İçeriğe Yönlendir

Ford Genel Merkezine nasıl ulaşırız?


Orhan Ünsal

Recommended Posts

Orhan Ünsal

Arkadaşlar ben aracımla ilgili helledemedigim bir konuyu avrupadaki ford genel merkezine mail ile iletmek istiyorum.

türkiyedeki problemleride çözebilecek/yardımcı olacak bir merkez varmı.

Bulabildigim kadarı ile ilgilterede bir merkez var ama dogrumu yanlış mı anlayamadım.

fiatın merkezi italyada sanırım ama ford için nereye hangi adrese mail atmalıyız??

ilgili bir konu bulamadım ve genel bir konu olacagını düşündügüm için konuyu buraya açtım umarım yanlış olmamıştır.

yardımlarınızı bekliyorum?

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Bence Türkiyede ki merkez çözsün derler.Yani burayı bırakıpta oraya mail atmak bence bir sonuç vermez.Ha şu olabilir burada yapılan işleri yazışmaları ortaya koyarsınız sorun hala çözülmemiştir belki ozaman devreye girerler.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Henry Ford un torunlarına bile ulaşsanız, vercekleri tek cevap: Ford Otomotiv Türkiye ile görüşeceksiniz olacaktır. Kurumsal çalışma gereği her ülkede satılan araçlardan o ülke birimi sorumlu-yetkili. Mesela Londra da Connect kullanan biri de, siz ürettiniz diye Gölcük ile sorun çözümüne gidemez. Ayrıca satış-üretim anlaşmaları da bu yönde. Garanti giderleri de vs....

Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal
Bence Türkiyede ki merkez çözsün derler.Yani burayı bırakıpta oraya mail atmak bence bir sonuç vermez.Ha şu olabilir burada yapılan işleri yazışmaları ortaya koyarsınız sorun hala çözülmemiştir belki ozaman devreye girerler.

Türkiyede işimi halledemedim. aracım garanti dışında oldugundan hiçbir yardımda bulunamayacaklarını söylediler.

Proglem ney.halledilemeyen.merak ettim. :)

problem krank keçesi ile başlayan bir yag kaçırma problemi. geldik gittik bir türlü hallolmadı. sonuçta çözüm için ford direkt hattını da aradım ve geri dönüşleri bana yardım edemeyecekleri yönünde idi. bende konuyu avrupadaki merkeze yazacagım.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Garanti süresi dolduktan sonraki tamirat işlemlerinde, aracın km si, bakım geçmişi ve iletişimde olunan servis personeli büyük önem kazanır. Direkt olarak Ford iletişim hattına yapılan başvurulardan olumlu sonuç alınmasına pek rastlanmaz.

Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal
Garanti süresi dolduktan sonraki tamirat işlemlerinde, aracın km si, bakım geçmişi ve iletişimde olunan servis personeli büyük önem kazanır. Direkt olarak Ford iletişim hattına yapılan başvurulardan olumlu sonuç alınmasına pek rastlanmaz.

aracım şu an 27000km de. ancak yag kaçırmaya başladıgında 17000 km de idi. ve tüm bakımları yetkili serviste yapılmış.

servis personeli saolsunlar çok yardımcı oldular. ancak ben mobilya sektöründe oldugumdan ford iletişim hattından daha olumlu sonuş alacagımı düşünmüştüm. yani aracın arkasında durulur diye düşünmüşütm. ancak bırakın arkasında durmayı indirim de dahi bulunmadılar bu sefer.

Yorum bağlantısı
Hakan Baha

Tabi ki Türkiye merkeziyle irtibat kurmanız lazım ancak benden tavsiye bu tür işlerde her zaman en yetkili kim ise o kişiyi bulup onunla irtibata geçin. Müdür, genel müdür yardımcısı vb.

Ayrıca işinizle ilk olarak ilgilenmesi gereken kişiye mesela satış bölümü müdür yardımcısına mail atarken o kişinin üstü olan müdür ve genel müdür yardımcısı gibi kişileri de mesaj da CC ye koyun.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Servis personeli, aynı zamanda sihibazdır da ( gönderme değil - gerçek anlamda) , yani olamayanı oldurma - olanı oldurmama becerisine sahip olmalıdır.

Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal
Tabi ki Türkiye merkeziyle irtibat kurmanız lazım ancak benden tavsiye bu tür işlerde her zaman en yetkili kim ise o kişiyi bulup onunla irtibata geçin. Müdür, genel müdür yardımcısı vb.

Ayrıca işinizle ilk olarak ilgilenmesi gereken kişiye mesela satış bölümü müdür yardımcısına mail atarken o kişinin üstü olan müdür ve genel müdür yardımcısı gibi kişileri de mesaj da CC ye koyun.

bu kişilerin maillerini bulabilsem hemen yazarım tabiki. ama en yetkilisi kimdir, maili nedir bilemiyorum.

keşke bu konuda yardımcı olabilseniz.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Fabrika müdürü ile yemek bile yeseniz fazla işe yaramaz, servis danışmanından başlamamlı.

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Evet neticede ast-üst olayı var ve belkide en yukarılara yazmak işi kolaylaştıracağı yere daha da zorlaştıracaktır.Ben sizin yerinizde olsam şikayetvar.com a bişeyler karalardım.Neticede onlar mutlaka size dönecektir.Ozaman şikayetinizin devam ettiğini memnun kalmadığınızı yinelerseniz giderek sizi daha üst mevkiler arayacaktır.

Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal
Evet neticede ast-üst olayı var ve belkide en yukarılara yazmak işi kolaylaştıracağı yere daha da zorlaştıracaktır.Ben sizin yerinizde olsam şikayetvar.com a bişeyler karalardım.Neticede onlar mutlaka size dönecektir.Ozaman şikayetinizin devam ettiğini memnun kalmadığınızı yinelerseniz giderek sizi daha üst mevkiler arayacaktır.

Direkt fordu arayınca açıkcası internet sitesinden fayda bulamayacagımı düşündüm.

ama o da aklımda. açıkcası her yolu denemeyi düşünüyorum.

Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün

Ben aracımı Ford Garantili olarak ikinci el almıştım. Garanti kapsamında bir problemle karşılaşınca satıcıyı Ford Müşteri Hizmetlerine şikayet ettim. Sorunum çözüldü sayılır.

Daha sonra bana bu şikayetimle ilgili İngiltere Ford'dan anket formu geldi. Anket formuna yazdığım şikayetlerime oradan bir cevap gelmedi.

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Doğru anladıysam arabanın problemini çözemediler ve sizde Ford merkeze ulaşmaya çalışyorsunuz... :D

Bence sanayiye gidip iyi bir ustaya ulaşın, boşverin servisi başkası düzeltsin.... :):p

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran
Direkt fordu arayınca açıkcası internet sitesinden fayda bulamayacagımı düşündüm.

ama o da aklımda. açıkcası her yolu denemeyi düşünüyorum.

Bence deneyin..Çünkü telefon görüşmeleri siz ve onların arasında oluyor.Fakat bahsettiğim siteye yazdığınızda herkes okuyor.Yani oradaki sorunları çözmek için ekstra çaba sarfediyolar.Ben bi defa Cola firmasını şikayet etmiştim kapıma kadar geldiler.Ayrıca sonrasında da Ankara bölge müdürlüğünden bile aradılar.

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Ayhan ben oraya Tan oto maceramı yazmıştım, sonra aradan birkaç ay geçti. Tan otonun halkla ilişkiler personeli bir bayan niye artık gelmiyorsunuz deyince durumları anlatmak uzun sürüyor diye şikayetvar.com' u açın okuyun dedim. Meğerse o güne kadar oradan haberdar değillermiş. Sonra arayıp diğer şikayetlerle ilgili çalıştığını ve kendisine en az bir yıllık iş çıkardığımı söyleyip teşekkür etti... :p

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran
Ayhan ben oraya Tan oto maceramı yazmıştım, sonra aradan birkaç ay geçti. Tan otonun halkla ilişkiler personeli bir bayan niye artık gelmiyorsunuz deyince durumları anlatmak uzun sürüyor diye şikayetvar.com' u açın okuyun dedim. Meğerse o güne kadar oradan haberdar değillermiş. Sonra arayıp diğer şikayetlerle ilgili çalıştığını ve kendisine en az bir yıllık iş çıkardığımı söyleyip teşekkür etti... :p

Şimdi abi Tan oto diye belki yoktur ama orada FORD markası için şikayet yazabiliyosun.Bir yerde de iyi yapmışsın en azından senin durumunda cevap bekleyenler kurtulmuştur :D Artık çok firma o siteyi biliyor ve dikkate alıyor.Almak zorunda kalıyorlar.

Yorum bağlantısı
Serkan Toker
Şimdi abi Tan oto diye belki yoktur ama orada FORD markası için şikayet yazabiliyosun.Bir yerde de iyi yapmışsın en azından senin durumunda cevap bekleyenler kurtulmuştur :p Artık çok firma o siteyi biliyor ve dikkate alıyor.Almak zorunda kalıyorlar.

İşte bu çok doğru... :D

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Ben aracımı Ford Garantili olarak ikinci el almıştım. Garanti kapsamında bir problemle karşılaşınca satıcıyı Ford Müşteri Hizmetlerine şikayet ettim. Sorunum çözüldü sayılır.

Daha sonra bana bu şikayetimle ilgili İngiltere Ford'dan anket formu geldi. Anket formuna yazdığım şikayetlerime oradan bir cevap gelmedi.

Anket formu, garanti dahilindeki araçların servis ziyaretlerinden sonra gelir. Oraya yazdıklarınız kesinlikle Ford Türkiye ye bildirilir, ancak alınacak aksiyonlar ve akıbeti size bildirilmez, Türkiye masasınında sağlıklı bir aksiyon takibi yapabildiğini sanmam, de ki yapsınlar, hepsine boğazda balık ısmarlarım :)

Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal
Bence deneyin..Çünkü telefon görüşmeleri siz ve onların arasında oluyor.Fakat bahsettiğim siteye yazdığınızda herkes okuyor.Yani oradaki sorunları çözmek için ekstra çaba sarfediyolar.Ben bi defa Cola firmasını şikayet etmiştim kapıma kadar geldiler.Ayrıca sonrasında da Ankara bölge müdürlüğünden bile aradılar.

tamam deneyecegim. dediginiz dogru herkes bilsin. eger gerçekten ciddi çalışılıyorsa, bir çözüm bulunacaktır.

Şu iletimde ingilteredeki şikayet adresi yer almakta.

Kolay gelsin.

Anket zarfını İngiltere'ye göndermemiz istendiğine göre, demekki orada Türkiye'den gelen şikayetleri dikkate alan bir birim var.

teşekkürler sefa bey.

mail atamasamda o zaman mektup atarız. olmadı mail adresini bulunca mailde atarım.

Yorum bağlantısı
Fatih Dokcan

Arkadaşımda opel astra hb var bi ara şöyle bi sorun yaşadı farlar açıkken korna çalmıyordu bikac kez servise bildirdi sorununu, her defasında yaptık diyolarmıs ama sorun devam ediyordu.Arkadaşıda birisi yönlendirmiş Almanya Opel e maille şikayet et diye.Şikayetten sonra Almanya Opel arayıp ilgilenmiş,burdaki servislede görüşmüşler(Almanya Opel den sonra bayağı ilgilenmişler) ve sorunu çözüldü :D

Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal
Arkadaşımda opel astra hb var bi ara şöyle bi sorun yaşadı farlar açıkken korna çalmıyordu bikac kez servise bildirdi sorununu, her defasında yaptık diyolarmıs ama sorun devam ediyordu.Arkadaşıda birisi yönlendirmiş Almanya Opel e maille şikayet et diye.Şikayetten sonra Almanya Opel arayıp ilgilenmiş,burdaki servislede görüşmüşler(Almanya Opel den sonra bayağı ilgilenmişler) ve sorunu çözüldü :D

Evet işte benim yapmak istedigimde böyle birşey. burada müşteri hakları/memnuniyeti bir yere kadar. ama orada daha titiz adamlar.

yaklaşık 10000km oldu bu problemi çözmeye çalışıyorum. daha büyük bir arıza çıkacak da çoluk çocuk yolda kalacaz diye korkuyorum.

Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal
Doğru anladıysam arabanın problemini çözemediler ve sizde Ford merkeze ulaşmaya çalışyorsunuz... :)

Bence sanayiye gidip iyi bir ustaya ulaşın, boşverin servisi başkası düzeltsin.... :p:)

Sanırım bu gidişle iyi bir ustaya ihtiyacım olacak :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...