İçeriğe Yönlendir

Renault Megane Gt 2011


Yiğitcan Coşar

Recommended Posts

Serhat S. Yazıcı

Görsel olarak ben beyenmesemde satılabilecek görsellikte birde içine üç beş donanıp ekleyince herkes yine gider renault alır..

Önden gelen ufak darbede kaput değişir arkadan gelende koltuk değişir o nedenle zaten fransız araçların kaskoları daha yüksektir

Yorum bağlantısı
Ayhan Şentürk

Geçenlerde sakin boş yolda bunlardan birtane denk geldi, belliki gaza gelmişti, lambalarda yanıma yanaştı, en öndeyiz. Baktım sürekli lambalara bakıyor kalkmaya hazır, motorun seside gelirdu dizeldi. Benden 2 metre daha önde duruyordu. Şuna bir bakayım nasıl gidecek dedim ve vitese taktım, hafif gaza basarak motoru 2000 devire getirdim ve turboyu canlandırdım. yeşilin yanmasıyla debriyajı bırakıp gaza yüklendim ve ok gibi fırladım. Megane kendini toplayana kadar 2-3 boy oldu. Turboda gazsın kalkınca bayılıyor. Sanırım 1.5 85lik dizel. Biraz hantal. Hemen ikinci lambalarda durdum ve gene yanıma geldi. Baktım gaza gelmiş gene gözü lambalarda, yeşil yanar yanmaz bunda bir patinaj :flowers: Ben kalkmadım bu zarıl zarıl gitti. 2 saniye sonrada bende ağır ağır kalktım. :D O gazla gitti.

Yorum bağlantısı
Nuri Başer

Meganın dandikliği konusu her nekadar doğal bir gerçek olsa da bir depoyla şehiriçi 1100-1200 km gidiyor ya işte o adamı bitiriyor.. :) 80 lik motor bazen ifrit ediyor o ayrı mesele.. :) bunun 0-100 ü focusun 0-200 üyle aynı.. :fiuw: konfor focustan iyi denebilir.. donanım zaten iyi.. malzeme dandik.. yol tutuş neredeyse focusu aratmıyor.. frenler de dozlamaya alışırsan gayet başarılı.. ee zibil gibin de müşterisi var.. :lol2:

Yorum bağlantısı
Kerim Bilgehan Arbek

Yapılır mı bana bu ya? :good1:

HB si güzel olmuşta, coupesi olmamış gibi.Ama normal coupenin ön tmaponu daha güzel.Kıskandığım tek noktası motoru. :flowers:

Yorum bağlantısı
Yavuz Gürbüz
Anaaam ST jantı ya la o. :unsure2:

Yandan yemişi... Dışı dönmüş içi ben dönek değilim demiş... :unsure2: Güzel olmuş bence...

Gayet güzel olmuş.

Üstünde Ford amblemi olsaydı buralar methiyeden geçilmezdi. :unsure2:

Doğru söze ne denir. Valla duygusal davranmamak lazım. Ben eski honda kullanıcısıyım. Fordun güzel yönleri var ama mesela şanzımanı Hondanın yanından bile geçemez, yol tutuşta da öyle aman aman bir fark göremedim. Bu araçta güzel mi güzel

Yorum bağlantısı
Arda Akbay

son zamanlarda ST jantı tarzı jantların gözükmediği araba kalmadı citroen'in den tut da orjinal tasarım yapıyo dediğimiz alfa ya kadar.

Yorum bağlantısı
Eray Sireli
(düzenlendi)

Düşük yakıt tüketimi, diğer markalara nazaran bol ve ucuz yedek parça(çıkma bile bulması kolay), agresif bir görünüm. Sonuçta herkes yollarda drift (yanlama) yapmıyor :D , mümessiller falan da bu tarz araç kullanmadığı için bu araç iş yapar :unsure2:

tarihinde Eray Sireli tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Eray Sireli
Drag=kalkış

Drift=yanlama

Haklısınız yanlış yazmışım hemen düzeltiyorum.

Yorum bağlantısı
Nuri Başer
Yol tutuşu ve frenlemesi felaket...

Geçen Focus'la 120 ile girdiğim virajdan HB Megane ile 80 ile çıkamadım, zor topladım aracı baktım direksiyon hafifleşti sağa sola dönmeye başladı gaza yüklenerek topladım...Frenlerde ise bazen çakılıp kalıyor, bazende tutmuyor ortasını bulamadım sanırım bulmaktan imkansız...Birde hemen abs'nin devreye girmesi var, freni pompalayarak idare ediyorum :)

Yol tutuş olayı sürücüden sürücüye, lastikten lastiğe, yoldan yola v.s. den v.s. ye değişir.. :) Focusu ilk aldığımda bana yol tutuşu berbat gelmişti ama sonradan anladımki olay lastik ve araca alışmak ile ilgili.. bendeki hb meganda NCT5 lastikler var.. ıslak zeminde kötü ama kuruda gayet başarılı..

Frenleri dediğin gibi alışana kadar çakıyor.. dozlaması zor.. alışınca problem olmuyor..

Virajlarda zorlayarak focusun arka bilyeleri bozmuş biri olaraktan diyebilirimki yol tutuşta HB megan focustan çok çok uzakta değil.. (yani öyle 120 ye 80 gibi dağlar fark yok) ;) ah birde şöyle adam gibi bir motor koysalarmış.. enjektörler de delphi yerine bosch olup turbo da değişken geo olsaymış.. ne güzel olurdu.. :nazar: (kabul ediyorum .ötü biraz çikin..)

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Hasan Kerik
Yol tutuş olayı sürücüden sürücüye, lastikten lastiğe, yoldan yola v.s. den v.s. ye değişir.. :) Focusu ilk aldığımda bana yol tutuşu berbat gelmişti ama sonradan anladımki olay lastik ve araca alışmak ile ilgili.. bendeki hb meganda NCT5 lastikler var.. ıslak zeminde kötü ama kuruda gayet başarılı..

Frenleri dediğin gibi alışana kadar çakıyor.. dozlaması zor.. alışınca problem olmuyor..

Virajlarda zorlayarak focusun arka bilyeleri bozmuş biri olaraktan diyebilirimki yol tutuşta HB megan focustan çok çok uzakta değil.. (yani öyle 120 ye 80 gibi dağlar fark yok) :) ah birde şöyle adam gibi bir motor koysalarmış.. enjektörler de delphi yerine bosch olup turbo da değişken geo olsaymış.. ne güzel olurdu.. :) (kabul ediyorum .ötü biraz çikin..)

7-8 aydır focus kullanıyorum , ondan önce megane 2 HB kullandım 4 yıl, burada her nekadar herkes focus sahibi olup meganı kötülesede objektif bakıldığında maalesef megane 2 focus 2 den cok daha başarılı, pratikliği,donanımları,kullanıcı dostu oluşu, yakıt harcaması, konforu, ses yalıtımı(muhtemelen focusta gelen seslerin 10da1i kadar hele uzun yolda,belki mondeo yaklaşabilir megane'a ),yol tutuşuda hemen hemen aynı seviyede , hatta megane HB focus sedandan daha iyi ama focus HB ile karşılaştırma şansım olmadı. Focustan aşağıda olan 3 tane özelliği var

1. motoru daha güçsüz 80 ve 100 bg ama daha hafif aradaki açık sizin belirttiğiniz kadar yok (yukarıdaki 2 boy fark megane sürücüsünün dandikliğinden kaynaklı, dizel megane ile pati yapan adam arabayı kullanmayı bilmiyo demektir)

2. Ön konsol kaplaması focusun daha iyi , meganenınki cok kalitesiz kalıyor

3. Focus otomatik (CVT) aktarması muhteşem , bırak meganı başka hiçbir markada kıyası yok DSG hariç

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...