Serkan Beyaz 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 (düzenlendi) 99 F1'imi torpido soğutmalı yaptım, uzun yolda çok faydası oldu. 28 Temmuz 2009 tarihinde Mehmet tarafından düzenlendi Ba??rmayal?m l Yorum bağlantısı
Serkan Beyaz 28 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 28 Temmuz 2009 pardon arkadaslar buyuk harf için özür dilerim aslında yapımı cok basit ön sag kapı tarafına gıden havalandırma ızgarasının borusu torpido üstünden geçiyor borunun kenarını tam torpidoya gelecek şekilde az bir delik actım klimayı actıgımda sag taraftaki havalandırmayı kapattım ve torpidoya daha güçlü soguk hava geldi istanbuldan yola cıkarken koydugum soguk meyve suyu kutusunu karbükte ve kastamonuda soguk bir şekilde içtim afiyetle ilginize teşekkürler Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 Bence gayet güzel bir düşünce tebrik ederim.. Yorum bağlantısı
Cemal Arslan 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 güzel bir uygulama...bazı araçlarda standart olarak var Yorum bağlantısı
Eren Yavuz 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 bu durumda kışında ısıtma görevi görür torpidoyu.. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 Aslında orayı öyle bir kesmek gerek ki kapak gibi bişey olacak.Takıp çıkartılabilecek o zaman çok güzel olur işte.. Yorum bağlantısı
Murat Dere 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 bilgisayar masalarında kabloların çıkması için oyulan oyuklara takılan aç-kapa bir sistem vardır, onun gibi bir şey konup aç/kapa yapılabilir. Yorum bağlantısı
Serkan Beyaz 28 Temmuz 2009 Yazar Paylaş 28 Temmuz 2009 Nasıl uygulamayı begendinizmi ? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 o boru geçerken bi miktar soğutuyor zaten ama tam soğutmalı olmuş . resim var mı nereyi deldiniz tam olarak. bilgisayar masalarında kabloların çıkması için oyulan oyuklara takılan aç-kapa bir sistem vardır, onun gibi bir şey konup aç/kapa yapılabilir. crazy.gif abi o direk kesmek olur sanırım serkan bey delik yapmış Yorum bağlantısı
Cemil Çınar 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 Çok iyi güle güle kullanın. Resim filan da verirseniz daha aydınlatıcı olur Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 bilgisayar masalarında kabloların çıkması için oyulan oyuklara takılan aç-kapa bir sistem vardır, onun gibi bir şey konup aç/kapa yapılabilir. İşte abi aynen böyle bir kapak olacak istediğin zaman açıp kapayacaksın en güzeli bu olurdu.. Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay 28 Temmuz 2009 Paylaş 28 Temmuz 2009 O bilgisayar masası kapağı benzeri şey benim arabada torpidoda var. Sağa sola çevirince hava akışını kontrol ediyorsunuz. Peugeot yedek parçacılarda vardır ve çok pahalı bir şey olduğunu da sanmıyorum. Yorum bağlantısı
Özgür Aybey 24 Kasım 2009 Paylaş 24 Kasım 2009 bu gün bende yaptım daha önce de düşünmüştüm ama hiç bakmamıştım torpidonun içine 1lt lik meyve suyu kutusunun ağız ve kapağını 3 tane vidayla boruya tutturup ortasını da kestim çok ince bir plastik saten meyve bıçağı kesiyor,kapatmak istediğinde kapağını takıyorsun beklediğimden güzel oldu resim ekleyeceğim Yorum bağlantısı
Özgür Aybey 29 Kasım 2009 Paylaş 29 Kasım 2009 çok iyi olduğu söylenemez ama idare eder torpidonun ısı kaybetmemesi için izolasyon yapmayı düşünüyorum Yorum bağlantısı
Murat Uludağ 29 Aralık 2009 Paylaş 29 Aralık 2009 süper bi buluş teşekkürler paylaştığın için. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 30 Aralık 2009 Paylaş 30 Aralık 2009 Bence de gayet güzel olmuş ama 1 tane yeterli olur mu bilemiyorum? Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 23 Mart 2010 Paylaş 23 Mart 2010 benim de aklımda vardı böyle birşey de aparat arıyordum meyve suyu kapağına vida atabildiniz mi? hani o kadar büyük müdür diye aklıma takıldı. Yorum bağlantısı
Özgür Aybey 24 Nisan 2010 Paylaş 24 Nisan 2010 benim de aklımda vardı böyle birşey de aparat arıyordum meyve suyu kapağına vida atabildiniz mi? hani o kadar büyük müdür diye aklıma takıldı. evet atabildim hatta ben 3 tane vida attım iptal etmek için kapağını kapatıyorsunuz o kadar,ama araya çift taraflı bant yapıştırdım ki uzun vadede bir sorunla karşılaşmayayım diye Yorum bağlantısı
Arda Akbay 24 Nisan 2010 Paylaş 24 Nisan 2010 Bir tane ford club kitapçığı çıkarmak lazım içinde arabam bölümünde olduğu gibi araçların ilk halleri-son halleri ve bu soğutmalı torpido gibi icatları içermeli... Yorum bağlantısı
Recommended Posts