Mehmet Ozyurek 24 Haziran 2011 Paylaş 24 Haziran 2011 Kesinlikle çok keyifli sürüşü var, ancak çok düşük hata tolerasyonu ile çalışan bi şanzıman, revizyon yada mekanik bir ayar sözkonusu olduğunda ilk günkü kalibrasyon ayarının tutturulması çok güç. Bi kez sütten ağzı yanan birisi olarak, cvt kullanan ve onarımı ile uğraşan insanlardan edindiğim tecrübe dolayısı ile şahsen tercih etmezdim... Yaşar Usta senden kira istese batmıştın değil mi Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 24 Haziran 2011 Paylaş 24 Haziran 2011 Yaşar ustanın yanında çalışır öderdik icabında Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Haziran 2011 Paylaş 25 Haziran 2011 Hehe.. Eminimki Yaşar Usta o arabayı hiç toplamazdı.. Çünkü CVT konusunda uzman birini araç kirası karşılığı çalıştırmak bedava Yorum bağlantısı
Fazlı Özdemir 28 Eylül 2011 Paylaş 28 Eylül 2011 Evet sayın cvt şanzıman sahipleri garanti süresi belli oldu.10 yıl. Benzinliler 4 ileri klasik otomatik (tiptronik özelliği de var)Dizeller CVT başka da şanzıman yok... Öyleymiş.. Çağlar söylüyordu... 2+3 yıl ve 100 bin km imiş... cvt şanzumanın fordotosan garantisi 4 yıl veya 150.000 km ile sınırlıCVT şanzuman konusunda problem yaşayan arkadaşımız varsa yardımcı olabilirim Arkadaşlar bir süredir Focus 2.5 araştırıyorum ve karşıma sürekli otomatik araçlar çıkıyor. 2010-2011 model "benzinli" Focuslarda kullanılan şanzıman tipi CVT midir? Değilse nedir? Sağlam mıdır? Konforlu mudur? Kullanımı nasıldır? Tiptronikler gibi midir, tork konvertörlü klasik otomatik midir? Alınmasını tavsiye eder misiniz? Daha önceki konularda okuduğum kadarıyla CVT sadece dizellerde kullanılmış. Bu doğru mu? Ayrıca CVT nin garanti durumu hakkında güncel bilgi sahibi olan var mı? Bahsettiğim şanzıman: Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 28 Eylül 2011 Paylaş 28 Eylül 2011 Tork konvertörlü klasik 4 ileri otomatik. Konforlu sayılabilir. D konumunda iken vites geçişlerini çok çok az hissettirirken, vites küçültmeleri sert olabilir. Çok yakar, az kaçar ama ömürlük şanzımanlardan biridir. Yorum bağlantısı
Fazlı Özdemir 28 Eylül 2011 Paylaş 28 Eylül 2011 Ben hep bunu CVT sanıyordum. İyi öyleyse tork konvertörlüyse sorun yok, tercih edilebilir.. Peki bu otomatik vites araçlarla lpg sisteminin arası nasıldır? Lpg kalibrasyonu yapılırken araç teste çıkarılıp belli devirlerde kullanılıyor. Otomatik araçlarda bu nasıl olacak? Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 28 Eylül 2011 Paylaş 28 Eylül 2011 Focus I otomatik ile şanzıman motor temeli aynı. ufak tefek farklar var sadece. Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 28 Eylül 2011 Paylaş 28 Eylül 2011 Focus I ile aynı şanzıman. Bir ara beyinle manuel kullanıma da olanak veriyor. Euro normları, Focus II' nin ağırlık farkıyla, Focus I' den daha az performans ve daha fazla yakıt tüketimine sebep oluyor. Motoru 100 ps. ve LPG' ye uyumlu. Yorum bağlantısı
Fazlı Özdemir 29 Eylül 2011 Paylaş 29 Eylül 2011 Bu şanzımanı kullanan araçların tümü mü 100 ps? Titanium donanımında dahi 115 ps lik otomatik yok mu? Yorum bağlantısı
Fırat Şenol 29 Eylül 2011 Paylaş 29 Eylül 2011 (düzenlendi) Bu şanzımanı kullanan araçların tümü mü 100 ps? Titanium donanımında dahi 115 ps lik otomatik yok mu?Yok Fazlı maalesef . Otomatiklerin tamamı 100 ps . Eğer almayı düşünüyorsan hiç tereddüt etme al derim . Bir kere otomatik kullandıktan sonra tekrar manuel bir araca dönüş yapacağını hiç zannetmiyorum... Biraz fazla yakar ama konforu anlatılmaz yaşanır... 29 Eylül 2011 tarihinde F?rat ?enol tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Fazlı Özdemir 29 Eylül 2011 Paylaş 29 Eylül 2011 (düzenlendi) Öyle olması lpg açısından daha iyiymiş Katalog değerlerine şimdi ulaştım. Biraz hantal biraz da çok yakıyormuş. 0-100: 13.7sn yakıt tüketimi şehir içi 10.6lt/100km. 29 Eylül 2011 tarihinde Fazl? tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts