Kadir Yavuz 9 Haziran 2010 Paylaş 9 Haziran 2010 Malum yağışlar şiddetlendi yollar göle döndü zaman oluyor ki su dolu bir yoldan geçmek zorunda kalabiliyorsunuz peki bunun ölçüsü nedir şu kadar sudan birşey olmaz şundan fazlası zarar verir diyebilir miyiz arabalarda elektronik parçalar artarken buna bir çözüm üretildi mi acaba? Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 9 Haziran 2010 Paylaş 9 Haziran 2010 Benzin li arabam ile sudan mümkün olduğunca geçmemeye geçeceksemde gıdım gıdım gitmeye çaba gösterirdim, şimdi ise dizel arabam ile umrumda olmuyor göl bulsam girerim derecesindeyim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran 2010 Paylaş 9 Haziran 2010 Ibiza yı bilemem ama, focus tdci da da, beyin aynı yerdedir, sol ön tampon alt hizasında. Suya-kazaya en yakın yerdedir tabii ki , Su, janta gelecek gibi ise, alternatif rotaya geçilmeli. Yorum bağlantısı
Hasan Aksüt 9 Haziran 2010 Paylaş 9 Haziran 2010 Elektrikli parçaların çok kolay suyun erişebileceği noktalara konduğunu sanmıyorum. Sol kapı eşiğinden geçen kablolar var ama kısa süreli geçişlerde suyun ulaşma ihtimali pek yok bence. Bence asıl tehlike Ford'lar için daha serin havanın alınması için aracın önünde ya da ön çamurlukta aşağı sarkıtılmış havalandırma borusunun suya gömülmesi. Bu da kapı eşik seviyesinin biraz üstünde ve tekerin oluşturduğu dalgadan etkilenmeyecek şekilde önde diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Mehmet Ezginler 9 Haziran 2010 Paylaş 9 Haziran 2010 Degerli arkadaşlar yagmurlu havalarda mümkün oldukça yavaş araç kullanalım su dolu yola mümkünse çok derin degilse duraklayarak yavaş şekilde adım adım ilerliyelim tabi seviye aracın motoruna ulaşmasın malum sıcak motor soguk suyu yiyince şok etkisi oluyor ve hatta motor blok çatlatanlar bile duymuştum,yada motor ani ısı kaybıyla sersem çalışarak stop edecektir buda sizi suyun ortasında kalmanıza sebep olacaktır.yüksek araçların peşine takılarak suya dalmak sakıncalı olacaktır. Yorum bağlantısı
Hasan Aksüt 9 Haziran 2010 Paylaş 9 Haziran 2010 Araç 1. vites de ama teklemeyecek bir devirle mümkün olduğunca yavaş ilerlenir. Tekleme olursa gaza basılır. Arabanın durmasına izin verilmez. Yorum bağlantısı
Kuzey Kaya 9 Haziran 2010 Paylaş 9 Haziran 2010 kocaelide de sel olmuştu paşa paşa en sağ şeritten süratli olmasamda normal hızımda gayet rahatça gitttim su sevıyesi jant orta noktasıyla lastıgın ust kısmının ortalarındaydı.... gayet de zevklıydı... (sağ şeritten gitmemin sebebi normal yoldaki kalan,stop eden arabalar) Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 9 Haziran 2010 Paylaş 9 Haziran 2010 su ve arabayı aynı cümlede bile duymak bile içimi ürpertiyor artık yağmurda arabaya bile binmek istemiyorum Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 9 Haziran 2010 Paylaş 9 Haziran 2010 Vesile ile, Explorer da yüksek su - çamurdan geçilince, şanzıman havalandırma hortumunu kontrol ettirin (lifte alıp) bu yerinden çıkarsa, zamanla şanzıman yağına su karışır. Sonuç malum.... Yorum bağlantısı
Sami Aktaş 10 Haziran 2010 Paylaş 10 Haziran 2010 Suya girince şunlar olabilir... -Sıcak disklerle geçerseniz diskler eğilir... -Daha önce bilmediğiniz bir yoldaysanız; geçerken; hiç ummadığınız derinlikte bir çukura düşebilirsiniz... -Süratli girerseniz, özelikle bir tek tarafın tekerleri girip diğeri girmiyorsa aracın dengesi bozulur...Direksiyon hakimiyeti kaybolabilir... -Aracın olmadık yerleri ıslanıp; uçuk maliyetli arızalar çıkarabilir... -Tabiri caizse kabak lastikle girerseniz; uçuyor hissine kapılarak geçersiniz... İniş nasıl olur; o sizin pilotluğunuza bağlı... Yorum bağlantısı
Aziz Türkmen 10 Haziran 2010 Paylaş 10 Haziran 2010 Suya girince şunlar olabilir...-Sıcak disklerle geçerseniz diskler eğilir... -Daha önce bilmediğiniz bir yoldaysanız; geçerken; hiç ummadığınız derinlikte bir çukura düşebilirsiniz... -Süratli girerseniz, özelikle bir tek tarafın tekerleri girip diğeri girmiyorsa aracın dengesi bozulur...Direksiyon hakimiyeti kaybolabilir... -Aracın olmadık yerleri ıslanıp; uçuk maliyetli arızalar çıkarabilir... -Tabiri caizse kabak lastikle girerseniz; uçuyor hissine kapılarak geçersiniz... İniş nasıl olur; o sizin pilotluğunuza bağlı... +ben Yorum bağlantısı
Sadettin Çelik 10 Haziran 2010 Paylaş 10 Haziran 2010 Yavaş geçelim, yayaları ıslatmayalım. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 10 Haziran 2010 Paylaş 10 Haziran 2010 Mümkün olduğunca yavaş geçin.Jantların orta seviyesine kadar yolu var.Daha fazla su varsa bir kaç defa daha düşünün. Yorum bağlantısı
Mustafa Akarslan 10 Haziran 2010 Paylaş 10 Haziran 2010 bu yoğun yağmurlardan sonra dikkat ettimde benim kapı zor açılıyor. Yorum bağlantısı
Cengiz Aratemur 10 Haziran 2010 Paylaş 10 Haziran 2010 Mümkün olduğunca yavaş geçin.Jantların orta seviyesine kadar yolu var.Daha fazla su varsa bir kaç defa daha düşünün. +1 Yorum bağlantısı
Erdoğan Temur 10 Haziran 2010 Paylaş 10 Haziran 2010 Yavaş geçelim, yayaları ıslatmayalım. Size katılıyorum Yorum bağlantısı
Murat Dere 10 Haziran 2010 Paylaş 10 Haziran 2010 Ben sudan geçtim bi şeycik olmadı. Yavaş geçtim tabii. Ben geçince durmakta olanlar da cesaretlendi. Bakalım Bursa'ya gelebilirsek bir şey olmamıştır, gelemezsek Çağlar gelir alır bizi tırt arabasıyla. Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk 10 Haziran 2010 Paylaş 10 Haziran 2010 abi bekleyin geçmeyin ne gerek var.iyi bir yere çekin taksiyle falan gidin.inanın kafanızda kesenizde rahat olur.teker bilyaları bile arıza veriyor bilginize. Yorum bağlantısı
Recommended Posts