Evren Erakçora 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Özellikle dikkatimi çeken, son zamanlarda fiat motor teknoloji konusunda epey kendini geliştiriyor. Şimdi punto da mutiair denen bir sistemle suabpları elektronik olarak kontrol ediyor, ve yüzde 10 tüketimi düşürdüğünü iddia ediyor. Aynı şekilde start stop sistemini de çok uygun fiyat farkı ile sunuyor. Zaten multijet sistemi hepimiz tarafından beğeniliyor.Bravo fiat Ford dan da ek kısa zamanda böyle motorlar bekliyoruz. http://www.fptmultiair.com/flash_multiair_eng/home.htm Yorum bağlantısı
Cemal Koçyiğit 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 ford un dizel motorları fiattan çok başarılı..daha seri daha atak. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 (düzenlendi) Valeo yapmış: http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/arti.../FREE/510140701 Bu işin gidişi o yönde zaten. aynen Common rail ve elektronik enjeksiyon gibi. bütün VVTI, TI-VCT, ve benzeri valf zamanlama işlerini hemen ECU ile yapabileceğiz. 3 Ocak 2010 tarihinde Mehmet G tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Yeni fiestanın motorunu gördüğümde Ford'a baya saydırmıştım. Benim 2005 1.4 TDCI motorun aynısı yeni fiestaya koymuşlar insan birazcık oynar şu motorda biraz geliştirir bişey yapar sürekli aynı teknoloji. Hadi onu geçtim bari şeklini değiştir biraz üzerine bi kapak koy bişey yap hiççç... Sürekli dıştan makyaj makyaj başka bişey yok sinir oluyorum ohhh rahatladım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Bunlar güzel de, sonra 2 kişi ile İstanbul yokuşlarında kalkış yapamayınca da sızlanmamak lazım. Şu an atak dediğimiz focus I leri , ilk geldiğinden yerin dibine sokmuşlardı, eski Escort a alışık kullanıcılar. Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Yeni fiestanın motorunu gördüğümde Ford'a baya saydırmıştım. Benim 2005 1.4 TDCI motorun aynısı yeni fiestaya koymuşlar insan birazcık oynar şu motorda biraz geliştirir bişey yapar sürekli aynı teknoloji. Hadi onu geçtim bari şeklini değiştir biraz üzerine bi kapak koy bişey yap hiççç... Sürekli dıştan makyaj makyaj başka bişey yok sinir oluyorum ohhh rahatladım opellerde hala ecotec motor var geliştirdimi bilmiyorum da 98 opelde de vardı sizinki yine iyiymiş ben fiat ne kadar iyi motor yaparsa yapsın hatta 1 litreyle 100 km gitsin yine almam (tabi büyük konuşmayalım da böyle düşünüyorum) Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 3 Ocak 2010 Yazar Paylaş 3 Ocak 2010 Evet dizel fiestadaki 68 beygir motoru hiç geliştirmedi. Çekik gözlü rakipleri 110 beygiri daha ucuza verirken eleştiriyi hak ediyor. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 3 Ocak 2010 Yazar Paylaş 3 Ocak 2010 eksantrik milsiz motor . İlginç. Sanırım devire ve gaza pozisyonuna göre subapların açılış kapanışını ayarlıyor. Yorum bağlantısı
Yiğitcan Coşar 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 (düzenlendi) Evet dizel fiestadaki 68 beygir motoru hiç geliştirmedi. Çekik gözlü rakipleri 110 beygiri daha ucuza verirken eleştiriyi hak ediyor. Ya bazen özeniyorum Cerato da 1.5 crdi var 110 hp bizim 1.4 tdci 68 hp. Hacme göre çok fark var... En azından bi yazılım neyin atıp bi kapak taksalar üzerine onada razıyız ama kaputu açıp bakınca aynı manzara aynı hp... Kınıyorum 3 Ocak 2010 tarihinde Yi?itcan Co?ar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 eksantrik milsiz motor . İlginç. Sanırım devire ve gaza pozisyonuna göre subapların açılış kapanışını ayarlıyor. ne yani artık her 90binde kayış değiş sibop bük psikolojin bozulsun olayı olmayacakmıymış bu acayip tutar Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 3 Ocak 2010 Yazar Paylaş 3 Ocak 2010 Bunda da şöyle bir sakatlı varmış: Elektronik mekanizma sapıtırsa motor duman olurmuş. Zamansız subap açarsa düşünün siz gerisini. Yorum bağlantısı
Harun Kurşun 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Ya bazen özeniyorum Cerato da 1.5 crdi var 110 hp bizim 1.4 tdci 68 hp. Hacme göre çok fark var... En azından bi yazılım neyin atıp bi kapak taksalar üzerine onada razıyız ama kaputu açıp bakınca aynı manzara aynı hp... Kınıyorum +100 Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Bunda da şöyle bir sakatlı varmış: Elektronik mekanizma sapıtırsa motor duman olurmuş. Zamansız subap açarsa düşünün siz gerisini. hiç birşey olmaz ona bakarsa abs de hata yapsa cruz kontrol de şaşırsa yada ne bilim esp ebd hata yapsa olacaklardan kötü olmaz her triger kayışı değişen 10 araban 2 si kesin sibop büküyo 5 ide sorun yaşıyo (ustam anlattı) çok çok iki pistonu ateşler sıkışır kalır kapak fırlatacak hali yok ya bulurlar ona da bir çare Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 3 Ocak 2010 Yazar Paylaş 3 Ocak 2010 hiç birşey olmaz ona bakarsa abs de hata yapsa cruz kontrol de şaşırsa yada ne bilim esp ebd hata yapsa olacaklardan kötü olmazher triger kayışı değişen 10 araban 2 si kesin sibop büküyo 5 ide sorun yaşıyo (ustam anlattı) çok çok iki pistonu ateşler sıkışır kalır kapak fırlatacak hali yok ya bulurlar ona da bir çare Hocam o ustaya bir daha gitmeyin bence. Yorum bağlantısı
Guest Yavuz Ya??z 3 Ocak 2010 Paylaş 3 Ocak 2010 Hocam o ustaya bir daha gitmeyin bence. yok be ya o işin şakası ama forumlarda çok okuduk triger değişiminden sonra yok yağ yakıyor yok rolanti kıpraşıyor yok ses geliyor çoğu sorun yaşamış Yorum bağlantısı
Recommended Posts