İsmail Teke 25 Aralık 2009 Paylaş 25 Aralık 2009 (düzenlendi) Özellilkle gazda arabam çekmiyor.3. vitesle çıktığım yerleri anca 1. vitesle çıkabiliyorum.Gazı takdırdığım yere götürdüm filtreden dediler düzelmedi.Kendim bujilerini değiştirdim 2 haftalığına düzeldi fakat eskisi gibi teklemesede çekide düşüş başladı ve gbenziden gaza geçişlerde stop ediyor.Bu sorun hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilirlerse sevinirim 25 Aralık 2009 tarihinde Mehmet tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 25 Aralık 2009 Paylaş 25 Aralık 2009 Özellilkle gazda arabam çekmiyor.3. vitesle çıktığım yerleri anca 1. vitesle çıkabiliyorum.Gazı takdırdığım yere götürdüm filtreden dediler düzelmedi.Kendim bujilerini değiştirdim 2 haftalığına düzeldi fakat eskisi gibi teklemesede çekide düşüş başladı ve gbenziden gaza geçişlerde stop ediyor.Bu sorun hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilirlerse sevinirim Sisteminiz sıralı sistem ise gaz ile lpg arasında fark olmaması lazım anca eski sistemlerde bir miktar fark olabiliyor. Buji kablolarını kontrol ettirin. Gaz ayarını tekrar yaptırıp deneyin. Yorum bağlantısı
İsmail Teke 25 Aralık 2009 Yazar Paylaş 25 Aralık 2009 Sisteminiz sıralı sistem ise gaz ile lpg arasında fark olmaması lazım anca eski sistemlerde bir miktar fark olabiliyor. Buji kablolarını kontrol ettirin. Gaz ayarını tekrar yaptırıp deneyin. Gaz ayarını usta 2 defa yaptı bu arızadan dolayı fakat hiçbişey değişmedi Mehmet Bey.Kablolarda olsa benzinde de yapması gerekmez mi Yorum bağlantısı
Bahtiyar Aydoğdu 25 Aralık 2009 Paylaş 25 Aralık 2009 Özellilkle gazda arabam çekmiyor.3. vitesle çıktığım yerleri anca 1. vitesle çıkabiliyorum.Gazı takdırdığım yere götürdüm filtreden dediler düzelmedi.Kendim bujilerini değiştirdim 2 haftalığına düzeldi fakat eskisi gibi teklemesede çekide düşüş başladı ve gbenziden gaza geçişlerde stop ediyor.Bu sorun hakkında bilgisi olanlar yardımcı olabilirlerse sevinirim lpg kitinizin markası nedir acaba.... Yorum bağlantısı
İsmail Teke 26 Aralık 2009 Yazar Paylaş 26 Aralık 2009 lpg kitinizin markası nedir acaba.... Atiker Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 26 Aralık 2009 Paylaş 26 Aralık 2009 Gaz ayarını usta 2 defa yaptı bu arızadan dolayı fakat hiçbişey değişmedi Mehmet Bey.Kablolarda olsa benzinde de yapması gerekmez mi Ustanızı değiştirin. Yorum bağlantısı
Bahtiyar Aydoğdu 26 Aralık 2009 Paylaş 26 Aralık 2009 Ustanızı değiştirin. +10000 katılıyorum ayhan abiye, işin erbabını bulmanız lazım bencede ,30,000 km dir kullanıyorum şu ana kadar bi sorun yaşamadım... Yorum bağlantısı
Sami Aktaş 26 Aralık 2009 Paylaş 26 Aralık 2009 Benzinde arabayı bir süre kullanıp benzindeyken sorun olmadığına emin olun...Yine normalse LPG sisteminde her ne sorun varsa ustanızın yakasına yapışın halletsin...İşi bu... Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 26 Aralık 2009 Paylaş 26 Aralık 2009 Gaz ayarını usta 2 defa yaptı bu arızadan dolayı fakat hiçbişey değişmedi Mehmet Bey.Kablolarda olsa benzinde de yapması gerekmez mi Tam olarak öyle diyemeyiz, ben daha önce buji kablosunu yakmıştım ancak lpgde bariz şekilde belli oluyordu. Özellikle 4 ncü viteste hoplamalar oluyordu. ancak benzinde anlaşılmıyordu bu. lpg ve benzinin yanma ve güç farklılıklarından dolayı aynı etkiyi hissedemeyebilirsiniz. Bence de başka bir ustaya gösterin. ben 20000 km dir atiker kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım. Yorum bağlantısı
İsmail Teke 26 Aralık 2009 Yazar Paylaş 26 Aralık 2009 (düzenlendi) Tam olarak öyle diyemeyiz, ben daha önce buji kablosunu yakmıştım ancak lpgde bariz şekilde belli oluyordu. Özellikle 4 ncü viteste hoplamalar oluyordu. ancak benzinde anlaşılmıyordu bu. lpg ve benzinin yanma ve güç farklılıklarından dolayı aynı etkiyi hissedemeyebilirsiniz. Bence de başka bir ustaya gösterin. ben 20000 km dir atiker kullanıyorum herhangi bir sorun yaşamadım. Buji kablolarının çalışıp çalışmadığını anlamanın yöntemi varmıdır yoksa denme yanılma yöntemi ile mi çözeceğiz. 26 Aralık 2009 tarihinde ?smail Teke tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Onur Demir 26 Aralık 2009 Paylaş 26 Aralık 2009 Buji kablolarınızdan biri çalışmıyorsa; Ona bağlı olan Silindirde çalışmaz. Hal böyle olunca Araç olduğu yerde titremeye ve sekmeye başlar. Ama Çekiş düşüklüğü gibi bir problemin bobin, Buji kablosu ve bujiyle bu kadar yakın alakası olduğunu sanmıyorum; Eğer yazımın başında belirttiğim sorunları yaşamıyorsanız! LPG, benzine göre daha hassastır, ateşleme sistemindeki arızalarda daha çok belli eder kendini LPG de iken. Siz sorununuzun Tamamen LPG den olduğuna emin olduktan sonra; Başka bir Ustaya aracınızı gösterin... Yorum bağlantısı
İsmail Teke 27 Aralık 2009 Yazar Paylaş 27 Aralık 2009 (düzenlendi) Galiba problemi bir tesadüf sonucucu çözdüm.Buji kablolarını kontrol ederken 4 bujinin bulunduğu yerin ortasında ki kablo girişinin ( ne olduğunu bilmiyorum) lastik körüğü yerinden çıkmıştı.Bunu yerine takınca araba düzeldi bugün 150 km yol gittim ve gayet çekisi güzeldi. 27 Aralık 2009 tarihinde ?smail Teke tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
İsmail Teke 28 Aralık 2009 Yazar Paylaş 28 Aralık 2009 (düzenlendi) 4. buji yerindne çıkmış... Hayır Mehmet Bey sağda ve soldaki ikişer buji kablolarının ortasında silindir kapağına giren başka bir kablo var onun körüğü çıkmış.Bu kablo ne işe yarar bilmiyorum.Acaba o körük çıkınca hava alması mı arabayı çekiden düşürdü diye merak ediyorum 28 Aralık 2009 tarihinde ?smail Teke tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sami Aktaş 28 Aralık 2009 Paylaş 28 Aralık 2009 Hayır Mehmet Bey sağda ve soldaki ikişer buji kablolarının ortasında silindir kapağına giren başka bir kablo var onun körüğü çıkmış.Bu kablo ne işe yarar bilmiyorum.Acaba o körük çıkınca hava alması mı arabayı çekiden düşürdü diye merak ediyorum Eee bunu usta görememiş mi?Usta nereliymiş diye soracaktım vzgeçtim... Yorum bağlantısı
Erkan Kıyak 28 Aralık 2009 Paylaş 28 Aralık 2009 Hayır Mehmet Bey sağda ve soldaki ikişer buji kablolarının ortasında silindir kapağına giren başka bir kablo var onun körüğü çıkmış.Bu kablo ne işe yarar bilmiyorum.Acaba o körük çıkınca hava alması mı arabayı çekiden düşürdü diye merak ediyorum Hararet müşürünün kablosu diye biliyorum.. Yorum bağlantısı
Onur Demir 28 Aralık 2009 Paylaş 28 Aralık 2009 Ben hala ateşleme ile ilgili bir nedenden bu tarz bir sorunun nasıl çıktığını anlamış değilim Ben en iyisi yılın son günlerinde yoğun geçen iş temposunun ardından buraya teknik konular hakkında yorum yazmayayım Yorum bağlantısı
Bahtiyar Aydoğdu 29 Aralık 2009 Paylaş 29 Aralık 2009 Pek oralı değilmiş anlaşılan :lol2: Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 29 Aralık 2009 Paylaş 29 Aralık 2009 Bahsettiğiniz hararet müşhiri, peki dikkat ettiniz mi hararet göstergesi ortada mıydı yoksa en solda mıydı? Tam olarak çıkmışsa çok düşük ölçecektir. Kısmen oynamışşa sanırım sorun olmaz, çünkü müşirin altına pul taktıranlar var forumda. Yorum bağlantısı
İsmail Teke 29 Aralık 2009 Yazar Paylaş 29 Aralık 2009 Bahsettiğiniz hararet müşhiri, peki dikkat ettiniz mi hararet göstergesi ortada mıydı yoksa en solda mıydı? Tam olarak çıkmışsa çok düşük ölçecektir. Kısmen oynamışşa sanırım sorun olmaz, çünkü müşirin altına pul taktıranlar var forumda. Hararet göstergesi her zaman ortalarda hiç değişiklik yok.Zaten fiş çıkmamıştı, kablonun etrafındaki körük çıkmıştı. Bahsettiğiniz hararet müşhiri, peki dikkat ettiniz mi hararet göstergesi ortada mıydı yoksa en solda mıydı? Tam olarak çıkmışsa çok düşük ölçecektir. Kısmen oynamışşa sanırım sorun olmaz, çünkü müşirin altına pul taktıranlar var forumda. Hararet göstergesi ortadaydı.Çıkan fiş değil etrafındaki körüktü.Şimdilik problem çözüldü bakalım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts