Onur Hançer 12 Ağustos 2010 Paylaş 12 Ağustos 2010 Herkese selam, 2010 - 2011 model yan kapı koruma çıtaları nasıl olur? Takan gören var mı? Malum İstanbulda yaşıyorsun her türlü arkadaş mevcut, arabanın kapısını pat diye açan da var açmayanda. Bence takılsa güzel olur ama nerede bulabilirim? Sizlerden onaylı tabi Yorum bağlantısı
Cihan Tiftik 12 Ağustos 2010 Paylaş 12 Ağustos 2010 Çıtası yok ki? Kapıların kenarlarına takılan silikon korumalar var onlardan deneyin bence. Yorum bağlantısı
Onur Hançer 12 Ağustos 2010 Yazar Paylaş 12 Ağustos 2010 Çıtası yok ki? Kapıların kenarlarına takılan silikon korumalar var onlardan deneyin bence. Olmaması çok ilginç ya, arabanın en kolay çizelecek yeri Neyse silikon korumaları araştıralım bakalım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts