanmalar etkisi iyi olursa taktırılabilir teşekkürler 1 Yorum bağlantısı
Gökhan Kızılkaya 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 (düzenlendi) Ben 109 luk ile stock halde 230 gördüm. 4200 d/d kada redline sınırında. Remap in son hıza etkisi olabileceğini sanmıyorum. Sanzuman dişli oranları sabit motor devri sabit. Nasıl arttırsın ki ? Ben son 45000 dir remapli kullanıyorum. Sadece bariz bir tork farkı hissettirdi. 20 Ocak 2014 tarihinde Gökhan Kızılkaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 saol abi amacım son hız değil ara hızlanmalar etkisi iyi olursa taktırılabilir teşekkürler Ara hızlanmalara ciddi, etkisi olur Enes. Bahsedilen %30 doğrudur. Yani yazılım sonrası, ilk kalkıştaki gaz hareketinde bile, anlayacaksın bunu.. Ama bu gücü 4 ve 5.vites hissedemezsin.. Ben 109 luk ile stock halde 230 gördüm. Bayır Aşağıya mı ? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 122'lik tsi'ı mıncıklasak mı ya? Ben stock 109ps. diesel arabam ile 122'lik roccolarla dalga geçmeyi çok seviyorum mesela. Düşün derim Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 (düzenlendi) 160 liklara kafa tutamıyonmu Benden yazılım işleri geçti bro.. Zamanında bol dumanlı gezdik.. Ama kullanmayana, bunun zevkini yaşamayana tavsiye ederim. Keyifli oluyor makine. Altı üstü, 500TL'lik modifiye. ben katlanır ayna için 1500TL'yi gözden çıkarıyorum 20 Ocak 2014 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 20 Ocak 2014 Paylaş 20 Ocak 2014 170'ps'den sonra keyif vermiyor zaten. Gidiyor gitmesine de, bişeyler eksik gibi. 140 filan mı yapıyorlardı 122'yi? 150 Hp, 250 Nm. Yorum bağlantısı
Recommended Posts