Ebrar Tüfek 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 (düzenlendi) Abiler merhaba, Arabamıza Chip tuning düşünüyoruz güc babam icin acaip yeterli.Ama ne bileyim bana performanssız geliyor. Tork konvertörü ve Yarı otomatik şanzımanı yüzünden zaten arac tam gücünü veremiyor diye düşünüyorum. araca en fazla kac hp/tork verir. Bide tak cıkart olanlar var onları tavsiye edermisiniz ? 2.0 dCi (173 Hp) Turbo 380/2000 Nm Tam güç devri 3750 dev/dak Tork 380/2000 Nm Yakıt Sistemi Dizel - Commonrail Türbin Turbo kompresör / Intercooler Silindir pozisyonu Inline Silindir Adedi 4 Yakıt Tipi Dizel Çekiş Değişken 4x4 Vites sayısı (otomatik şanzıman) 6 Ön süspansiyon Bağımsız,Mcpherson dengeliyici yay Arka süspansiyon Bağımsız, stabilizatör ile yay çoklu bağlantı Ön frenler Hava soğutmalı diskler Arka frenler Disk Nesil Koleos Motor 2.0 dCi (173 Hp) FAP 4x4 Kapı 5 Güç 173 bg Maksimum sürat 191 km/saat Hızlanma 0 - 100 km/saat 9.9 saniye Yakıt deposu hacmi 65 Lt Üretim başlangıç yılı 2008 yıl Kasa tipi Jeep 7 Mart 2015 tarihinde Abdurrahim Tüfek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 Daha 16-17 yaşındasın ne performansı arabayı elleme 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 Murat Atagenç yazdı: Daha 16-17 yaşındasın ne performansı arabayı elleme Ehliyete bir sene kaldı ama 7 seneye yakındır sürüyorum trafikte degilim ama yazlıkta köyde mahallede araba hep bende Chip tuning şart abi ya dizel e, benim görüşüm atacak o kara duman Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 Hızlı yaşlarındasın seni anlayabiliyorum ama yine de yapma derim. Ne kadar çabuk hızlanman değil durman önemli unutma. 1 Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 Murat Atagenç yazdı: Hızlı yaşlarındasın seni anlayabiliyorum ama yine de yapma derim. Ne kadar çabuk hızlanman değil durman önemli unutma. İste sizde haklısınız genelde benim yaşımda böyle oluyor ama 50 yazan yolda 100 ile gitmeyecegiz tabiki yine hız sınırını koruruz. Gaz pedalının altında güc oldugunu bilmek beni mutlu ediyor sadece. Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 Öncelikle şanzımanın ne kadar güce dayanabileceğini bulmanız lazım.Kimileri aracı yüklüyor ama şanzıman kaldırmadığında kırılıyor.Yazılım taraftarıyım ama ne kadar kara duman dersen bence hiç çıkmasın ama gücü artsın.O seviyeye kadar getirmeniz yeterli. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 (düzenlendi) Hiç kurcalama, hemde o şanzımanla, araba zaten güçlü, aman diyim daha gençsin, hız sevdalıysan spor araba almalısın, bunlarla o iş olmaz, benden söylemesi aman diyim gel bu sevdadan vazgeç sen, gençken bende senin gibiydim, bak kaç yaşındayım otoyolda hala basmıyorum, bunun için özel yerler var, otoyolda hız= malum, heleki son günlerde iyice asabileşen sürücüler sıkılan insanlar içinde bu iş olmaz, sen giderim dersin sollarsın, tepesi atan sana arka yandan bir dokunur ...... tekrar aman diyim, vazgeç, gensin ve altındaki arabada bu iş için yürüyen tabut gibi, hiç kurcalama .... 7 Mart 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Misafir 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 173bg yeterli gelmiyorsa araci degistirmekte fayda var. Beygir gucunu arttirmak aracin son hizini arttirmak demek. Ayagimin altinda yeterli guc olsun dedirtecek tork var zaten aracta. Torkunu yetersiz buluyorsaniz bu henuz arac kullaniminda deneyimsiz olmanizdandir. 380nm tork mondeo 2.0 benzinli motorun tam 2 kati. Burada yasi sizden buyuk bircok kullanicinin performansindan hayranlikla bahsettigi mondeo 2.0tdci'den ise yaklasik %20 fazla. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Ebrar Tüfek 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 Evren İskent yazdı: 173bg yeterli gelmiyorsa araci degistirmekte fayda var. Beygir gucunu arttirmak aracin son hizini arttirmak demek. Ayagimin altinda yeterli guc olsun dedirtecek tork var zaten aracta. Torkunu yetersiz buluyorsaniz bu henuz arac kullaniminda deneyimsiz olmanizdandir. 380nm tork mondeo 2.0 benzinli motorun tam 2 kati. Burada yasi sizden buyuk bircok kullanicinin performansindan hayranlikla bahsettigi mondeo 2.0tdci'den ise yaklasik %20 fazla. Saygilarimla. Aracin torku ve beygiri iyi dogrudur. Ama hastalik gibi benim icin bu. Ben otomotiv okuyorum allaha sukur bilgim var bu konularda. Tabiki forumdaki abilerimin yaninda denizde kum tanesiyim. Yetersiz geliyor derken dahada istiyorum anlaminda dedim yanlis anlasilmasin. Deneyimsizlikle alakasi yok sadece zevk. Bir cok kisinin kaldirmakta zorlandigi arabalarda ogrendim ben araba surmeyi. deneyimle alakali degil aslinda.Sadece yanlis cumle kullanmisim. Saygilarimla Yorum bağlantısı
Ertuğrul Büber 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 Aracınızın 173 hp olduğundan eminmisiniz.Güç artışı şanzımana yüklenme olarak yansıyacak,şanzıman kaldırmayabilir,İllaki siyah duman artacak ve dpf sık devreye girecek,özellikle şehir içi kullanım fazla ise sıkıntı yaratır.Bence de elleme. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Mart 2015 Paylaş 7 Mart 2015 Abdurrahim Tüfek yazdı: Konunuz birleştirilmiştir. Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 10 Mart 2015 Paylaş 10 Mart 2015 aracınıza chıp tunin uygulaması yaptıranlar ne derece memnunsuznuz pişmanlığınız araçta herhangi sıkıntılarınız oldumu ne sorunlar ile karşılaştınız + ve - yönlerini paylaşabilirmisiniz. Yorum bağlantısı
Ersin Ulupınar 10 Mart 2015 Paylaş 10 Mart 2015 Yaptıralı iki yıla yakın oldu şuana kadar (-) bir yönü olmadı çok memnunum (+) olarak alt devirlerde ciddi anlamda iyileşmeler oldu stok halde iken araç yığılıyordu ancak şuan öyle bir sorunum yok çabuk toparlıyor kendini,stok haldeyken max.hızım 155 km geçmiyordu ancak şuan düzde 180 km hızı rahat görebiliyorum dikkat edilmesi husus araç yazılımlı diye sürekli sıkıştırmamak normal de 15000 de bakıma giriyorsa 10000 km de bakıma girmek daha iyi her şeyden önce yazılımı yapacak olan kişinin bu işi iyi bilmesi gerek yoksa çok büyük sıkıntılar yaşayabilirsiniz. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 10 Mart 2015 Paylaş 10 Mart 2015 volkan ceneviz yazdı: aracınıza chıp tunin uygulaması yaptıranlar ne derece memnunsuznuz pişmanlığınız araçta herhangi sıkıntılarınız oldumu ne sorunlar ile karşılaştınız + ve - yönlerini paylaşabilirmisiniz. Konunuz uygun başlıkla birleştirilmiştir. Yorum bağlantısı
Murat Erdoğan 11 Mart 2015 Paylaş 11 Mart 2015 Superchips yaptıran oldu mu hiç? Distribürütörü BTG Maslak. Benim ecoboost için 1250 tl fiyat verdiler.İngiltere menşeili bir ürün ve yüzlerce bayisi var dünya üzerinde. Yorum bağlantısı
Abdullah Aladı 7 Nisan 2015 Paylaş 7 Nisan 2015 Süha Demirtaş yazdı: Size bir sorum olacaktı aracıma yazılım yaptırmayı düşünüyorum imzamdaki araç için dpf ve egr iptali yazılımsal olarak yapılır dendi bu konularda tecrübeli birisi olarak siz neler yapmamı tavsiye edersiniz? Yorum bağlantısı
Ersin Ulupınar 7 Nisan 2015 Paylaş 7 Nisan 2015 Abdullah Aladı yazdı: Size bir sorum olacaktı aracıma yazılım yaptırmayı düşünüyorum imzamdaki araç için dpf ve egr iptali yazılımsal olarak yapılır dendi bu konularda tecrübeli birisi olarak siz neler yapmamı tavsiye edersiniz? Çok profesyonel olarak yaptırmak istiyorsanız sadece yazılımsal olarak iptal edilmesi yeterli olmuyor araç sonradan motor arıza lambası yakıyor bizzat kendim denedim ancak araç biraz serileşsin isterseniz sadece yazılım yeterli olacaktır sizi tatmin edecektir dediğim gibi detaya girmek isterseniz dpf yi söküp düz boru takılması egr nin oraya tıpa yapılması vs.. maliyet artar ama onları yaptırdığınız zamanda tadından yenmez tabi oda ayrı bol duman atarak gezersiniz Yorum bağlantısı
Abdullah Aladı 7 Nisan 2015 Paylaş 7 Nisan 2015 Ersin Ulupınar yazdı: Çok profesyonel olarak yaptırmak istiyorsanız sadece yazılımsal olarak iptal edilmesi yeterli olmuyor araç sonradan motor arıza lambası yakıyor bizzat kendim denedim ancak araç biraz serileşsin isterseniz sadece yazılım yeterli olacaktır sizi tatmin edecektir dediğim gibi detaya girmek isterseniz dpf yi söküp düz boru takılması egr nin oraya tıpa yapılması vs.. maliyet artar ama onları yaptırdığınız zamanda tadından yenmez tabi oda ayrı bol duman atarak gezersiniz Cevabın için teşekkür ederim dpf yi iptal ettirdiniz mi? dumandan başka herhangi bir sıkıntısı olur mu ve normal egzoscu yapabilir mi mekanik sökme işini. Yorum bağlantısı
Ersin Ulupınar 7 Nisan 2015 Paylaş 7 Nisan 2015 Abdullah Aladı yazdı: Cevabın için teşekkür ederim dpf yi iptal ettirdiniz mi? dumandan başka herhangi bir sıkıntısı olur mu ve normal egzoscu yapabilir mi mekanik sökme işini. Evet iptal ettirdim turboyu büyüttüm ilk önce hard olarak iptal edilecek sonra yazılımsal olarak iptal edilecek limitör iptal edilecek dpf iptalini zaten egsozcular yapıyor bunların hepsi yapıldıktan sonra yazılım atılacak ben şuana kadar bir sorun yaşamadım birazcık dumanla geziyorum ama araba hiç kesilmiyor sonuna kadar gidiyor Yorum bağlantısı
Abdullah Aladı 7 Nisan 2015 Paylaş 7 Nisan 2015 Limitör derken hız sınırlayıcı mı bizim araçta yok sanırım dpf ve ardından yazılım ile 135 -140 hp ve 280-300 civarı tork yeterli olur Yorum bağlantısı
Ersin Ulupınar 7 Nisan 2015 Paylaş 7 Nisan 2015 Abdullah Aladı yazdı: Limitör derken hız sınırlayıcı mı bizim araçta yok sanırım dpf ve ardından yazılım ile 135 -140 hp ve 280-300 civarı tork yeterli olur 190 km den sonra tıkanıyor nazlanarak yükseliyor ancak diğer türlü olduğu zaman 230 km hızı rahat görürsün bizde f3 var stok 115 hp şuan 180 hp civarında Yorum bağlantısı
Abdullah Aladı 7 Nisan 2015 Paylaş 7 Nisan 2015 Son hızdan çok ara hızlanmalar ve alt devirlerin canlı olmasını istiyorum daha çok 180 hp baya yorar motoru diye düşünüyorum yazılımı kime yaptırdınız sakıncası yoksa özelden yazabilir misiniz. Yorum bağlantısı
Ersin Ulupınar 7 Nisan 2015 Paylaş 7 Nisan 2015 Abdullah Aladı yazdı: Son hızdan çok ara hızlanmalar ve alt devirlerin canlı olmasını istiyorum daha çok 180 hp baya yorar motoru diye düşünüyorum yazılımı kime yaptırdınız sakıncası yoksa özelden yazabilir misiniz. O zaman sadece soft yazılım sizin için yeterli olur detaya girmenize gerek yok derim ya da şöyle yapabilirsiniz ilk önce soft yalımda denersiniz eğer yeterli gelmediğini düşürseniz o zaman dpf ve egr ye girin derim Yorum bağlantısı
Abdullah Aladı 7 Nisan 2015 Paylaş 7 Nisan 2015 Ersin Ulupınar yazdı: O zaman sadece soft yazılım sizin için yeterli olur detaya girmenize gerek yok derim ya da şöyle yapabilirsiniz ilk önce soft yalımda denersiniz eğer yeterli gelmediğini düşürseniz o zaman dpf ve egr ye girin derim Dpf'yi iptal ettirme nedenim dolmuş sanırım ışık yanıyor motor arızası dpf nedeniyle maliyeti çok mu iptal ettirmenin? Yorum bağlantısı
Ersin Ulupınar 7 Nisan 2015 Paylaş 7 Nisan 2015 Abdullah Aladı yazdı: Dpf'yi iptal ettirme nedenim dolmuş sanırım ışık yanıyor motor arızası dpf nedeniyle maliyeti çok mu iptal ettirmenin? Anladım ortalama 700 lira dpf iptali ben uygun bir fiyata yaptırdım Abdullah Aladı yazdı: Dpf'yi iptal ettirme nedenim dolmuş sanırım ışık yanıyor motor arızası dpf nedeniyle maliyeti çok mu iptal ettirmenin? Ankara'da olsaydınız yardımcı olurdum 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts