Emre Demir2 7 Ocak 2011 Yazar Paylaş 7 Ocak 2011 Tam sürüngen olmuş mübarek. Diyarbakır'a gel de alem araba görsün. Tabi Urfa'dan ötesine bu arabayla gelebilirsen. Gerçekten jantlar da, alçaltma da çok güzel olmuş, maşallah. Ayrıca satmaktan vazgeçmene de sevindim. İyi bir iş için satılacaktı gerçi ama bu araba satılmadan da halledebiliyorsanız ne ala. Bu resimlere bayıldım Teşekkürler Ahmet abi, Ankaraya kadar gelirim ancak otobana girdim mi 80-90's forever. Hayırlı bir iş için satılacaktı ama gönlüm gitmesine razı olmadı böyle daha iyi. Gelecez inşallah Ankara ekibi olarak havalar bi düzelseydi..Hallederiz derken Emre kesecez deme.. Anlamı ne bu yazıların... Yok abi ne kesmesi Angggara işi yapmayacağız Ahmet abi altta açıklamış yazıların anlamlarını; İlkinde "tümseklerden nefret ediyorum" diyor, ikincisinde "şişman piliçler giremez, araba yeri kazır" diyor. O işin anavatanı burası be. Yavru vatanıda burası işte orda halledememiş baksana Erkan abi. İlkinde "tümseklerden nefret ediyorum" diyor, ikincisinde "şişman piliçler giremez, araba yeri kazır" diyor. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 7 Ocak 2011 Paylaş 7 Ocak 2011 Yavru vatanıda burası işte orda halledememiş baksana Erkan abi. Biz Ankara FCT ekibi olarak trafikte ve teknikte bilinçliyiz,ısıtmayız kesmeyiz. Şaka şaka,keseriz,hatta yay bile takmadan gezmeyi düşünürüz de... Yorum bağlantısı
Emre Demir2 7 Ocak 2011 Yazar Paylaş 7 Ocak 2011 Biz Ankara FCT ekibi olarak trafikte ve teknikte bilinçliyiz,ısıtmayız kesmeyiz. Şaka şaka,keseriz,hatta yay bile takmadan gezmeyi düşünürüz de... Hep merak etmişimdir yay koymasak acaba nasıl olur diye.. Hiç yaysız Escort görmedim Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen 7 Ocak 2011 Paylaş 7 Ocak 2011 Melih yay ları kesince ne gibi dezavantak oluyor ? Örneğin bendek 30 mm yayları 20 mm kadar daha kessem ne kaybederim ? Emre olmamış kardeşim bu jantlar ben sana diyim, ayrıca niye söktün canavar gibi jantlarını ? Alt tarafı jant lastik takımı canım duygusal bir bağ kurma sühayla aynı fikirdeyim jant konusunda ama zevk meselesi güle güle kullan. yay kesmek? arkadaşlar yay belli bir gergilik derecesinde ve kalınlığında üretilir. bunu keserseniz üreticinin spec değerleri şaşar. kesilen yay hem seker hem de yük altında ısınır. araç kullandıkça salınmaya başlar. 5 dakika sonrası ile 25 dakika sonrası bile farkeder. (şahinleri hatırlayın eskiden) özellikle yayvan kasislerde büyük problem yaratabilir. ayrıca sürekli virajlarda da hiç istenmeyen tepkiler olasıdır. kesik yay öncekinden daha sert değildir. yani orijinal kısa yay kullanmaya benzemez. toleransı halen yüksektir ama azalan bakla nedeniyle esnemesi artar. yani sıkışır ve ısınır. bunu yapmaya değer mi kullanıcısı karar versin ama yapan arkadaşların bunu bilinçli yaptığını sanmıyorum. bas coil over çok istiyorsan ama yok 50-100 liralık çözümlerle hem kendi hem başkalarının güvenliğiyle oynamaktır bence böyle şeyler. emreden beklemezdim açıkçası bu tip bir şey. aracı da çok elit bir görüntüye sahipti. yavaş yavaş malum 106'lara dönüyor. abicim ben onu makarasına yazdım bende kesik yay kullanıyorum emreninde yaylarını bir bakla kestik. Kesik yayın tek dezavantajı biraz sekiyor o kadar. Yayın yerinden çıkma gibi bi durumu söz konusu değil çünkü yayın tablasına ayak yapılıyor yay sıkışıyor orada. Emre gerekli cevabı verir zaten Ben yay kesilmesi muhteşem bişey demiyorum ama çok zararlı lafınada katılmıyorum sonuçta yıllar önce yaylar kesiliyodu hep ne coilover vardı ne spor yay. Biz babadan böle gördk be abi sindire sindire kanka yerlan bir yapıcaz Bengay spec anladın sen bu ne demek? Yorum bağlantısı
Övgü Gürşen 7 Ocak 2011 Paylaş 7 Ocak 2011 aracı da çok elit bir görüntüye sahipti. yavaş yavaş malum 106'lara dönüyor. bu kısmı abartılı yazmışım. kesme işi malum 106'lara yakışır desem daha doğru olur. Yorum bağlantısı
Emre Demir2 8 Ocak 2011 Yazar Paylaş 8 Ocak 2011 bu kısmı abartılı yazmışım. kesme işi malum 106'lara yakışır desem daha doğru olur. Teşekkürler Övgü abi. Hayran kaldım:) Teşekkürler.. Yorum bağlantısı
H.Yusuf Kantarcılar 8 Ocak 2011 Paylaş 8 Ocak 2011 ya aracınız bir harika. ancak bu kadar olur maaşallah. Yorum bağlantısı
Anil Berke Kavraal 9 Ocak 2011 Paylaş 9 Ocak 2011 kesme işi sakat cidden hatta formulde bir K değeri vardı yay sabiti diye kesince o değeri değiştirmiş oluyoruz ve çokta iyi değil ... birşey olmayabilirde olabilirde ... ama emre arabanı seviyorum cidden Yorum bağlantısı
Melih Özlem 9 Ocak 2011 Paylaş 9 Ocak 2011 (düzenlendi) sühayla aynı fikirdeyim jant konusunda ama zevk meselesi güle güle kullan. yay kesmek? arkadaşlar yay belli bir gergilik derecesinde ve kalınlığında üretilir. bunu keserseniz üreticinin spec değerleri şaşar. kesilen yay hem seker hem de yük altında ısınır. araç kullandıkça salınmaya başlar. 5 dakika sonrası ile 25 dakika sonrası bile farkeder. (şahinleri hatırlayın eskiden) özellikle yayvan kasislerde büyük problem yaratabilir. ayrıca sürekli virajlarda da hiç istenmeyen tepkiler olasıdır. kesik yay öncekinden daha sert değildir. yani orijinal kısa yay kullanmaya benzemez. toleransı halen yüksektir ama azalan bakla nedeniyle esnemesi artar. yani sıkışır ve ısınır. bunu yapmaya değer mi kullanıcısı karar versin ama yapan arkadaşların bunu bilinçli yaptığını sanmıyorum. bas coil over çok istiyorsan ama yok 50-100 liralık çözümlerle hem kendi hem başkalarının güvenliğiyle oynamaktır bence böyle şeyler. emreden beklemezdim açıkçası bu tip bir şey. aracı da çok elit bir görüntüye sahipti. yavaş yavaş malum 106'lara dönüyor. bu ne demek? bu bizim kendi aramızda kullandığımız bir kelime grubu. Türkçe meali: Yerle bi yapacağız. Emreyi ben bozdum abi bu daha başlangıç kesmeye devam edicez 9 Ocak 2011 tarihinde Melih tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emre Demir2 9 Ocak 2011 Yazar Paylaş 9 Ocak 2011 ya aracınız bir harika. ancak bu kadar olur maaşallah. Teşekkür ederim. kesme işi sakat cidden hatta formulde bir K değeri vardı yay sabiti diye kesince o değeri değiştirmiş oluyoruz ve çokta iyi değil ... birşey olmayabilirde olabilirde ... ama emre arabanı seviyorum cidden I <3 Risk Teşekkür ederim Anıl. Maşallah... bu bizim kendi aramızda kullandığımız bir kelime grubu. Türkçe meali: Yerle bi yapacağız.Emreyi ben bozdum abi bu daha başlangıç kesmeye devam edicez Yayları sökmeyi düşünüyorum ben, artık az geliyor basma falan Yorum bağlantısı
Emre Demir2 11 Ocak 2011 Yazar Paylaş 11 Ocak 2011 Kış için gerekli olan cam rüzgarlıklarımız takıldı dün Yorum bağlantısı
Emre Demir2 11 Ocak 2011 Yazar Paylaş 11 Ocak 2011 (düzenlendi) Ah kanka zehri fena almışın sen fena Sorma ya Güzel olmuş rüzgarlıklar güle güle kullan.bir ara aradım ben bulamamıştım bundan İstanbul'dan mı aldın? Teşekkür ederim Ertuğrul bey. İnternetten bir arkadaşımın adına sipariş ettirmiştim, ama sanırım İstanbulda da var aynıları... 11 Ocak 2011 tarihinde Emre Demir tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Melih Özlem 11 Ocak 2011 Paylaş 11 Ocak 2011 (düzenlendi) vaaaay jidiem sipek olmuşun kanka güzel olmuş ama maşalllah 11 Ocak 2011 tarihinde Melih tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 11 Ocak 2011 Paylaş 11 Ocak 2011 (düzenlendi) çok iyi olmuş.iyi günlerde kullan. montajı ses yorumlarınıda yazmanı bekliyoruz. 11 Ocak 2011 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sinan Yalçın Durmuş 11 Ocak 2011 Paylaş 11 Ocak 2011 çok iyi olmuş.iyi günlerde kullan. montajı ses yorumlarınıda yazmanı bekliyoruz. Gerçekten hoş bir görüntü olmuş güle güle kullanın. Oktay abi ses yorumları derken sessizlik konusunda faydası oluyorsa bende taktırayım benım araca Yorum bağlantısı
Emre Demir2 11 Ocak 2011 Yazar Paylaş 11 Ocak 2011 vaaaay jidiem sipek olmuşun kanka güzel olmuş ama maşalllah Aynen kanka, Teşekkür ederim Sanada yapalım çok iyi olmuş.iyi günlerde kullan. montajı ses yorumlarınıda yazmanı bekliyoruz. Teşekkür ederim, Camı rüzgarlığın hizasına açtığımda hiç bir ses gelmiyor özellikle yağmurlu günlerde baya kullanışlı olduğunu anlıyorsunuz. Gerçekten hoş bir görüntü olmuş güle güle kullanın.Oktay abi ses yorumları derken sessizlik konusunda faydası oluyorsa bende taktırayım benım araca Teşekkür ederim. Faydası oluyor diyebilirim. Yorum bağlantısı
Melih Özlem 12 Ocak 2011 Paylaş 12 Ocak 2011 Aynen kanka, Teşekkür ederim Sanada yapalım bakarız kanka para ayarlayalımda Yorum bağlantısı
Emre Demir2 12 Ocak 2011 Yazar Paylaş 12 Ocak 2011 bakarız kanka para ayarlayalımda Biz öğrencilerinde bu derdi var Yorum bağlantısı
Taha Yiğit Tekin 16 Ocak 2011 Paylaş 16 Ocak 2011 Hocam merhaba, acaba bu ön panjura şerit ve stopları boyama konusunda bilgi verirmisiniz,sanayide yaptırabilirmiyiz bu işlemi? birde neden hiç krom aksesuar kullanmadınız,cam çıtası bagaj ve bagaj altı çıtası ? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 16 Ocak 2011 Paylaş 16 Ocak 2011 Hocam merhaba, acaba bu ön panjura şerit ve stopları boyama konusunda bilgi verirmisiniz,sanayide yaptırabilirmiyiz bu işlemi?birde neden hiç krom aksesuar kullanmadınız,cam çıtası bagaj ve bagaj altı çıtası ? Diğerlerine Emre cevap verir ama krom bence güzel olmaz çok sıradan olur Yorum bağlantısı
Emre Demir2 17 Ocak 2011 Yazar Paylaş 17 Ocak 2011 Hocam merhaba, acaba bu ön panjura şerit ve stopları boyama konusunda bilgi verirmisiniz,sanayide yaptırabilirmiyiz bu işlemi?birde neden hiç krom aksesuar kullanmadınız,cam çıtası bagaj ve bagaj altı çıtası ? Merhabalar, Ön panjür'ü kendim garajda yapmıştım.Kaliteli bir kırmızı sprey boya ile bant ile şerit çekerek boyayabilirsiniz,isterseniz sanayide de ustaya tarif ederek yaptırabilirsiniz. Kendiniz yapmaya karar verdiğinizde daha detaylı bilgi verebilirim. Beyaz arabada krom'u ben yakıştıramıyorum. Beyazda siyahı daha çok seviyorum, daha iyi bir bütünlük sağlıyor. Yorum bağlantısı
Samet Karabulut 19 Ocak 2011 Paylaş 19 Ocak 2011 (düzenlendi) abi tavanı ne zaman kaplıyosun ? hazır tenekeler de siyah bence fena olur 19 Ocak 2011 tarihinde Samet Karabulut tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emre Demir2 20 Ocak 2011 Yazar Paylaş 20 Ocak 2011 abi tavanı ne zaman kaplıyosun ? hazır tenekeler de siyah bence fena olur Tavanı kaplatırsam ön cama film çektirmem gerekicek bir bütün olması için. Onunda şuan sırası değil az daha zamanı var Yorum bağlantısı
Recommended Posts