İçeriğe Yönlendir

Torpido Soğutma


Serkan Beyaz

Recommended Posts

Serkan Beyaz
(düzenlendi)

99 F1'imi torpido soğutmalı yaptım, uzun yolda çok faydası oldu.

tarihinde Mehmet tarafından düzenlendi
Ba??rmayal?m l
Yorum bağlantısı
Serkan Beyaz

pardon arkadaslar buyuk harf için özür dilerim

aslında yapımı cok basit ön sag kapı tarafına gıden havalandırma ızgarasının borusu torpido üstünden geçiyor borunun kenarını tam torpidoya gelecek şekilde az bir delik actım klimayı actıgımda sag taraftaki havalandırmayı kapattım ve torpidoya daha güçlü soguk hava geldi istanbuldan yola cıkarken koydugum soguk meyve suyu kutusunu karbükte ve kastamonuda soguk bir şekilde içtim afiyetle ilginize teşekkürler

Yorum bağlantısı
Eren Yavuz

bu durumda kışında ısıtma görevi görür torpidoyu..

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Aslında orayı öyle bir kesmek gerek ki kapak gibi bişey olacak.Takıp çıkartılabilecek o zaman çok güzel olur işte..

Yorum bağlantısı
Murat Dere

bilgisayar masalarında kabloların çıkması için oyulan oyuklara takılan aç-kapa bir sistem vardır, onun gibi bir şey konup aç/kapa yapılabilir. :)

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

o boru geçerken bi miktar soğutuyor zaten ama tam soğutmalı olmuş . resim var mı nereyi deldiniz tam olarak.

bilgisayar masalarında kabloların çıkması için oyulan oyuklara takılan aç-kapa bir sistem vardır, onun gibi bir şey konup aç/kapa yapılabilir. crazy.gif

abi o direk kesmek olur sanırım serkan bey delik yapmış :)

Yorum bağlantısı
Cemil Çınar

Çok iyi güle güle kullanın.

Resim filan da verirseniz daha aydınlatıcı olur

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran
bilgisayar masalarında kabloların çıkması için oyulan oyuklara takılan aç-kapa bir sistem vardır, onun gibi bir şey konup aç/kapa yapılabilir. :p

İşte abi aynen böyle bir kapak olacak istediğin zaman açıp kapayacaksın en güzeli bu olurdu..

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay

O bilgisayar masası kapağı benzeri şey benim arabada torpidoda var. Sağa sola çevirince hava akışını kontrol ediyorsunuz.

Peugeot yedek parçacılarda vardır ve çok pahalı bir şey olduğunu da sanmıyorum.

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Özgür Aybey

bu gün bende yaptım daha önce de düşünmüştüm ama hiç bakmamıştım torpidonun içine 1lt lik meyve suyu kutusunun ağız ve kapağını 3 tane vidayla boruya tutturup ortasını da kestim çok ince bir plastik saten meyve bıçağı kesiyor,kapatmak istediğinde kapağını takıyorsun

beklediğimden güzel oldu resim ekleyeceğim

Yorum bağlantısı
Özgür Aybey

çok iyi olduğu söylenemez ama idare eder

torpidonun ısı kaybetmemesi için izolasyon yapmayı düşünüyorum

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
  • 2 ay sonra...
Köksal Yılmaz

benim de aklımda vardı böyle birşey de aparat arıyordum :D meyve suyu kapağına vida atabildiniz mi? hani o kadar büyük müdür diye aklıma takıldı.

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Özgür Aybey
benim de aklımda vardı böyle birşey de aparat arıyordum :) meyve suyu kapağına vida atabildiniz mi? hani o kadar büyük müdür diye aklıma takıldı.

evet atabildim hatta ben 3 tane vida attım iptal etmek için kapağını kapatıyorsunuz o kadar,ama araya çift taraflı bant yapıştırdım ki uzun vadede bir sorunla karşılaşmayayım diye

Yorum bağlantısı
Arda Akbay

Bir tane ford club kitapçığı çıkarmak lazım içinde arabam bölümünde olduğu gibi araçların ilk halleri-son halleri ve bu soğutmalı torpido gibi icatları içermeli...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...