İçeriğe Yönlendir

Connectler savuruyor mu?


Zekai Tutar

Recommended Posts

Guest Hasan Tanr?verdi

connectler gerçekten sınıfında caddy ile birlikte iyi yol tutuşuna sahip araçlar. bunda geniş aks mesafesi önemli rol oynuyor. kango vs ile karşılaştırılamaz. bizzat kangoyla 2 defa tehlike atlattım. bu kadar arkası çabuk bırakan araç olamaz. acemi biri olsa kesin telaş yapıp arabayı yolda tutamaz girerdi bir yerlere. hele yüksüzken daha tehlikeli. araç yere hiç basmıyor. viraj dönüşünde biraz gaza yüklenin savurması için yeterli. zaten her yeri dökülmeye başladı araba 100000de. 70000de baskı balata değişti. diskler değişti. anlayacağınız kangoonun bakım masrafına da güç yetmiyor. ayrıca connectin içi çok daha güzel. güven veriyor insana.

şunu da unutmamak gerekir ki bu araçları otomobillerle karşılaştırmak yanlıştır. bir otomobil kadar güvenli olmaları beklenemez. tabi yeni otomobillerden bahsediyorum. ticari amaçla ve geniş ailelerin ihtiyaçları için üretilmiş pickup otomobil arası bir araçtır bence.. bu araçlara yük yüklediğiniz zaman boş halinden daha iyi otruyor yola.

Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş
iyi güzel de süha bey burası ford club ford arabarı tartışılır sorunları cözülür pejo nu ne işi var

Alakayı anlamadım ??

Ya yukarda yazılanları okumadınız yada başka bir şey demeye çalıştınız

Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy
doğru biliyorsunuz çekişe yeni lastik takılır

araç lastiği 4 lastik birden değiştirilir,türk klasiği iyi lastikler öne takılır.çekiş yönü önemli değildir.

araç kontrolu kıçtan kaybeder,2 lastik değişimi yanlış bir uygulamadır.

Yorum bağlantısı
Tuna Aksu
Arkadaşlar yeni üye oldum sitenize.. Herkese iyi akşamlar..

1ay önce aldım connec'i.. Yani 1 ay evvel 2004 partner kullanıyordum.. Mudanya'da iş icabı hergün aynı yolu, aşağı yukarı aynı süratle gidip geliyorum.. Partner'de yaşamadığım bir durumu, Connect'de yaşamaya başladım.. 100-110 km. civarı biraz pütürlü asfalt yolda connect, sanki arkadan savuracak gibi oluyor.. Bu olay beni tedirgin etti.. Amartisörler sağlam.. Bu sorunu makaslar yüzünden mi yaşıyorum.. Herkeste bu sorun var mı?

kardeş savuruyormu savurmuyormu bilmem ama, sınıfının en iyisi ve en sağlamı. geçenlerde elazığ servise 7 takla atmış bir conect getirmişlerdi.inanamadım aracın sağlamlığına.helal olsun forda.

allah herkesi kazadan beladan korusun.

Yorum bağlantısı
Murat İmeci
geçen Ankaraya giderken kendi aracımla vw touran ile cankurtarandan aşağıda doğru otobanda son vites tam gaz giderken (1,6lt 115hp) yanımdan pevgout tepe ditye bir araba geçti gözlerime inanamadım. Benim savrualarak aldığım virajları neredeyse hiç savrulmadan ve benden tahminen 10 km kadar hızlı bir şekilde alıyordu.

Bu tip araçları kıyaslarken bu tepe yi de katalım derim, kullanan bilen tanıyan varsa açıklar ise iyi olur. Araştırdım sitesinden 1,6 110 hp dizel miş.

Peugeot tepe lere fabrika 205 65 15 ebatında geniş tabanlı lastik takmışlar ,o virajlara rahat girmesinin bir sebebide budur bence.

bizimkilerede ise 195 65 15 mevcut.

Yorum bağlantısı
Sefa Bostan
geçen Ankaraya giderken kendi aracımla vw touran ile cankurtarandan aşağıda doğru otobanda son vites tam gaz giderken (1,6lt 115hp) yanımdan pevgout tepe ditye bir araba geçti gözlerime inanamadım. Benim savrualarak aldığım virajları neredeyse hiç savrulmadan ve benden tahminen 10 km kadar hızlı bir şekilde alıyordu.

Bu tip araçları kıyaslarken bu tepe yi de katalım derim, kullanan bilen tanıyan varsa açıklar ise iyi olur. Araştırdım sitesinden 1,6 110 hp dizel miş.

SÜHA bey biz burda araç kıyaslaması yapmıyoruzz ... burda ford marka tüm araçların sorunları ve çözümleri için bildigimiz kadarıyla yardımcı olmaya çalışıyoruz ... saygılar

Yorum bağlantısı
Yusuf Turgut
Connect sınıfının en geniş araclardan birisidir ,böyle bir sorunla hic karşılaşmadım en azından şimdiye kadar .İnşallahda karşılaşmayız.

Bu konu ile ilgili daha önce resimli tartışması olmuştu ,konuya girmişken bu resimleri hatırlamak icin tekrar ilave ediyorum

not;Bu testler yurt dışında yapılmıştır ,burda yerhangi araç kücümsenmiyor ,isteyen özgürce fikrini belirtebilir...

1234viv.jpg

bu resimde bir gariplik yok mu? diğer araçların arka tekerleri işaretlenmişken connectin ön tekeri işaretlenmiş. ha arka tekeri zaten kalkmamış.. bir de hepsinde bir kişi connectte iki kişi var...

Yorum bağlantısı
Mustafa Yalçın
Peugeot tepe lere fabrika 205 65 15 ebatında geniş tabanlı lastik takmışlar ,o virajlara rahat girmesinin bir sebebide budur bence.

bizimkilerede ise 195 65 15 mevcut.

Peugeot Tepe 307 temeli üzerinde ve arka kısımda yaprak makas olmaksızın bağımsız süspansiyon olması nedeniyle daha iyi yol tutuşu sağlıyor.

Yorum bağlantısı
Connect sınıfının en geniş araclardan birisidir ,böyle bir sorunla hic karşılaşmadım en azından şimdiye kadar .İnşallahda karşılaşmayız.

Bu konu ile ilgili daha önce resimli tartışması olmuştu ,konuya girmişken bu resimleri hatırlamak icin tekrar ilave ediyorum

not;Bu testler yurt dışında yapılmıştır ,burda yerhangi araç kücümsenmiyor ,isteyen özgürce fikrini belirtebilir...

1234viv.jpg

Arkadaşım valla eline sağlık böle bir video koyduğun için.Connecte laf edenler görsünler. :good1: :lol2:

Yorum bağlantısı
Volkan Aydogdu

Resim güzel hoşda arka koltuktada birileri var ve önde 2 kişi var bu ağırlıkda etki etmiş olabilir tabi..

Ama şöyle bi gerçek var connect sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip diğer araçları da kullananlarda bilir zaten.. Aşırı rüzgar olmadığı sürece bence çoğu binek araçtan da daha güvenli yüksek olması rüzgar açısından dezavantaj olsada çarpışma anında avantaj olabilir jeep gibi araba diyebilirim :lol2:

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...