Ömer Aşçıbaşı 27 Temmuz 2009 Paylaş 27 Temmuz 2009 Focus'larda lpg de belli km den sonra yüksek ısı oluşması sonucu siboplarda sorun oluşturduğu yüksek ısıya maruz kaldığından dolayı tam açılma ve kapanmayı yapmadığı için ilk önce rölantide bozulmalar ve daha sonra marş almamalar baş gösteriyor ve bu ilerledikçe sibopların tam yerine oturma işlemini sağlayamadığı için oluşan yüksek ısıyı aktaramadığı için yanması ve büyük maliyetler oluşturuyor olması bu konuda bilgisi olanlar varsa paylaşalım Yorum bağlantısı
Sezgin Geridönmez 27 Temmuz 2009 Paylaş 27 Temmuz 2009 Lpg yanma sonucunda benzinden daha fazla ıs enerjisi üretiyor sanırım. Bu durumda bahsettiğiniz durum mantıklı olabilir. Diğer araçlar içinde aynı durum söz konusudur o halde. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 27 Temmuz 2009 Paylaş 27 Temmuz 2009 Sanırım subaplardan bahsediyorsunuz.Ancak bahsettiğiniz şey focusa özgü bir durum değil ki.Eğer böyle bir oluşum varsa tüm LPG kullanan araçlarda vardır. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Temmuz 2009 Paylaş 27 Temmuz 2009 Sistem düzgün ise bir şey olmaz.. Bakınız, sorunuz; taksiciler... Yorum bağlantısı
Ömer Aşçıbaşı 27 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 27 Temmuz 2009 Sistem düzgün ise bir şey olmaz.. Bakınız, sorunuz; taksiciler... Taksicilerede danıştım sordum çalışmama ve rölantideki titremeyi onlarda benzer şeyle söyledi. onlarda kapağı revize eden kişide bu işin normal olduğunu 150.000 km kadar gittiğini söyledi ama focuslardaki özellik kapağın daha hassas olmasından kaynaklanıyor olması benim öğrenmek istediğim bunun önüne nasıl geçilir sibop ları koruyucu katkı maddesi varmı tabi şuda bir gerçek bazı lpg firmaları koruyucu madde öneriyor ama 10.000 kmd bir fiyatı 60 70 lira civarında 10 bakımda kullansan zaten sibop revize masrafıı tutuyor 20 30 bin km de sibop ayarı yaptırsak acaba bu işin önüne geçmek mümkünmü bilgi birikimi olanlar söylesin paylaşalım Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 27 Temmuz 2009 Paylaş 27 Temmuz 2009 Fakir karışımda kullanmayın yeter... Yorum bağlantısı
Tuna Aksu 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 Focus'larda lpg de belli km den sonra yüksek ısı oluşması sonucu siboplarda sorun oluşturduğu yüksek ısıya maruz kaldığından dolayı tam açılma ve kapanmayı yapmadığı için ilk önce rölantide bozulmalar ve daha sonra marş almamalar baş gösteriyor ve bu ilerledikçe sibopların tam yerine oturma işlemini sağlayamadığı için oluşan yüksek ısıyı aktaramadığı için yanması ve büyük maliyetler oluşturuyor olması bu konuda bilgisi olanlar varsa paylaşalım benim eski palio aracım aslanlar gibi çalışıyodu hatta uçuyodu.heralde focusa birşey olmaz diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı
Recommended Posts