Mustafa Yiğit 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 Segmentinin stil ikonu artık çok daha sportif... Sıradışı tasarımını 2009 yılı içinde dünyanın en prestijli tasarım ödüllerinden biri olan “Red Dot Tasarım” ödülünü alarak tescillendiren segmentinin lideri Fiesta, 3 kapılı yeni Sport modeliyle artık çok daha sportif. Ford Kinetik Tasarım Felsefesi’nin yarattığı, araç dururken bile hareket halinde gibi olması hissi, Sport modelinde standart bulunan tasarım kitiyle doruk noktasına ulaşıyor. Spor tasarıma sahip ön alt ızgarayla ön/arka tampon etekleri ve yan etekler kitin en önemli öğelerinden. Gövde rengindeki geniş arka spoiler ve karartılmış arka camlar aracın arka tasarımına bambaşka bir kimlik kazandırıyor. 8 kollu tasarıma sahip 15” aluminyum alaşımlı jantlar sayesinde Ford Fiesta Sport farklılığı tamamlanmış oluyor. Farklılık motor kaputunun altında da devam ediyor... Fiesta Sport’un motor kaputunun altında 120PS güç üretebilen 1,6Llik’ benzinli motor yer alıyor. Fiesta ailesinin en yüksek beygir gücüne sahip olan motoru, üstün performansıyla meraklılarını büyülerken, ürettiği 152 Nm tork ile benzinli motordan beklenenin fazlasını veriyor. 0km’den 100km’ye 9,9 saniyede ulaşmayı başaran bu motor, yakıt tüketimindeki tutumlu karakteriyle şaşkınlık yaratıyor. Böylece 1,4L motorların ortalama tüketim değerlerine ulaşan Sport motoru performans ve yakıt tasarrufunun mükemmel bileşimini sunuyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 Mondeo daki motor mu? Bence bu devirde, biraz daha bekleyip, 1.1-1.4 turbo motor adapte etse daha iyi olurdu. Zaten motorda çok geç kalındı, her modelde. Ford harici hemen her üretici yeni nesil ufak hacimleri piyasaya sundu. Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 (düzenlendi) 0km?den 100km?ye 9,9 saniyede ulaşmayı başaran bu motor Çok büyük başarı. 20 Nisan 2010 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 titanyuma ipince yanaklı 16" koy buna 15" hadi 1.6 motor koydun bari mondeonunkine bir şeyler eklede 130ps lik ve 160 küsür nm lik bir şey ekle. 6 ileri spor bir şanzıman koy. hatta 1.6 T yi buna koy da spor o zaman de Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 (düzenlendi) titanyuma ipince yanaklı 16" koy buna 15" hadi 1.6 motor koydun bari mondeonunkine bir şeyler eklede 130ps lik ve 160 küsür nm lik bir şey ekle. 6 ileri spor bir şanzıman koy. hatta 1.6 T yi buna koy da spor o zaman de He sonra da niye satmıyo bu? Kaç para yapacak bunları ekleyip? Ford'un ürettiği kaç tane 6 ileri spor şanzıman var? Ford üstünde RS,ST vs yazmadan spor araba yapmaz. Bu da spor değil. Sportif. 20 Nisan 2010 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 He sonra da niye satmıyo bu? Kaç para yapacak bunları ekleyip? Ford'un ürettiği kaç tane 6 ileri spor şanzıman var? Ford üstünde RS,ST vs yazmadan spor araba yapmaz. Bu da spor değil. Sportif. E kaç tane satacak ki bu haliyle. 2.0 St leri de gördük Yok amaç bayanlara yönelik şirin tek kapı ise tamam ama buna sport demesin. Vasat c sınıfı arabalardan birazcık daha çevik diye sportiflik lakabı da fazla Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 E kaç tane satacak ki bu haliyle. 2.0 St leri de gördük Yok amaç bayanlara yönelik şirin tek kapı ise tamam ama buna sport demesin. Vasat c sınıfı arabalardan birazcık daha çevik diye sportiflik lakabı da fazla He bu dediğine ben de katıldım bak şimdi. Ama ST si var ya işte. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 Tamam 6 ileri fazla ise de bari IB5 bozması bir şanzuman koyupta gezmesin He bu dediğine ben de katıldım bak şimdi. Ama ST si var ya işte. Boyuna göre vergisi çok. Yorum bağlantısı
Mustafa Yiğit 20 Nisan 2010 Yazar Paylaş 20 Nisan 2010 peşin fiyatı 33.600 TL bence bu paraya alınır.sport demek bencede yanlış tek kapı fiesta demek daha mantıklı.16" jant türkiyede sorun yarattı 15" daha mantıklı Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 (düzenlendi) Tamam 6 ileri fazla ise de bari IB5 bozması bir şanzuman koyupta gezmesin Öyle deme IB5 iyidir. MT75 ten daha kısadır oranları. Daha sportiftir yani. 20 Nisan 2010 tarihinde Cihan Tiftik tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 Öyle deme IB5 iyidir. MT75 ten daha kısadır oranları. Daha sportiftir yani. Beterin beteri var demkki de o şanzımana arkadan çekişli diyor. Focusta kullandı diyor Önden çeker versiyonu MTX75 miş 2.0 larda kullanılan kısa şanzıman bu değil miydi Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 X'ini komayı unutmuşum. Kısa değil transit şanzımanı o. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 20 Nisan 2010 Paylaş 20 Nisan 2010 2.0 lar daha kısa aralıkıydı sanki terim hatası yapıyom galiba Yorum bağlantısı
Tamer Topaç 22 Nisan 2010 Paylaş 22 Nisan 2010 Bu araç 4 teker disk mi, yoksa sadece ESP liler mi? Yorum bağlantısı
Recommended Posts