Emre Demir2 20 Mayıs 2010 Paylaş 20 Mayıs 2010 Bu tampon ve farlar Focus'a olmaz mı acaba? Yorum bağlantısı
Eray Sireli 21 Mayıs 2010 Paylaş 21 Mayıs 2010 onun yenilenmesine gerek yok eski haliyle de kabulümdür Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 21 Mayıs 2010 Paylaş 21 Mayıs 2010 Türkiye'de 2011 Haziranda satılmaya başlanacağını söyleyen satış temsilcileri var... Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Mayıs 2010 Paylaş 21 Mayıs 2010 Alet fena duruyor gerçekten, Türkiye'de ne zaman satışa sunulabilir ? Tamda 2010 model için pazarlık yapmıştık haziranda teslim alıcaktık hayırlısıyla, beklemeli mi bunu ? Hangi model-özelilk için ne kadara anlaştınız acaba? Yorum bağlantısı
Onur Demir 21 Mayıs 2010 Paylaş 21 Mayıs 2010 Civicten sonra kesermi acaba beni Şaka bi yana çok süper bişeye benziyor. Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 22 Mayıs 2010 Paylaş 22 Mayıs 2010 (düzenlendi) Sayın Gürsoy; Yaz sonuna şu an mevcut kasanın 1.2 TFSI(105Hp) STronic Baz donanım olanı 30500 Euro'dan 1.6 TDI(105Hp) Stronic Baz donanım olanı 31500 Euro'dan satılmaya başlanacakmış, fikirleriniz? Resimde gözükeninde 2011 Haziran'da geleceği söyleniyor... Bu arada buda arka tasarımı; 22 Mayıs 2010 tarihinde Abdussamed Acar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Arda Akbay 23 Mayıs 2010 Paylaş 23 Mayıs 2010 eski kasa çok basit bence böyle daha iyi olmuş Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 23 Mayıs 2010 Paylaş 23 Mayıs 2010 Valla bu fatoşlar güzel de 2011 çok erken. 2013 ten önce audinin değişiklik planı yok gibi. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 23 Mayıs 2010 Paylaş 23 Mayıs 2010 Pis auto motor sport Şu resmi hatrlattı ne umduk ne bulduk Yorum bağlantısı
Engin Özarı 23 Mayıs 2010 Paylaş 23 Mayıs 2010 Bu araçla özellikle ön görünüm tasarımından taviz vermemişler. BMW , mercedes ve audi gibi üst sınıf araçlar , her model değişminde, sabit ön tasarımı korumaktadırlar. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Mayıs 2010 Paylaş 26 Mayıs 2010 2 bin tl dizel farkı mı az 1.2 mi çok pahalı Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 26 Mayıs 2010 Paylaş 26 Mayıs 2010 Ayrıca dizelide güçsüz, saçmalamışlar bence. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 26 Mayıs 2010 Paylaş 26 Mayıs 2010 1.2 tfsi sadece a1 de var ve beyfgirini az tutmuşlar. gelişmişini mi kullanacklar vw golf molf te yoksa polo ibiza da mı Giriş düzeyindeki benzinli motor yeni 1.2 TFSITFSIAudi was the first manufacturer in the world to combine petrol direct injection with turbocharging in large-scale car productionTFSI motordur. Bu motor 86 hpgüç ve 1.500-3.500 rpm devir hızları aralığında 160 Nm azami tork üretmektedir. A1, beş vitesli düz şanzımanın eşlik ettiği dört silindirli motor ile 0-100 km hıza 12.1 saniyede erişmekte ve azami 179 km/saat hıza ulaşmaktadır. AB sürüş çevriminde 100 km’de yalnızca 5.1 litre yakıt tüketmekte ve bu şekilde kilometrede 119 gram CO2 emisyonu değerlerine sahip olmaktadır. Yeni geliştirilen bu dört silindirli motor Audi’nin motor küçültme felsefesini, yani motor hacmi için turbo şarjın yerine geçme stratejisini temsil etmektedir. Silindir başına iki subapa sahip olan motorun hacmi yalnızca 1.197 cc seviyesindedir ve düşük ağırlık ve düşük sürtünme amaçlarına yönelik olarak kesin bir şekilde optimize edilmiştir. 8V devam Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 26 Mayıs 2010 Paylaş 26 Mayıs 2010 1.2 tfsi sadece a1 de var ve beyfgirini az tutmuşlar. gelişmişini mi kullanacklar vw golf molf te yoksa polo ibiza da mı 8V devam VW grup o motoru bırakmaz,bırakamaz. 45 senedir üretiyor. Bırakırsa orta doğuda ve balkanlarda satamaz. Yorum bağlantısı
Recommended Posts