İçeriğe Yönlendir

Motor teknolojileri


Evren Erakçora

Recommended Posts

Evren Erakçora

Özellikle dikkatimi çeken, son zamanlarda fiat motor teknoloji konusunda epey kendini geliştiriyor. Şimdi punto da mutiair denen bir sistemle suabpları elektronik olarak kontrol ediyor, ve yüzde 10 tüketimi düşürdüğünü iddia ediyor. Aynı şekilde start stop sistemini de çok uygun fiyat farkı ile sunuyor. Zaten multijet sistemi hepimiz tarafından beğeniliyor.Bravo fiat Ford dan da ek kısa zamanda böyle motorlar bekliyoruz.

http://www.fptmultiair.com/flash_multiair_eng/home.htm

Yorum bağlantısı
Cemal Koçyiğit

ford un dizel motorları fiattan çok başarılı..daha seri daha atak.

Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar

Yeni fiestanın motorunu gördüğümde Ford'a baya saydırmıştım. Benim 2005 1.4 TDCI motorun aynısı yeni fiestaya koymuşlar insan birazcık oynar şu motorda biraz geliştirir bişey yapar sürekli aynı teknoloji. Hadi onu geçtim bari şeklini değiştir biraz üzerine bi kapak koy bişey yap hiççç... Sürekli dıştan makyaj makyaj başka bişey yok sinir oluyorum ohhh rahatladım :D

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Bunlar güzel de, sonra 2 kişi ile İstanbul yokuşlarında kalkış yapamayınca da sızlanmamak lazım. Şu an atak dediğimiz focus I leri , ilk geldiğinden yerin dibine sokmuşlardı, eski Escort a alışık kullanıcılar.

Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z
Yeni fiestanın motorunu gördüğümde Ford'a baya saydırmıştım. Benim 2005 1.4 TDCI motorun aynısı yeni fiestaya koymuşlar insan birazcık oynar şu motorda biraz geliştirir bişey yapar sürekli aynı teknoloji. Hadi onu geçtim bari şeklini değiştir biraz üzerine bi kapak koy bişey yap hiççç... Sürekli dıştan makyaj makyaj başka bişey yok sinir oluyorum ohhh rahatladım :)

opellerde hala ecotec motor var

geliştirdimi bilmiyorum da 98 opelde de vardı

sizinki yine iyiymiş :)

ben fiat ne kadar iyi motor yaparsa yapsın

hatta 1 litreyle 100 km gitsin yine almam

(tabi büyük konuşmayalım da böyle düşünüyorum)

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Evet dizel fiestadaki 68 beygir motoru hiç geliştirmedi. Çekik gözlü rakipleri 110 beygiri daha ucuza verirken eleştiriyi hak ediyor. :)

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

eksantrik milsiz motor . İlginç. Sanırım devire ve gaza pozisyonuna göre subapların açılış kapanışını ayarlıyor.

Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar
(düzenlendi)
Evet dizel fiestadaki 68 beygir motoru hiç geliştirmedi. Çekik gözlü rakipleri 110 beygiri daha ucuza verirken eleştiriyi hak ediyor. :)

Ya bazen özeniyorum Cerato da 1.5 crdi var 110 hp bizim 1.4 tdci 68 hp. Hacme göre çok fark var... En azından bi yazılım neyin atıp bi kapak taksalar üzerine onada razıyız ama kaputu açıp bakınca aynı manzara aynı hp... Kınıyorum :)

tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z

eksantrik milsiz motor . İlginç. Sanırım devire ve gaza pozisyonuna göre subapların açılış kapanışını ayarlıyor.

ne yani artık her 90binde kayış değiş sibop bük psikolojin bozulsun olayı olmayacakmıymış

bu acayip tutar

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Bunda da şöyle bir sakatlı varmış: Elektronik mekanizma sapıtırsa motor duman olurmuş. :D Zamansız subap açarsa düşünün siz gerisini. ;)

Yorum bağlantısı
Harun Kurşun
Ya bazen özeniyorum Cerato da 1.5 crdi var 110 hp bizim 1.4 tdci 68 hp. Hacme göre çok fark var... En azından bi yazılım neyin atıp bi kapak taksalar üzerine onada razıyız ama kaputu açıp bakınca aynı manzara aynı hp... Kınıyorum :D

+100

Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z
Bunda da şöyle bir sakatlı varmış: Elektronik mekanizma sapıtırsa motor duman olurmuş. :D Zamansız subap açarsa düşünün siz gerisini. ;)

hiç birşey olmaz ona bakarsa abs de hata yapsa cruz kontrol de şaşırsa yada ne bilim esp ebd hata yapsa olacaklardan kötü olmaz

her triger kayışı değişen 10 araban 2 si kesin sibop büküyo 5 ide sorun yaşıyo (ustam anlattı)

çok çok iki pistonu ateşler sıkışır kalır kapak fırlatacak hali yok ya bulurlar ona da bir çare

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora
hiç birşey olmaz ona bakarsa abs de hata yapsa cruz kontrol de şaşırsa yada ne bilim esp ebd hata yapsa olacaklardan kötü olmaz

her triger kayışı değişen 10 araban 2 si kesin sibop büküyo 5 ide sorun yaşıyo (ustam anlattı)

çok çok iki pistonu ateşler sıkışır kalır kapak fırlatacak hali yok ya bulurlar ona da bir çare

Hocam o ustaya bir daha gitmeyin bence. :D

Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z
Hocam o ustaya bir daha gitmeyin bence. :D

yok be ya o işin şakası ama forumlarda çok okuduk triger değişiminden sonra yok yağ yakıyor yok rolanti kıpraşıyor yok ses geliyor

çoğu sorun yaşamış

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...