İçeriğe Yönlendir

Ford connect yeni 110 ps


Sadettin Uğuz

Recommended Posts

Sadettin Uğuz

yeni konnecte konuşma kaydetme olayını çözen arkadaş varmı alarm var diyor ama nasıl çalışıyor nasıl devrede acaba birde yeni oalan araba motoru nasıl açılır bilgilerinizi bekliyorum arkadaşlar teşekürler

Yorum bağlantısı
yeni konnecte konuşma kaydetme olayını çözen arkadaş varmı alarm var diyor ama nasıl çalışıyor nasıl devrede acaba birde yeni oalan araba motoru nasıl açılır bilgilerinizi bekliyorum arkadaşlar teşekürler

kardeşim yeni tip motorlarda açılma diye bişey yok ama 1000 kmden sora çok farkediyo emin ol. aracını çokta zorlama ilk 1000 kmde ben 75 ps lik aldım 20 gün oldu 170 yaptım 850 kmden sora şu an ilk gün enazaran çok atik baya farketti 1350 km deyim şuan devirsiz kullanma 3000 deviri de çok geçme rodaj yok deselerde var azıcık. kendiliğinden açılacaktır. ilk sürat denemeni rampa aşağı yaparsan biraz daha iyi olucaktır. alarm konusunu bende çok merak ediyorum

saygılar.

Yorum bağlantısı
Guest Fevzi G

alarm sonradan takılan alarmlar gibi özellikli değil.camlar kırıldı mı veya bir şey çarptı mı çalışmıyor.sadece kapıların zorlanmasında çalışır.

ben de şey sorucam. 2009 connect lerde antipatinaj iptal düğmesi mevcut mu?

Yorum bağlantısı
Naci Özkan
alarm sonradan takılan alarmlar gibi özellikli değil.camlar kırıldı mı veya bir şey çarptı mı çalışmıyor.sadece kapıların zorlanmasında çalışır.

ben de şey sorucam. 2009 connect lerde antipatinaj iptal düğmesi mevcut mu?

2008lere ne hikmetse koymamışlardı... 2009a da koyduğunu sanmıyorum... forumda bu konunun baya bir tartışması oldu

yeni konnecte konuşma kaydetme olayını çözen arkadaş varmı alarm var diyor ama nasıl çalışıyor nasıl devrede acaba birde yeni oalan araba motoru nasıl açılır bilgilerinizi bekliyorum arkadaşlar teşekürler

araç kilitliyken kapı açıldığında çalışır... onun dışında sarsıntıda vs. çalışmaz

Yorum bağlantısı

Daha öncede iletişim kurduğum üzere; ford turneo connect delüxe 2009 aracımı yaklaşık 12 hazirandan beri kullanıyorum. kullanmaya başladığım 2. günden sonra değişmeyen bi bel ağrısı şikayetim var ve bu tamamen aracımın koltuğuna bağlı. (koltuk dediysem komik ticari aracı lüks paket koyup binek diye satabiliyorsunuz ama taş yığını gibi koltuğunu değiştrmek mi aklınıza gelmedi?) ben koltuk bulduğum ilk dakikada aracın ön iki koltuğunu değiştirmeyi düşünüyorum. şöför koltuğu özellikle alt baldır desteğinin minimum 15-20 cm daha uzun olması şart. yahu bikere bahsettiğiniz gibi rahatlık dediğimiz olay otoban haricinde sıfıra okadar yakınki. 28000 tl ye değdimi diye düşünüyorum. koltuk yükseklik ayarları ise çok hızlı yapılmış olucakki hiç esprisi yok. istenilen açıda koltuğa eğim verilmiyor. önünü indirdiğinizde baldır desteği olmadığı için düşme tehlikesi yaşıyorsunuz hatta geriniz biraz kayıyor düşme noktası az kalıyor ikide bi kendinizi düzeltmeniz gerekiyor. bi mesaj daha gelicek devamı

öncekinin devamı; bana en acayip gelen şeyse elinizde fazla kaldığı içinmi o kelebek camları yük bölümüne taktınız? 1.si o kelebekleri açmak için kim bagaja geçip elini uzatıp açıcak? klimalı aracada açsa ne işe yarar?2.si taşıma ve seyahat sırasında bu camların ne gibi fonsyonu vardır? bence gacır gucur etmekten başka bir işlevi yok. yani mantıklı olalım arkadaki yolcuların bile oraya uzanıp o camı açmasının da imkanı yok mantığı da yok. ve sürekli tüm connectlerde kronik gıcırdama yapan bi bölüm. buyrun fordclub.tr yi bi inceleyin... mp3 çaların olmaması çok kötü bir durum. ne yani araç kullanırken cd değiştrmek çokmu sağlıklı yoksa 28 veren 1000 daha veremezmiydi sony taksaydınız?? ben 1500 bile verirdim şahsen. şu anda 2009 focus teybi sipariş ettim geliyo. uymuyor dediniz ama uyucak :good1: bi kere çerçeveleri aynı. bi mesaj daha göndericem o iyi olucak.

özellikle bunlarıda birazını bilerek aldığım aracımdan; bel ağrım, arka kelebek camım, sol sürgülü kapımdaki geçmeyen gacırtı, çok ucuza kaçılmış bagaj örtüsünün takırtısı dışında memnunum. verdiğim paraya değer. bu mp3 meselesini bence biri araştırıp öle cevap vermeli millet çatır çatır takıyo. neyse kelebek camların iptali konusunda ciddi bi şekilde yardım istiyorum. o camların kayar kapılardaki gibi sabit olması en sağlıklısı bana göre. bu arada aracın yol tutuşu aerodinamiği ve yakıt tüketimini azaltmak için; ön kapının bitimi ile başlangıç noktası arasında ki açının 15 derece daha alçaltılmasını tavsşye ederim. bu sayede ön cama habire sinek yapışmaz silecekler bile almıyo :) artı aracın rüzgar direncide oldukça azalır büyük ihtimalle bu sölediğimde çizilmiş şeylerdir ama VW caddy den öne geçebilmenizin tek yolu 3 mesajımda saydığım noktaların iyileştirimlesi, güç ve motor konusunda ford sağlamlığı malumumuzdur. hakaret almayın objektif olalım bende para saydım boncuk değil.

bu mesajın aynını ford otosana da çektim. bakalım bana ne diyecekler. sorunlarım arabadan yana sadece bunlar. çok mühim değil ama objektif olmak lazım. lütfen ticari araçtan onu bunu beklememek lazım demeyin. ne dir yani bi koltuğu 20 cm uzun yapmak, nedir bi mp3 çalar koymak. nedir kelebek iptali... onun yerine yeni cango daki gibi otomatik cam koymak ve en son nedir arkada makası iptal edip çok sağlam bi amortisör sistemi koyup (sadece binek alanlar için) makasları iptal etmek kim bunların hepsi için 2000 lira fazla vermez ki ???? ben verirdim.

saygılar

Yorum bağlantısı
Guest Fevzi G
(düzenlendi)

2006 da sıfır aldığımda iki kapıda tıkırtı geçmiyordu.izmir servis aydın servis manisa servis derken en sonunda denizli servisde çözdüler.kapıların arabanın gövdesine geçen yerlerindeki parçaları değiştirdiler ve sorun kalmadı. kelebek camlardan hiç şikayetim olmadı çünkü hiç açmadım. aldığım gibi duruyor. koltuğa gelirsek 180 cm boyum var ama bugüne kadar hiç bel ağrısı çekmedim yazın üşütmüş olmayasınız (sadece tahmin) üstelik ayrıyeten bel desteği olan bir koltuk değil mi.

benim bu aracım almamın en büyük sebebi aynı özellikte bir otomobil (1.8 dizel,klimalı,absli,çift hava yastıklı vb.)40 milyarı bulması idi 2006 fiyatları ile. bu bana ucuz geldi. şimdiki tek sorunum ise bütün otomobiller oyuncak gibi gelmesi.

geçen gün skoda octavia ile kısa bir yolculuk yaptım. oturduğum yerde rahatsız oldum. sanki çocuk rabasında gidiyor gibiydim içim sıkıldı.

connect tarzı araçlar alışkanlık yapıyor haberiniz olsun.

tarihinde Fevzi G tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Guest O?uz K
(düzenlendi)

Şükret hocam 2008 combo aldık 1 yaşını doldurduğu ay alttan su aldı araba

kelebekler aynı sesten başka işe yaramıyor.

maalesef cd çalar

nasıl akıl ettilerse iğrenç bir manevrası var park yerinden transitle 2 manevrada çıkıyorsan bunla 4 manevra!

ön camlar sıcak vurunca ses yapıyor bazen açılıp kapanmıyor.

80le giderken rüzgar alığ götürecek gibi oluyor hareket halindeyken camları açmıyoruz sesten durulmaz hale geliyor.

koltuklar çok alçakta keşke connectteki gibi olsa

tarihinde O?uz K tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Şükret hocam 2008 combo aldık 1 yaşını doldurduğu ay alttan su aldı araba

kelebekler aynı sesten başka işe yaramıyor.

maalesef cd çalar

nasıl akıl ettilerse iğrenç bir manevrası var park yerinden transitle 2 manevrada çıkıyorsan bunla 4 manevra!

ön camlar sıcak vurunca ses yapıyor bazen açılıp kapanmıyor.

80le giderken rüzgar alığ götürecek gibi oluyor hareket halindeyken camları açmıyoruz sesten durulmaz hale geliyor.

koltuklar çok alçakta keşke connectteki gibi olsa

dikkat hocam ben koltuk alçak olsun demiyorum sadece biraz daha baldır desteği olsun dedim. ve çok sert olduğundan bahsediyorum. bel ağrım tamamen koltuktan bi türlü ısınamadım alışlamadım. belki sedan araç kullanmanın verdiği bi zaaftır ama bilemiyorum bana kalırsa ön koltuklar tükseklik sorundeil ama sertlik ve çok az olan baldır desteği benim için çok büyük bi sorun. ben bi kaç döşemeciyle görüşcem onlar belki bişeyler ekleyebilirler.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Şenol Yılmaz
Daha öncede iletişim kurduğum üzere; ford turneo connect delüxe 2009 aracımı yaklaşık 12 hazirandan beri kullanıyorum. kullanmaya başladığım 2. günden sonra değişmeyen bi bel ağrısı şikayetim var ve bu tamamen aracımın koltuğuna bağlı. (koltuk dediysem komik ticari aracı lüks paket koyup binek diye satabiliyorsunuz ama taş yığını gibi koltuğunu değiştrmek mi aklınıza gelmedi?) ben koltuk bulduğum ilk dakikada aracın ön iki koltuğunu değiştirmeyi düşünüyorum. şöför koltuğu özellikle alt baldır desteğinin minimum 15-20 cm daha uzun olması şart. yahu bikere bahsettiğiniz gibi rahatlık dediğimiz olay otoban haricinde sıfıra okadar yakınki. 28000 tl ye değdimi diye düşünüyorum. koltuk yükseklik ayarları ise çok hızlı yapılmış olucakki hiç esprisi yok. istenilen açıda koltuğa eğim verilmiyor. önünü indirdiğinizde baldır desteği olmadığı için düşme tehlikesi yaşıyorsunuz hatta geriniz biraz kayıyor düşme noktası az kalıyor ikide bi kendinizi düzeltmeniz gerekiyor. bi mesaj daha gelicek devamı

öncekinin devamı; bana en acayip gelen şeyse elinizde fazla kaldığı içinmi o kelebek camları yük bölümüne taktınız? 1.si o kelebekleri açmak için kim bagaja geçip elini uzatıp açıcak? klimalı aracada açsa ne işe yarar?2.si taşıma ve seyahat sırasında bu camların ne gibi fonsyonu vardır? bence gacır gucur etmekten başka bir işlevi yok. yani mantıklı olalım arkadaki yolcuların bile oraya uzanıp o camı açmasının da imkanı yok mantığı da yok. ve sürekli tüm connectlerde kronik gıcırdama yapan bi bölüm. buyrun fordclub.tr yi bi inceleyin... mp3 çaların olmaması çok kötü bir durum. ne yani araç kullanırken cd değiştrmek çokmu sağlıklı yoksa 28 veren 1000 daha veremezmiydi sony taksaydınız?? ben 1500 bile verirdim şahsen. şu anda 2009 focus teybi sipariş ettim geliyo. uymuyor dediniz ama uyucak :) bi kere çerçeveleri aynı. bi mesaj daha göndericem o iyi olucak.

özellikle bunlarıda birazını bilerek aldığım aracımdan; bel ağrım, arka kelebek camım, sol sürgülü kapımdaki geçmeyen gacırtı, çok ucuza kaçılmış bagaj örtüsünün takırtısı dışında memnunum. verdiğim paraya değer. bu mp3 meselesini bence biri araştırıp öle cevap vermeli millet çatır çatır takıyo. neyse kelebek camların iptali konusunda ciddi bi şekilde yardım istiyorum. o camların kayar kapılardaki gibi sabit olması en sağlıklısı bana göre. bu arada aracın yol tutuşu aerodinamiği ve yakıt tüketimini azaltmak için; ön kapının bitimi ile başlangıç noktası arasında ki açının 15 derece daha alçaltılmasını tavsşye ederim. bu sayede ön cama habire sinek yapışmaz silecekler bile almıyo :ohooh: artı aracın rüzgar direncide oldukça azalır büyük ihtimalle bu sölediğimde çizilmiş şeylerdir ama VW caddy den öne geçebilmenizin tek yolu 3 mesajımda saydığım noktaların iyileştirimlesi, güç ve motor konusunda ford sağlamlığı malumumuzdur. hakaret almayın objektif olalım bende para saydım boncuk değil.

bu mesajın aynını ford otosana da çektim. bakalım bana ne diyecekler. sorunlarım arabadan yana sadece bunlar. çok mühim değil ama objektif olmak lazım. lütfen ticari araçtan onu bunu beklememek lazım demeyin. ne dir yani bi koltuğu 20 cm uzun yapmak, nedir bi mp3 çalar koymak. nedir kelebek iptali... onun yerine yeni cango daki gibi otomatik cam koymak ve en son nedir arkada makası iptal edip çok sağlam bi amortisör sistemi koyup (sadece binek alanlar için) makasları iptal etmek kim bunların hepsi için 2000 lira fazla vermez ki ???? ben verirdim.

saygılar

merhaba;

bu saydıklarından sanırım herkes şikayetçi ama şöyle bir durum var. millet connecti öyle bir benimsemişki toz kondurmuyor. yani tamam doğru bu problemlerin giderilmesi lazım diyeceğine tam tersi problemi yazanı susuturmaya çalışıyor. işin acı tarafı bunu fordun servisi de yapıyor. sanki connect bedavaya yakın fiyatı var ve herşeyiyle mükemmel geliştirilmeyede ihtiyacı yok. işte ford'da bu nedenle aynı tofaş gibi Yıllaaaarr boyu aynı aracı üretip veriyor bize. çünkü biz istemeyi bilmiyoruz. hata söylemiyoruz. sen bilirsin abi iyisini de doğrusunu da sen yaparsın diyoruz. Ford'da umrunda sanki niye değişsinki hazır sistem satıyor bize. yoksa bu söyledikleriniz makul tepkilerle dile getirildiğinde bizim sevgili ford sevdalısı arkadaşlarımız madem beğenmiyon almasaydın kardeşim diyeceğine makul desteklerini verseler bu araç şu an bu kadar düşükünü varken daha koforlu ve gerçekten sınıfının en mükemmeli olurdu. Gelde anlat millete.

Bu arada madem açılır bir cam yapcaklar bu hakkı bari arka koltukdaki yolcuya verselerdi. arkada oturan yolcu bgajdaki çuvaldan daha mı değersiz. klima var ama yaşlısı var rahatsız olanı var hem serin havası var insan yanındaki camı açamaması ne kadar mantıksız değilmi?

Yorum bağlantısı
Fatih Demir
merhaba;

bu saydıklarından sanırım herkes şikayetçi ama şöyle bir durum var. millet connecti öyle bir benimsemişki toz kondurmuyor. yani tamam doğru bu problemlerin giderilmesi lazım diyeceğine tam tersi problemi yazanı susuturmaya çalışıyor. işin acı tarafı bunu fordun servisi de yapıyor. sanki connect bedavaya yakın fiyatı var ve herşeyiyle mükemmel geliştirilmeyede ihtiyacı yok. işte ford'da bu nedenle aynı tofaş gibi Yıllaaaarr boyu aynı aracı üretip veriyor bize. çünkü biz istemeyi bilmiyoruz. hata söylemiyoruz. sen bilirsin abi iyisini de doğrusunu da sen yaparsın diyoruz. Ford'da umrunda sanki niye değişsinki hazır sistem satıyor bize. yoksa bu söyledikleriniz makul tepkilerle dile getirildiğinde bizim sevgili ford sevdalısı arkadaşlarımız madem beğenmiyon almasaydın kardeşim diyeceğine makul desteklerini verseler bu araç şu an bu kadar düşükünü varken daha koforlu ve gerçekten sınıfının en mükemmeli olurdu. Gelde anlat millete.

Bu arada madem açılır bir cam yapcaklar bu hakkı bari arka koltukdaki yolcuya verselerdi. arkada oturan yolcu bgajdaki çuvaldan daha mı değersiz. klima var ama yaşlısı var rahatsız olanı var hem serin havası var insan yanındaki camı açamaması ne kadar mantıksız değilmi?

+ 10000000000

Yorum bağlantısı
Uğur Aksoy

çok yazıldı çizildi,ford connect hafif sınıf ticari araçtır,ruhsatta üstelik kapalı kasa kamyonet diye geçer,connect fantiği değilim ve değiliz,paramızın alacağı yedek parçası en hesaplı ticari amaçla kullanmak ve arasıra seyahatlerimizde kullanmak amacı ile tasarlanmıştır,süspansiyon sistemi tamamen yük taşıma amacına uygun şekilde dizayn edilip ,konforu fazla aramamak gerekir.

ford otosan bile belki türk halkının connecti normal binek amaçla kullanılacağını düşünmedi.

o formatlarda bir aracın yumuşak süspansiyon ile üretilmiş olması aracın rijitliğini bozar ,yol tutuşu bile kötü olur.

sürekli yakıt konusunda çok harcadığını söyleyen arkadaşlarda lütfen 1.8 litre olup diesel 1,6 tonluk diğer kamyonet sınıfı araçlarla kıyas etmesini salık veririm.

bu ebatlarda bir araçta konfor ve mükemmeliyet arayan arkadaşlar connectin üzerine belki 10 bin belki 20 bin tl daha ilave ederek renault seineic volkswagen touran alabilirler.

otosan fordun savunucusu değilim hatta koç ürünlerine karşı antipatim var ama ticari araçta bu fiyata bu kalitede bu yedek parça fiyatında başka araç yok.

Yorum bağlantısı
Aytaç Akyel

arkadaşlar bende connect kullandım şimdi yeni fiat emotıon aldım sıfırını 25.250 tl aradım hemen hemen herşey var tek kusuru öndeki konsol malzemesinin biraz kalitesiz oluşu ama bu fiyata direksiyondan kumandalı mp-3 çalar 16 inç çelik cantarka park sensörü 4 hava yastığı tavan barları elektrikli ısıtmalı dikiz aynaları yolcu airbagi iptal hız uyarı sinyalı ayarlanabilir ön farlar yol bilgisayarı ve daha bir çok şey yakıt araç daha 580 km de ve 90 (37 litre)ytl lik mazot yaktı çoğu şehir içi biraz da devirli(2500-3500 aralığı)kullanarak.ikinci el bir araç alacakdım ama arkadaşlar inanılmaz fiyatlar isteyince gidip bunu aldım ha başka bir handikabıda panelvan statüsünde vergi vermem yıllık toplam 628 tl şimdilik fiyatına göre iyi gibi görünüyor inşallah ilerde pişman olmam 10000 bakımı yetkili servisde 140 tl tutuyor ortalama

Yorum bağlantısı
Özgür Arslan

Şükrü bey , Focus Teypinin uyup uymaması ve maliyeti hk.da bilgi

verirseniz sevinirim , bende çok şikayetçiyim şu an ki connect teypinden..

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Bizimiçin Savaş

aracın içine giriniz. kumandadan iki kere kapama düğmesine basınız. daha sonra anahtarı sokup arabayı çalıştırmayı deneyiniz. arabın nasıl öttüğünü göreceksiniz. kapıya başka bir connect anahtarı sokup açmayı deneyiniz yine öttüğünü göreceksiniz. alarm dedikleri bu ise tabi :)

ikincisi 2010 connecti aldığımda araç 15 km de iken 160 yaptım. araç şu anda 2300 km de 170-180 yapıyorum tabi kısa aralıklarla bu hız maksat motor alışsın.

Yorum bağlantısı
Naci Özkan
Daha öncede iletişim kurduğum üzere; ford turneo connect delüxe 2009 aracımı yaklaşık 12 hazirandan beri kullanıyorum. kullanmaya başladığım 2. günden sonra değişmeyen bi bel ağrısı şikayetim var ve bu tamamen aracımın koltuğuna bağlı. (koltuk dediysem komik ticari aracı lüks paket koyup binek diye satabiliyorsunuz ama taş yığını gibi koltuğunu değiştrmek mi aklınıza gelmedi?) ben koltuk bulduğum ilk dakikada aracın ön iki koltuğunu değiştirmeyi düşünüyorum. şöför koltuğu özellikle alt baldır desteğinin minimum 15-20 cm daha uzun olması şart. yahu bikere bahsettiğiniz gibi rahatlık dediğimiz olay otoban haricinde sıfıra okadar yakınki. 28000 tl ye değdimi diye düşünüyorum. koltuk yükseklik ayarları ise çok hızlı yapılmış olucakki hiç esprisi yok. istenilen açıda koltuğa eğim verilmiyor. önünü indirdiğinizde baldır desteği olmadığı için düşme tehlikesi yaşıyorsunuz hatta geriniz biraz kayıyor düşme noktası az kalıyor ikide bi kendinizi düzeltmeniz gerekiyor. bi mesaj daha gelicek devamı

öncekinin devamı; bana en acayip gelen şeyse elinizde fazla kaldığı içinmi o kelebek camları yük bölümüne taktınız? 1.si o kelebekleri açmak için kim bagaja geçip elini uzatıp açıcak? klimalı aracada açsa ne işe yarar?2.si taşıma ve seyahat sırasında bu camların ne gibi fonsyonu vardır? bence gacır gucur etmekten başka bir işlevi yok. yani mantıklı olalım arkadaki yolcuların bile oraya uzanıp o camı açmasının da imkanı yok mantığı da yok. ve sürekli tüm connectlerde kronik gıcırdama yapan bi bölüm. buyrun fordclub.tr yi bi inceleyin... mp3 çaların olmaması çok kötü bir durum. ne yani araç kullanırken cd değiştrmek çokmu sağlıklı yoksa 28 veren 1000 daha veremezmiydi sony taksaydınız?? ben 1500 bile verirdim şahsen. şu anda 2009 focus teybi sipariş ettim geliyo. uymuyor dediniz ama uyucak :lol2: bi kere çerçeveleri aynı. bi mesaj daha göndericem o iyi olucak.

özellikle bunlarıda birazını bilerek aldığım aracımdan; bel ağrım, arka kelebek camım, sol sürgülü kapımdaki geçmeyen gacırtı, çok ucuza kaçılmış bagaj örtüsünün takırtısı dışında memnunum. verdiğim paraya değer. bu mp3 meselesini bence biri araştırıp öle cevap vermeli millet çatır çatır takıyo. neyse kelebek camların iptali konusunda ciddi bi şekilde yardım istiyorum. o camların kayar kapılardaki gibi sabit olması en sağlıklısı bana göre. bu arada aracın yol tutuşu aerodinamiği ve yakıt tüketimini azaltmak için; ön kapının bitimi ile başlangıç noktası arasında ki açının 15 derece daha alçaltılmasını tavsşye ederim. bu sayede ön cama habire sinek yapışmaz silecekler bile almıyo :) artı aracın rüzgar direncide oldukça azalır büyük ihtimalle bu sölediğimde çizilmiş şeylerdir ama VW caddy den öne geçebilmenizin tek yolu 3 mesajımda saydığım noktaların iyileştirimlesi, güç ve motor konusunda ford sağlamlığı malumumuzdur. hakaret almayın objektif olalım bende para saydım boncuk değil.

bu mesajın aynını ford otosana da çektim. bakalım bana ne diyecekler. sorunlarım arabadan yana sadece bunlar. çok mühim değil ama objektif olmak lazım. lütfen ticari araçtan onu bunu beklememek lazım demeyin. ne dir yani bi koltuğu 20 cm uzun yapmak, nedir bi mp3 çalar koymak. nedir kelebek iptali... onun yerine yeni cango daki gibi otomatik cam koymak ve en son nedir arkada makası iptal edip çok sağlam bi amortisör sistemi koyup (sadece binek alanlar için) makasları iptal etmek kim bunların hepsi için 2000 lira fazla vermez ki ???? ben verirdim.

saygılar

+10000

Yorum bağlantısı
Volkan Aydogdu

Arka kelebek camlar gerçekten çok saçma ve hiç kullanışlı değiller bu konuda sonuna kadar haklıyız...

Zaten kullanışlı değil kullanmaya kalksak diyelim ki arka camları açtık inerken sürgülü kapılar cama çarpıyor bu nasıl bi tasarlama hatasıdır...Yazık 28-30 bin TL az para değil...Ayrıca ilk serisi ni kullanmıyoruz hala mı göremediler bu tarz hataları 2003-2010 arasında aracı ne kadar geliştirmişler...gerek Mekanik gerek Konfor açısından...Bugün keyfine biraz daha düşkün olanlar 3-5 fazla verip Caddy alıyor...Caddy nin de connectle kıyaslanmasında ki en önemli sebep bu tarz ince şeylere dikkat edilmesi...Connectteki süspansiyon sistemi nedir ya...

Şükrü Baştürk ;

Koltuk o kadar da sert değil :bomb: 185 cm boy var bugüne kadar bir çok sedan araç kullandım fakat connectin koltuğu da rahat sayılır...En son 560 km kadar 2 kere mola verip istanbula gittiğimde bile hiç bi ağrım olmadı...Sürekli kullanıyorum koltukdan yana bi sorunum yok...Belki alışma döneminde olduğunuz içindir...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...