İçeriğe Yönlendir

2010-2011 Fiesta Yan Kapı çıtaları?


Onur Hançer

Recommended Posts

Onur Hançer

Herkese selam,

2010 - 2011 model yan kapı koruma çıtaları nasıl olur? Takan gören var mı?

Malum İstanbulda yaşıyorsun her türlü arkadaş mevcut, arabanın kapısını pat diye açan da var açmayanda.

Bence takılsa güzel olur ama nerede bulabilirim? Sizlerden onaylı tabi :blush:

Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik

Çıtası yok ki? Kapıların kenarlarına takılan silikon korumalar var onlardan deneyin bence.

Yorum bağlantısı
Onur Hançer
Çıtası yok ki? Kapıların kenarlarına takılan silikon korumalar var onlardan deneyin bence.

Olmaması çok ilginç ya, arabanın en kolay çizelecek yeri ;)

Neyse silikon korumaları araştıralım bakalım.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...