İçeriğe Yönlendir

Tunalı Sadece Geçmiş Olsun Dedi


Hakan Aydin

Recommended Posts

Hakan Aydin

Evet daha önceki mesajımda dediğim gibi yaz tatiline giderken lpg kablosu katalizörün üzerine düşüp yanmış ve sıkıntı olmuştu. Aydın da 3-4 saatlik bir incelemeden sonra problem tespit edilmiş ve kabloya ek yapılmıştı. Dün de tatil dönüşü Tunalı ya uğradım ve montajı yapan ustaya neden montaj esnasında dikkat etmediğini sorduğumda aldığım cevap ilginçti. Dediğine göre bazen 20-30 aracın montajını yapıyorlarmış ve 1-2 sinde böyle problem çıkabiliyormuş bu doğalmış ne yapsınmış. Üstelik mühendis ve diğer yetkililerin yaklaşımı da aynı idi. Sadece aracın kontrolünü yaptılar başka bir problem yok dediler. Dolayısıyla şunu anlamış olduk bu ülkede malesef fazla para ödeyeyim kaliteli ürün ve hizmet alayım yaklaşımı iflas etmiş. Tamam ürün kaliteli ama ya hizmet. Ben bu işten 50-60 tl. gibi bir maliyetle kurtuldum ya daha önemli bir zarar verseydi ne olacaktı. Haberiniz olsun arkadaşlar bazıları için artık müşteri memnuniyeti önemsiz. Çünkü aşmışlar kendilerini ya arkadaşlar, onlar yaptı mı olur.

Yorum bağlantısı
Hasan Aksüt

Üzücü. Satış sonrasının önemini bilmeyenlerin zaman içinde piyasadan silinmeleri gerekir. Şikayteinizi daha üst seviyede (genel müdür) dile getirmekte fayda var.

Yorum bağlantısı
Özdemir Erten

bencede daha üst makamlara durumdan haber vermekte fayda var.ben öyle yapardım.birazda bizlerde duyarsızlık var.mağduriyetimizin hakkını aramıyoruz genel olarak ve bence bu yüzden insanlar rahat bir şekilde davranıp başınıza geldiği gibi basit bir şekilde cevap veriyorlar.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Mutlaka haber verin bilgileri olsun demiştim...

Bundaki amacım, aynı hatayı tekrar etmemeleri idi.. Ama size karşı daha hoş yaklaşıp, bir özür dileyebilirlerdi...

Yorum bağlantısı
Hakan Aydin
Mutlaka haber verin bilgileri olsun demiştim...

Bundaki amacım, aynı hatayı tekrar etmemeleri idi.. Ama size karşı daha hoş yaklaşıp, bir özür dileyebilirlerdi...

Evet ben de aynı amaçla yani bir daha dikkat edin yapacağınız hata çok daha kötü sonuçlara yol açabilirdi diye söyledim ama cevap olarak bir özür, hatayı kabul etme ve mahcubiyet bekliyordum. Fakat eser yoktu sanki olağan bir durum gibi karşıladılar. Lütfen siz de benim başıma gelen bu olayı LPG için fikir soran herkese hatırlatın, ilgisiz yetkililere en güzel cevap olacaktır.

Şunu da belirteyim benim ısrarım üzerine kabloyu istediğiniz başka bir zamanda yenileyelim dediler ama ücret karşılığımı ondan emin değilim. O gün hem onlar çok yoğundu hem de ben yola devam edecektim onun için şimdi değiştirin diye ısrar etmedim. Ben biraz da belgesel kanallarında izlediğim profesyonellerin yaklaşımını günümüz Türkiye sinde beklediğim için biraz afallıyorum galiba.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
Şunu da belirteyim benim ısrarım üzerine kabloyu istediğiniz başka bir zamanda yenileyelim dediler ama ücret karşılığımı ondan emin değilim.

Bu tür işler için para almazlar... Ben bir kaç parça istedim.. Parça da bile sorun çıkarmadılar...

Yorum bağlantısı
Çağrı Sağlam

Eger bir ozur dileselerdi montaj sirasinda yapilan bu ufak hata belki anlayisla karsilanabilirdi. Acaba Veli Bey ile gorustunuz mu?

Yorum bağlantısı
Hakan Aydin
Eger bir ozur dileselerdi montaj sirasinda yapilan bu ufak hata belki anlayisla karsilanabilirdi. Acaba Veli Bey ile gorustunuz mu?

Yok ben Serdar Bey le görüştüm. Dediğim gibi sonuçta onlar açısından bakıldığında küçük bbir meseleydi ben de büyütmek istemedim. Fakat burada yazmamın sebebi diğer arkadaşlara örnek olsun montaj sırasında kendileri bari dikkat etsinler, arabalarının başlarından ayrılmasınlar mümkünse.

Yorum bağlantısı
Çağrı Sağlam

Haklisiniz ben de Tunali'dan derhal sorunu cozmesini, cozulmusse zararinizi karsilamasini beklerdim. Normalde boyle seylere onem gosterirlerdi...

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...