Gökhan Bora Yıldız 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 aracım benzinli çalıştırdığım zaman lpgy geçiyor geçiş süresi 5-6 sn havalarmalum soğumaya başladı ve soğukken 1 dk yı buluyor bu sizce normal mıdır kışın daha mı geç geçecek yani... Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 Herşey normal merak etmeyin; belli bir ısıya gelmeden lpg ye geçiş olmaz.. Yorum bağlantısı
Gökhan Bora Yıldız 11 Eylül 2009 Yazar Paylaş 11 Eylül 2009 Herşey normal merak etmeyin; belli bir ısıya gelmeden lpg ye geçiş olmaz.. normal ama,ilk çalıştırmda geçiş süresi 1 dk civarında iken ısınmışken yada 15-20 dk sonra çalıştırdığımda hemen geçiyor onu soruyorum neden ısınınca sırayı beklemiyor hemen geçiyor .... Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 normal ama,ilk çalıştırmda geçiş süresi 1 dk civarında iken ısınmışken yada 15-20 dk sonra çalıştırdığımda hemen geçiyor onu soruyorum neden ısınınca sırayı beklemiyor hemen geçiyor .... Geçiş için belli bir ısı değeri vardır örneğin 40 derece.. siz motoru çalıştırdığınızda motor 40 dereceye gelene kadar geçiş olmaz ; ama motor sıcak ise ( 40 derece üstü) hemen lpg ye geçer.. Yorum bağlantısı
Gökhan Bora Yıldız 11 Eylül 2009 Yazar Paylaş 11 Eylül 2009 Geçiş motor sıcaklığına göre olmaktadır. Araç ilk çalıştığında derece düşüktür. Araç belli bir süre çalıştırıldıktan sonra motor sıcaklığı zaten bu geçiş derecesinin çok üstünde olacaktır.Normal. hrehangi bir sorun yok ozaman gönül rahatlığı ile devam edebilirim yani,teşekkürler ozman Yorum bağlantısı
Serkan Toker 11 Eylül 2009 Paylaş 11 Eylül 2009 gpg ne? Başlık hatalıydı, düzelttim. Sağolun.... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Hiç bir sıkıntı yok..Aynen devam. :lol2: Yorum bağlantısı
Yakup Başaran 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Benim araba LPG ye 40 derecede geçiyor. Servise gittiğimde sordum düşüremezmiyiz diye. Minimum değerin 40 olduğunu söylediler. Sonra bilgisayarda baktım, hakketen 40 dereceymiş minimum. İstersen artıralım dediler, kalsın dedim. (LPG kit landi markadır) Yorum bağlantısı
Yakup Başaran 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Benzinde çalışmasının bir avantajı varmıdırki. bence direk LPG de çalışsın. Eski brodwayimde öyleydi. Yıllarca benzin nedir bilmedi garibim. Yorum bağlantısı
Engin Ünal 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Motor ısınana kadar yağlama özelliği de bulunan benzinlinin kullanılması avantajdır. Benzin motorun neresini yağlıyor acaba ? Yorum bağlantısı
Yakup Başaran 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Çok ciddi teknik bilgi sahibi olmamakla birlikte, silindirlerin içini yağladığını tahmin ediyorum. Bir şehir efsanesi. Yakıt olsa olsa kurum bırakır silindirlerde. Yorum bağlantısı
Yakup Başaran 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 O zaman bu kadar para verip sıralı taktırmamızın bir esprisi yok aslında. Öyle demiyorum elbette. Vardır bir esprisi. Sırf başlangıçta benzinle çalışıp silindirleri yağlasın diye sıralı taktırıyorsak eğer, ne gerek var. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 ben şunu duydum. lpg nin yanması sonucu daha fazla ısı çıkıyor ki derler lpgde conta yaktı felan bilgim sınırlı. şu olabilir mi benzin yağlamıyorda yağın özelliğini yitirmesini engelliyor olabilir mi? yada lpg daha fazla ısı veriyorsa yağ kaybına sebep olabilir mi? birde lpg li araçlar için po yağ çıkarmış geçen gördüm. farkı ne? Yorum bağlantısı
Yakup Başaran 12 Eylül 2009 Paylaş 12 Eylül 2009 Alıntıdır; . Sıralı sistem lpg dönüşüm cihazları imalatçılarının bu sektörde gelmiş olduğu en son teknoloji noktasıdır. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 16 Eylül 2009 Paylaş 16 Eylül 2009 Sıralı sistemin öncelikle benzin ile çalışmasının en büyük avantajı kış aylarında aracın daha kolay çalışmasıdır.Eski sistemlerde kışın çalışmama sorunu oluyordu.O yüzden benzinde bırakıp benzinde çalıştırıyolardı.Bildiğiniz gibi LPG belli bir sıcaklıktan sonra gaz haline geçiyor.Soğuk olan LPG de çalışma güçlüğü yaratıyor.Sıralının başkada bir faydası yok. Yorum bağlantısı
Recommended Posts