Misafir 8 Temmuz 2010 Paylaş 8 Temmuz 2010 4 bin avro ya her araç hibrit yapılıyormuş. İşte haberin linki Yorum bağlantısı
Eray Sireli 8 Temmuz 2010 Paylaş 8 Temmuz 2010 Çevreye katkısı elbette tartışılmaz fakat 4bin euro veripte %25 tasarruf yapmak pek avantajlı gelmedi bana. Ayrıca her 2 yılda bir 500TL'lik akü masrafıda cabası Yorum bağlantısı
Cihan Yetişken2 8 Temmuz 2010 Paylaş 8 Temmuz 2010 Dedikleri gibi 1000euroya düşerse lpg+hibrid süper olur Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Temmuz 2010 Paylaş 8 Temmuz 2010 Lpg yerine elektrikli sistemi geçen senelerde konuşmuştuk (piyasada), önden çekişli araçlar için, 15-16-17 inch jant içine konacak 2 adet motor, her biri 10-15KW olması yeterli, şehir içinde 1500kg lık bir otomobili rahatça götürebilir. Ancak böyle bir montaj, otomobilin martoy belgesine ters. Yani şu an hazır bile olsa, bunu monte etseler, trafikten men edilir. Yaklaşık 1200-1500 euro bir maliyet söz konusu. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 8 Temmuz 2010 Paylaş 8 Temmuz 2010 lpg me kibrit takmam :lol: 150 kilo pil 2 yılda bir değişecek 500 liradan. Elektrik motorlarınn ömrü ne olacak. Yüksek hızda artı güç vermeye devam ediyor diyor. birde 40 ı geçince devreden çıkıyor diyor. Sistem karmaşık. ticariler taksın çok tutulursa binekler de takar. :lol: Bziim araba fabrikdan çıktıktan sonra az yaskın diye iyice kilo aldı. bu gidişle arabayı ucuza yürütecez diye 2 tonu göreceğiz Yorum bağlantısı
Misafir 8 Temmuz 2010 Paylaş 8 Temmuz 2010 iki tonu görüncede daha çok yakmaya başlıycak Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Temmuz 2010 Paylaş 8 Temmuz 2010 Vesile ile, elektrik enerjisi depolama teknolojisinin her sebep ile gelişemediği araştırılsa (sıkarsa biri araştırsın) altından nelerin çıkacağını tahmin etmek için alim olmak gerekmiyor Yorum bağlantısı
Cenk Odakan 9 Temmuz 2010 Paylaş 9 Temmuz 2010 Mevcut "akü" teknolojileri ile hibrit otomobillerin üretim süreci 0 dan ekonomik ömür sonuna kadar değerlendirildiğinde çevreci olmadıklarını aksine daha fazla çevre kirliliğine yol açtıklarını gösteren çalışmalar vardı Bir de haberi okuyunca, Yiğit Akü ye 500 tl ye yenilenebilen 150 kiloluk "standart otomobil akülerinden farklı ve çok daha verimli" ürünlerinin, standart akü üretimlerine yansımasının olup olmayacağını sormak geçiyor... Örnek vermek gerekirse, benim aracın 0 aküsünü (10-15 kg falandır herhalde) yaklaşık 160 Tl satıyor ve 160 Tl ye yeniliyorlar Yorum bağlantısı
Recommended Posts