Abdussamed Acar 19 Eylül 2009 Paylaş 19 Eylül 2009 Bence de yazın; Hernekadar probleminizle yine Türkiye distrübütörü ilgilenecek olsa da şikayetlerin üst mercilere gitmesi Ford distrübütörü açısından bir prestij kaybıdır. Emin olun bu şikayetlerin sayısı arttığında genel merkez ile distrübütörün olağan toplantılarında gündemlerini meşgul edecektir. Ancak sizin karşılaşacağınız durum muhtemelen şöyle; Şikayetinizi uygun bir dille merkeze aktarırsanız merkez distrübütöre gerekli talimatı verir ve Tr distrübütöründe sizinle temasa geçebilecekleri bilgiler mevcutsa bu yolla sizi dinleyerek çözme yoluna giderler... Ford için söylüyorum, (genelde pahalı olan) servis yada onarım ücretini ödediğiniz sürece her türlü problemi çözebildiklerini düşünüyorum Yorum bağlantısı
Nurullah Demir 19 Eylül 2009 Paylaş 19 Eylül 2009 Bence sanayiye gidip iyi bir ustaya ulaşın, boşverin servisi başkası düzeltsin.... +1000000 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Eylül 2009 Paylaş 19 Eylül 2009 Opel, türkiyede sadece distribütör bazında temsil edilmekte. Ford ise üretim yapan fabrika + distribütör ve ithal - ihraç edilen araçlarda, satış sonrası hizmetler konusundaki anlaşmaları da farklıdır. Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal 21 Eylül 2009 Yazar Paylaş 21 Eylül 2009 Opel, türkiyede sadece distribütör bazında temsil edilmekte. Ford ise üretim yapan fabrika + distribütör ve ithal - ihraç edilen araçlarda, satış sonrası hizmetler konusundaki anlaşmaları da farklıdır. yani..? ford daha sıkı sarılmalı bu işe diyorsunuz dimi.. Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal 7 Ekim 2009 Yazar Paylaş 7 Ekim 2009 Bu arada sefa beyin verdigi adresten başka adres bulamadım. sadece ingiltere ve almanya mail adresleri var. bir şikayet sitesinden gördügüm kadarı ile fordun şikayet listesi (297 adet) bayagı uzun. ama asıl can sıkıcı ve umut kırıcı olan fordun bu şikayetlere tamamen kulaklarını tıkamış olması. geri dönüşler ve müşteri memnuniyeti yüzdesi çook düşük. proton bile %100 ile ilk yüz firma arasına girmiş... Yorum bağlantısı
Vedat Orhan 9 Ekim 2009 Paylaş 9 Ekim 2009 Malesef Ford bu.Ben aracımı aldığımda servis ve satış sonrası hizmet yönünü bilmiyordum.Yerel ford servsimizde de problem var üstelik sahibi çok iyi bir tnıdığım olmasına rağmen.Fordun DNA sında var galiba:) benzer bir konu. Pioneer la ilgili bir sorunum-sorum olmustu.Türkiye pioneer a mail attim bana cevap yazan olmadi 1 ay boyunca. Sonra pioneer-eu ya mail attim, Türkiye pioneera mail attığımı muhatap bulamadığımı ilgilenilmediğini yazdım. 3 saat sonra pioneer Türkiye'den mail geldi bana. Avrupa pioneerdan fırça yemişler, anında soruma cevap verdiler.Gelen mailde avrupa pioneerdan bize bir mail geldi diye baslamislardi.Hatta mailin sonuna direkt bir telefon hattı yazıp (444 lu değil) ne zaman istersem arayabileceklerini yazmışlardı. Sonuç: mutlaka üst mercilere bildirmek gerekiyor. Yorum bağlantısı
Orhan Ünsal 10 Ekim 2009 Yazar Paylaş 10 Ekim 2009 (düzenlendi) vedat bey bende şikayet dilekçemi bitirdim. hafta içinde mail atacagım ingilteredeki forda. bende aynı düşüncedeyim. burada satış sonrasına çok önem verilmiyor düşüncesindeyim. umudum ford merkezde artık. ama bunlar malesef firmalar için iyi notlar degil. artık bu araçtan sonra ford harici markalarada bakmayı düşünüyorum.. 10 Ekim 2009 tarihinde Orhan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts